Jump to content

Aprinderea automata a farurilor la pornire (DRL)


adynis
 Share

Postare recomandată

circul 80% extraurban

da asta explica mult de ce le-ai pus pe faruri, eu circul 80% in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    41

  • Al Bundy

    19

  • clpos

    10

  • Pitzury

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a venit in cap o mica modificare la actualul DRL. Sa-mi ramana pozitiile aprinse dupa oprirea motorului, pana la scoaterea cheii din contact. Apoi, la pornirea motorului sa se reia ciclul.

Cu toate astea, daca vreau doar sa pornesc radio-ul, si pun cheia pe pozitia accesorii, sa nu porneasca pozitia.

Ii vad utilitatea cand opresc undeva si nu parasesc masina, sa-mi ramana pozitiile aprinse (si interior) pana ma hotarasc sa ies din masina. Chiar imi placea inainte, ca daca opream undeva, imi ramanea pozitia pana o opream eu. :angry:

Ma voi gandi cat mai repede cum s-o pun in practica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata si noua optiune, montat noul releu, functional, totul ok. :beer:

hpim1301a.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine stiu ca este :vaidecapulmeu: dar tot suntem la montaje electronice asi vrea sa achizitionez asa ceva

http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=3969

cat de costisitoare este montarea lui si la ce fire se leaga daca ai idee, trebuie desfacuta carcasa de la volan nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu de tot. Si, da, trebuie demontata si carcasa de la volan.

Nu am schema lui de conectare, dar din cate imi dau seama, trebuie sa aiba un releu in cutiuta aia si atat. Se pare ca trebuie sa pui contactul manual din cheie, si apoi dai la automat din el.

Pentru asta ai nevoie de un plus permanent si de masa. In rest, te conectezi la partea electrica a contactului cu cheie. Schema interna a cutiei este cam asa ceva:

startae.th.jpg

Iar asta ar fi schema de conectare:

start2.th.jpg

Ma indoiesc ca e ceva mai complex. Eu, daca faceam asa ceva, inseram si un bistabil si un montaj de automentinere. Astfel incat din butonul respectiv, cand il apesi sa puna contactul si dupa cateva secunde sa si dea singur la automat, iar apoi sa mentina pus contactul. Iar la o noua apasare scurta sa opreasca motorul. :vaidecapulmeu:

Varianta comercializata de ei e o porcarie, parerea mea, in caz ca nu contine si electronica mentionata de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Parca m-ar tenta un bloc dinasta de lumini

Al bundy, stii cumva, pe masini fara centrala electrica nu merge? Sau trebuie mutate firele prin mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu e montat pe masina fara centrala electyrica. Daca mufa e mare si firele sunt mai groase e pentru masina fara, iar daca firele sunt subtiri si mufa mai mica e pentru centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufele sant identice. Precis si firele par la fel, doar mai subtiri. Dar iti aduci aminte ca am incercat un bloc asemanator de pe un A4 cu centrala si desi configuratia era la fel, nu mergea.

Acest B5.5 din film sigur nu are centrala electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Atunci e clar ca va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CC e numai cu centrala, blocurile au doar fire de 0,5 si sunt maxim 10 fire care ies din bloc si duc la centrala. Neamtul sigur a adaugat si o mana de relee in spatele switchului. Cu toate astea un singur cod de bloc lumini de la CC il banuiesc sa poata merge. Si chiar asa schema electrica nu figureaza decat 10 fire. Deci tot la centrala sau relee ne intoarcem :screwy:

am incercat un bloc asemanator de pe un A4 cu centrala si desi configuratia era la fel, nu mergea.

pentru ca era blocat sa nu mearga.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am gasit in link-ul de mai jos un bloc de lumini de polo din noua generatie care spune ca s-ar potrivi, dar nu are toate pozitiile necesare realizarii aprinderii automate a farurilor. Dar poate plecand de la codul OEM al respectivului bloc de lumini vom gasi si varianta cu aprinderea automata si poate cu mai putine modificari

http://www.passatworld.com/forums/showthre...4811&page=9 de la postul #249

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi vrem cu 4 pozitii din care una "dedicata" pentru DRL. Ala tot 3 pozitii. Exista si pentru passat special unul cu pozitie dedicata DRL dar tot cu 3 pozitii. Deci tot vacs(scuze), pentru a delimita clasa de echipare nu stiu de(altii sa aiba gen A4 noi nu). Uite de asta ziceam. Merge luat si montat direct., dar nu mai are pozitia de "pozitii"

post-15891-1256464393_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata si la mine DRL.....cu activare/dezactivare la frana de mana :). Watch the movie :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo mah. Iti facusi si tu jucarie. :vwrullz:

Sa ai parte de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha :( . Ce fain e :beer: . Am verificat nu se incalzeste nimic, tot ok :vwrullz:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram sigur ca o sa intrebe cineva daca eu nu zic nimic. Am scos o mufa de la cluster si am pus contactul....trebuie stearsa eroarea...crezi ca am mai avut rabdare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce, nene Vicius , e tramvai de are atatea relee? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi si tu...cam in asta l-a transformat pentru a pune un alt bloc de lumini. Nice idea, dar prea de tot cu atatea relee !!! Deci raman la DRL-ul meu. Chiar i-am aratat neamtzului DRL-ul meu si i-a placut, am vorbit cu el :)...ca nu am rezistat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' cu noi nu vrei sa impartasesti cum se construieste un astfel de device? (o descriere mai amanuntita, dar acu' nu foarte amanuntita... :icon_thumright: )

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma discutiilor pe care le-am avut cu colegul vicius_the_one se pare ca va urma, in limita timpului sau disponibil, un DIY.

Atasez si eu un DIY cu procedura de anulare a functiei DRL originale din fabrica.

Disabling_OEM_Passat_DRL.pdf

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a porni farurile trebuie sa fie indeplinite urmatoarele conditii:

- sa fie pornit motorul (tensiunea in instalatie peste 13.5V-ajustabil).

- frana de mana lasata.

- la 5 secunde de la indeplinirea acestor conditii va cupla pozitia si farurile.

hpim1259a.th.jpg

Salut

Referitor la montajul tau, am si eu o intrebare: care sunt conectorii din euroswitch pe care i-ai folosit pentru pornirea automata a pozitiilor? 58L si 58R? Si in cazul acesta, se aprind si becurile din bord, cele din usi etc?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc, pinul 2 si pinul 4. Nu mai stiu care sunt aceia, decat daca desfac sa vad.

Pentru luminile din bord si usi eu am folosit alta metoda, dupa cum am descris aici, cand pun contactul am tot interiorul iluminat, iar dupa pornirea motorului ramane asa pana la scoaterea cheii din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!