Jump to content

Spalare Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

pe la piese auto unde e 10 lei

am vazut si in kaufland dar era 15 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • _seby_

    6

  • smoto

    6

  • paul_ral

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tata odata, cand avea o Nova s-a apucat si i-a spalat motorul, dupa care a lasat-o in garaj vreo 2-3 zile. Cand a vrut sa plece cu ea, i-a dat cheie si s-a trezit ca ii pleaca masina in fatza, chiar daca nu era in cuplu. Dupa aceea si-a dat seama ca i se lipise discul de ambreiaj, si masina a ramas in viteza chiar daca el calcase ambreiajul. De atunci, n-a mai pus picatura de apa pe motor:)). Si toti oamenii cu care am discutat mi-au spus ca nu e bine sa speli motorul, daca nu vrei dureri de cap dup'aia. Mai bine il stergi cu o carpa umeda, si o sa arate perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am spalat pana acum motorul de 2 ori si pot sa spun decat atat:

lua-ti pungi mari mari si acoperiti bine capacul de delcou si bobina de inductie. apoi spor la treaba...

motorul obligatoriu sa fie RECE!!!

dupa spalare scoateti masina frumusel la soare, verificati daca a intrat apa la delcou, suflati cu aer sub presiune pe langa bujii, mufe, etc si da-ti o cheie!

atentie mare la fise, eu le-am scos odata si am inversat 1 cu 3 :cool:

am stat juma de zii sa-mi dau seama ce si cum... peasta cu fisele nu cred ca o sa o invat vreodata ca ma seaca.. aia vine colo aia vine colo :D

si eu am scut motor lipsa ca orice alt benzinar dar cred ca in curand o rezolv cu un scut motor de la autokarma, sa vad daca mai au si daca e tot 120 ron :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sters motorul cu un spray"valvoline clean tronic"(nu stiu unde se gaseste si cat costa, fiindca l-am luat de la munca) si a iesit perfect, priviti:

sfatul meu este sa nu spalati motorul la spalatorii, substanta este foarte coroziva si poate afecta toate componentele motorului, de la furtune la contacte electrice(am lucrat la un service care avea si spalatorie auto si am vazut ce scria pe bidoanele de solutie)mai bine dati cu sprayuri speciale sau cu motorina dupa care stergeti cu o carpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
As dori sa spal si eu motorul, fara jeturi/galeti de apa turnate... Acest spray este degresant? As dori sa cumpar vreo 2-3 sprayuri, precum si niste solutii de "uns" exteriorul motorului, anticorozive, scrie chiar si in manualul Mk3-ului ca VW aplica straturi protectoare pe motor. Raulp, poti sa-mi spui niste tipuri de spray-uri bune pentru curatire si poate tratament anticoroziv? Caci spalatul la spalatorie vad ca cam pica.

Mersi in avans.

In primul rand imi cer scuze pt. intarzierea cu care iti raspund. Sprayul WD 40 nu este degresant dar inmoaie mizeria destul de bine si o poti curata cu o carpa foarte usor dupa aplicare. Marele avantaj este ca nu iti oxideaza nici o mufa ba dimpotriva sunt protejate. rezultatul depinde foarte mult de rabdarea pe care o ai :) . Bafta si spor la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am spalat motorul la masina din semnatura....si nu am avut nici o problema...,dar nu recomand sa o faceti prea des...

La spalare motorul nu era chiar rece, dar nu mai tin minte daca a folosit apa calda(cred ca era rece), dupa spalare am pornit imediat motorul si l'am lasat sa se uste...

Vorbeste lumea despre carpa si rabdare, dar nu cred ca se poate sterge peste tot cu carpa, mai ales daca este foarte murdar...

Cei care nu aveti scut la motor recomand sa va cautati pe la dezmembrari sau oriunde altundeva...pentru ca 1-2 zile circulate pe ploaie o sa se curete doar cu jet....si nu e bine prea des...(cat mai rar chiar si in cazul in care la prima spalare nu au aparut probleme).

Mare grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine e mai important sa mearga perfect si murdar decat curat si sa iti faca belele :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e cam jegos de ulei in zona asta

post-31559-1244105084_thumb.jpg

E grav?

Mentionez ca nu e motorul din poza.Al meu este un 1.8 ABS

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sara buna baietii! :D

Am o mare nedumerire si vreau sa ma ajutati sa iau o decizie.

Motorul meu e murdar ca naiba, :angry: am pe interiorul capotei noroi aruncat de cureaua alternatorului,ulei pe chiulasa cat cuprinde aproape,am garnitura de la capac cam dusa si pierd ulei pe colo,sa nu mai zic de kile de praf si noroi pe toate celelalte componente.

As vrea sa il spal foarte mult,dar am citit topicul si am o gramada de motive pentru care nu as face-o.

Tin sa va spun ca dispun de pistol cu presiune ridicata,de spuma activa,de solutie de motor,si de jet de aer cat vreau eu,ca lucrez la o splatorie auto.Desi am spalat multe motoare la altii,la mine imi e cam frica sa ma bag. :blah_:

Ce imi recomandati la motorul din semnatura?Ce acopar?Sa ma pregatesc cu pungi si elastice?Sau sa o las balta? :o

NEED HELP!!!

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-am spalat si eu motorul in 3 ani de cand am masina de 2 ori si nu am avut nici o pb cu el. Exact cum au fost descrise mai sus de catre alti membrii trebuie asupate cu celofane anumite componente electronice. In rest mufele sunt foarte bine izolate. Daca desfac la mine o mufa de pe la motor arata ca noua inautru. Daca este spalat cu grija iar presiunea nu este prea mare o sa iasa ok(am lasat o juma de ora sa se raceasca bine motorul, dupa care a fost dat cu spuma activa insa intr-o concentratie mai slaba (sunt mai multe tipuri de spuma activa) si apoi a fost spalat cu presiune redusa ).

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am spalat de vreo 5-6 ori pana acum. O singura data mi-a pornit ceva mai greu, dupa 1-2 minute, dar in rest n-am avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sara buna baietii! :)

Am o mare nedumerire si vreau sa ma ajutati sa iau o decizie.

Motorul meu e murdar ca naiba, :angry: am pe interiorul capotei noroi aruncat de cureaua alternatorului,ulei pe chiulasa cat cuprinde aproape,am garnitura de la capac cam dusa si pierd ulei pe colo,sa nu mai zic de kile de praf si noroi pe toate celelalte componente.

As vrea sa il spal foarte mult,dar am citit topicul si am o gramada de motive pentru care nu as face-o.

Tin sa va spun ca dispun de pistol cu presiune ridicata,de spuma activa,de solutie de motor,si de jet de aer cat vreau eu,ca lucrez la o splatorie auto.Desi am spalat multe motoare la altii,la mine imi e cam frica sa ma bag. :D

Ce imi recomandati la motorul din semnatura?Ce acopar?Sa ma pregatesc cu pungi si elastice?Sau sa o las balta? :D

NEED HELP!!!

Salut eu iti recomand sa il speli linistit ca si eu ziceam la fel daca se strica dupaia si mam suparat si lam spalat cu solutie de motor si dupaia cu pistolu cu apa sa curatat foarte bine arata ca si nou inainte sa speli dai jos capacu de delcou cu tot cu fise si pui peste delcou doua pungi si le legi cu ceva sa nu se desfaca pe cind dai cu pistolu cu presiune cind speli motoru trebuie sa fie cald sa se poata dizolva uleiu lasi cam jumate de ora sa se usuce pui capacu si cheie si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca nu trebuie spalat cu apa, pe mine m-a invatat un mecanic sa il spal cu benzina si o perie si in 2 min se evapora benzina si poti sa il pornesti. tin sa va anunt ca acum e lux. revin si cu poze maine. Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri,uite chiar azi a venit la spalat un passat din 94 cu motor ca al meu (1,8 ABS) si nu a acoperit absolut nimic si a dat jet calumea peste tot,fara ocolisiuri.A porit masina din prima foarte frumos.Am vorbit cu omu respectiv si a zis ca il spala de 2-3 ori pe an din 2002 incoace,a zis ca o singura dat a intrat apa la capacu delco,atat.El mi-a spus ca nu are rost sa acopar nimic,dar cred totusi ca o sa acopar delcou,dau capacu jos.Cam atat... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat si eu de mai multe ori motorul cu spuma cu de toate de la a-z :lol: n-are nimic. benzinaru nush... da stiu cand imi mai spalam motoru la motocicleta veche ca pornea mai greu putin dup-aia si mergea intrerupt putin timp.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat in sfarsit motorul.Vreau sa spun ca in tmpul spalatului am fost tot cu inima la gura ca nu mai proneste sau face fitze,dar nu a fost sa fie asa.A pornit foarte bine,la turatie normala,apoi a scazut la 600(nu stiu cauza),am turato unpic mai tare si si-a revenit relantiu.Merge ca inainte.Cu prima ocazie fac o poza la motor si o postez aici.

Nu am acoperit nimic,doar am luat plusul de pe baterie.Motorul era caldut cand l-am bagat la splat.Am bagat spuma din belsug si pe deasupra si pe dedesubt si prin toate cotloanele si am bagat la greu solutie de motor.Clatit bine,calumea si suflat cu aer timp de 15 minute in contiunuu pna ce a ramas uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!Ieri am spalat si eu motorul la masina din semnatura.....la spalatorie...mi-a dat un nene cu o substanta pe el si sa pus cu furtunul pe el......nu a acoperit nimic....i-am pus in vedere mai in gluma mai in serios k ii iau masina lui daca a mea nu mai porneste....mi-a zis k motoarele diesel nu au probleme la spalat...a pornit imediat si pana acum nu au fost probleme.....arata super acum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu l-am spalat nu cred ca ma avut probleme....adica am ceva probleme dar dau vina pe mecanic ca mi-a montat gresit aprinderea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cele benzinare ar trebui acoperite bine niste componente ca altfel nu mai porneste pana nu se usuca acele componente. Si eu am spalat motorul de 2 ori de cand am masina si a fost ok bine ca omu de la spalatorie mi-a acoperit ce trebuia cu celofane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze...

P9083068.JPG

P9083075.JPG

P9083072.JPG

seby felicitari,cel mai curat motor de golf pe care l-am vazut pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam`acum e mai murdar...se scurge uleiu pe la garnitura capcului culbutorilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si la mine la fel.

Oricum in poze arata ca nou.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar bate si pe mine gandul sa spal motorul dar am nelamuriri in privinta componentelor ce trebuie acoperite si cum/cu ce sa fie acoperite pentru maxima protectie? O alta "dilema" sa-i spun ar fi faptul ca nu sunt sigur daca este tocmai perioada potrivita pentru spalarea motorului cu frigurile astea, ce ziceti? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!