Jump to content

Fum Cu Miros De Chimicala La Pornire


autobot
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o problema care deja incepe sa ma sperie si nu stiu daca am sau nu de ce sa-mi fac griji.Este vorba de masina din semnatura iar problema consta in faptul ca de fiecare daca cand o pornesc mai ales dimineata dupa ce a stat o noapte scoate un miros ciudat ca de chimicala,ca un gaz....care dupa 2-3 minute dispare si miroase normal a gaze de esapament....mirosul sesimte pe o arie mare in jurul masinii uneori patrunzand un pic si inauntru desi am filtru de habitaclu cu carbon.Am dus masina la tester....nu vag-com.....dar tester profesional...si a iesit totul in regula,nici o problema la injector,nimic.....masina imi si vibreaza mai tare uneori,iar la relanti cand sta mai mult cam la 5 minute scade turatia cu vreo 50 de ture si are o vibratie puternica ca si cand s-ar poticni motorul....nu moare nu pateste nimic.Rog pe cine s-a mai izbit de asa ceva sa-mi zica si mie ce e de facut sau macar sa stiu unde sa caut si ce.Mentionez ca de cand am luat masina dupa ce se incalzeste se aude un tacanit de la supapa de recirculare a gazelor(cutiuta neagra din partea stanga cum te uiti la masina)Toti mecanici mi-au zis ca e normal dar sincer nu cred ca trebuie sa tacane asa.Merci anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca motorul fiind rece arderea sa nu fie completa... si de asta sa polueze mai mult. Intrebare : Scoate si fum?

In legatura cu

cutiuta neagra din partea stanga cum te uiti la masina
, cred ca la toate face asa. La inceput mi-am facut si eu probleme dar toata lumea mi-a spus sa stau linishtit. Din ce am auzit, chestia aia "suge" vapori din rezervor si ii baga la ars...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de canistra de carbon, este normal sa tacane (sunt deja topic-uri deschise pe tema asta).

Mirosul care intra in habitaclu de gaze, se datoreaza (cel putin la mine din cauza asta a fost) garniturilor de la busonul de umplere a uleiului in motor. Uite-te in poza atasata la pozitia 25. Costa 7.25 ron acea garnitura.

post-11233-1211279150_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de canistra de carbon, este normal sa tacane (sunt deja topic-uri deschise pe tema asta).

Mirosul care intra in habitaclu de gaze, se datoreaza (cel putin la mine din cauza asta a fost) garniturilor de la busonul de umplere a uleiului in motor. Uite-te in poza atasata la pozitia 25. Costa 7.25 ron acea garnitura.

nu cred c este de la ce zici tu...mirosul este foarte puternic si se simte la cativa metri in jurul masinii...deci implicit se absoarbe un pic si prin filrul de habitaclu.garnitura ste buna am verificat-o.Inclin sa cred ca mirosul respectiv este in legatura cu caderea turatiei cu 50 de ture la relanti la fiecare 5 minute si cu vibratia mai mare a masinii de care am scris mai sus....Daca mai ai ideei....sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica coloana de esapament ... sa nu piarda pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si galeria...am verificat tot ce putea sa tina de asta.De la galerie nu avea cum sa fie oricum pentru ca dupa circa 3-4 minute nu mai miroase deloc si e in regula....adica ma rog ramane in continuare variatia acea de turatie la relanti.Daca mai are cineva vreo idee rog sa ma lumineze...deoarece eu nu prea sunt in stare sa-i dau de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca miroase a combustibil nears poate fi injectia maia les ca spui ca scade turatia si trepideaza !!

mai exact vreun injector iar cand is pe moarte miroase la espament a motorina nearsa si se simpte destul de puternic in jurul masini !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are motor pe benzina ;)

Si eu am uneori o variatie de turatie care se resimte ca o scurta intrerupere (jumate de secunda). turometrul ramane neclintit si nici o eroare pe tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are motor pe benzina :D

Si eu am uneori o variatie de turatie care se resimte ca o scurta intrerupere (jumate de secunda). turometrul ramane neclintit si nici o eroare pe tester...

Exact despre asta e vorba....o scurta cadere de turatie de jumatate de secunda....periodic......intradevar acul turometrului nici nu aretimp sa cada doar vibreaza un pci si atat.Iar pe tester exact cum spui si tu si cum am spus si eu mai sus nu apare absolut nimic.Ideea e ca ma cam sperie legatura cu mirosul ala puternic din jurul masini.Habar nu am ce sa-i fac.Macar daca mi-ar spune cineva de pe aici o solutie de genul "desfa aia","curata aia","verifica aia"...........ma gandeam la o curatare de injectoare...dar nu e chiar ieftin din cate am auzit si nu am nici o garantie ca ar fi de acolo

Daca sa mai lovit cineva de asa ceva sau a mai auzit pl help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Incearca sa asemeni acel miros cu unul cunoscut: gaz? poate e de la benzina aiurea; oua clocite? este de la catalizator...

2. Intreruperea aceea scurta se datoreaza pornirii unui consumator, in cazul tau a ventilatorului de la radiator (probabil este si putin dezechilibrat)

3. Pornesti climatizarea dupa ce pornesti motorul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema care deja incepe sa ma sperie si nu stiu daca am sau nu de ce sa-mi fac griji.Este vorba de masina din semnatura iar problema consta in faptul ca de fiecare daca cand o pornesc mai ales dimineata dupa ce a stat o noapte scoate un miros ciudat ca de chimicala,ca un gaz....care dupa 2-3 minute dispare si miroase normal a gaze de esapament....mirosul sesimte pe o arie mare in jurul masinii uneori patrunzand un pic si inauntru desi am filtru de habitaclu cu carbon.Am dus masina la tester....nu vag-com.....dar tester profesional...si a iesit totul in regula,nici o problema la injector,nimic.....masina imi si vibreaza mai tare uneori,iar la relanti cand sta mai mult cam la 5 minute scade turatia cu vreo 50 de ture si are o vibratie puternica ca si cand s-ar poticni motorul....nu moare nu pateste nimic.Rog pe cine s-a mai izbit de asa ceva sa-mi zica si mie ce e de facut sau macar sa stiu unde sa caut si ce.Mentionez ca de cand am luat masina dupa ce se incalzeste se aude un tacanit de la supapa de recirculare a gazelor(cutiuta neagra din partea stanga cum te uiti la masina)Toti mecanici mi-au zis ca e normal dar sincer nu cred ca trebuie sa tacane asa.Merci anticipat pentru ajutor.

Salut, am avut aceeasi problema..s-a rezolvat dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre(ulei,motorina,aer,polen).

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Filtrele si tot sunt schimbate la zi....am de la schimb-ul de ulei 5000 de km.......e foarte ciudat....parca si masina consuma mai mult...daca as sti macar ca ar putea fi de la injectie sau ceva ce tine de injectie as curata fara sa stau pe ganduri injectoarele....dar mi se pare un pic mai grava problema.....

Daca mai aveti ideei......

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca crezi ca e infundat ceva sau supapele au calamina du-te pe autostrada si da-i in goarna vreo 10 km la 4500 - 5000 de ture. Sa vezi dupa cum o sa mearga. Cred ca se datoreaza din cauza mersului in trafic in oras. Give it a try. Nu o sa-ti vina sa crezi cum se curata tot, inclusiv catalizatorul. Mai curata si clapeta de acceleratie. In caz ca-ti iese fum sa nu te sperii, e mizeria care iese.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autobot, spune colegilor si de bordurica, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu am gasit altundeva ceva asemanator de acea postez aici. In cazul in care am gresit rog pe cineva sa mute raspunsul in alt topic.ms

Azi dimineata la pornire(cam rece) masina a scos un fum ca niciodata, fum alb, cu miros putin intepator. De consumat ulei cam 500ml in 7000km, antigel nimic, tot asa este nivelul. Relatiul este stabil, scoul electronic face ca masina la pronire sa aiba in jur de 1200rpm, care scade dupa al 650rpm dupa ce se incalzaeste.

motorul este cel din semnatura : AUS 1.6 16v.

Oare de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!