Jump to content

Nu Vrea Sa Mai Treaca De 5100 Rot Min Help


AG 88 YUN
 Share

Postare recomandată

nu mai trece de 5100 si pare si mai puturoasa ! Ce e senzorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor pozitie axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare da: intermitent sau no signal..

IMPORTANT: daca scanarea se face cu motorul oprit... o sa dea eroare.

Fiind un senzor Hall masina trebuie scanata cu motorul pornit.

Eu am patit acest lucru si uite asa m-am pomenit cu un senzor hall in plus.

La mine a sarit distributia de la punct. Cum? dumnezeu stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

a fost scanata cu motorul oprit dar cu , contactul pus !! o stergea iar dupa ce o pornea accelasi sintome si reaparea !! am curatat azi acest sezor si acceiasi chestie !!! Trebuie sa schimb sezorul asta e 4 mil vine numai pe original

Care e diferenta daca e scanata pornita si oprita!!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nust ce sa zic am schibat distributia acum 50 mii dupa 10 mii de km au aparut problemele, scaratia cand era putin fortata !! Mam certat cu ei fiind in garatie miau mai traso 40 mii nici o pb apoi a inceput sa se auda o zgomot ff tare metalic la 5100 am crezut ca e de la ditributie nici nu mai urca in ture , am schimbat toata distributia inclusiv pompa de apa si a disparut zgomotul ala dar masina se plafoneaza in 5100 de ture si parca e mai lesinata ! Ce ma sfatuiti ? sa schimb si sezorul ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt greseli dar am venit direct de la schimbul 2 croit pe calculator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ai pornit cumva masina in timp ce era in viteza?Eu am avut aceeasi eroare ca si tine, datorata pornirii din neatentie in viteza si eroarea s-a resetat cu vas-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pornit ! problema mea ca se reseteaza dar dupa repornire reapare si acceleasi sintome

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare da: intermitent sau no signal..

IMPORTANT: daca scanarea se face cu motorul oprit... o sa dea eroare.

Fiind un senzor Hall masina trebuie scanata cu motorul pornit.

Eu am patit acest lucru si uite asa m-am pomenit cu un senzor hall in plus.

La mine a sarit distributia de la punct. Cum? dumnezeu stie.

La masina ta (avnd in vedere anul) este posibil ceea ce spui, desi, stiam ca asta se intampla in cazul lui G28. La masinile mai noi, nu mai este valabil ceea ce spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simpom il aveam si eu. Lipsa putere, la liber nu urca mai mult de 5100rpm iar in sarcina 3600-4000rpm maxim.

Ai detalii pe pm privind piesa.

Stiu sigur ca da eroare. Am fost de fata la o octavia 2, 1.6 (nu stiu codul) care nepornita a dat eroare.

Pornita nu a mai aparut.

Este logic, fiind un senzor magnetic, sistemul nu are cum sa il testeze decat cu motorul pornit, pentru a face corelarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o testez cu motorul pornit , poate pot sterge eroarea ? Daca codul e bun si se potriveste piesa ne vedem mai mult ca sigur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreun secret referitor la piesa de trebuie sa va dati PM ?Atunci care e sensul forumului ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am dat pm, cu detalii de unde sunt si cum putem sa ne intalnim pentru a putea testa in caz ca senzorul este acelasi. codul se poate verifica la orice magzin de piese auto sau pe vagcat.com sau etc.

Am considerat ca aceste detalii nu erau tocmai ok de a fi postate public.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat iar sa cu vad com si cu motorul pornit nu se poate face nimik pe vad com de cate ori il bag imi apare eroare si la sonda lambanda dar in schimb aceasta eroare se stergea ! Am cumparat sezorul acela de turatie si sonda lambada sambata le schimb sa vad cum se comporta masina !! Si pt colegul cu sezorul nu merge la mine e alt cod banuiesc ca e ceva ltfel ca la u e asezat altfel motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambanda , sonda lambada

corect este: sonda lambda.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata masina e schimbata 180 de grade sa schimbat sezorul de turatie si sonda lambda a uracat in cuplu pana la 6500 scart si la 3 deci va multumesc tuturor pt sfaturi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!