Jump to content

Jug Motor


keyafy
 Share

Postare recomandată

pot vb cu cineva mai multe despre asta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi roade cauciucurile pe exterior.am facut unghiurile si degeaba. am fost ieri la un service si am ridicat -o pe elevator.

1-jug motor

2-capete de bara si pivoti

3-bucse bara torsiune

problema este foarte grava din cate imi dau eu seama pt ca atunci cand dau in gropi (nu f mari) simt ca imi fuge in parti,iar atunci cand franez imi pleaca singura in stanga(daca las volanul liber).

Daca a mai avut cineva problema asta rog sa-mi raspunde.mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ti-s duse si telescoapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce incompetenti ti-au facut geometria cu jocuri in articulatii!

Spun incompetenti pentru ca efectul este "vax albina crema puca".

Oare ce-au reglat baietii ... jocurile din directie ?... restul e Cancan!

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca roata stanga fata imi sta inclinata tare spre interior.spuneti va rog ce as putea face.oare sa inceps sa-mi cumpar jug,capete de bara si pivoti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am intrat cu edit pe postul tau

Te rog sa nu te abati de la topic.

Posibil ca masina sa fi avut un accident in urma caruia o bascula sa fie stramba. Ori asta ori bucsele de la bascula sunt terminate. Jugul poate fi verificat daca prezinta deformari. Daca ai nevoie am eu unul, inclusiv bascule.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reteta e simpla:

1. Inlocuiesti toate articulatiile cu jocuri si verifici toata directia (inclusiv amortizoare). Cauta un meserias care se pricepe.

2. Faci geometria, dar nu in acelasi loc ca mai inainte (spre binele tau).

La jugul asta te referi?

post-314-1212074949_thumb.jpgpost-314-1212074957_thumb.jpg

LE: Da, poate fi bascula responsabila ptr. roata stramba.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca asta e jugul / puntea fata

post-6155-1212087387_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-am postat eu se refera strict la jug nu la toate acareturile care vin pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel hai sa-i spunem jug, desi are o alta denumire, serveste ca suport pentru tamponul frontal al motorului si nu are vreo influenta asupra directiei.

post-6155-1212090218_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma sa inteleg ca nu de la jug simt ca-mi fuge mashina in parti cand dau in cea mai mica groapa??la servce a tras de tot ce inseamna bucse...unde se gasesc basculele alea de care zicetzi voi ca nu ma pricep deloc.capetele de bara si pivotii oare sa-i mai skimb???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bascula este in partea de jos.

In partea superioara nu ai decat un cap de bara.

Sper ca am memorie buna de la fostul G3 :P

LE uite si o schita:

post-314-1212092994_thumb.jpg

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costa mult toata kestiile astea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca sunt mai mult decat rezonabile fata de alte masini.

Pe capetele de bara imi aduc aminte ca dadeam mai putin decat faceau bieletele de directie de Dacia Berlina. La fel si cu rulmentii sau pompa de apa.

De multe ori intrebam daca nu-s "panarame" piesele de-s asa ieftine.

La actuala "e" muuuuuult (3x, 5x) mai scumpe!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta de la bara stabilizatoare completa cam 16 ron/buc, pivot 35 ron, un cap de bara cam tot pe la aceasi pret, iar bucsele de la bascula nu cred ca sunt 50 lei ambele (ma refer doar pe o parte). Eu zic sa verifici starea basculei si a amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa-mi cumpar:capete de bara,pivoti,si bucse bara torsiune(asa mi-a zis mecanicu lu peste).o sa le skimb,fac unghiurile si dupa aia nu o sa mai am probleme????mc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreaba-l odata exact ce-ti trebuie.

De pivoti n-am auzit sa aiba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut suspensii sport inainte.am luat de la cineva tot ce tine de suspensii fatza +spate.prima data am schimbat pe spate si in momentul cand am sckimbat pe fatza au inceput problemele.nu mai este stabila deloc.o sa imi cumpar tot ce trebuie pe fatza inclusiv amortizoare noi si o sa vad pe urma cum sta treaba.mc ink odata!

brate inferioare cu tot cu pivoti si bucse, si bucse bara torsiune.asta mi-au spus sa iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca ai schimbat telescoapele si iti face asa inseamna ca sunt varza.

Parera mea, schimba telescoapele, bucsele bascula(nu bascula intreaga), bucse bara stabilizatoare, bieleta de la stabilizatoare. Restul le poti schimba daca tot desfaci masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma ce este responsabil pt tinerea rotilor drepte?ma refer ca rotile sa nu stea spre interiorul sau exteriorul masinii.mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaurile de prindere la telescoape de fuzeta si pivotii au un ghidaj... de acolo se regleaza geometria (unghiul de cadere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul te rog pune niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ce ar trebui cumparat?capete de bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti atasa ceva poze cu ce tre sa-mi cumpar ca sa-m stea roata dreapta???mc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat cu edit pe postul tau

Te rog sa nu te abati de la topic.

Posibil ca masina sa fi avut un accident in urma caruia o bascula sa fie stramba. Ori asta ori bucsele de la bascula sunt terminate. Jugul poate fi verificat daca prezinta deformari. Daca ai nevoie am eu unul, inclusiv bascule.

zi-mi un pret te rog si in ce stare sunt???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!