Jump to content

Sharun


b77eru

Postare recomandată

Revin pe forum sa va anunt ca sunt posesor de SHARAN de 48 de ore. E cumparat de langa Munchen, dupa cautari intense pe site-uri specializate. Initial vroiam passat dar banii nu au fost de ajuns. Oricum sunt foarte multumit de alegrea facuta, este o masina extraordinara de familie, pentru cei care nu s-au urcat niciodata intr-unul va spun ca este foarte spatios. Masina are 6 locuri (7, dar lipseste un scaun), mai mult decat ne trebuie noua. Probleme sunt cu articulatiile (troncane un pic) sa vedem in service care sunt ele, dar nu cred sa fie ceva serios. Am cartea originala a masinii (a avut 2 proprietari), cu toate reviziile, ultima inspectie (TUV) de anul trecut, chiar si cartea de vizita a mecanicului :P. Masina am verificat-o dupa VIN si corespundea cu ceea ce aparea in carte, apoi am cumparat-o. A costat 8.600 Euro, negociat de la 8.900. Are motor 1,8T, euro 4, 8 airbag-uri, geamuri electrice, Esp, scaune incalzite, climatronic cu reglarea temperaturii fata/spate, are maxidot dar nu are computer, sper sa pot sa ii pun, 6 viteze, radio casetofon original si probabil inca ceva ce nu imi amintesc. Este albastra. Sincer sa fiu nu ma asteptam sa imi placa atat de mult, dar chiar se infige bine, nu consuma asa mult pentru greutatea ei (1750 kg parca), si ESTE FOARTE SPATIOASA. Revin cu impresii dupa ce ii schimb distributia (are 111 000km) nu am fortat-o si nici nu vreau sa mai merg cu ea. O sa pun si mai multe poze.

p.s. I-am spus SHARUN in onoarea unui prieten forumist cu POLO GTI. - Uite ce te asteapta, Sanatate!

post-5617-1211788276_thumb.jpg

Link către comentariu

s-o stapanesti sanatos! n-am inteles cum vine asta... "are maxidot dar nu are computer" si cum i-a disparut un scaun? :icon_thumright: numai Bine!

Link către comentariu

Multumesc. Pai iti arata doar care usa este deschisa si temperatura, atat. Are doar 6 scaune pentru ca este varianta Trendline si fiecare scaun in plus era optional, deci se platea in plus. Femeia care a folosit masina nu a avut nevoie si de al 7-lea scaun.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.Am avut pana acum 2 astfel de masini in familie un modele cu echipare Higline unul cu piele si unul fara si nici una dintre ele nu a avut 7 scaune.Prima cu piele a avut 6 scaune si o lada frigorifica iar cealalta doar 6 scaune.Oricum sunt tancuri si isi merita fiecare banut.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara griji.Varianta highline(interior piele,mahon..) o am si eu si tot 6 scaune, in schimb toate scaunele au cotiere si sunt individuale.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

din pacate am ramas fara permis (a doua oara, ca am mers ca un englez), dar il recuperez in 2 saptamani si o sa apar la o intalnire. masina are numere rosii si e condusa de nevasta, cand iesim din oras.

Merge bine masina, am facut cu ea de cand am luat-o cam 800-1000km si sunt foarte multumit si de consum. Este cu adevarat o masina de plecat in concediu sau intr-un weekend prelungit, intra o gramada de bagaje, antena satelit, patul copilului etc :lol: si face fata la orice depasire.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km dar la volan nu in dreapta :Driver:

Pune niste poze cu interiorul cand ai timp.Din ce an este? Credeam ca Euro4 au prins doar astea cu facelift.

Daca tot ai fost recent zi-ne si noua ce preturi mai au sharanele in Germania.E4 ca la astea e taxa mica :icon_thumright:

Link către comentariu
...Roadrunner...

S-o stapinesti sanatos dom' sef :icon_thumright:....

Scuze pentru intirziere.

Cum mere trocariciu' ? Si intrebarea magica: "Cit consuma" ?

Link către comentariu

la fel cu 2.0, numai ca este mult mai vanjos :lol: 8-9 extern si 13-14 urban

foarte reusite 1,8T astea :lol:

Link către comentariu

Multumesc. A costat 8.600 Euro (reducere de la 8.900) la un dealer Opel de langa Augsburg. Pe langa Opel mai au si ceva VW si sunt foarte seriosi, nemti adevarati. Am verificat masina inainte dupa serie si ei aveau cartea originala a masinii cu toate service-urile (inclusiv cartea de vizita a mecanicului!) si au coincis datele. Este inmatriculata in septembrie 2000 cu norma Euro 4. Cu tot cu inscris, drum, revizie o sa ajunga pe la 11.000Euro. Vineri este programata la distributie. Are 112.000km, am inteles ca se schimba pana in 180.000km dar vechimea masinii ma impinge sa o schimb cat mai curand. Am primit si un pret de 1850 lei cu tva pentru distributie. Sa vedem ce o mai gasi de schimbat.

Consuma in oras destul de mult, in carte scrie 15%-16%, dar pentru ca nu am computer, presupun ca asta e consumul (mai ales cand conduce nevasta :lol:). Am luat-o pentru drumuri mai lungi, afara din oras, asa ca nu intram cu ea in trafic. Cutia cu 6 viteze reduce mult consumul, la 150km/h in treapta 6-a, turatia arata 3000 (din cate imi amintesc, nu am mai condus demult :beerchug:. De exemplu, am facut plinul, 70 litri, si am facut 550km - mai mult pe autostrada + weekend si mai am 15 litri in rezervor. Pe autostrada am mers si cu 150-160km/h. Sa zic un consum mixt de 10%, dar la tonajul ei (1,8) eu zic ca e bine. Te dai la ea, papa.

Promit ca atasez cateva poze pana se termina saptamana. Din cate am observat, albastrul asta nu prea tine la praf, daca nu ii fac poze imediat, la ce e in Bucuresti, in 24 de ore e plina de praf.

Atentie cand cumparati masini de afara la ROMANI! Mama lor de hoti, daca auziti ca vorbesc romaneste la telefon, inchideti repede :lol:. Km dati inapoi, fara carte de service (normal), cine mai stie ce lovituri ascunse, dar ei sunt nevinovati. Deci atentie la majoritatea romanilor, turcilor, de rusi nu mai zic. Nu zic ca asa sunt toti dar daca masina nu are carte de service - cat de seriosi pot sa fie? Macar o factura de service. A si era sa uit, marele dealer Autohus este plin de tepe, gasesti masini destul de ieftine dar cu mari probleme de care nu iti spune nimeni nimic. Abia cand le ceri seria sa o verifici mai scoti 2 cuvinte de la ei. Concluzia este ca masini ieftine si bune, nu exista fratior, nu mai credeti in povesti cu babe care au passat de 35000 si le vand cu 9300 :lol:.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Am si eu o dilema. Vreau sa ii schimb discurile de frana pe fata deocamdata, spatele in primavara, si nu stiu ce firma sa folosesc. Am de ales intre Brembo de 288mm la pretul de 217 lei (sper ca am retinut exact, nu am notat) si ATE de 288mm la 270 lei sau 312mm la 290 lei. Multumesc.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Revin si eu dupa ceva timp.

Masina a ajuns la ~128 000km. Se apropie schimbul de ulei si filtre (5w40 ARAL HIGHTRONIC). Fara probleme pana acum. I-am schimbat discurile acum 1 luna jumate, am optat pentru Brembo de 312 cu placute TRW. E ok, nu prea pun asa tare frana, pastrez distanta si atunci nu pot sa spun ca sunt "super", incerc sa le pastrez cat mai mult, la cat au costat (1700 lei discuri fata + placute + placute spate).

Amortizoarele cam bat, trebuie si ele schimbate dar am optat mai intai pentru cauciucuri ca erau destul de tocite celelalte (Firestone Firehawk Tz200). Acum am Dunlop Sp Sport 01, 215/55/R16 97W - 330 lei bucata de la Carefour (nu am gasit mai ieftin de 500 de lei, iar astea mi s-au parut pomana).

Benzina ii bag numai de 95, am incercat si de 98 dar o mananca mi se pare mie mai repede si nici nu o alerg eu asa tare. Au fost niste momente pe A1 cu 180-190 dar in rest fiind benzina si asa grea consuma muuuult (>15 oras, ~10 afara cu depasiri, cel mai putin am scos ~8 pe A1 cu 110km/h intr-a 6-a.

Masina are 1750km (goala) asa ca nu e tocmai un manechin, dar spatiul din ea te face sa uiti de consum. Preturile destul de mari la acest model la piese. Mai am de schimbat toba(700 lei), amortizoare(400 lei/buc), ansamblul stergatoare (1000 lei). Am luat o piatra in parbriz acum vreo 2 luni dar am avut noroc ca nu s-a intins, asta a fost seara pe la 10, iar a doua zi dimineata m-am dus la un service si i-a pus rasina (ceva) si vad ca de atunci stau firicelele alea (mare noroc - e cu incalzire si nu am casco).

In aprilie sunt cu ea la atena asa ca revin cu poze de acolo. Daca aveti intrebari...oricum e o masina de familie.

post-5617-1237731709_thumb.jpg

post-5617-1237731719_thumb.jpg

post-5617-1237731727_thumb.jpg

post-5617-1237731735_thumb.jpg

post-5617-1237731744_thumb.jpg

Link către comentariu

Fa-i casco si schimba-i parbrizul.Simple as that :icon_thumright:

P.S dar ai grija,ca e incalzit si e mai complicat si daca nu e montat PROFESIONIST ai mari probleme cu el..am auzit de un caz in care la un autocar l-au montat prost si la o groapa s-a mutat parbrizul (adica statea intr-o parte) aiurea rau..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Trebuie sa fac o precizare. La inceput cand am luat-o am crezut ca are climatronic pe 2 zone (fata - spate) dar de fapt nu are decat pentru fata aer conditionat, pe spate are conducta doar de aer cald. Am inteles ca exista 2 zone de clima pentru modelele cu ventilatie pe plafon. Nu-i nimic, nu ma deranjeaza si este ok in masina de cand am pus folia 98% pentru ca soarele vara in bucuresti este ceva groaznic.

Revin peste 1 saptamana cu niste poze misto din grecia. :D

Link către comentariu
Revin si eu dupa ceva timp.

(...) Mai am de schimbat toba(700 lei),

La sharanul meu s-au potrivit tobele de ARO, ambele m-au costat 70 lei. Intr-adevar era putin mai galagioasa, dar nu deranjant si se poate trai cu asta. Tobele originale ma costau 1100 ron, si am zis ca nu dau atat pe tobe nici sa crap, mai ales ca daca faceam aceasta investitie+un plin de benzina, dublam valoarea masinii :D

Cand am vandut masina, i-am spus mandru cumparatorului "Tobele sunt de ARO, nu mai aveti treaba!!! Costa 350.000 bucata!!!" Deci de fapt i-am facut TUNING :blah:

Link către comentariu

Da stiu am citit, nici acum nu imi vine sa cred ca s-au potrivit. Totusi, nu afecteaza cu nimic performanetele masinii? Tobele sunt facute special dupa fiecare motor si probabil o astfel de toba de ARO nu creste consumul, datorita unei evacuari deficitare?

Link către comentariu

N-am avut probleme, motorul mergea la fel, tragea la fel, consuma la fel, doar, cum am mai spus, evacuarea era putin mai zgomotoasa, din cauza ca tobele de aro fac "rezonanta", nu sunt la fel de bine captusite ca cele originale, si evacuarea e mai directa (practic in toba de aro sunt niste tevi gaurite, de genul cum era stropitoarea din curtea scolii). Deci evacuarea e mai rapida cu tobele de aro decat cu cele originale, mi-am facut probleme sa nu scada prea tare asa-zisul "backpressure", dar, repet, nu am avut niciun fel de probleme si am circulat asa 18 luni (pana am vandut masina, si chiar si dupa 18 luni, tobele nu erau ruginite).

Am ales tobele dupa forma, am mers prin magazine si m-am uitat la tobe, cam care s-ar potrivi mai bine, pe spate 100% aro, pe fata am oscilat intre toba de aro si cielo. Nu zic ca s-au potrvit perfect, "plug and play", dar cu cateva modificari minore s-a rezolvat.

Nu indemn sa faceti si voi la fel, v-am spus doar ce downgrade i-am facut la masina, in acel moment nu stateam prea bine cu banii si AM REFUZAT sa dau 1100 ron pe niste tobe, am ales varianta de 70 ron, pe ideea ca nu se poate intampla nimic rau, in cel mai rau caz le arunc la gunoi (pierd 70 lei) si imi pun originale. Totusi sunt doar niste tobe amarate, nu e ceva vital gen frane, directie, suspensie sau chiar motor.

edit: sharanul meu era din 1998, pe benzina, si avea tobe de forma clasica, cilindrica, nu cum au masinile mai noi, tobe gen placinta. Masina ta fiind model mai nou si diesel e probabil sa ai altfel de tobe. Cum am mai spus, la mine singurul criteriu in alegerea tobelor de tuning a fost FORMA lor, sa fie cat mai apropiate de original, sa am cat mai putine modificari de facut la prinderea lor.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata mica excursie, trebuia sa fie mai lunga dar nu a fost cazul de data asta. Unul din motive este drumul "criminal" prin Bulgaria si nu neaparat din cauza drumurilor proaste (pentru ca nu prea sunt gropi prin BG, serios) ci restrictiilor de viteza - 80 in afara localitatilor si 40-50-60 in localitati. Cine a mai fost stie despre ce vorbesc, eu am mai fost de cateva ori pana la Ruse si anul trecut spre Shumen, Varna si apoi Albena. De data asta am fost placut surprins de soselele si peisajele din BG, chiar misto muntii lor si cele cateva portiuni de autostrada dinainte si de dupa sofia.

Oricum sunt peste noi la capitolul sosele prin simplul fapt ca nu toate drumurile trec prin localitati si cele 7 sau 8 tuneluri pe care romanii nu prea cred ca au chef sa le faca pe valea oltului. Drumul este foarte obositor, cca 7 ore daca nu respecti limitele de viteza si cam 9-10 ore pana la salonic cu restrictii si un pic de stat in vami (cam 30 de min cu totul).

Echipaje de politie au fost cam 6 (cu radar si nu pistol si radare mai vechi), eu am reusit sa iau unul la intoarcere cu 112 in afara unde amenda cica era 80 euro, pentru ca am lasat detectorul acasa (nu am vrut sa o patesc in grecia).

In rest, in grecia se lucreaza foarte mult la autostrada care va lega vama(kulata) de salonic, dar asta va fi cam in 2 ani. Dar chiar se lucreaza cu tuneluri si poduri nu ca la noi...

Nu recomand nimanui sa intre in sofia in timpul saptamanii la amiaza, este destul de aglomerat. Daca te pierzi totusi (oare cum?! :lol: in nici un caz sa te duci sa intrebi politia pe unde sa o iei, nu are rost. Sofia este un oras misto, mie mi-a placut.

Am mers incet - 40km/h pana la 150+ pe autostrada la Bg si in Gr nu mai zic, pacat ca e foarte putina autostrada.

Intrebari?

post-5617-1240416004_thumb.jpg

post-5617-1240416023_thumb.jpg

post-5617-1240416048_thumb.jpg

post-5617-1240416149_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!