Jump to content

Problema Motor


dragos_85
 Share

Postare recomandată

cand masina este rece si o pornesc sta relantiul undeva pe la 700-800 ture iar dupa ce se incalzeste se stabilizeaza pe la 900-1000 insa nu mereu...iar tot dupa ce se incalzeste fluctueaza intre 900-11oo ture.credeti-ma ca ma innebuneste sunt din craiova si nici un mecanic nu imi da un raspns exact ma ia ca o fi aia.ca o fi aia,fiecare cu alte pareri!deci oameni buni astept un raspuns din partea voastra .va multumesc!

post-25297-1211391618_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in topicurile mai vechi, s-a mai discutat problema fluctuatiilor la relanti. Cauzele pot fi de la sonda de temperatura a aerului sau de la potentometrul clapetei de acceleratie (contactul de relanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pateam asa cand flansa de la injectie era crapata. am schimbat-o si acum n-am probleme!

Incearca asa:

1.Misca usor de capacul ala de l-am marcat in poza, si vezi daca are joc din flansa (garnitura din cauciuc dintre modulul de injectie si gura de admisie)

sau

2. In momentul cand iti fluctueaza, tine capacul ala apasat cu mana si vezi daca se mai stabilizeaza.

Eu asa am descoperit la a mea ca flansa avea o fisura.

Oricum cazurile de "fluctuatii la relantiu" sunt determinate de multi factori...

Sa ne tii la curent !

post-14665-1211404737_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa faci un test pe calculator intai. sunt multe de la care poti avea fluctuatia aia... poate fi si de la debitmetru. nu te apuca sa reglezi decat daca stii sigur ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este masina din semnatura nu are debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este cea din semnatura si din poza are motor1,8 monopunct cu un injector ce e ciudat ca daca merg mai mult itr-o zi dimineata urmatoare cand o pornesc sta fbn relantiul,si in ultimul timp nici nu mai fluctueaza...asa ca astept sa vad pe parcurs ce mai face.apropo daca e cineva mai in tema cu consumul,recent i-am montat gpl nou si consuma 16-17 in oras,e normal?mie mi se pare cam mult...pe benzina nu i-am facut consumul pt faptul ca ma costa prea mult plinul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,si eu am tot mono, 1.8 nu este aproape nici o diferenta, am avut problema asemanatoare ,in plus cite odata cu motorul rece i-mi pornea la a doua chieie (fara sa apas pe ped. de acc.)sau mi se oprea in mers (rar),am schimbat motorasul de relanti(de G3) si sa rezolvat problema.Poti sa iei unul sh numai sa ai grija sa arate bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare.Motorul proneste (cateodata c ajutat de acceleratie) si la inceput sta la 800 de ture apoi revine la 500 de ture si trepideaza masina.Parca merge in scouri motoru.Si pe langa asta mai si moare cand iti e lumea mai draga....cand scot din viteza si pun frana acul la turometur ajunge la 0, se aprinde martorul de baterie de pe bord si moare(nu tot timpul se intampla asa ).Cu accelerarea sta la fel ca inainte adica fara nici o problema.Ce poate sa fie...clapeta de acceleratie,motorasul de relanti,senzorul din camera de admisie?Aceasta 'bucurie' o am de 2 zile pana acum masina nu a facut figuri de gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu o noua informatie....moare motorul cand ajunge temperatura apei la 90 de grade.Ce poate sa fie?Cu o scanare aflu ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum cazurile de "fluctuatii la relantiu" sunt determinate de multi factori...

Sa ne tii la curent !

Mai este un furtun care vine de pompa de frana pana la motor, la mine era fisurat si tragea aer fals, mi-a cam mancat zilele. E putin probabil, dar verifica, nu se stie. Asta ca sa mai elimini din factori

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Nu pot sa imi dau seama ce are ...am mai descoperit ca scade turatia cand dau drumu la ventilator,faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria sau alternatorul... scade puterea scanteiei la bujii. Verifica alternatorul, eventual ia baterie noua. Posibil sa fie si de la contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria si alternatorul sunt ok.A verificat un electrician si aveam cam 14 cu motorul pornit si 12 si ceva pe baterie fara motor pornit.Daca cand da sa moara se aprinde becul din bord cu bateria si apoi moare.Nu stiu de ce.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am facut o scanare si aveam o eroare g71(Open or Short to Ground - Intermittent) m-am apucat de masina.Am dat jos filtrul si m-am uitat pe la corpul de adimisie ce mufe.M-am dotat cu un spray de contacte si toate mufele de la adimisie,la sonda lambda,delocu,fise ce am prins ca se poate desface si curata am curatat.Acum se pare ca merge mai bine...urmeaza maine sa o testez la drum si sa dau verdictul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dimanceacosmin

Salut! Eu am un Vento 1,8 benzina din `95, motor ADZ si am avut si eu o problema asemanatoare, respectiv urca singura in turatii, can era cald motorul, ce e drept, rar in 3 ani de cand o am.

Mai recent am avut alte 2 probleme:

1) pe timp rece, imi scade turatia la relanti pana se oprea motorul. Nu am reusit sa descopar de la ce este problema. M-am chinuit rau asta-iarna;

2) recent a fost punctul culminant cand a inceput sa mi se opreasca masina in timp ce rula. Inainte de a se opri, dadea simptomele: varia in turatii foarte mult, de la relanti 900 la 2.000 si mai bine de ture, se ingatuia, ma lasa pe depasiri, nu baga gaz, era necontrolabila. Toate aceste belele le am de aprox. 2 luni, deci pe timp calduros. Am fost cu ea in service, am schimbat fisele, capacul de Delco, injectorul, bobina de inductie si degeaba. Porneste cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Nu stiu ce sa-i mai fac, sunt cam diperat. Cei de la Porsche nu ma primesc in service, motivand ca masina e cam veche (stupid dupa mine), am mai ajuns cu ea la Nurvil, dealer VW din Rm. Valcea. Cei de acolo, anul trecut, nu stiu ce mi-au facut la masina si a mai mers fara probleme cam 6 luni, apoi aceleasi belele. La calculator nu-mi da nicio eroare. S-au verificat legaturile electrice si pare totul ok, insa cateodata nu ajunge curent la injector sa deschida clapeta. Au facut legatura directa de la baterie la injector, pentru +, insa nicio solutie.

Aveti idee despre ce ar fi vorba?? Eu ma declar depasit. In rest masina e super ok, trage, consuma ok, sunt foarte multumit, e trainica, ingrijire simpla.

Merci mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!