Jump to content

Spalare Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

cum am zis si in primu post,eu nu am acoperit nimic la motoru meu,doar am scos "+" de la baterie.Important e sa suflii bine cu aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • _seby_

    6

  • smoto

    6

  • paul_ral

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citind acest topic, ma gandesc sa spal si eu motorul sa arate "ca nou". Cum a zis si Nykey, nu stiu daca e bine sa spal motorul acum ... cand e frig. In principiul il voi spala eu cat de bine pot si daca nu il curat cum trebuie, il duc la spalatorie cu tot cu pungi.

Voi reveni cu poze dupa terminarea operatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ne dea cineva un raspuns in legatura cu spalatul motorului in vremurile de acum, destul de frig dar peste 0 grade oricum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amea dupa ce am spalato nu a mai vrut sa porneasca, am ridicat capacu de delcou si lam lasat sa usuce pana a 2a zi si a mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...la fel ca si voi mi-am spalat motorul cu celofane in zonele periculoase...dar cel de la spalatorie mi-a zis ca daca tii motorul pornit in timp ce il spala nu s-ar intampla nimic....eu sincer nu am avut incredere si l-am pus sa acopere aprinderea si toate cele....ma refer la benzinare ca diesel-urile poti sa le speli cat vrei ca nu au nik:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu nu ma incumet sa fac de-astea...nu de alta da aseara, pe o ploaie torentiala, am facut un drum de 4 km in 45 de minute. La fiecare balta mai mare imi intra apa pe dedesubt, k eu n-am scut, mi se facea condens pe capacul delcoului si mi se oprea dintr-o data. Dapai sa il mai si spal...cred k mi-ar mai porni...la pastele cailor. Apropo...vreo idee, vreo sugestie, un link, ceva pt problema mea...in afara de faptu k tre sa imi pun scut...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-ti capacul de delcou cu unul orginal ca sa nu m-ai ai asemenea probleme cu condensul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cate ori mergeam pe ploaie sau prin balti se auzea altfel motorul.Se auzea un fel de fluierat.Poate intra apa pe undeva.Am auzit multe masini de diferite marci pe sosele cu un fluierat mult mai accentuat.Sa fie de la apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patineaza cureaua de la alternator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica din cauza apei sau trebuie schimbata distributia? De 3 ani merg cu ea de cand am luat-o din Germania si nu i-am schimbat-o.Pe stickerul de la motor ar mai tine inca vreo 30k km dar poate fi fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua la alternator este separata de distributie,e ieftina ~ 20 ron si se schimba usor.

Deobicei cand cumperi o masina SH e recomandat sa schimbi distributia ca nu stii cat de reali sunt km,mai ales ca piesele sunt relativ ieftine si nu merita sa te risti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai contraripile pe masina ?

Aceasta este contraripa din imagine?

post-56786-1276691667_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. acela este iar pe partea dreapta recomand sa fie copleta. eu am avut lipsa si in scurt timp am achizitonat una. recomand pe ploaie sa incercati sa ocoliti din balti. eu unul am avut cureaua noua la alternator cand am lua masina si dupa 2 ani era toata crapata. fiind incalzita sarea apa etc, diferente de teperatura. i-au in calcul foarte serios sa imi confectionez un scut de de aluminiu cu usoare intarituri doar pentru praf si apa, nu fac eu offroad cu el. asa ca recomandarea mea evitati baltile. situatie clara a intrat in balta cu golfu, eu eram pieton, priveam si in 20 de metri a murit masina. 350 lei a costat toata distractia cu balta.

revin la spalatul de motor unde pot spune ca am incercat sa il evit, din cauza "meserisilor" care fac asemenea operatii. prefer carpa imbibata cu ceva solutie usor unsuroasa pentru metal si plastic, iar pentru furtune doar apa. dc folosesc usor unsuroasa? urmatoarea stergere va fi mult mai usoara, chiar daca se aduna praf se sterge foarte usor. prefer sa sterg 2 ore pe luna la el decat sa ii fac o "baie" si sa ma coste lei frumosi.

o zi buna

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fac si eu OFF-TOPIC,de vreo 6 posturi se discuta de scut,distributie,curele.....................................nici o legatura cu numele topicului.......

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este contraripa din imagine?

Nu la aceea ma refeream. Este intre roata si motor. Din ce am vazut eu in poza nu o ai . Pe acolo intra apa. Cand deschizi capota nu o ai murdara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca este murdara.Ma si miram cum ajunge murdaria acolo.Parca este dat cu o pensula plina cu noroi.Sa fi venit asa din fabrica fara elementul de care zici tu sau o fi fost pasaportata de vechiul propietar neamt? Se poate rezolva cu un scut de plastic pentru diesel sau chiar trebuie acest element?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe faza cu spalarea motorului a muscat-o si un prieten de-al meu cu un Mertz w123. Eram cu el, ne-am dus sa spele motorul, l-a spalat pornit ca era...cu morcovu in...de juma de metru ca nu-i mai porneste. Si tot i s-a oprit pana la urma. Am stat in spalatorie vreo 2 ore si ceva pana am reusit sa-i dam de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca este murdara.Ma si miram cum ajunge murdaria acolo.Parca este dat cu o pensula plina cu noroi.Sa fi venit asa din fabrica fara elementul de care zici tu sau o fi fost pasaportata de vechiul propietar neamt? Se poate rezolva cu un scut de plastic pentru diesel sau chiar trebuie acest element?

Cauta o aripa de plastic la dezmembrari si nu o sa mai ai probleme nici cu murdaritul capotei nici cand intrii in balti cu ea :biggrin:

Binteinteles, toate modelele au fost dotate cu asa ceva din fabrica.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu scuzele de rigoare pentru off-topic incerc sa gasesc o rezolvare la urmatoarea problema:

nu reusesc sa curat vasul de expansiune de toata mizeria si negreala depusa pe peretii interiori. A facut cineva acest lucru deja? :blah_:

Modificat de eleet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. L-am lasat scufundat in apa cu ariel doua zile si s-a curatat perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare pentru off-topic incerc sa gasesc o rezolvare la urmatoarea problema:

nu reusesc sa curat vasul de expansiune de toata mizeria si negreala depusa pe peretii interiori. A facut cineva acest lucru deja? :huh:

Da l-am curatat eu . Am bagat orez la greu in el si l-am agitat tare de tot. Dupa aia am bagat nisip in el si am procedat la fel. La final l-am lasat cam o zi umplut cu motorina . Are rezultate garantate !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de spalatul vasului de expansiune, eu nu am reusit sa il curat bine ca a stat cu vechiul antigel in el care se facuse namol si a ramas negru. Am incercat cu apa calda si dero bagat in el dar nu s-a curatat bine . Vad ca spuneti sa il las o zi cu motorina in el dar eu ce fac nu mai merg cu masina in ziua aia ? Chiar nu exista o solutie de curatat mai rapida? Si daca il curat tre sa ai fac aerisirea , las motorul sa merga la relanti cu capacul desfacut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am o problema oarecum in aceeasi sfera. Nu am spalat motoru, ci am trecut prin niste balti cam mari, cu viteza si nu am scut. In acel moment nu am simtit nimic si am mers cu ea inca vreo 100 km, dar a 2-a dimineata cand o porneam, imediat se oprea. Am reusit sa o tin pornita doar daca tineam pedala de acceleratie. Dupa ce se incalzeste nu mai moare motorul, dar fluctueaza relantiul.

Are cineva idei? Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general cand motorul nu sta pornit atunci cand e rece, dar sta cand e cald, problema vine de la sonda de temperatura a apei. ea trimite la calculator o temperatura gresita ("motorul e cald") asa ca nu se trage socu si nu se imbogateste amestecul de benzina cu aer. incearca asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!