Jump to content

2.0tdi 140cp 8v Vs 2.0 Tdi 140cp 16v


Acidutzul
 Share

Postare recomandată

posesor de bkd 16 v . ptr cei cu probleme la chiulasa e o firma specializata la maramures care se ocupa de rectificare planeitate fisuri. PM cine vrea adresa firmei ptr reparatii chiulasa.

...mersul sportiv dauneaza grav sanatatii masinii !

Modificat de drakex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici, indraznesc sa va intreb: puteti concretiza care e cea mai fiabila (sau mai simplu "cea mai buna") varianta a motorizarii 2.0 TDI ? Sau intrebarea mea nu are rost, si sa fie ceva de genul "care e cea mai buna echipa de fotbal din Romania) :D

Va intreb deoarece intentionez sa imi cumpar un Sharan, iar toate modelele dupa 04-05, sun cu motorizare 2.0 TDI (despre care am auzit multe pareri negative). Cum toate discutiile de pe forum nu m-au convins ca exista o varianta buna si alta rea, incerc sa va conving pe voi sa ma ajutati. Deci, puteti recomanda unui pasionat Vw (fost fan SUZUKI) un motor 2.0 TDI:??

MUltumesc frumos de gazduire si va doresc tuturor un "PASTE FERICIT" alaturi de cei dragi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele de care ai auzit la 2.0TDI au fost pentru Passat-urile cu motoare BKP.

Din câte știu, Sharan nu a avut așa ceva. Văd pe wikipedia că SHaran are 2 coduri de motor, BVH și BRT. Nu știu să existe probleme la aceste motoare. Ca fapt divers, eu am BMM ca mulți de pe forum și nu am probleme. La 15.000km când schimb uleiul, nu a păpat deloc, este atât cât a fost pus inițial.

 

Mai așteaptă și alte păreri, însă Sharan-ul de 2.0TDI nu pare să aibă probleme. Acum depinde și peste ce mașină dai, dacă n-a fost întreținută corect, posibil să aibe bube. Dar de obicei, în Germania (bănuiesc că de acolo vrei să o iei) sunt mașini bune.

 

Sărbători fericite să ai și tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Vad ca discutati despre BMM si am o intrebare (n-am gasit topic mai apropiat de problema mea).

Imi suspectam turbina si am mers la un meserias care imi zice ca pot alege sa o schimb atunci cand imi crapa si pompa de ulei...

Acum, ref la pompa de ulei imi spune ca si la BMM-uri exista acel ax-imbus care se uzeaza prematur. Alternativa, ca sa nu ma lase in drum - e sa schimb axul. Buun!

Merg la magazin (de specialitate) si cer axul. Surpriza: nu exista asa ceva. Explicatia: pompa de ulei pt BMM e preluata de la 1.9 si vine cu sorb si pinion - nici urma de ax imbus pe diagrama explodata a pompei.

Am sunat mecanicul din nou, dar el insista ca axul exista si ca ar trebui sa cer acel ax de pe BMP.

Ati avut problema asta cu pompa de ulei la BMM? A ''picat'' cuiva? Exista intr-adevar acel ax?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la Turbocip că cel mai probabil el îi va da de cap problemei tale. Găsești aici pe forum toate detaliile despre unde îl găsești.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BMM nu este modelul de pompa cu imbus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, Andrei. Asta vroiam sa aud.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg imi spunea ca la BKD nu sunt probleme cu pompa de ulei, sa inteleg ca nu au acest "cap imbus"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au.. pompa este simpla, ca la 1.9 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. si eu am o chiulasa fisurata pe un motor cod AZV. poti sa imi dai adresa firmei de la maramures care repara? ceva garantie se ofera? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna si dupa cv timp invii topicul...

am detinut un golf 5 2.0 tdi BKD sport line 2006 suspensii joase plus k era in 2 portiere era cea mai super masina..consum mic 6.5 oras si 5.5 afara...sportivitatea motorului :-D k plusuri iar minusuri imi manca ca 1,2 L ulei la 15k km, plus un fel de ghinion ce l-am avut k s-a stricat distributia proaspata schimbata si apoi totu ca un domino..egr, furtune etc...

In prezent detin un seat leon 2.0 tdi BMM sport up 2008 si is la fel de multumit.

Plusuri: consum mai mic exterior 5l mers normal si tot cam 6.5-7 in oras, nu am adaugat nici o picatura de ulei intre schimburi (si am facut 4 pana acuma) piese mai ieftine (chiar daca apartine de VAG ca si golful dar cand zici k vrei o piesa pt seat e cu 15-20 lei mai ieftin).

Minusuri: performante mai scazute (fara feeling sportiv), seatul k masina iti da senzatie de ieftineala.

Off topic: colegi care au avut sau au BMM! Mie imi tremura motorul cand decelereaza de la 15km/h la 0 adik motorul "galopeaza" parka s-ar inneca iar cand masina se opreste de tot nu mai tremura, "galopeaza" motorul. Mentionez k la relanti nu are nimic 0.4 consum... Cu vag commul nu-mi arata nimik si chiar nu stiu ce are. Plus si la ce mecanici am fost tot nu sstiu :-(

Multumesc anticipat

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna si dupa cv timp invii topicul...

am detinut un golf 5 2.0 tdi BKD sport line 2006 suspensii joase plus k era in 2 portiere era cea mai super masina..consum mic 6.5 oras si 5.5 afara...sportivitatea motorului :-D k plusuri iar minusuri imi manca ca 1,2 L ulei la 15k km, plus un fel de ghinion ce l-am avut k s-a stricat distributia proaspata schimbata si apoi totu ca un domino..egr, furtune etc...

In prezent detin un seat leon 2.0 tdi BMM sport up 2008 si is la fel de multumit.

Plusuri: consum mai mic exterior 5l mers normal si tot cam 6.5-7 in oras, nu am adaugat nici o picatura de ulei intre schimburi (si am facut 4 pana acuma) piese mai ieftine (chiar daca apartine de VAG ca si golful dar cand zici k vrei o piesa pt seat e cu 15-20 lei mai ieftin).

Minusuri: performante mai scazute (fara feeling sportiv), seatul k masina iti da senzatie de ieftineala.

Off topic: colegi care au avut sau au BMM! Mie imi tremura motorul cand decelereaza de la 15km/h la 0 adik motorul "galopeaza" parka s-ar inneca iar cand masina se opreste de tot nu mai tremura, "galopeaza" motorul. Mentionez k la relanti nu are nimic 0.4 consum... Cu vag commul nu-mi arata nimik si chiar nu stiu ce are. Plus si la ce mecanici am fost tot nu sstiu :-(

Multumesc anticipat

Salut, la fel si la Golf 5 2.0 TDI BMM ... "galopeaza" motorul cat tii piciorul pe frana, cum ajunge la 0km/h ... nu mai tremura, dar incearca inainte sa se opreasca masina pe loc... sa franezi cu frana de mana, sa vezi ca parca are legatura tremuratul cu frana de picior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aveti pierdere de vaccum pe undeva ,verificati furtunele ,stiutul de la servo frana ,daca se manifesta mai mult la franare sa nu fie spart burduful si atunci da un mers neregulat este influentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bkd-ul meu face la fel. A avut o perioada de 1 an dupa ce am schimbat distributia cand nu a mai facut dar a revenit la vechile obiceiuri. Eu nu mi bat capul pt ca au facut o altii inaintea mea fara rezultate. S au schimbat kituri de ambreiaj, volante, o-ringuri de la injectoare samd dar fara rezultat. Mai ales ca bkd-ul nu are arbori de echilibrare nu imi fac griji. E " temperamental"..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este diferenta dintre motorele BMP si BMM? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, are cineva ceva informatii despre codul motor AZV de pe Golf 5, norma de poluare,consum fiabilitate,daca a avut probleme cu chiulasa,injectoare etc? pe wikipedia nu te poti lamuri.eu am gasit urmatoarele info pe un site din GBR.:      http://uk-mkivs.net/topic/15877-engine-codes-and-specs-for-mk-v-tdis/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,stie cineva care sunt nivelele de echipare de pe golf 5 ,si care ar fi difenta dintre codurile motor BRU si BXF 1.9 TDI 90 cp?este ''puturos'' golful de 90 cp fata de cel de 105cp? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
 

Acum am eu o groaza de intrebari..sper sa ma ajutati cu indicatii,sfaturi mai ales care stiti despre ce vorbesc si ati folosit pe masina de la firma respectiva.

 

Am motor 2.0 TDI BMM 8 valve ,1 axa cu came 140 cp an 08.2006(pe sasiu scrie 2007 nush daca conteaza).Vreau sa-mi fac resoftare stage 1,adica 165-175 cam asa o sa am din ce mi-a spus omul de la TCM turbo.Pe el l-am intrebat despre acest motor daca suporta ca eu stiu ca exista si 2.0 140 cp cu 16 valve si 2 axe cu came care dupa mine ar suporta mult mai bine aceasta resoftare,el mi-a zis ca nu are nicio problema ca mai sunt mii de masini care au facut acest  lucru si m-a trimis sa ma uit pe vwforum,i-am spus ca sunt deja membru de cateva luni si nu gasesc pe cineva cu aceeasi masina care a resoftat la tcm turbo sa ma ajute(de aia postez aici).Am comparat si Dimsport si Revo si intr-un final m-as baza pe TCM Turbo deoarece mi-a spus ca cel care a infintat site-ul vwforum plus patronul firmei este Dragos Voinea(este adevarat?).

 

1.Indicatii,sfaturi?Este ok sa fac aceasta resoftare,ce probleme pot aparea sau mai bine spus ce probleme v-au aparut voua?care are comentarii bune despre TCM va rog sa o faca,care are comentarii proaste la fel va rog sa-mi spuna sa-mi fac o idee(omul de la TCM mi-a spus ca depinde de mine,adica nu sa dau cheie si sa-i dau blana,mi-a spus filtre etc,mers tare cand trebuie din cand in cand nu sa omori masina,ok am inteles,dar vreau sa aud de la voi daca vi sa intamplat ceva dupa resoftarea respectiva pe acest motor)

 

2.Am vazut ca sunt afiliate  TCM  in toata tara,intrebarea mea este: E ok sa fac in Drobeta Turnu Severin acest lucru,adica este o diferenta de calitate intre TCM turbo din Bucuresti si TCM turbo din Severin?(este aceeasi firma ,dar tot intreb)Omul mi-a zis adresa de aici din oras si mi-a zis :"in 45 minute iti facem aceasta resoftare,dar sa vi si tu mai spre seara ca ne coacem ca indienii ca aici avem "sediul" intr-un garaj" La asta ma refer?Omul a spus ca-mi da garantie pe lucrare,era logic ca nu pe masina ma asteptam si eu,dar daca a 3-a zi mi se duce turbo si peste o luna injectoarele va dati seama ca vina o sa o dau pe acest soft. Pana la urma decat sa bat nush cat drum pentru alt oras mai mare gen Timisoara-Bucuresti,mai bine fac la mine in Drobeta Turnu Severin?

 

3.Pretul este de 1000 lei.

 

 

4.Inca o chestie cu fumul,am vazut ca dupa resoftare la un timp sau imediat multe masini au inceput sa scoata fum ca tractoru,eu i-am spus omului ca a mea nu scoate fum deloc la orice turatie,el o tinea pe a lui "Toate motoarele 2.0 TDI scot fum nu conteaza km si etc,asa sunt ele facute,dar nu-l vezi tu ca-l scoate".Este adevarat teava de esapament este in spatele "barei" de plastic care o mascheaza,dar daca ar iesi s-ar vedea ca am pus pe cineva sa stea tot timpu in spatele meu la un drum,ba la turatii tari,ba mers subturat,ba pe loc,ba la pornire,etc. Deci ce ziceti despre ce a spus omul respectiv si despre obsesia mea cu fumul scos pe esapament.Da vreau putere mai mare cand bag piciorul,dar nu vreau sa scot fum sau "sa se vada"cum zice omul respectiv.

 

Dragi colegi care sunteti in cauza va rog din suflet cat mai multe pareri si sfaturi sincere!!Cam asta ar fi ultimul pas spre a face aceasta resoftare,sa aud parerile voastre mai ales cei care au facut acest lucru si mai mai ales care au facut pe acest motor (nu cred ca nimeresc tot BMM codul ca al meu) dar macar sa fie de 2.0 TDI 140 cp.MULTUMESC MULT SI ASTEPT PARERI!

 

Imi cer scuze pentru acest "ziar"(subiect)..!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura numarul de axe cu came si supape cu tuning.ul.

e normal sa scoata fum mai mult ca puterea suplimentara se obtine din mai mult aer si mai multa motorina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare corect ce a spus Andrei,vrei putere mare atunci de unde o iei ? Din motorina mai multa si aer (care nu costa inca).Este normal cand bagi talpa in ea sa dea putin cu fum negru ca turbina este in presiune ,se vede ca lucreaza corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal,dar e urat...am inteles si din ce am vorbit cu lumea si etc m-am hotarat sa fac:).Multumesc de informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou posesorul unui VW Golf 5 2.0TDi 140 CP cod motor BMM. Nu as vrea sa repet ceva ce au scris alti colegi de pe acest forum. As dori sa va intreb daca cu acest tip de motor sunt sau au fost probleme. Multumesc si imi cer scuze daca pun o intrebare care s-ar putea repeta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu am auzit de probleme,an 08/2006.O am de 10 luni,nu mi-a consumat ulei deloc ,are 189.000km(am facut 10.000 in 10 luni,90% mers oras).Mi sa stricat senzorul gaze evacuare G450 ,dar era Made in USA si acel model este stiut ca se strica.Altceva a fost radiatorul...dar doar din cauza ca era uzat,nu era lovit/spart/gaurit.Motorul acesta este foarte bun,dar conteaza si ce an e masina.Nu se compara un BMM din 2004/2005(aceste modele au avut probleme cu chiulasa,injectoare,turbo,etc) cu unul din 2006/2007 etc.

 

Consum si de 4.5,dar cam in medie 5-5.5 maxim. Eu acum consumul mediu il am 6.3 (90% mers oras Drobeta Turnu Severin)

 

Am si eu o intrebare pentru tine.Ce ulei bagi in masina? Eu am luato din Germania cu ulei Castrol 5W40.Toata lumea imi spune ca trebuie sa bag 5W30 507.1 ceva de genu Ca are DPF masina.Dar daca masina toata viata ei si toti km ei a mers cu Castrol 5W40 ,de ce sa bag eu acuma 5W30.O sa ma duc la cineva sa-mi descifreze cartea din germana + la o reprezentanta cu actele si cu tot sa-mi zica de ce a fost ulei de tipul asta bagat in ea.Acest ulei nu mi-a consumat un gram de la schimb,asta fiind vreo 6-7 luni.

In rest cu toate masinile sunt probleme...depinde si de noroc,dar ca idee nu e unul mai problematic special decat altele.De exemplu mie mi se pare mai bun decat BKD ca o comparatie din ce am auzit intre ele.

 

Sa stapanesti masina sanatos si daca ai nevoie de raspunsuri la mai multe intrebari ce tin de masina asta,te astept si pe privat.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!