Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu urmatoarea problema de apox un an. Am fost deja la 2 mecanici diferiti dar nici un rezultat...

Am urmatoarele coduri de eroare: 18447/P2016/008213( Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal) si 18438/P2006/008198(Intake Manifold Runner Control Stuck Closed, Bank 1) - astea apar pe tester Delphi. Pe VAGCOM am 008213 si 008199 (tot bank stuck dar bank 2 - nu prea are sens -este o singura tija cu voleti deci un singur bank...).

Actuatorul lucreaza sa fie blocata tija cu voleti sau sa fie defect G336?

Am gasit partea de jos a galeriei de admisie cu tot cu sensor si actuator si ma gandesc sa o schimb... Sa fie atat de varza toti mecanicii si nu fie in stare sa moteze o galerie de admisie - problemele au aparut dupa schimbarea unui injector...

Fara sa desfac galeria pot sa imi dau seama daca tija lucreza sau poate sa fie doar G336 (care este un potentiometru actionat de tija)...

Pareri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti-au aparut erorile dupa schimbare injector sigur ti-au blocat 1 clapeta din cele 4 intre chiulasa si galeria cu clapete... Chiar si cu o clapeta blocata supapa vacuumatica tot va misca acel braţ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi vad ca a disparut MIL-ul (engine management light) - fara sa fac clear la coduri... La mine chiar aud clapeta cum coboara (nu este clapeta de admisie care are un zgmot mai metalic) cand masina e la relantii... Asa imi dau seama ca totul e OK (cand clapeta functioneza nu am trepidat deloc cand o pornesc la rece). Eu tot am impresia ca vreo clapeta agata. O sa vad ce se mai intamapla in urmatoarele zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Azi am schimbat vechile injectoare cu noile injectoare BOSCH 0 261 500 016 de pe golf 5 1,6fsi, mentionez ca sunt noi. Dupa ce am terminat treaba m-am apucat sa dau la automat, dar masina nu mai porneste, inainte s-a adaptat egr si clapeta de acceleratie, nu am nici o eroare pe masina. Se scrie undeva noile injectoare, unde credeti ca e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti cei care au probleme cu masina sunt rugati sa intre pe grupul acesta pe facebook : VW Golf 4 / Bora FSI

sau link-ul : https://www.facebook.com/groups/381789115345959/

Sunt foarte multi membri si o sa ne rezolvam problemele, si, habalaubogdan intra pe grup ca au mai fost persoane cu aceeasi problema si au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

De vreo câteva săptămâni am probleme cu Golf-ul meu.  Merge „în șuturi” câteodată când accelerez.

 

Am găsit ulei peste bujii din cauza etanșării capacului axelor cu came, cauza unor Missfire. Acestea s-au rezolvat odată cu reetanșarea.

 

Mai aveam o eroare de la Senzorul NOx, care a fost schimbat și a dispărut eraorea.

 

Am schimbat și EGR-ul și am curățat clapeta de accelerație, bineînțeles readaptate, problema persistă.

 

În momentul de față nu dă nici o eroare, dar merge la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare , cat te-a costat senzorul nox ? SI spune-ne daca ai sesizat vreo scadere a consumului de carburant !? Stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Poate cineva sa ma ajute cu un site de piese auto, sau de dezmembrari, unde sa gasesc pompa de inalte pentru 1.6 fsi? Scuze daca nu am postat unde trebuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am un golf 4 FSI care a inceput sa dea niste rateuri, se simt si la relanti doar cand se incalzeste motorul, simptoma:

-masina nu mai trage ca inainte, parca ar merge in pistoane, mai mult de 140 de km nu mai prinde ( nu am becuri aprinse in bord)

Mi-am cumparat un tester sa imi vad ce erori imi da, la tester mi-a dat:

7 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17441 - Sensor for NOx (G295)
            P1033 - 35-00 - Signal too Low
17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)
            P1291 - 35-10 - Signal too Large - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 1000 0001

Prima eoare o am de de 50.000 si masina nu avea aceasta simptoma, pentru a 2 a am avut esapamentul spart si a fost reparat.

Pentru eroarile de misefire pe cei 3 cilindri sa fie de la bobine? ma gandesc ca daca era de la combustibil trebuia sa fie pe toti cilindri.

a mai avut cineva problema asta? vreo idee de la ce sa fie?...... nu vreau sa schimb 1/2 din masina pana gasesc cauza

multumesc,

On 12/27/2015 at 3:04 PM, Sh0by said:

Salut!

 

De vreo câteva săptămâni am probleme cu Golf-ul meu.  Merge „în șuturi” câteodată când accelerez.

 

Am găsit ulei peste bujii din cauza etanșării capacului axelor cu came, cauza unor Missfire. Acestea s-au rezolvat odată cu reetanșarea.

 

Mai aveam o eroare de la Senzorul NOx, care a fost schimbat și a dispărut eraorea.

 

Am schimbat și EGR-ul și am curățat clapeta de accelerație, bineînțeles readaptate, problema persistă.

 

În momentul de față nu dă nici o eroare, dar merge la fel.

problema cu suturile o avem si eu, daca schimbam bujiile si schimbam fisele o rezolvam, acum numai vrea si am si misefire pe 3 cilindrii, daca aflu de la ce ar putea sa fie te anunt, daca gasesti vreo pista te rog anunta-ma

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, ag86adx said:

Salut,

Am un golf 4 FSI care a inceput sa dea niste rateuri, se simt si la relanti doar cand se incalzeste motorul, simptoma:

-masina nu mai trage ca inainte, parca ar merge in pistoane, mai mult de 140 de km nu mai prinde ( nu am becuri aprinse in bord)

Mi-am cumparat un tester sa imi vad ce erori imi da, la tester mi-a dat:

7 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17441 - Sensor for NOx (G295)
            P1033 - 35-00 - Signal too Low
17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)
            P1291 - 35-10 - Signal too Large - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 1000 0001

Prima eoare o am de de 50.000 si masina nu avea aceasta simptoma, pentru a 2 a am avut esapamentul spart si a fost reparat.

Pentru eroarile de misefire pe cei 3 cilindri sa fie de la bobine? ma gandesc ca daca era de la combustibil trebuia sa fie pe toti cilindri.

a mai avut cineva problema asta? vreo idee de la ce sa fie?...... nu vreau sa schimb 1/2 din masina pana gasesc cauza

multumesc,

problema cu suturile o avem si eu, daca schimbam bujiile si schimbam fisele o rezolvam, acum numai vrea si am si misefire pe 3 cilindrii, daca aflu de la ce ar putea sa fie te anunt, daca gasesti vreo pista te rog anunta-ma

mersi

Probleme si la mine P0303 numai pot de 1 luna nu dau de cat  Schimbat Bobina buji degaba .Pareri ?

probelma P0300 si  p0303 care ma poate ajuta am mare nevoie ? (am schimbat bobina si buji) ms

probelma P0300 si  p0303 care ma poate ajuta am mare nevoie ? (am schimbat bobina si buji) ms

am un golf 4  1.4 BCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MirciuliK25

Deci...de 3 luni am un Golf 4 FSI. Pe langa celebrele intreruperi la relanti (care ma scot din minti) de ceva timp am si mari pierderi de putere uneori, in special la cald. Check Engine de cand am cumparat-o e aprins. Diagnoza pe ea acum 2 saptamani:

 

1. 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus. La acest senzor am un fir rupt chiar la iesirea din sonda. Am incercat sa il dau jos sa lipesc firul respectiv si s-a fisurat filetu de pe catalizator. Acum caut senzor (5 mil nou) si sa incerc sa sudez un alt filet pe precatalizator. A facut cineva o operatie asemanatoare?

 

2. 17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached. Am inlocuit respectiva valva N316 pentru ca nu producea vacuum pe pompa de vacuum (cea la care se rupe tija, din fericire e intreaga la mine). Acum e vacuum, iar tija sta mereu ridicata la relanti, din ce am observat, ea coboara dupa vreo 3000rpm (inchide clapetele de aer din admisie). Sper ca asa trebuie sa functioneze. Inca nu am ajuns la tester sa sterg eroarea sa vad daca mai apare.

 

3. 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced). Asta ma ingrijoreaza cel mai mult. E posibil sa nu fie distributia pusa la punct? Sau vreun dinte rupt? Eu oricum urmeaza sa ii schimb distributia, la ce sa mai fiu atent?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare , 

Nu stiu daca am mai postat pe acest topic , dar reiau : 

Am si eu o pacatoasa pe FSI 1.6 , pana la ora actuala am schimbat urmatoarele : 

- 4 bobine , 4 bujii , 4 injectoare , EGR curatat . 

Dupa schimbarea injectoarelor relantiul s-a potolit , fluctueaza extrem de putin , dar asta inseamna ca ceva pe undeva inca mai da rateuri , am verificat paramentrii masinii , pe partea de injectoare nu am mai primit misfire sau alte belele , acum am dat de alta belea , calculatorul inregistreaza iar martorul de probleme la motor si admisie pe codul P1031 - Intake manifold air control valve position sensor ( mentionez ca unitatea vacum N316 a fost schimbata deoarece am cumparat masina si batul de la ea era rupt ) 

Aparent indiferent daca rezolvi o problema pe aceasta masina apare alta :))

! Pentru cei care au probleme cu missfire pe cilindrii , nu mai schimbati bobine si bujii , le schimbati degeaba ( doar in cazul in care sunt noi) , injectoarele sunt pe moarte, daca incepe sa mearga in 3 , innseamna ca a murit un injector ( nu recomand sa schimbati doar unul , pentru ca am facut aceasta greseala si intr-o luna a mai pocnit unul si a trebuit sa le cumpar pe toate 4 ) 

Modificat de andrei532x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 5/15/2016 at 3:44 PM, MirciuliK25 said:

Deci...de 3 luni am un Golf 4 FSI. Pe langa celebrele intreruperi la relanti (care ma scot din minti) de ceva timp am si mari pierderi de putere uneori, in special la cald. Check Engine de cand am cumparat-o e aprins. Diagnoza pe ea acum 2 saptamani:

 

1. 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus. La acest senzor am un fir rupt chiar la iesirea din sonda. Am incercat sa il dau jos sa lipesc firul respectiv si s-a fisurat filetu de pe catalizator. Acum caut senzor (5 mil nou) si sa incerc sa sudez un alt filet pe precatalizator. A facut cineva o operatie asemanatoare?

 

2. 17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached. Am inlocuit respectiva valva N316 pentru ca nu producea vacuum pe pompa de vacuum (cea la care se rupe tija, din fericire e intreaga la mine). Acum e vacuum, iar tija sta mereu ridicata la relanti, din ce am observat, ea coboara dupa vreo 3000rpm (inchide clapetele de aer din admisie). Sper ca asa trebuie sa functioneze. Inca nu am ajuns la tester sa sterg eroarea sa vad daca mai apare.

 

3. 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced). Asta ma ingrijoreaza cel mai mult. E posibil sa nu fie distributia pusa la punct? Sau vreun dinte rupt? Eu oricum urmeaza sa ii schimb distributia, la ce sa mai fiu atent?

 

Multumesc.

Problema numarul 2 am avut-o si eu, pana am descoperit tija rupta. Dupa schimbarea actuatorului pompei de vacuum problema a disparut. Setpoint not reached inseamna ca trbuie sa fie inchisa, pt amestec sarac, si la 3000 rot/min sa deschida pt amestec bogat. La tine e exact invers.Ceva nu e pus bine. Daca nu ai tester, eroarea se poate sterge daca desfaci borna de la baterie pt cateva secunde. 1 min e indicat. Daca totul e montat cum trebuie, urmeaza adaptarea clapetei de acceleratie, care se face cu tester. Dar se poate si fara in felul urmator: dai jos borna de la baterie, astepti 1 min sau chiar si mai mult. Pui borna. Pui contactul si astepti. O sa auzi cum se face adaptarea clapetei de acceleratie. Astepti pana termina. Nu apesi nicio pedala, nu umbli cu nimic, pana la terminare. Adaptarea se face cu motorul cald... In max 5 minute e gata adaptarea, adica astepti 5 minute cu contactul pus. Sper ca te-am ajutat.

PS: dupa schimbarea actuatorului consumul a revenit la cele din manual, bineinteles cu condus nesportiv. Folosesc benzina din ucraina de 95, n-am avut probleme. Din tara doar rompetrol folosesc tot de 95. Cu cea de 98 merge frumos, si are putere mai buna. Fiind o masina sensibila la benzina, nu e recomandat sa golim rezervorul de tot cum citeam mai sus.Impuritatile de la fundul rezervorului pot infunda cate ceva.  Niciodata nu las sa ajunga pe rosu. Am ai eu nox senzor la eroare, dar daca nu turez peste 3000, nu mi se aprinde check engine. La condus sportiv apare mult mai repede.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Prelipceanu

unde pot gasi tija senzorului g 336

supapa de vacuum e rupta si e afectata si tija

idei????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Prelipceanu

salut

am desfacut si eu admisia la fsi-ul meu pentru spalare clapete si lipire tija supapa vacumatica si am descoperit ca an si tija ce comanda voletii e sparta

aveti idee daca se gaseste asa ceva sau trebuie cumparata alta admisie ???

multumesc si astept idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema la al meu 1.6 FSI. 
In mers, masina incepe si se balbaie (da in nas). Daca accelerez lin, cu pedala apasata foarte putin nu am absolut nicio problema. Daca apas mai tare, incepe si se balbaie si clipeste martorul de check engine. Am fost la service cu ea, am schimbat injectoare si pompa de benzina, bobinele nu au probleme iar bujiile au fost schimbate recent (desi sunt putin cam negre). 

Cand pun contactul apare imediat eroarea "Fuel Pressure Regulation P1020 - 35-00 - Control Range Exceeded" dar nu sta check engine-ul aprins. Cand accelerez tare si incepe sa se balbaie, martorul de check engine clipeste intermitent si apar erori de misfire pe cilindri (uneori pe 2 cilindrii, alteori pe 3). 

Ce ar putea fi?

 

PS. Dupa ce am fost cu ea in service, cand o pornesc se aude pt 1-2 secunde ca si cum as avea un motor diesel sub capota, iar dupa aceea isi revine (desi am impresia ca ar avea un tacanit pe care nu-l avea inainte de a schimba injectoarele). Asta de la ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si la mine, pana cand i-am schimbat bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Gabriel Prelipceanu

referitor  la misfire am schimbat injector si am in continuare misfire pe el ...idei?????

am misfire mai des decat cu injectorul vechi !!!!

astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Gabriel Prelipceanu

Revin cu un sfat pentru posesorii acestei motorizari super cand e ok !!!

Dupa ce am schimbat injectorul pe cilindrul 3 la sfatul mecanicului aveam la fiecare 3 km misfire pe acel cilindru

Am studiat problema. Si am schimbat senzorul de temperatura si acum e super !!!

Deci am cumparat injector degeaba !!!

Aviz amatorilor

Injector 450 ron plus manopera

Senzor inlocuit de mine cost 80 ron original plus un litru antigel

Nu asa ar fi trebuit sa incep????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, Gabriel Prelipceanu a scris:

Revin cu un sfat pentru posesorii acestei motorizari super cand e ok !!!

Dupa ce am schimbat injectorul pe cilindrul 3 la sfatul mecanicului aveam la fiecare 3 km misfire pe acel cilindru

Am studiat problema. Si am schimbat senzorul de temperatura si acum e super !!!

Deci am cumparat injector degeaba !!!

Aviz amatorilor

Injector 450 ron plus manopera

Senzor inlocuit de mine cost 80 ron original plus un litru antigel

Nu asa ar fi trebuit sa incep????

 

Aveai cumva eroare pe senzorul de temperatura?

Si eu am misfire pe injectorul 4, dar nu face tot timpul...mai tot timpul cand e cald motorul. Nu ma grabesc sa schimb injectorul pentru ca nu mi se pare logic, daca era defect, facea mereu. Si eu banuiesc senzorul de temperatura pt. ca pierd antigel pe la termostat si senzorul e ud, dar nu am erori. (logica mea imi zice ca atunci cand se incalzeste motorul, termostatul deschide, antigelul ajunge pe senzor si da rateuri...)

Modificat de MirciuliK25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Prelipceanu

nu

aveam   erori pe senzorul de temperature doar un pic mai mare temperatura pe care o dadea pe tester

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am de mai mult timp probleme cu Golf-ul: după ce se încălzește motorul începe să meargă în 3 cilindrii și dă rateu pe cil. 2 și multiple rateuri.

Recent am avut ocazia să constat că nu este o problemă mecanică punând un ECU de pe altă mașină perfect funcțională(doar pt. probă) împreună cu ceasurile de bord de pe ea(pt. a evita rescrierea) și a funcționat perfect. După asta am cumpărat un ECU second-hand (perfect funcțional după spusele vânzătorului) dar după rescrierea și montarea acestui ECU mașina se comportă la fel ca înainte. Același lucru s-a întâmplat și cu ECU+ceasuri de pe un alt Golf funcțional, iar la a doua probă cu ECU+ceasurile cu care a mers, a mers din nou.

Are cineva o idee ce ar putea fi ?

Mulțumesc!

On 13.08.2016 at 0:36 PM, Gabriel Prelipceanu said:

nu

aveam   erori pe senzorul de temperature doar un pic mai mare temperatura pe care o dadea pe tester

succes

Este vorba de senzorul din carcasa termostatului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut

Am o problema cu 1.6 fsi bad

Dupa ce s a stricat supapa  (s a rupt urechiusa de la supapa aia) imi crestea consumul singur cand stateam la semafor ( ajunge si pe la 30l/100km)

Am schimbat de curand galeria cu clapete iar acum am aceeasi problema, creste consumul.Iar la relanti, instant in loc de 0.5 cat aveam(pana sa am prpblema cu supapa), acum am 0.7 ,0.8.

Trebuie sa adaptez ceva anume? ca nu stiu ce sa i mai fac.

 

 

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 25.02.2015 at 11:38 AM, 1.9 TDI 131cp said:

pentu motoarele 1,6 FSI "motoarele cu probleme NOX senzor " va pot ajuta cu un remove nox senzor din softul masinii.

Salut.  Cum se poate rezolva acest senzor de nox. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, vreo idee legata de comportamentul unui motor 1.6 fsi BAD golf 4, problema este ca perneste la sfert de cheie, pe loc se tureaza foarte bine, acelasi lucru si la treapta 1 iar dupa ce se trece in treapta 2-3-4 la fiecare urcare mai mare de 1500ture incepe sa dea rau de tot in nas, ca si cum nu se mai alimenteaza. La scanare nu a iesit nici un cod de pana... ma puteti ajuta cu vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!