Jump to content

Huruit Peste 35km/h


doctorul
 Share

Postare recomandată

Poate se pare ca se aude doar in viteza 1 si 2, apoi crescand zgomotul ambiental mai greu de identificat. Poti face un test chiar tu, daca suspenzi masina pe cric si accelerezi constant rogi pe cineva sa asculte roata suspendata. In mod normal daca e rulmentul oricine poate auzi din afara masinii zgomotul diferit de la o roata la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea.

Observ ca acest huruit care se aude in interiorul masinii, este prezent la mai multa lume. Asa este si la mine. Dar am observat ca pe autostrada unde este viteza mare, acest huruit (zgomot perceput in interior) dispare si nu se mai aude.

Eu spun ca este de la cauciucuri. Zgomotul de rulment se amplifica odata cu cresterea vitezei.

Cauciucurile de iarna care au un grad mai mare de uzura, sunt mai zgomotoase si se percepe in interiorul masinii acel huruit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

problema mare și la mine, dar e doar pe o parte și nu știu dacă e rulment sau altceva, mc totuși pt ideea cu suspendatul...

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se amplifică zgomotul la viraj spre partea unde se aude zgomotul atunci este rulmentul. Aşa cum au spus colegii mai sus se amplifică o dată cu creşterea vitezei şi am mai observat că se mai poate amplifica huruitul atunci când frânezi ca să reduci viteza (la mine cel puţin aşa s-a manifestat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Am si eu un huruit foarte slab in intensitate, dar care apare si dispare. Deobicei il pot auzi sau mai bine zis simti atunci cand franez sau cand stau la semafor in Drive. Se aude parca din partea motorului, cand deschid capota e sesizabil un mic sunet de suerat parca de la generator, insa e altceva, dar ma nelinisteste si acela, ce ar putea fi? Mai e o chestie faptul ca motorul pare a avea un sunet mai tractorash,o vibratie care patrunde mai rau in interior, ceea ce nu era pana acum, atunci cand stau la semafor in Drive, insa se linisteste si revine foarte usor atunci cand este in Neutru.

    Ar putea fi de la lant? Am schimbat cureaua cu rulmenti si pompa recent, dar oricum sunetul era si innainte de schimbare.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! mie mi se aude un huruit in mers la viteze peste 60km/h. Nu imi pot da seama daca este de la rulment deoarece se aude numai in accelerare, cand roata este in forta, si cand masina este cumva "in aer" (adica atunci cand trece peste o denivelare fina si lunga de pe sosea si o coboara, greutatea masinii diminuandu-se pentru un moment). La mers constant si curbe stanga-dreapta nu se aude nimic. Sa fie rulmentul? Zgomotul se aude de la roata stanga-fata. Este greu de explicat, ca un huruit in care se distinge rotatia rotii...

Multumesc anticipat!

Salut! Aceeasi problema o am si eu. A aparut imediat dupa ce am inlocuit volant+ambreiaj.Imediat,in urma inlocuirii acestor piese, masina prezinta un zgomot (huruit, carait) in timpul rularii. Va explic situatia: huruitul apare in timpul rularii in regim de turatie normala 2500-3000rpm, peste 70-80km/h, indiferent de treapta de turatie (3,4,5,6), doar atunci cand acceleratia este calcata (nu conteaza cat, putin, sau la podea), si numai atunci cand masina trece peste denivelari usoare de drum, care duc la balansul sus-jos al masinii - si anume zgomotul apare cand masina se afla in partea de sus a balansului, suspensia decomprimandu-se, nu si atunci cand suspensia se comprima. Deci in rulare normala, la viteze 90-140, cand masina se balaseaza din suspensie, sus-jos, si numai atunci cand este accelerata si se afla in partea de sus a balansului, in drum drept sau pe viraje, nu conteaza.

Cum ati rezolvat problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In cazul mei acel huruit a constituit inceputul problemelor. Acum la relati se aude un zgomot neregulat foarte tare care se pare ca ar fi de la volant si ambreiaj. La o verificare la service mi s-a spus ca trebuie sa schimb volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare, am citit toate postarile si parerile sunt oarecum impartite.

la mine seaude un huruit cam de la 30- 40 km/h dar ce este mai interesant este ca de cand am auzit prima data acest huruit am facut peste 30 000 km cu masina.

as crede ca este un cap de planetara, pt ca se aude f bine huruitul atunci cand este cald afara si masina sta in soare.Am fost in service si nu huruie de la rulement, a mai avut cineva astfel de "simptome" ?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil de la cauciucuri. Erau niste Pirelli renumite pentru zgomot... unii au schimbat rulmenti din cauza lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa huruie de la planetara? nu se aud zgomote metalice, pocnituri de la planetare?

 

 

De obicei sunetele astea infundate provin ori de la rulmenti, in special cei de pe spate iti dau impresia ca se aude ceva de sub masina nu din spate, se intensifica in sunet pe umezeala si cand urci/cobori cu ceva incarcat,daca sunt rulmentii spate iti dai seama ca sunt ei cand urci o rampa, o sa faca ca naiba. Anvelopele le poti schimba fata cu spate iar daca zgomotul se schimba, devine mai diminuat sau mai puternic iti dai seama ca e din anvelope. O alta posibilitate e sa incerci cu diverse presiuni la roti, daca se schimba e din anvelope.

 

Zgomotul de planetara, e destul de puternic, pe viraje, cred ca se aud pocnituri si nu o  huruiala ciclica care depinde de rotatie.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie si de la cauciucuri. dar voi face cat de curand un drum pana la iasi 350 km si voi umfla cauxiuxurile conform specificatiilor vw. acum am 2.25 bari pe toate 4 roti iar vw cere sa am 2.3 si 2.5 pe spate.

mersi pentru raspunsuri baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta presiune la  berlina, si la logan se baga mai mult pe spate decat pe fata, prima data cand mi-a zis cineva am zis ca greseste. 

 

La golf 5 (a mea) care e ~ ca si jetta, motorizare, sasiu, si o parte din caroserie, pe fata se baga mai mult ca pe spate, e oarecum normal, greutatea e mai multa pe fata.

 

Make: Volkswagen

Model: JETTA V:

Spec: Jetta. 1.6 FSi. S, SE

We have found 1 different tyre size(s) that match this vehicle.

Tyre Pressures, for this vehicle, are as follows:

TYRE SIZEFRONT TYRES

205/55R16 W 94                2.1 BAR / 31 PSI

 

Deci pe spate tot 2.1 bari,nu mai mult. La 17-18 se baga 2.3-2.4. depinde de suspensie si starea drumurilor.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea în pneuri este în funcţie de cât de încărcată este. Neîncărcată de obicei sunt cam egale faţă/spate, la unele chiar mai puţin pe spate, iar încărcată trebuie să bagi presiune pe spate  şi 0,5 mai mult decât pe faţă. La jetta lui în funcţie de dimensiunea anvelopelor poate avea  specificat şi 2,8 pe spate şi 2,3 pe faţă (maşina încărcată) sau 2 pe toate cu maşina neîncărcată.

În privinţa huruitului fii atent dacă se amplifică în curbe la stânga/dreapta, dacă se amplifică pe accelerare, sau frână de motor, etc. Orice detaliu este important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent cat bagi, daca sunt zgomotoase cauciucurile tot va face zgomot. Daca era rulment crestea zgomotul cu viteza si se auzea tot mai tare in timp. Planetara nu face daca nu accelerezi sau in linie dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Claudiu Golf VI

  Buna ! Am aceeasi problema huruit , am schimbat deja un rulment pe stanga fata si uleiul in cutie unde lipseau cam 200 ml am dat jos 1,5 litri iar capacitate are 1,7 litri ( cutie automata cu 7 trepte )dar nu sa schimbat nimic.

Tind sa cred ca e totusi un rulment , dar nu reusesc sa depistez care deoarece cand o ridic sus nu se aude ... si cand virez usor la stanga dispare iar daca virez usor dreapta se accentueaza ... l-am schimbat pe cel din stanga fata dupa mai multe probe si pareri ale diferitilor mecanici, se aude cam peste 30 km/h si se accentueaza odata cu viteza , se aude si daca o pun pe N (liber) deci e de rulaj cred eu . Un rulment in trei suruburi de prindere e cam 400 Lei deci destul de scump sa ii schimb degeaba pe toti ... 

Stie careva cum as putea depista sigur care e ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea și cum să afli sigur pentru că face doar in sarcină. După manifestare eu cred că este rulmentul dreapta față.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe fata este foarte simplu de depistat. RIdici masina pe cric la roata dorita stanga/dreapta , pornesti si cu viteza 1/2 accelerezi. Daca e dus face urat. Pe spate rotesti cu viteza de roata. Rulmentul nu trebuie sa se roteasca foarte usor si nu trebuie sa scoata niciun zgomot. Poate la fel de bine sa fie de la anvelopele tocite in dinte de fierastrau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Golf VI
On 5/9/2017 at 11:11, Claudiu Golf VI a scris:

  Buna ! Am aceeasi problema huruit , am schimbat deja un rulment pe stanga fata si uleiul in cutie unde lipseau cam 200 ml am dat jos 1,5 litri iar capacitate are 1,7 litri ( cutie automata cu 7 trepte )dar nu sa schimbat nimic.

Tind sa cred ca e totusi un rulment , dar nu reusesc sa depistez care deoarece cand o ridic sus nu se aude ... si cand virez usor la stanga dispare iar daca virez usor dreapta se accentueaza ... l-am schimbat pe cel din stanga fata dupa mai multe probe si pareri ale diferitilor mecanici, se aude cam peste 30 km/h si se accentueaza odata cu viteza , se aude si daca o pun pe N (liber) deci e de rulaj cred eu . Un rulment in trei suruburi de prindere e cam 400 Lei deci destul de scump sa ii schimb degeaba pe toti ... 

Stie careva cum as putea depista sigur care e ?

 

On 5/9/2017 at 18:23, AndreiVL a scris:

Pai pe fata este foarte simplu de depistat. RIdici masina pe cric la roata dorita stanga/dreapta , pornesti si cu viteza 1/2 accelerezi. Daca e dus face urat. Pe spate rotesti cu viteza de roata. Rulmentul nu trebuie sa se roteasca foarte usor si nu trebuie sa scoata niciun zgomot. Poate la fel de bine sa fie de la anvelopele tocite in dinte de fierastrau. 

PROBLEMA REZOLVATA !

 Da acum vin de la mecanic si ca sa nu mai cheltui muti alti bani am mai facut o proba ... Am pus sa monteze rulmentul ce il demontasem din partea stanga (care era bun ) pe dreapta si zgomotul a disparut deci era rulmentul de pe dreapta care se simtea la mana dupa ce l-am demontat un clic si o usoara intepenire. ( oricum facusem 6000 km cu zgomotul foarte deranjant intre 30 si 120 km /h dupa care nu se mai auzea atat de pronuntat )

 Problema rezolvata cu 65 de lei de service in 40 minute.

Modificat de Claudiu Golf VI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.La mine ,,bătaia,, sau ,,huruitul,, începe pe la 35km/h,iar frecvența zgomotului e direct proporțională cu viteza.In virajele spre dreapta,bătaia se amplifică,iar spre stânga se diminuează.Menționez că zgomotul este prezent în linie dreaptă,dar se amplifică în viraj.A mai avut cineva EXACT aceleași simptome? Ce a fost de vină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar recent am și eu un huruit.Am mers cu mașina în viraje stânga ,dreapta sa aflu care ar fi cauza. Din mers as fi spus ca e rulmentul din dreapta fata.Am ridicat mașină de fata și culmea ca e rulmentul de pe stânga are joc.Ridicatul cred ca e mai bun pt testare  dar sunt uni rulmenți care nu au joc  și huruie.

Mâine urmează sa fie schimbat sa vedem dacă diagnoza e corecta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!