Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Vreau sa ma mut pe partea asta; desi sunt motoarele la fel, am G4 si nu Bora; asa ca postez aici doar linkul din partea cealalta cu problema; asa va fi gasita mai usor, si raman si pe topicul asta fara sa-l mai umplu cu pagini de povesti.

 

http://vwforum.ro/topic/82596-bora-16-fsi-110-cp-motor-bad/page-26

 

Asadar intrebarea mea este daca recomandati senzorul N316 sa fie luat nou sau sh? Si cum as putea gasi racordul ala de la EGR la ceva banuti mai putini; cum am zis 6 mil jumate nu dau pe el!

 

@danut81 - in ce stare este conducta EGR si ce banuti vrei pe ea? Si vad ca ai si senzorul clapetelor de admisie, ala esti sigur ca e ok? Tot asa ce pret are si daca accepti proba la el! Evental niste poze! Merci!

 

Multumesc inca o data celor ce ati postat aici probleme si rezolvarea lor; fara sa scriu nimic am desfacut si facut la loc toata sandramaua de la admisie deci scopul forumului a fost atins; admin si moderatorii merita cinstiti pentru activitatile lor de aici!

 

Numai bine!

 

Iulian

Modificat de Iuli-Voshod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am constatat acum dupa un drum pana la bucuresti si retur, motorul cand il pornesc la cald, nu mai urca pana in 1100 ture, ci ramane pe la 7-800 din prima; iar la relanti are ceva trepidatii care parca nu erau inainte;asta cu capota deschisa; din masina nu se sesizeaza cine stie ce; puterea masinii e la fel ca si inainte;  benzina i-am facut acum plinul de la rompetrol cu 98!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Re-update...

Azi dimineata martorul din bord s-a stins; iar masina am alergat-o 250 km si merge ok! Cu exceptia vibratiei la relanti, ce mi se pare ca a aparut de cand am alimentat in loc de petrom, 98rompetrol! Termin rezervorul si incerc Mol!

 

@danut81 - astept raspuns cu poza si pret la conducta EGR!

 

Multumesc,

 

Iulian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pt @danut81

 

Salutare! Este cumva un suport pt alternator? Multumesc anticipat

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti s-a rupt cumva de la rola fixa? :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

 

Pierd lichid de racire, am identficat zona ca fiind pe partea stanga, intre motor si baterie.

in aceasta zona vin multe furtune prin care circula lichidul de racire, iar furtunele intra intr-un corp de plastic cu mai multe intrari si iesire.

Am folosit o oglinda si am observat ca apa se prelinge prin partea de jos a primei gauri (vine un furtun de la radiator acolo).

Cine ma poate ajuta cu codul acestul corp, ca nu stiu ce sa comand?

 

O seara buna,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am facut o gaura in plasticul de la cureaua de distriutie cit sa intre imbusul si sa pot scoate surubul pt a scuatate senzorul  G336 .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Golf 4 1.6 FSI

Sall, ajutatima si pe mn cu o problema la golf 4 1.6 FSI din 2003, cand merg cu el urca foarte repede apa si nu pornesc nici ventilatoarele, am fost la service si mi-au schimbat senzorul de apa de pe radiator ( aveti foarte mare grija de care cumparati ca este unul de se prinde prin clama nu are filet ) ma costat 60 lei cu tot cu manopera dar masinas are aceleasi probleme si mi-a zis mecanicul ca e garnitura arsa si trebuie schimbata ( 450 lei manopera cu tot cu garnitura si 100 lei sa imi "indrepte" chiulasa ), sper sa nu fie asta ca e foarte costisitor dar domnii mecanici mi-au zis ca imi intra aer pe instalatie si se poate sa fie ciupita garnitura.

Daca a mai intampinat cn problema asta va rog sa ma ajutati !!! 

Modificat de lupo_bv
Foloseşte şi tu caractere normale şi respectă regulile gramaticale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti, zilele trecute am adus un Golf4 1.6 fsi cod BAD, si nu prea se comporta bine

-La relanti oschileaza.

-Merge in 2 sau in 3

-nu are forta deloc

-cand accelerez brusc da rateuri

-dimineata porneste foarte greu

I-am schimbat distributia, bobinele, bujiile, si am puso pe zeci de testere, unii imi zic  ca imi da eroare(rateuri) pe toti cilindrii, alti ca doar pe 1 si 4.  am facut test de compresie zilele trecute si are 18-19. incep sa disper.. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?(mentionez ca am fost cam la majoritatea mecanicilor si toti ma pun doar sa fac test atat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Curata clapeta de acceleratie si valva EGR, apoi fa o adaptare, daca tot iti face la fel.

Dute si pune testerul la vreun coleg de pe forum.

 

Pe teste trebuie sa iti spuna pe ce bobina ai misfire,daca ai pe 1 si 4 schimba bobinele de pe 2 si 3 pe 1 si 4 si invers, daca eroarea se muta pe cilindri 2 si 3 atunci sunt bobinele

 

-  verifica presiunea la pompa de inalta

-  schimba filtrul de benzina.

 

O seara buna,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

Salut...eu am rezolvat problema cu temperatura, am cumparat ventilatorul cel mare nou ( 260 lei ), nu imi pornea decat lovit, iar ceea mai mare problema a fost termostatul care a fost extrem de RUGINIT....am cumparat altul si acuma masina functioneaza perfect ( 460 lei cu senzori, capac ...VEMO ). Sper ca v-am ajutat cu problema voastra si aveti grija la mecanici ca mie mi-ar uni au vrut sa schimbe garnituta....alti pompa de apa dar si distributia care are 11 000 km.....pana cand am obs ca, cand accelerez imi scadea temp la apa si m-am gandit ca termostatul era intre on/off.....chiar asa era, dar si ruginit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai rezolvat ?


Inlocuit supapa...nici o schimbare.
Pompa de benzina imi baga presiune, ca am scos supapa si mi-a tasnit o tona de benzina afara.
Maine mai incerc o diagnoza pentru clapeta de acceleratie, deoarece e singura pe care nu am sincronizat-o, adica nu pe VAg-com, ci doar s-a sincronizat singura dupa ce am scos bateria si am lasat contactul 1 min.
In fine, astept ceva pareri despre problema asta.
Repet, cand calc prima oara acceleratia, in prima faza se ineaca, apoi usor urca in turatie, apoi nu mai e nici o problema, exceptand o mica cadere "in nas" inainte de 2000 de turatii , in orice treapta.
E o problema pentru ca era sa am doua accidente din cauza asta, incercand sa plec repede de pe loc, mi s-a oprit motorul, ramanand in intersectie ca rata la vanat.. :(

ai rezolvat problema ? In aceeasi situatie sunt si eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema la cutia de viteze, se aude un huruit in toate treptele cand masina este in sarcina. Daca masina este pe liber zgomotul dispare.

Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa schimb cutie, este cea mai ieftina solutie.

A mai intalnit cineva aceasta problema? Cutia se poate repara?  Cu ce costuri?

 

Multumesc,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu cred ca iti poate spune nimeni pana nu o desface cineva sa vada ce este in ea…probabil rulmentii sunt dusi, probabil ai mai multe piese uzate, iar cu piese noi iesi mult mai scump ; una SH probabil te costa 150-250€, dar nu ai garantia ca nu te va lasa si aceasta dupa 1-2 ani sau 30.000 km… de regula la dezmembrari vin toate zdrentele cumparate intregi pe 500€ cu sute de mii de km…poate doar sa cumperi de pe una care nu e facuta bucati si kilometrajul sa fie real…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca mai ai ulei in ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am şi eu o problemă, am achiziţionat un Golf 4 1.6 FSI de tip BAD, benzina, iar când o accelerez brusc după loc întrerupe. În mers nu am niciun fel de problemă, maşina merge impecabil. Am senzor nox aprins în bord, eroare 17479, semnal implauzibil. Ar putea fi aceasta cauza? Am fost la diferiţi mecanici, toţi spun că nu e nici o problemă, când problema există. Îmi pare rău că am postat aici, dar nu am ştiut unde să postez în altă parte. Aştept un răspuns, mulţumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, am si eu o problema cu o Bora 1.6 FSI BAD, cand este motorul rece si am geamul deschis miroase a benzina dupa cateva verificari am observat ca mufa din imaginea de mai jos "musteste" a benzina adica nu picura doar ca daca dau cu degetul prin jurul ei este umed si miroase a benzina. De unde as putea achizitiona aceasta mufa , observ ca vine cu tot cu furtun dar poate nu este nevoie de furtun ci numai de mufa. Ma poate ajuta si pe mine cineva care a mai avut problema asta. Multumesc

https://static.md/e4646700-5468-11e5-8c12-7f050e838894#&gid=~&pid=1548fc5c3645b064411eb66dba26612c

https://static.md/e4646700-5468-11e5-8c12-7f050e838894#&gid=~&pid=c423575b6a634ae6e702e0a7939ce0f1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele mufe nu cred ca se pot schimba fara furtun, sunt de la canistra cu carbon care are rolul de a prelua vaporii de benzina din rezervor, acel furtun face legatura cu rezervorul, daca rezervorul il umpli cu benzina atunci poate ajunge benzina in acea canistra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns, sti vrun site de unde pot cumpara acel furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil il gasesti la reprezentanta sau in dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@matthew4u acel furtun de plastic l-am schimbat si eu cu unul de benzina Ø8 interior. Zici ca de acolo e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am reusit inca sa il schimb sa vad daca de acolo provine mirosul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat acel furtun si de acolo venea mirosul, dar am o probleme  cu consumul instantaneu si anume stau pe loc masina se comporta normal daca dau sa vad consumul cand imi arata 1  sau 2 % daca accelerez la semofor in treapta 1  ajunge si la 30 %, daca merg la drum lung si o tin constanta imi scoate o medie de 5-6 %.

pe autostrada la 180 h imi arata un consum de 9 %. Nu inteleg de ce cand accelerez imi urca consumul si la 30% iar cand stau pe loc la semofor si ma uit la media de la consum imi creste ca la secundar unul dupa altul (6,1 6,2....) care 0,1 pe secunda. Vrun coleg a avut problema asta si am poate indruma?

Modificat de matthew4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce ziceti merita sa schimb un golf 4 1.6 fsi din 2002 cu un clio symbol 1.5 dci din 2008 ?

Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!