Jump to content

Aprinderea automata a farurilor la pornire (DRL)


adynis
 Share

Postare recomandată

Da citesc si unele sfaturi chiar sunt foarte folositoare, imi pare rau ca v-am deranjat, incercam sa ajut si eu un prieten de familie.

 

Craciun fericit si un An Nou mai bun si mai intelegator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    41

  • Al Bundy

    19

  • htctunat

    10

  • Pitzury

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e deranj Florine, dar ceea ce vrei tu nu se poate. Craciun fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Sunt cam intarziat dar iar m-a apucat dorinta de a avea DRL, mai ales ca acum am doua Passat-uri cu Xenon de fabrica.

Acum vreo 15 ani am cumparat un Subaru Outback  care avea DRL de fabrica, se aprindea faza scurta la intensitate redusa. Am dezafectat modulul pentru ca am instalat Xenoane din Japonia. Modulul avea doua mufe din care una trebuia scoasa pentru a dezafecta DRL. Pote ar trebui sa vad ce trebuie facut sa pot sa scot modulul din sistem pentru a-l folosi la Passat.

Initial tot am vrut sa "confectionez" ceva similar cu cel de pe Subaru care sa alimenteze cu tensiune redusa becul de faza lunga. Acum cateva zile am dat peste cineva care vinde niste module de acest gen http://www.auto-trend.ro/product/daytime-running-lights-lumini-de-zi/ si unul de Comfort Turn Signal pe care de asemene mi-l doressc. http://www.auto-trend.ro/product/confort-turn-signal-semnalizare-cu-impuls/ A folosit cineva aceste module cu succes?

Vanzatorul spunea ca nu pot fi folosite becuri H7 cu LED cu aceste module chiar si daca becurile par a fi facute sa fie alimentate la tensiune mai mica de 12V. De exemplu aceste becuri https://gtrlighting.com/gtr-lighting-ultra-series-led-headlight-bulbs-h7-3rd-generation/  DRL compatible. Nu prea inteleg de ce nu ar functiona decat doar daca tensiunea pe care o dau modulele sunt 4-5V.

Mai apoi am gasit pe net acest sistem DRL care imi place foarte mult. https://www.youtube.com/watch?v=3-_L918kl64 Se pare ca undeva in sufletul meu mai sunt sentimente ascunse din anii '90 cand nu exista alta masina pentru mine decat BMW pe care am vazut prima oara faruri tip Angel Eyes. Prea multe informatii insa e greu sa aflu de pe acest site http://www.ledstudio.lv/ Se ofera cineva voluntar sa faca asa ceva?

Insa trebuie sa nu uitam ca aceste masini au de facut vizite la ITP anuale acum si cred ca ar fi cam greu sa omologhez sistemul Angel Eyes in eventualitatea in care s-ar putea face/cumpara. De altfel nici cel pe faza lunga nu cred ca ar trece ITP-ul dar poate ar fi mai usor sa se dezafecteze ptr test ITP. 

Modificat de Pitzury
Insert links
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulele de la autotrend sunt ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bobby de la Autotrend zice ca s-ar putea folosi  modulul US Style pentru un sistem DRL Angel Eyes ca in filmuletul youtube. Spunea  ca  modulul in mod normal merge cu un singur bec normal sau led de o singura culoare. dar poate sa-l modifice sa mearga asa ca in video cu doua culori. Ramane de vazut ce banda de leduri ar fi folosite si, mai ales, ce sa se foloseasca in lampa de semnalizare. Sugestii?

De asemenea zicea ca nu poate fi dezafectat de frana de mana ca un modul de DRL. Solutii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt ce vrei sa faci? Solutie la ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postarea anterioara ziceam ca as vrea sa am acest system.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai acel sistem, in primul rand iti trebuie inelele cu LED si pictogramele din lateral. Pentru asta trebuie sa cauti mai ales omul dispus sa iti faca interiorul farului. Indiferent ce idei iti vom da noi, oricum nu le-ai putea face tu.

Partea electronica ti-o rezolva un electronist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pictograme NU. 

Inelele mi-ar placea sa stiu care ar fi de calitate. 

Ce nu stiu e ce este in farul de semnalizare: bec sau altceva?

Iar partea electronica e o problema pentru mine pentru ca nu e punctul meu forte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In lampa de semnalizare clar e LED. Bicolor. N-as putea sa spun daca e manufacturat sau exista de vanzare.

Dar revin... ce faci cu ideile daca nu te descurci sa le pui in practica? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul il fac eu. Ce te face sa crezi ca eu nu as putea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu vei gasi inele profilate pentru tipul asta de far. Doar sa le faci/adaptezi tu. Apoi sa le faci prinderi, etc. Despre asta vorbim. Abia apoi ajungi la electronica.

Si spun toate astea prin prisma faptului ca am muncit 3 luni doar sa creez niste simple DRL-uri pentru farul de B5.

Eu nu spun ca ai fi sau n-ai fi in stare sa faci tu cu manuta ta ce ti-ai propus. Te pun doar in garda ca e foarte dificil pentru cineva care nu e foarte indemanatic si nu stapaneste arta asta a modelatului in fibra de sticla si electronica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genulacesta ar trebui sa fie becul de la semnalizare, cred. Macar semnalizarea sa o pot face DRL daca nu reusesc si cu angel eyes. Ptr asta nu ar trebui dezlipit farul.

Ptr angel eyes asa ceva?

http://www.exledusa.com/angel-eyes/3528-bi-color-thin-angel-eye.html

sau https://www.autodiverse.ro/cumpara/banda-led-crystal-pentru-faruri-drl-si-semnalizare-gama-premium-1810

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta iti spun, dupa cum vad becul din clipul tau, e o pocnitoare. Noapte il vei vedea, dar ziua nici poveste.

Banda cu celule de LED din ultimul link e foarte buna, insa nu cred ca vei putea face cercuri suficient de mici din ele, fiind niste celule relativ mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inele ar putea fi acestea https://www.theretrofitsource.com/halos-profile-pivot-switchback.html?preselect=50174 Ele ar veni cu modul cu tot.

Tot nu stiu ce se poate folosi in farul de semnalizare care safie suficient de puternic si in doua culori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

image.thumb.png.3076422427711e28386c8ec876f2156d.png

Am rezolvat cu semnalizarea. Cred ca sunt destul de luminoase ptr DRL. Urmeazasa comand inelele de la https://www.ledconceptslighting.com/white-amber-led-headlight-halos-profile-pivot-switchback.html Cred ca cele de 90mm ar potrivi. Nu amun far spart sa masor sau unul pe care sa-lpot deesface pentru masuratori.

Am incercat sa montez becurile BAU15S switchback ca cele din fata in semnalizarea din spate cu culoarea alba legata la marsarier. Se comporta ciudat: la apasarea franei se stinge semnalizarea si se arind martorii de semnalizare din bord la o intensitate scazuta. Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inseriate cu becurile led diode.Pe frana trebuie pus pe fiecare bec o rezistenta de 1k in paralel.

Odata cu montarea rezistentelor pierzi functia de detectare bec ars.

Aici vorbesc strict de becuri led.

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frana nu am bec cu led. Nici pepozitii sau ceata.

Am schimbat becul de marsarier cu unul cu leduri si pe cel de semnalizare  cu unul switchback de tipul https://www.olx.ro/oferta/set-drl-led-cu-dubla-culoare-semnalizare-galbena-lumina-de-zi-IDbXVZu.html cufirul de alimentare culoare alba de la cel de marsarier. Acestea au doua rezistente in paralel pe culoarea galbena.

Insa,cum spuneam, la apasarea franei nu mai functioneaza semnalizarea si mi se aprind cei doi martori de semnalizare in bord la o intensitate luminoasa scazuta. Asta indiferent daca alimentez sau nu firul de culoare alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/13/2019 at 11:12 AM, Pitzury said:

Am incercat sa montez becurile BAU15S switchback ca cele din fata in semnalizarea din spate cu culoarea alba legata la marsarier. Se comporta ciudat: la apasarea franei se stinge semnalizarea si se arind martorii de semnalizare din bord la o intensitate scazuta. Oare de ce?

Eu tot n-am inteles ce experimente faci tu acolo. Becuri de semnalizare cu culoarea alba montate pe marsarier si tu apesi frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema. Dupa discutii cu vortexo am scos blocul de lumini si am observat ca firul de masa al becului switchback era legat la pinul de pozitiv al becului de frana . Pe spatele blocului de lumini sunt pini pentru toate luminile spate unul singur fiind de masa comun la toate becurile. 

Acum functioneaza in felul urmator:

1.la selectarea marsarier se aprind  becul cu 21 de leduri de la marsarier si culoarea alba a becului switchback de la semnalizare,  adica  21de leduri albe  din cele  42 ale becului switchback.

2. daca se semnalizeaza sau se pun avariile, becurile swichback comuta pe cele 21 de leduri amber/galben. Acestea revin la culoarea alba daca nu se mai semnalizeaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!