Jump to content

Detector radar


voinea
 Share

Postare recomandată

Am citit apropate toate cele 81 de pagini. Opiniile voastre cu privire la detectoare m-au ajutat sa aleg unul, respectiv Bel 955. Am comandat 3 buc, ptr mine si doi colegi, la pretul de 480 RON/buc, transport inclus. Va multumesc tuturor si in special lui Rapier. Desi cred ca lucrurile sunt clare, am sa va impartasesc impresia pe care mi-o va face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

poti sa ne spui si noua de unde le-ai comandat,eventual adresa,telefon,etc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare cu toata ca am mai citit ca parca s-a mai intrebat de modelul de la whistler pro 78 rev c . vreau ceva sa dea cat mai putine alarme false .

am gasit beltronics vector 955 si modelul de la whistler pro 78 rev c . ca functii whistlerul iese castigator dar nu asta ma intereseaza cel mai mult , aparatul va fi folosit de o persoana feminina ce merge 95 % in oras si nu as vrea sa fie foarte galagios fara rost. as lua belul dar nu are benzi selectabile si nici smart cord sa mai poti anula din alarmele false . ce sfaturi imi oferiti intre cele 2 modele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Chiar daca nu am primit nici un sfat de pe forum am cumparat un MICRO FUZION FZLZ3 la 200RON. Are alerta vocala, benzile k, Ka, Ku si X si are si posibilitate de a opri benzile X si Ku! Deocamdata nu m-am intalnit cu un aparat radar deci nu pot sa zic ce raza de detectie are dar d.p.d.v al alarmelor false e super OK ! Nu tipa la benzinarii, nu tipa aiurea! Il am de o saptamana si mi-a dat o singura alarma falsa! Cand o sa ies la drumuri mai lungi revin cu impresii despre detectia aparatelor radar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii asupra foliei de pe geamuri: in weekend am facut din nou ruta cluj-craiova-cluj, trecand pe langa radarele fixe de pe tronsonul cluj-turda, respectiv laserul din sacel.

Daca cu o saptamana inainte ipoteza cum ca folia LLumar afecteaza detectorul a fost spulberata, detectorul fiind amplasat foarte aproape de oglinda retrovizoare, poate chiar putin in spatele ei, de data aceasta nici nu se mai pune problema unei erori: detectorul a fost montat la jumatatea parbrizului (RX-65), si daca in cazul laserului din Sacel nu m-am putut pronunta din cauza unghiului undei laser, pe tronsonul cluj-turda este foarte clar: folia de pe geamuri afecteaza detectorul de radar! Din fata semnal maxim, din spate numai cate 2-3 liniutze, doar pt o fractiune de secunda 4-5 liniutze (asta probabil cand eram in plin fascicul radar), spre deosebire de vechiul bel 995 care nu se misca mai mult de 2 liniutze nici macar cand eram in dreptul undelor radar. (la fel cu folie pe geamuri)

In trecut, cand nu aveam foliile, semnalul era identic fata cu spate.

Asta nu ar fi o problema decat in cazul radarelor mobile care pot veni din spate, dar sa speram ca nici nenea politzaii nu alearga cu mult peste limita legala ca sa ne prinda. Deci fratilor, ochii si in oglinda retrovizoare dupa aitilop, nu numai in fata! (cei care aveti folii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant! Deoarece detectorul primeste undele radar din fata - deci daca radarul e in spate, el prinde o reflexie din fata masinii si nicidecum in mod direct prin luneta - pentru ca nu are antena in spate (doar V1 are) pentru undele radar. Mai mult, antena lui are si un con de plumb sau nustiuce metal tocmai pentru a nu primi unde din spate sau lateral.

Faptul ca cu folie sau fara folie ai avut reactii diferite, mai poate fi si din cauza altor factori, nu neaparat din cauza foliei.

Un test mai aproape de realitate ar fi cu masina pozitionata cu spatele la radar (sau un senzor de usa) si indreptat detectorul spre senzor, o data prin folie, o data pe afara, pe direct. Si dezaburirea spate sa fie oprita!

Nu zic ca nu ar fi adevarat ce spui tu, ci doar ca e irelevant! Pentru ca la fel de bine ar putea sa primeasca o reflexie din parbrizul propriei masini si sa demonteze astfel ce am afirmat eu. Insa e la fel de improbabil.

Deci, testul cu spatele la sursa ar fi mai relevant, zic eu!

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario, al meu rx 65 are o lentila care cica ar fi tocmai pentru captarea undelor venite din spate!

si nu mi se pare deloc imposibil ca folia de pe geam sa reflecte niscai unde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lentila poate fi valabil ce zici tu, pentru laser, bineinteles. Dar cred ca suntem pe aceeasi unda cand spun ca o lentila nu capteaza unde radio. Este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea detectoarelor au doi senzori pentru detectia LASER. La Bel, acesta este amplasat in partea din fata dreapta, ridicat un pic fata de restul carcasei, acel "motz" din plastic semitransparent rosu inchis. Si restul marcilor/modelelor cam tot acolo il au pozitionat. De asta e recomandat pentru acest tip de radare sa amplasam detectorul astfel incat acesta sa "vada" si in spate prin luneta. Aceasta se referea insa numai la detectia radarelor tip LIDAR. Pentru cele clasice (cu unde) detectia se face cu ajutorul uneia sau mai multor (la Valentine 1 si anumite detectoare modulare) antene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema mai veche cu traseul Arcul de Triumf - Kiseleff - Piata Victoriei: am trecut zilele astea cu RX 65-ul montat in mod Highway si pe toata distanta asta am avut semnal foarte puternic in banda K. La Victoriei am facut dreapta spre Buzesti asa ca nu stiu daca, in continuare, pe Calea Victoriei era vre-un radar.

Am sa incerc, cand am timp, sa fac o trecere si in modul Tech sa vad si ce alte detalii mai imi arata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...ai dreptate bj...am mai trecut si eu pe acolo si inca de mai multe ori... Pe toata portiunea exista semnal maxim in banda K. Daca treci insa seara (cum am facut eu), in cele mai multe situatii era si radar acolo. Cred ca exista ori o camera fixa nedepistata inca, ori un dispozitiv care introduce "bruiaj" pentru detectoare (practic nu ai nici o certitudine ca este/nu este radar). Acea zona este cunoscuta pentru atractia pe care o exercita in randul celor care mai vor sa traga "una mica"...si probabil autoritatile s-au gandit sa mai taie din elan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin M.

semnalul maxim (in K parca) de pe matei voievod (de la junior pana la intersectia cu udristei) sa fie de la hotelurile alea nou construite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa ma ajutati in legatura cu o problema : merita sa iau Beltronics RX 65e ( pentru Europa cu versiunea de soft 6.4 ) in loc de Beltronics RX 65 ( pentru US cu versiunea de soft 6.3 ). Mentionez ca am sa-l folosesc preponderent doar in Romania.

Multumesc si scuze daca s-a mai raspuns la aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merita! Ia-l cu incredere. E super bun. N-o sa regreti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RX65 merita in general...este un detector foarte bun. Totusi, daca diferenta de pret este semnificativa intre cel "normal" si cel "pentru Europa", ia-l pe cel mai ieftin din ele. Nu m-a convins nimeni pana acum ca exista diferente semnificative intre cele doua si inclusiv cei de la Falcon care sunt importatorii autorizati Bel, nu au stiu sa-mi spuna diferentele...bine, au spus ei chestii gen "e mai bun dom'le", "are softul optimizat pt Europa" (!!@@???), etc...pana acum, praf in ochi. Nici ei nu stiau mai multe ce e atat de "optimizat pt Europa". Aceleasi benzi, aceleasi frecvente...deci? Sunt foarte multe detectoare radar care au variante de soft mai noi...nici nu stiu daca "e"-ul ala de la model inseamna Europa... poate asa s-a gandit cineva si a scos repede o explicatie savanta..."e" de la Europa, vezi doamne e facut "special" si de asta costa mai scump... Poate sunt eu un pic mai neincrezator, dar explicatiile si argumentele astea imi par puerile si complet incredibile nefiind sustinute de nici un detaliu tehnic, o explicatie a producatorului, etc.

Daca cineva chiar stie o explicatie care macar sa sune plauzibil referitor la asta, sunt gata sa o ascult si poate ne lumineaza si pe noi...pana atunci insa, pentru mine totul este marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "ceata" mai mult sau putin deliberata si pentru lipsa unor diferente semnificative as pleda si eu in urma a ceea ce am mai discutat cu diferiti colegi.

Un prieten (care utilizeaza un RX65) a incercat sa se documenteze mai mult si iata cam ce mi-a scris:

"O diferenta pe care am gasit-o intre RX 65 si RX 65e este ca la RX 65 banda Ku este implicit pe off spre deosebire de RX 65e care are banda Ku implicit pe on. Asta e o configurare din meniu si se activeaza / dezactiveaza.

O alta diferenta intre RX 65 si RX65e este cea postata aici: http://www.radardetector.net/viewtopic.php...c&start=120 de lucianri, care are aceasta problema. Din ce scriu baietii acolo ar fi problema cu banda Ka care nu acopera tot spectrul de frecvente care exista in Eu. Nu stiu sigur ce sa cred, caci nu am gasit informatii exacte despre aceasta.

La mine in configurarea bandei Ka exista urmatoarele setari: USA, Intr (international), Off. Parerea mea este urmatoarea vis-a-vis de Ka band: RX 65e scaneaza mai rapid un spectru mai larg in Ka band, in schimb RX 65 scaneaza mai greu tot spectrul. Pentru exemplificare exista 2 filme pe youtube: primul

este un RX 65e dar setat banda Ka ca si cum ar fi un RX 65 (nu e) cu Ka intr si depisteaza radarul pe la 300m, in schimb ce al doilea film
, este Rx 65e cu banda speciala activata si acesta din urma depisteaza radarul de la 600m. Ca o concluzie (pentru a pune definitiv ceata asupra problemei) sa ne uitam la specficatiile produsului:

- RX 65 - http://www.beltronicspro.com/rx65.html - spune ca banda Ka lucreaza intre 34.700 GHz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este de aproximativ 100 ron, asa luand in comparatie cele mai mici preturi de la magazinele specializate on-line ( nu de la diversi comercianti privati ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva discutii cu un prieten care are RX65e iata concluziile: RX65 are banda KA impartita in KA si KA International, banda KA fiind ajustata pentru USA. La RX65e banda KA este impartita in KA Narrow si KA Wide, KA Narrow fiind la randu ei impartita in alte 4 subgrupe si este specifica pentru Europa. De exemplu pentru a detecta "Multanova 9F sau 6F" (radar de temut in Europa) la RX65 trebuie lasata activa KA International, pe cand la RX65e doar KA Narrow3. Diferenta este ca, KA International este de cateva sute de ori mai lata decat KA Narrow3, implicit timpul de detectie va fi mai mare.

Nu stiu cat de explicit am fost, dar daca tu vei folosi detectorul de radar mai mult in Romania parerea mea e ca si RX65 e OK. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,care credeti ca este pozitionarea cea mai buna si care sunt setarile ideale la un Vector 955 pentru eficienta"maxima". Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o receptie cat mai buna in banda K detectorul trebuie amplasat cat mai sus posibil. Eventual dezactivate celelalte benzi si lasata numai banda K activa, asta pentru a reduce numarul alarmelor false. Iar pentru o sensibilitate cat mai buna modul HighWay de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare referitor la Bel Rx 65.

Am vazut la ei pe site ca sunt 2 modele : unul cu afisaj rosu iar celalalt cu afisaj albastru. Acum intrebarea mea este daca e vreo diferenta intre cele 2 modele sau e doar o modificare de "design" ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi dau si eu cu parerea referitor la antiradare

in primu rand faza cu laser e total inutila (am luato in mai putin de 1 secunda ) si din cate am inteles explicatia e foarte simpla laserul sta oprit pana in momentul intrari masini in raza de actiune deci ce sa detectez (doar sa zicem ce o fi vreun militian lacom care trage in fiecare masina si eventual asa sa il vada detectorul in rest stati linistiti ca nu aveti timp sa reactionati in cazul radarelor pe laser ( doar un bruiaj de semnal ar ajuta ,,jamer ,, parca se cheama )

in romnia si in unele tari ex comuniste se merge pe sitemul unde banda KA sau k acolo un detector bun sa zicem ca ajuta

personal am testat cobra wistler black spidizer si beltronix cu cobra am reusit performanta 3 radare in 1 saptamana (recationeaza mult prea lent si prea traziu zic eo ) beltronixul (ca si cobra ) barie la fiecare peco si antena im facu capu calendar si wistler cam la fel cu execptia ca nu avea Ku

cu toate 4 puse pe parbriz caea mai mare raza de batie ( in romanica) au bel si surprinzator black spidizer ( unu dintre cele mai ieftine ) ba chair la un instantaneu pe la focsani cam cu 1 secunda inainte a sunat black-ul fat de bell cobra desi o sunat la toate pecourile pana acolo la radar no mai sunat decat dupa ce am facut curba (centura focsaniului) ca distanta de detectie si wistleru cam tot la fel

concluzia in detector ordinar de circa 250 ron a avut cele mai bune performante cei derept nici belu nu a stat rau dar la fel suna si la ,,ciorisi berze,, (toate benzile erau pornite ) asa ca eu ama les black spidizer si cred ca e caea mai buna optoiune in roprt pret caliatet !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebeko, diferenta este strict de culoarea afisajului (ca sa se integreze probabil mai bine cu culorile bordului), in rest sunt la fel ca performante. Cel pe albastru a aparut ulterior (probabil ca urmare a cererii userilor), culoarea rosu fiind cea "clasica" la Beltronics si Escort.

:) vw-raz-van, te rog sa tii cont de urmatoarele recomandari atunci cand mai postezi pe forum:

REGULAMENT:

2. Pe l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...caea mai mare raza de batie ( in romanica) au bel si surprinzator black spidizer ( unu dintre cele mai ieftine ) ba chair la un instantaneu pe la focsani cam cu 1 secunda inainte a sunat black-ul fat de bell cobra desi o sunat la toate pecourile pana acolo la radar no mai sunat decat dupa ce am facut curba (centura focsaniului)...

te asigur ca a fost o pura intamplare ca a sunat mai devreme detectorul mai ieftin, daca mai repeti de 99 de ori nu o sa mai sune primul!

si eu te rog sa ai mila de noi si sa scrii inteligibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beltronixul (ca si cobra ) barie la fiecare peco si antena im facu capu calendar si wistler cam la fel cu execptia ca nu avea Ku

cu toate 4 puse pe parbriz caea mai mare raza de batie ( in romanica) au bel si surprinzator black spidizer ( unu dintre cele mai ieftine ) ba chair la un instantaneu pe la focsani cam cu 1 secunda inainte a sunat black-ul fat de bell cobra desi o sunat la toate pecourile pana acolo la radar no mai sunat decat dupa ce am facut curba (centura focsaniului)

Probabil ca barie belul la pecouri si antente, dar chestia este ca faci diferenta destul de bine intre "false" si radar. Asta binenteles daca l-ai folosit destul timp ca sa-ti dai seama. Ca daca l-ai pus in geam sa dai o tura atunci e vax-albina, banuiesc ca ai vrut sa demontrezi cat de proaste is belurile-cobra si cat de bune sunt bz-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!