Jump to content

Fiabilitate (Touateg 7L)


cataxyx
 Share

Postare recomandată

salut... m-am decis sa imi cumpar un touareg v6 diesel. dotari super... pret accesibil 34000euro negociabil. problema 120000 km. ce probleme ar putea aparea la o astfel de masina. masina este adusa recent din germania. nu as vrea sa o cumpar si dupa vreo 2 luni sa imi dau cu ceva in cap.

la un test drive masina se comporta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e greu de spus ce sar strica intrun service bun s efece o verificare atenta a masini un test pe calculator si o ,,rugaciune,,

si in continuare speri sa fie ok si ca fostul proprietar doar sa plictisit de ea si nu o da ca are vreo problema !

e greu sa ne dam cu parerea asa im mare atententia trebuie indreptata spre componente importante injectie ,transmisie ,electronica,care valoreaza ceva daca tre sa le schimbi acu ca noua nu mai e de fapt se strica si noi asa ca .. experti pe modelu asta de masina cred ca nu sau format inca la noi adica un mecanic care sal viseze si noaptea deci ce se poate verifica verifica uneori cateva sute de lei aruncate pe o verificare amanuntita te scutesc de multe mii de lei pe reparatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la 120.000km, e destul de buna(noua)...acum diferenta o da anul de fabricatie si mai exact perioada in care acest numar de km a fost facut (daca sunt reali).

Probabil probleme o sa ai cu distributia (daca nu a fost schimbata) si partea de amortizoare, arcuri, rulmenti...cam ce tine de trenul de rulare, pentru ca nu sti cum a fost condusa.

OT: un amic al meu, inainte sa isi vanda masina - non VAG, dar tot jeep, NU suv - a "alergat-o" pe un camp plin de gropi si santuri, iar pana atunci o tinuse"in puf". Daca tot o vindea, a zis sa"se bucure"si el de ce poate masina cu adevarat...si i-a rupt un cap de bara...a reparat-o si a vandut-o clientului cu intarziere, dar fara ca noul posesor sa stie ceva.

Nu-ti doresc probleme si de aceea te sfatuisec sa faci un control si din punct de vedere soft (km reali) si din punct de vedere hard (mecanic).

Bafta la achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil probleme o sa ai cu distributia (daca nu a fost schimbata) si partea de amortizoare, arcuri, rulmenti...cam ce tine de trenul de rulare, pentru ca nu sti cum a fost condusa.

Distributia nu este pe curea, nici macar pe lant, deci nu o sa fie probleme. La toate variantele de Touareg, distributia e cumva pe pinioane, dar din pacate nu stiu toate detaliile. Oricum, idea e ca nu e de schimbat nimic la ea.

Referitor la trenul de rulare, are dreptate CT 10 VWP. Nu neaparat ca o sa ai probleme, ci ca trebuie sa verifici situatia. Depinde foarte mult daca este automata sau manuala masina. Daca e automata, trebuie verificare discurile de frana si placutele, mai ales daca vrei sa te intorci pe roti cu ea din Germania. Ar trebui sa fi fost schimbate pana acum, iar daca sunt consumate (si discurile si placutele) e momentul sa fie facuta scimbarea. Am facut referire la automata, pentru ca in cazul asta se duc mai repede, franele fiind solicitate in tot timpul mersului (mai ales in oras). La numarul asta de km ar trebui sa fie duse daca sunt cele originale. Norocul este ca le poti observa imediat, atat la ochi cat si la mana, fara sa trebuiasca sa fi vreun specialist.

De asemenea, daca are suspensie pneumatica reglabila, verifica sa functioneze corect. Daca nu, verifica amortizoarele sa nu curga, bata etc

In rest, daca nu te pricepi, nu prea ai ce sa mai verifici la ea. E recomandabil sa mergi totusi si la un service specializat pentru o verificare completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia nu este pe curea, nici macar pe lant, deci nu o sa fie probleme. La toate variantele de Touareg, distributia e cumva pe pinioane...

Nu stiam asta! :)

Oricum, sfatul cu "mergi la un service" o sa il primesti de la toti colegii si mi se pare general valabil. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asai 2,5 e pe pinioane nai ce schimba la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar R5 si V10 TDI sunt pe pinioane distributia dar nu inteleg de unde relatia cu nu o sa ai niciodata probleme cu ea. A fost o solutie adoptata din cauza motorului in sine si nu a fiabilitatii/inttretinerii. De exemplu singurul ulei acceptat pentru R5 si V10 este 506.01. 507.00 nu este acceptat pentru acestea din cauza sistemului de distributie.

Parerea mea: Cauta un V6. Vei fi mai multumit si de motor (CR) si ca intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... m-am decis sa imi cumpar un touareg v6 diesel...
Parerea mea: Cauta un V6.

Initiatorul topicului zice ca vrea sa cumpere un V6 TDI, dupa care unii ii spuneti despre R5.. si altii il sfatuiti sa isi ia V6... chiar daca e deja decis ca asta vrea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar...

am ales un v6 tdi... dar din cate am inteles de pe topic este pe curea... la cati km trebuie schimbata aceasta???

ma pricep cat de cat la masini... tocmai de-aia am ales v6(fiabilitate putere-consum cel mai bun raport).

cam marile probleme ar fi la trenul de rulare, de altfel cum ma asteptam. masina care as vrea sa o iau este din 2006. deocamdata nu sunt foarte decis asupra acestei masini... cred ca la un buget de aproximativ 36-37000 euro gasesc o maina cu mai putin km... sper ca pana in 11. 06 sa o am...( nu de alta dar vraeu sa imi fac cadou de ziua mea o alta masina). multumesc frumos pentru ajutor...

cum am achizitionat "elefantu" dau detalii.

multumesc inca o data. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar R5 si V10 TDI sunt pe pinioane distributia dar nu inteleg de unde relatia cu nu o sa ai niciodata probleme cu ea. A fost o solutie adoptata din cauza motorului in sine si nu a fiabilitatii/inttretinerii. De exemplu singurul ulei acceptat pentru R5 si V10 este 506.01. 507.00 nu este acceptat pentru acestea din cauza sistemului de distributie.

Parerea mea: Cauta un V6. Vei fi mai multumit si de motor (CR) si ca intretinere.

nu cred asta puteau sa faca blocul mai mic si sa pune curea in loc de pinioane nare nici o logica mai ales daca ai vazut vreo data un 2,5 desfacut

logica ar fi acerba concurenta intre vw si mercedes si goana pentru clientiu prin solutii cat mai inovatoare

adica mercedesurile au lant si merg toata viata iar la vw la 90 000 se schimba si asta pe uni a nemultumit si ia facut sa aleaga alceva

cat desptre faptul ca se schimba sau nu sa fim seriosi lantul duce 1 mil km pinion pe pinion trebuie sa dea chics in momentul in care nu mai calca unul pe altu in rest nare cum decat cand cedeaza cuzinetii sau rulmentul pinionului din mijloc

a si acelasi motor r5 se gaseste si pe t5 deci ce ulei merge la t5 merge si la tuareg !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe T5 e diferit de cel de pe R5. La T5 ai motor longitudinal??? Nu prea stii despre ce vb.

Stii de ce se foloseste cureaua la motoarele normale? Pentru ca e mai usor de schimbat si evident de pastrat in tolerante. Inainte au avut si eu motoare pe lant dar trebuia strans lantul si nu era tot timpul la fel...pe cand la curea...o schimbi si cureaua este tot timpul la fel.

Cureaua la motorul de 90 Cp se schimba la 150.000km....la ALH dupa 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nu mai zi da 1,9 tdi de ce pe pasat e dea lungu si pe golf dea latu ?? creca tu nu stii ce vb ??

da de ce 2,5 de pe t4 e dea latu si pe lt e dea lungu ??

crezi ca modul in care e pus motorul conteza?? ininte de a contrazice pe cineva interesezate te rog ca pe mine unu ma irita comentariile astea aiurea !

ia exemplu mercedesu c ,e v,sprinter acelasi motor de 2200 la e si spriner pus dea lungu la vito pus dea latu !

cat despre curea sau lant se renuta usor usor la curea ca .. e mai practic lantu sau pinioanele dupa caz !

cat despre usurinta cei drept e mai usor de schimbat o curea dar .. se schimba mult mai des de obicei o masina cu lant merge si 1 mil km sau pana crapa motorul lantul cand se rupe (is 2 ) face zgomot si nu buleti motorul cureua pauza so rupt so rupt asta e alta chiulasa !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar...

am ales un v6 tdi... dar din cate am inteles de pe topic este pe curea... la cati km trebuie schimbata aceasta???

ma pricep cat de cat la masini... tocmai de-aia am ales v6(fiabilitate putere-consum cel mai bun raport).

cam marile probleme ar fi la trenul de rulare, de altfel cum ma asteptam. masina care as vrea sa o iau este din 2006. deocamdata nu sunt foarte decis asupra acestei masini... cred ca la un buget de aproximativ 36-37000 euro gasesc o maina cu mai putin km... sper ca pana in 11. 06 sa o am...( nu de alta dar vraeu sa imi fac cadou de ziua mea o alta masina). multumesc frumos pentru ajutor...

cum am achizitionat "elefantu" dau detalii.

multumesc inca o data. :)

Dar poti gasi sigur si in Romania un Touareg bun la banii aia...poate ma crezi sau nu, Touareg 3.2i v6 14500 km(nu 145000!) l la 21000E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De ce oare se vinde la pretul asta ?! De consum "mic" ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar poti gasi sigur si in Romania un Touareg bun la banii aia...poate ma crezi sau nu, Touareg 3.2i v6 14500 km(nu 145000!) l la 21000E

Daca este la pretul asta vreau si eu doua, insa depinde ce an de fabricatie este. :blink:

ai nu mai zi da 1,9 tdi de ce pe pasat e dea lungu si pe golf dea latu ?? creca tu nu stii ce vb ??

da de ce 2,5 de pe t4 e dea latu si pe lt e dea lungu ??

crezi ca modul in care e pus motorul conteza?? ininte de a contrazice pe cineva interesezate te rog ca pe mine unu ma irita comentariile astea aiurea !

ia exemplu mercedesu c ,e v,sprinter acelasi motor de 2200 la e si spriner pus dea lungu la vito pus dea latu !

cat despre curea sau lant se renuta usor usor la curea ca .. e mai practic lantu sau pinioanele dupa caz !

cat despre usurinta cei drept e mai usor de schimbat o curea dar .. se schimba mult mai des de obicei o masina cu lant merge si 1 mil km sau pana crapa motorul lantul cand se rupe (is 2 ) face zgomot si nu buleti motorul cureua pauza so rupt so rupt asta e alta chiulasa !!

Imi pare rau sa te contrazic dar la Passat si Golf 1.9 tdi (modele noi), motoarele sunt puse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.....ai dreptate...de-a latul........insa...de ce pozitia asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
De ce oare se vinde la pretul asta ?! De consum "mic" ce are...

Probabil e chel, fara cine stie ce optiuni.

Si apropos de "consum":

Acum serios, daca dai +40.000 Euro pe o masina, oricare ar fi ea, mai conteaza ca iti consuma cu 400 Euro pe an mai mult?

Cum?

Consum la 20K km / an - la consum motorina 13% x 1,2 Euro = 3.120 Euro/an

Consum la 20K km / an - la consum benzina 16% x 1,1 Euro = 3.520 Euro/an

diferenta: 400 Euro /an !!!!

Acum: adaugati va rog la costurile curente revizii si consumabile, evident mai scumpe la motoare pe motorina si vedeti unde ajungeti.

VA spun eu si astept sa ma contraziceti (dar va rog cu argumente): E mai ieftin sa circuli pe benzina decat pe motorina!

Si va rog sa nu ma contraziceti la consumul anuntat, am avut R5, am V6 3,2, si circul regulat cu V6 3,0, stiu ce spun.

Singurul regret pe care il am referitor la acest subiect este ca nu am cumparat T-reg cu 4,2l benzina, am vrut sa fac economie la "consum"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropos de "consum":

Acum serios, daca dai +40.000 Euro pe o masina, oricare ar fi ea, mai conteaza ca iti consuma cu 400 Euro pe an mai mult?

Cum?

Consum la 20K km / an - la consum motorina 13% x 1,2 Euro = 3.120 Euro/an

Consum la 20K km / an - la consum benzina 16% x 1,1 Euro = 3.520 Euro/an

diferenta: 400 Euro /an !!!!

Acum: adaugati va rog la costurile curente revizii si consumabile, evident mai scumpe la motoare pe motorina si vedeti unde ajungeti.

VA spun eu si astept sa ma contraziceti (dar va rog cu argumente): E mai ieftin sa circuli pe benzina decat pe motorina!

Si va rog sa nu ma contraziceti la consumul anuntat, am avut R5, am V6 3,2, si circul regulat cu V6 3,0, stiu ce spun.

Singurul regret pe care il am referitor la acest subiect este ca nu am cumparat T-reg cu 4,2l benzina, am vrut sa fac economie la "consum"....

Cand o sa-ti consume tie touareg 3.2 benzina 16 litri in Bucuresti sa imi spui si mie ca iti fac o oferta sanatoasa! Poate in afara asa la un drum mai lung! La consum sa fim realisti ca diferenta dintre 3.2 benzina si 3.0 diesel nu este in veci de 3 litri!!!(16-3) :)

)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am exact aceeasi problema ca cel care a deschis topicul. Vreau sa-mi cumpar un touareg din 2006 cu aprox 70.000 km, motor diesel de 2.5.

La ce probleme ar trebui sa ma astept? O sa-l testez riguros, insa as vrea sa stiu care sunt probleme cele mai raspandite ale acestui model. L-as cumpara si maine insa am retineri :wub: POate ma ajutati voi sa ma decid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce oare se vinde la pretul asta ?! De consum "mic" ce are...

da o masina mai normala nu vrei sa iti iei? eventual o dacie cum ne sfatuia base sa ne luam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sunt putin cam off topic dar a-si dori sa-i spun ceva lui @remus_airm

Domnul meu nu iau apararea nimanui dar in legatura cu consumul la tuareg a-si fi de alta parere , deoarece sustineai ca nu are cum ,ca un motor de 3,2 l benzina sa consume 16 l in oras , eu iti spun ca are ,poate cu o marja de eroare de un litru, si acum sa detaliez

1 toti inginerii de la toate concernele auto se zbat sa scoata consumuri cat mai mici la masini cat mai grele (si spun grele prin prisma faptului ca , multe dotari, suspensii cu mai multe componente etc.. etc.. care duc la o greutate marita ).

2 ce fac inginerii? , incearca sa scoata un cuplu motor cat mai bun , o transmisie cat mai reusita , putere cat mai buna, care cu ajutorul electroniicii cei drept duc la un consum mai mic si o fiabilitate cat mai buna a motorului

3 stiai ca si masina ta de 131 cai diesel fiind poate sa se duca si in 12% in bucuresti si un minim 8% in afara( chiar daca e diesel si consuma 5% :) )

4 inginerii iti da un consum, sa zicem 6 %exterior, dar depinde si de noi daca se poate respecta consumul asta , tipul de condus , sportiv sau babeste si aici poti sa ai 5,7 % sau 7,8%

5 sa stii ca si acel 3.0 l diesel il poti duce in acelasi consum cu 3,2l benzina , talpa sa ai pt diesel si iese combinatia

6 Nu am nicio treaba cu cei ce detin diesel , dar eu nu dau niciodata benzina pe diesel!!!

cu ce ma ajuta? intretinere costisitoare , incepand de la orice piesa vrei , ma bucur la consum si pierd la pretul pieselor

Multumesc si sper sa nu fi deranjat pe nimeni

TOATE BUNE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) pana la urma omul si-a mai luat touareg? ;)

ca nu a mai postat aici de ceva timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Costel Diaconu

Am un amic care si-a luat in primavara 2008 un Tuareg 3.0 TDI din Germania la 27000 km, in prezent are cu ea 106000 km , masina a facut multe drumuri in Turcia mai mult de 200km/h nu a vazut si de ceva vreme a inceput sa-i miroase ambreiajul si trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult de stilul de condus, plecari de pe loc, condus in teren accidentat si altele.

Nu cred ca viteza maxima isi pune amprenta atit de mult pe ambreiaj.

In plus, pina la 27.000km nu se stie cum a fost exploatata masina.

Pe de alta parte vad ca a facut 80.000km intr-un an, asta inseamna ca a mers mai mult pe afara si mai putin prin oras(unde zic eu este solicitat mai mult ambreiajul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Diaconu

Am fost la un Service de cartier, au gasit la nu stiu care distribuitor cu comanda in 5 zile kit ambreiaj incluzand volant, placa presiune, disc si rulment , pe undeva in jur de 6200 ron, manopera 1000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!