Jump to content

Detector radar


voinea
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cum este modelul "vechi" de 995, dar la cele pe care le-am vazut eu, 995 este scris cu niste cifre mari, cromate, in relief.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mergeam pe DN1 si la romanesti aveam intensitate 2-3/10 pe detector. trec de romanesti, intru pe centura la ploiesti si intensitatea nu scade. merg 5km, nimic. detectorul piuia. maresc un pic ritmul si ajung un q7. pana la 50 de metri tot intensitate 2-3/10. cand ajung in spatele lui, brusc intensitate 7-8/10. el a iesit de pe centura si detectorul a tacut.

-avea detector cobra pe bord

-nu stiu daca avea side assist (asta poate fi motivul)

-senzorii de parcare din spate (desi nu cred ca sunt activi in mers)

eu am un bel target euro 330. semnalul era pe frecventa 24.22x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am patit-o si eu. Senzorii de parcare sigur nu ii avea, se dezactiveaza la 20 la ora. Side assyst ar fi putut fi dar chiar sa bata atat de departe???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

comfirm si eu treaba cu Q7 si Whistler 3450 . Intensitate 9 cand sunt direct in spatele Audi-ului. Scade daca nu mai suntem pe aceasi banda. ZONA 100% stiuta de mine (printre blocuri) unde nu exista alarma falsa. Cam nasol :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu il aveam in raza vizuala cand aveam intensitate 2-3, eu eram pe linia dreapta din romanesti, vedeam luk-oil-ul si el era probabil deja pe centura. plus ca erau multe curbe pana l-am ajuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai vazut cineva pe A2 acest q7 si tot scandal de la detector. Sa fie vreo masina confiscata de la "traficanti" si donata la Politie ( vezi cazul porsche 911 din garajul guvernului- urma sa ajunga masina de filaj :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e obtiunea "Side Assist" care pacaleste detectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit topicul si reiese asa: radarele avem in : K/ Ka (vezi feleac), la unii in X, poate chiar POP. Am o intrebare scurta pt cineva care se pricepe, intrucat am luat un bel 995 (de pe net la 760 lei sigilat pe exterior si cu eticheta de america... tipu le aduce din canada (il gasiti daca il cautati)

deci intrebarea: totusi, care sunt benzile ce trebuie lasate deschise pt a putea fi sigur ca am orice atentionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K. Cele in Ka din ce au spus mai multi colegi, pot exista in numar foarte redus, dar nu sunt omologate. orice altceva, deocamdata, este alarma falsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

azi prin Bucuresti m-am tinut dupa un Q7. Nici un bip pe K ... deci este de la ceva de pe unele echipari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... pai optiunea "Side Assist" nu e default. Poate nu avea pus asa ceva :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, intrucat am bel 995 si golf cu parbriz atermic (am inteles ca si pe golfuri e standard/ modelul este din aprilie 2007): voi avea probleme cu raza de detectie a bel-ului pe golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Vei avea sigur. Daca vrei sa vezi diferenta, cineva arata cateva posturi mai inainte cum sa faci. Te duci la o benzinarie, unde este usa automata si verifici diferenta de semnal intre receptia detectorului in masina si scos afara (pe usa, sa nu fie dupa parbriz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@force turbo... ideea este ca am fost la o benzinarie si am facut faza aia... nu se simte nici-o diferenta (am acelasi semnal) / plus ca atunci cand dau in radar am semnal maxim (exista radarul fix de pe feleac), deci nu am probleme in sensul ca nu as avea semnal maxim.

ma gandesc ca exista o diferenta intre atermicul de pe peugeot/ megane cu cel de golf... atermic au cam toate masinile de dupa 2000, deci ce sa cred? ca in afara de dacia din 70 toti avem probleme cu detectorul? cei care l-au conceput nmu au luat asta in calcul?

repet intrebarea (pt cei care au golf si detector de radar): voi avea probleme cu raza de detectie a bel-ului pe golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu vei avea probleme. Am tot cautat pe net, se pare ca sunt MAI MULTE tipuri de tehnologii folosite la parbrizele atermice. Cea folosita la Golf V se pare ca nu influenteaza nici detectoarele nici receptoarele GPS. Am gasit asta postata pe multe forumuri. Ford, Renault,... astea sunt marci la care parbrizul aternic face probleme...dar nu la Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu la VW fac probleme parbrizele incalzite pntru detectoare de radar si receptore gps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul_L, nu te contrazic, eu am raspuns strict la intrebarea colegului golfaholic referitoare la Golf V. Am cautat pe net ca sa pot sa-i raspund, m-am uitat pe vreo 5 forumuri si inca pe atatea site-uri ce trateaza problema GPS-urilor si detectoarelor in relatie cu parbrizele atermice... Toti spuneau ca pe Golf V, nu sunt probleme...acum ce sa zic? Mint ei, mint si eu...nu stiu cum este la restul masinilor VW pt ca nu asta am cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul meu il sustinea pe al tau. Parbrizul atermic nu face probleme ci numai cel incalzit care are o retea de fire de incalzire foarte fine inglobata. Eu am evitata sa-l comand tocmai din acest motiv cu receptoare GPS si radar desi se spune ca e excelent iarna la curatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa...gata, am inteles acum sensul frazei tale (se putea interpreta in ambele feluri). Totusi, din ce am citit, parbrizul atermic are un strat special care reflecta radiatiile UV sau le reduce foarte mult pe cele care trec. Si acestea influenteaza sensibilitatea detectoarelor sau a aparatelor GPS, dar intr-o masura mai mica decat parbrizele incalzite (cele cu retea de incalzire incorporata in ele), totusi, la Golf V, or fi gasit un material din care sa faca stratul acela de protectie care influenteaza mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am intrebat pe dealer in momentul cand configuram optionalele si acesta mi-a spus sa nu pun parbriz atermic (sau cum se cheama) pentru ca va influenta GPS-ul si detectorul de radar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEVA FOARTE CIUDAT

Am plecat la drum cu 2 detectoare active ptr comparatie pe acelasi parbriz.

Un Bel RX 65 Pro si un Cobra XRS 9930. Pana sa ies din Bucuresti Cobra imi arata in permanenta alerta in banda Ka de intensitate 4-5-6, pana cand l-am oprit.

Chiar atat de mare sa fi fost interferanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o Cobra XRS 9700. Un detector foarte bun, cu exceptia benzii Ka, unde alarmele false se tineau lant. Exact ceea ce povesteste raz mi se intampla constant cu acest detector pe Iuliu Maniu, de la Cora pana la iesirea spre Pitesti. Cred ca era de la firele troleibuzului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cobra da alerte false mai multe decat Bel si in special in Ka. Dar atentie... raz, cum ai facut testele? Pt ca daca AMBELE detectoare au fost pornite in acelasi timp, se influenteaza unul pe celalalt...mai ales Cobra va simti aceasta influenta. Ai incercat pe acelasi traseu dar cu ele deschise pe rand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEVA FOARTE CIUDAT

Am plecat la drum cu 2 detectoare active ptr comparatie pe acelasi parbriz.

Un Bel RX 65 Pro si un Cobra XRS 9930. Pana sa ies din Bucuresti Cobra imi arata in permanenta alerta in banda Ka de intensitate 4-5-6, pana cand l-am oprit.

Chiar atat de mare sa fi fost interferanta?

Nu este corect testul tau.

(am citit ca nu este corect sa pozitionezi 2 detectoare unul langa altul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu fie corect ? Eu am pus Maruhama w 889 vs Whistler 1743 - si erau unu langa altul. Cum whistlerul l-am luat numai ieri pt masina sotiei, nu am apucat decat sa dau o tura scurta prin oras, dar pe City 2 nu mi-a dat nici o alarma falsa - in locurile in care mai primeam alarme false la maruhama. Si ca idee am luat cu whistlerul din lateral un radar de la vreo 3-400 m, eu veneam de pe un drum secundar, cu el pe mod highway (maruhama era acas). Dar o sa le mai testez impreuna, acum ca am ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!