Jump to content

Fiabilitate (Touateg 7L)


cataxyx
 Share

Postare recomandată

:RO flag: Nu cred ca Touaregu e o masina demna de un service de cartier..totusi e o masina de lux.. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un partener care are Tuareg R5 din ian 2007 (luat de la PBN, 6+1 manual) dar este modelul fara face-lift, chiar atunci aparuse. Saptamana trecuta am fost la service la 90mii km. N-a avut pana acum probl, conteaza mult modul de condus, placutele fata l-au tinut 45mii, alea de pe spate si mai mult, au si senzor de uzura. Ulei am pus Castrol Edge 5W30, 507 00, asa aera in carte (8,9litrii) cat un camion. in rest este ok. Are suspensie simpla si e ok. Un rand de cauciucuri pe la 60+ mii km. Destul de bune Dunlopurile alea de fabrica, acum i-am recomandat si ruleaza cu Continental. Pinioanele alea de la motor mi se par o treaba f buna, ce atatea prostii cu curele de distributie, sa se imbogateasca mecanicii...Din discutii cu mecanicii am inteles ca sunt f rezistente, pot aparea si probleme...intervine si mana omului... Mi se pare o masina ok ca o stiu de la 0 km...bafta Touaregilor si la mult km fara interventii..

Daca obisnuiti sa veniti vara in Grecia, la salonic au service VW foarte bun si relativ ieftin, preturi de UE. sunt pe drumul spre Chalkidiki. ETEA, Pazzaropoulos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit cu uleiul si inca grav. Trebuie sa pui neaparat 506.01 pentru R5 sau V10 TDI. 507.00 este bun in loc de 506.01 doar in anumite motoare.

Tocmai din cauza pinioanelor alea, care cu 507.00 nu au destula ungere.

All diesel vehicles fitted with R5 (5 cylinder) and 5.0ltr V10 engines and

manufactured prior to 1 January 2006, cannot use oils meeting Volkswagen standard

507 00 even if equipped with a DPF. These engines should use oils meeting

Volkswagen standard 506 01 (eg. Castrol Professional Longtec LongLife II 0W-30) for

both LongLife and Time and Distance servicing regimes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Diaconu
:RO flag: Nu cred ca Touaregu e o masina demna de un service de cartier..totusi e o masina de lux.. :blink:

Parerea unui membru al acestui forum care ii dau dreptate pe deplin "Din start exclud varianta manoperei in orice reprezentanta de la noi ... cel putin pentru ani buni de aici inainte, in afara de o stampila restul duc la incaruntire curata (preturi mari, necomunicare, amatorism, netransparenta, cobai-dornici sa invete din plin pe masina ta, etc)"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai sa nu o dam in Off-topic,ideea era ca daca te respecti in primul rand pe tine,si iti respecti munca (respectiv masina) nu o dai pe mana unor "meseriasi" de cartier,ci pe mana unor oameni avizati,competenti pe care nu ii vezi (cum stiu cazuri) cu masina "in probe" prin oras.Un om care isi permite o masina de cel putin 35.000E NOUA nu ia in calcul varianta serviceului de cartier,ci are pretentia sa o intretina intr-un service de calitate(aici ma refer la oameni care au o anumita educatie si anumite pretentii demne de o masina de lux).Paste Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Ai gresit cu uleiul si inca grav. Trebuie sa pui neaparat 506.01 pentru R5 sau V10 TDI. 507.00 este bun in loc de 506.01 doar in anumite motoare.

Tocmai din cauza pinioanelor alea, care cu 507.00 nu au destula ungere.

NU A GRESIT ABSOLUT DELOC , ESTE FOARTE CORECT CA A PUS 507.00 ! ! ! nu te mai grabii in a "corecta" , fara suparare, dar mai e un moderator care tot ca tine se grabeste sa dea warning tot asa fara sa gandeasca . Masina e 2007 deci argumentarea adusa de tine chiar contrazice ce scrii

Modificat de Marian w- audi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai dreptate cu gresitul. Macar invatati engleza.Scrie inainte de 1 ian 2006 si asta este 2007. Am citit si in cartea de intretinere. Eu am Passat si din ala folosesc, este noua norma care automat cuprinde si pe cele vechi. O sa vad daca a consumat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

As vrea sa cumpar un Touareg prima generatie fara face-lift 3.0TDI, 160.000 km.

Ce probleme ati avut pana acum, cei cu Touaregi de pana la face-lift?

Merita investit in asa ceva sau mai bine in unul face-lift?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF : caut la sectiuna Audi A6 , e un topic tot despre 3.0 Tdi ,nu de alta ,dar e mai popular :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu motorul ma nelinisteste ci restul: perne, cardan, bord, etc. Ce am citit pe aici ma cam sperie insa nu stiu in ce masura masinile celor de aici au fost intretinute de la inceput, daca au fost cumparate din RO sau aduse din Germania, modul de exploatare al lor si cat de frecvente sunt astfel de defectiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu respect,

Probleme apar la injectoare si la pompa de inalta presiune, face span pompa de motorina si termina injectoarele. Pe articulatie se tin destul de bine!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Costel, ce costuri sunt pt injectie (atat piese cat si manopera la tine)? Compresor de perne si perne (amortizoare) cat costa la tine ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Vreti sa va fac sa nu mai cumparati masina? :) Injectoarele costa in principiu 1500-2500lei buc., la compresorul de perne/perne este mai delicata/complicata treaba, trebuie blocata suspensia, pentru toate acestea ar trebui seria de sasiu, ce pot sa va spun sigur este ca manopera ese chilipir pe langa piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci merita sau nu la 160.000 km, dupa parerea ta care ai vazut o multime ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca km sunt reali si masina este intretinuta/servisata asa cum trebuie eu zic ca merita investitia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita.

O testare inainte de achizitionare....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carmina: ce merita: masina in principiu sau merita o testare inainte de achizitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in principiu, iar inainte de a achizitiona o astfel de jucarioara ce zici nu ar trebui nitel vcds-ul pe ea? Ai incredere in mine daca nu ma cunosti? Eu spun ca nu....tu crezi ca cel care va vinde masina va fi corect cu tine? O fi chiar bombonica? Sa fie asa...tu trebuie sa fii atent si nu vei avea batai de cap. Esti din Bucuresti...de ce nu rogi un coleg care are o astfel de ,,masinuta" sa vina cu tine cand o vei achizitiona? El va cunoaste mai bine ca tine cum stau lucrurile, pe el nu il va putea aburi vanzatorul...

Sa nu uiti....autostrada e la doi pasi de tine...daca faci cu ea 100 km dus-intors...daca ascunde ceva sunt sigura ca va apare pe vcds, asa ca nu stiu...mai are rost sa povestim?

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate revistele auto ce tratau achizitionarea SH a unui Touareg 7L sau Cayenne recomandau evitarea exemplarelor cu suspensie pe perne de aer. Incidenta defectiunilor si costul enorm al reparatiilor nu o recomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!