Jump to content

Help Golf 2 Gti -> VR6


mpa@tuninggarage
 Share

Postare recomandată

mpa@tuninggarage

Am cumparat in toamna un Golf 2 ( imi doream de mult asa ceva)

Era vorba de o motorizare Gti 8v 117 hp. Oricum la cateva ore dupa ce am avut toate actele facute am constatat ca masina mai merge doar in 3 cilindrii si pana la urma dupa o explozie a radiatorului am ramas fara motor:(

Dupa ce dadusem deja banii pe masina mam vazut nevoit sa rezolv din nou probleme. Aveam de ales intre a repara motorul sau a achizitiona un Gti 16v si sal instalez direct. Ca un maniac inconstient am ales varianta cea mai grea. Un VR6 provenit de pe un Golf 3 initial dar care eu lam luat de pe un Passat din generatie cu Golful meu unde fusese pus cu adaptari. Am reusit sa pun motorul si cutia pe masina dar din pacate am reusit sa montez doar planetarele vechi. Cele de G3 sunt mai lungi cu aproape 2 cm si nu intra. Oricum sa zic cat de cat din punct de vedere mecanic treaba e rezolvata.

Ce ramane de facut:

- Adaptat instalatia electrica de G2 la motorul de VR6. Am toate firele si cablurile de la g3 cat si un panou de sigurate de la G3. Am inteles ca mai imi trebuie o aprindere electronica si inca cateva lucruri ce tin de partea electrica. PROBLEMA E CA NU AM CINE SA MA AJUTE LA ASTA SI NU MA PRICEP. SUNT PESTE 200 DE FIRE ce trebuie legate.

-Montat evacuare. Nu am nimic dar mam hotarat sa fac toata evacuare din INOX la BORLA pe comanda ( E oare alegerea corecta?)

- Radiator si furtune ( Am nevoie si as vrea sa stiu unde gasesc la niste preturi decente)

- Adimisie : ma gandeam la o teava gen hota cu un filtru sport\

Plus ce mai apare neprevazut. Oricum treaba am suficienta.

Ma poate ajuta cineva? E interesat cineva sa se bage in aceasta treaba( aproape ca sunt la momentul in care sunt dispus sa vand masina :lol:)

Astept sfaturi si sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate ce am citit mai sus m-a uimit.Acesta e visul orcarui golfist(mk2)din pc de vedere al instalatiei e usor -te duci la un electrician si stie el ce ai de facut(daca nu reusesti iti dau eu nr ul unui pasionat) Iar treaba cu borla nu renteaza. Au superpreturi(FOARTE SCUMP) exemplu am fost sa-mi fac serpisorii si ma costaun 350e si ei sunt 400e originali.Eu i-am facut cu 7000000 ;) .Nu te ineca precum tiganul la mal.Ceea ce ai facut tu nu prea vezi decat la nemti.BAFTAAA SI POATE MA MA CHEMI SI PE MINE INTR-O ZI S-O VAD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu zic sal cauti pe "electricu" de pe forum este bun din cat am vazut eu sau pot si eu... dar sunt acolo unde se agata harta-n cui si personal cred ca nu orice electrician poate sa te rezolve cu totul. cautal pe electricu cred ca tii aproape ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Mah mersi mult de sfaturi. Si eu vreau sal termin si mam cam saturat de cand stau cu el. Sufer de masinita adica nu imi vine sa ma urc in autobuz/tramvai si trebuie sa merg cu ceva cu 4 roti si cu pedale sub picioare( si motor sal aud) ;)

Deci cine vrea sal vada o sa i fac si poze si daca nu e destul ma sunati la 0726.583.433 si rezolvam ceva. Oricum daca il termin plimb pe toata lumea:)

___________________________________________________________________

Trecand la treburi serioase am nevoie de un electrician bun serios si nu in ultimul timp ieftin.

Am primit de la cineva o oferta de 6 milioane dar mi sa parut mult si nu aveam nici incredere.

Deci cine ma ajuta si pe mine?? B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi de interesant de aflat din ce parte a tarii esti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand completeaza-ti datele de identificare, cu localitatea de unde esti. Daca esti din Bucuresti cred ca te pot ajuta, deoarece am vrut si eu sa fac treaba asta la un moment dat.

Masina este mai noua de 89? Are instalatia electrica de tip nou? Cel mai usor iti poti da seama dupa pozitia butonului de avarii: daca este pus alaturi de butonul de dezaburire si lumini de ceata este instalatia de tip vechi. Daca este pus pe volan, atunci este instalatia de tip nou.

Daca instalatia motorului VR6 provine de la un Golf 3 fabricat pana in '94, ar fi ideal, intrucat este acelasi tip de instalatie ca la golful 2 fabricat din '89 pana in '91. Ca atare nu trebuie facute nici un fel de lipituri, doar cuplat niste mufe.

Despre planetare, nu te stresa, cele de GTI cu flanse de 100 mm, sunt perfecte. Oricum nu poti pune planetarele de G3, deoarece G3 este mai lat ca G2. Dar le poti pastra si folosi doar capetele de planetara daca vei avea nevoie vreodata.

Ce iti mai ramane de facut:

Alimentarea cu benzina: Daca masina ta era un GTI 8V, de 112 sau 107 CP (117 CP nu exista) si ai codul motorului PB sau PF, atunci ar trebui sa schimbi pompa de sub masina cu una de 16V cod motor PL. Debitul pompei pt. 8V este prea mic, iar al pompei de 16 V este un pic cam mare, dar e mai bine sa fie mai mare decat sa fie prea mic si sa aiba sincope. Oricum surplusul se intoarce prin retur.

Franele (foarte important): Intrucat vei putea sa accelerezi mai repede, trebuie sa si franezi repede. Cel mai usor ar fi sa iti pui niste frane de G60, care sunt identice ca diametru cu cele de VR6. Trebuie sa schimbi si fuzetele deoarece discurile de G60 nu iti intra pe fuzetele de GTI 8V. Si aici te pot ajuta.

Suspensia: Aici foarte clar trebuie sa folosesti arcurile si amortizoarele de la VR6. De ce? Pentru ca schimbi masa vehicolului, iar suspensia de G2 este proiectata pentru anumite mase, pe care le depasesti montand un VR6. Totodata o suspensie slaba, duce la o franare slaba, chiar daca o ai pe mama discurilor de frana. ;)

Evacuarea o poti folosi pe cea de pe masina pentru o vreme. Oricum evacuarea facuta de borla e naspa, dai banii de pomana. Mai bine iti cumperi de producator.

Radiatorul si furtune: trebuie sa folosesti un radiator pentru autovehicole dotate cu aer conditionat. (este cel mai mare radiator disponibil pentru G2). Furtunele - nu sunt foarte sigur, dar cred ca merg impreuna. Daca nu, trebuie sa faci niste mici adaptari.

Pentru admisie - incearca sa folosesti carcasa de la un G2 conectata cu tubulatura de la VR6. De ce? pentru ca trebuie sa conectezi epuratorul de gaze undeva. Poti pune si filtru sport, dar nu e nici o smecherie in afara de zgomot si atunci ia-ti macar unul ca lumea, nu ce se gaseste la targ. Un filtru ca lumea e pe la 100 de euroi.

Cam asta ar fi. Sper ca nu te-am speriat prea tare. Oricum, asa cum zicea si eugen_zim, nu te inneca ca tiganu' la mal.

Deci da-i bataie, si pune si niste poze din timpul montajului daca ai.

:17:

Modificat de Drujba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Deci ce pot sa zic: SUPER MULTUMESC!!!

Da sunt din Bucuresti si masina e si ea in bucuresti.

Masina din pacate e 87 deci instalatie veche: dar motorul e din 96 :huh:( ata e problema. Lam luat fiindca avea putini km.

Momentan as vrea sa vad instalatia electrica facuta fiindca nu vreau sa bag bani degeaba in restul daca nu merge.

Oricum astepr un raspuns fiindca se pare ca nu am fost singurul cu ideea dar sper sa ajung sa fac realizarea ca altfel mam apucat degeaba.

Deci cine ce propune? Costuri? Unde ? Cum? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Starea jalnica in care se afla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de VR6 ce cod de motor ai avut exact? PF, RD, RG, EV, GZ, sau PB?

Descrie te rog si tipul de injectie pe care l-ai avut : electronica multipunct digifant? Sau mecanica multipunct K-Jetronic?

Modificat de Drujba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Stiu ca e injectie mecanica dar nu stiu unde gasesc codul in talon:(

in talon e asa : nr identificare WVWZZZ19ZGW309987

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

injectie mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta ai scapat de treaba cu pompa de benzina, deoarece o poti folosi pe cea existenta deja pe masina.

Din pacate instalatia electrica a motorului va trebui "cusuta" in instalatia electrica a masinii. Destul de complicat, dar nu imposibil. Te anunt intr-o zi - doua daca te pot ajuta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Stiu ca e foarte complicat :rolleyes:

Ma gandeam : - daca ai putea sa ma ajuti cu peticirea( am toata firaraia de G3, panoul de sigurante, sigurantele , toate mufele, imi mai trebuie doar o aprindere electronica)

- daca nu merge peticita ma gandeam sa aduc un G2 identic cu al meu fie direct VR6 fie o injectie electronica ca sa mearga conectata direct la mufe :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna te rog la 0744 851375 / Radu. Este un prieten de-al meu care te poate ajuta cu instalatia electrica. Daca nici el nu poate sa te descurce, nu vad cine ar putea.

Dupa ce rezolvi, vorbim de frane si tot restul. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca Borla merita....la mine a costat 200E evacuarea de la saxofon la bara spate (cu ornament tip Y cu 2X70 cred) Intradevar serpii sunt scumpi....dar restu merita.... BAFTA LA BOLID.....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaaa si inca ceva... probabil ca la nivel de costuri era mai complicat....(mai scump) nu era mai bine sa pui un 18 20vt (motor mai nou mai usor si mai modificabil.....)? g3 vr6 e cunoscut pt "manevrabilitatea" lui pe drumuri virajate (am citit mai demult un test undeva si spuneau ca un g3gti16v pe un drum virajat e mai rapid decat un vr6 datorita greutatii si repartizarii maselor) deci g2vr6 nu are cum sa fie mai stabil, dupa parerea mea. Oricum ce faci tu este excelent, multa bafta si sper ca nu te-ai suparat ca ti-am dat un sfat ;) (cam tarziu de altfel)

Modificat de mrwhite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Cool baiatu'!!!!ASTA-i un semn ca tzara asta a luat-o pe drumul cel bun!Multa bafta si sa vedem poze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Mersi mult tuturor pentru sfaturi si incurajari. Sper intredevar sa fac ceva.

Am optat pentru VR6 in favoarea unui Gti sau G60 deoarece am vrut ceva unicat si in proiectul initial urma peste 2-3 ani o investitie in Bi-turbo. Acum ramane de vazut ce iese acum si daca o sa si pot sa respect ce zic. Oricum orice modificare in romania e super greu de facut datorita mesterilor de etnie " ROMANA" - a se citi Romana cum ar fi Romania :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la 1.8 20vT care poate ajunge si la 300 de cai (si f usor la 220 230) ceea ce pe 900kg era ceva .... dar 2,8 VR6 Biturbo eee tare ce sa zic dar mult mai greu de realizat... BAFTA ORICUM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi ne scremem mintea si tu o vinzi......:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Din pacate e foarte posibil....

Ori vand breakul si raman cu golful dupa care bani de benzina din parti...

Ori le dau pe amandoua si trec la un Golf 4. Ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat....(ce zici de linkul ala de pe autoscout24?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beeeeethooooon !! :beerchug: Ce pacat ca nu putem imatricula in RO asa ceva ... :'(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!