Jump to content

2.0tdi 140cp 8v Vs 2.0 Tdi 140cp 16v


Acidutzul
 Share

Postare recomandată

Salut davydsss! Iti multumesc pentru promptitudine. Masina e din germania! Este din 2008, produsa in luna 11.2007. Are 172000 km reali verificabili la reprezentanta.Totul s-a facut la timp. Nu a avut daune, iar ultima revizie a fost anul trecut in 08.04.2013. Distributia schimbata la 162253km. Stiu ca acest motor are indicativ QG1 adica se face revizia la 30 000km sau 2 ani, insa ma intreb avand drumurile noastre de Romania, se mai potriveste acest lucru tinand cont si de calitatea motorinei noastre? Sau va trebui sa trec pe interval standard 1 an sau nr km dupa mine fiind 15 000.....referitor la ulei, nu am pus pana acum pt ca revizia s-a facut anul trecut. Am gasit ca s-a folosit VAPS Oil ceva de genu...sa fiu sincer nu am auzit de el, dar stiu ca e certificat VW cu norma 507 00. E adevarat auto are DPF! 

 

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interval 1 an sau 15.000 km, ulei 5w30 long life 507.00 ca asta e necesar pentru viata lunga la DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa consume ulei pentru ca are Dpf. Dacă consuma ulei se înfundă dpf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu la 1 an o duci la mecanic o pui pe rampa o verifici peste tot:),asta daca nu cumva ti se pare tie ceva ciudat,adica ca se aude/bate ceva la ea si te duci mai devreme.Deci exact ca a mea produsa in 8/2006 trecuta 2007 cu 1 an mai noua a ta. 

 

Emilut ,poate sa manance ulei,unde se duce el e treaba lui,dar se duce undeva:)).Acuma eu stiam ca orice masina daca i dai 4500 turatii la fiecare treapa si mergi cu 220 km e logic ca mananca ulei(fara sa se duca in DPF).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna si dupa cv timp invii topicul...

am detinut un golf 5 2.0 tdi BKD sport line 2006 suspensii joase plus k era in 2 portiere era cea mai super masina..consum mic 6.5 oras si 5.5 afara...sportivitatea motorului :-D k plusuri iar minusuri imi manca ca 1,2 L ulei la 15k km, plus un fel de ghinion ce l-am avut k s-a stricat distributia proaspata schimbata si apoi totu ca un domino..egr, furtune etc...

In prezent detin un seat leon 2.0 tdi BMM sport up 2008 si is la fel de multumit.

Plusuri: consum mai mic exterior 5l mers normal si tot cam 6.5-7 in oras, nu am adaugat nici o picatura de ulei intre schimburi (si am facut 4 pana acuma) piese mai ieftine (chiar daca apartine de VAG ca si golful dar cand zici k vrei o piesa pt seat e cu 15-20 lei mai ieftin).

Minusuri: performante mai scazute (fara feeling sportiv), seatul k masina iti da senzatie de ieftineala.

Off topic: colegi care au avut sau au BMM! Mie imi tremura motorul cand decelereaza de la 15km/h la 0 adik motorul "galopeaza" parka s-ar inneca iar cand masina se opreste de tot nu mai tremura, "galopeaza" motorul. Mentionez k la relanti nu are nimic 0.4 consum... Cu vag commul nu-mi arata nimik si chiar nu stiu ce are. Plus si la ce mecanici am fost tot nu sstiu :-(

Multumesc anticipat

Salut, la fel si la Golf 5 2.0 TDI BMM ... "galopeaza" motorul cat tii piciorul pe frana, cum ajunge la 0km/h ... nu mai tremura, dar incearca inainte sa se opreasca masina pe loc... sa franezi cu frana de mana, sa vezi ca parca are legatura tremuratul cu frana de picior.

 

 

Aceasta "problema" o am si eu.Am pus in ghilimele deoarece nu este o problema in advtul sens al cvt-ului deoarece am verificat masina...am vrut sa schimb discurile ,am crezut ca sunt ovalizate,dar nu a fost asta.Din ce vad mai multa lume spune despre acest "galopat".Si mie in masina mi-au zis 1-2 persoane ca ce face asa masina,i-am zis ca nici eu nu stiu.

 

Acuma se poate sa aibe ceva si anume ca inainte sa se opreasca la 15-10-5 km/h ,chiar si pe loc cateodata cand apas frana, aud un huruit ,ca si cum s-ar tura motorul.Deci si pe loc in parcare mai face cateodata,se observa foarte incet,dar se observa.Cum iau piciorul dispare,dar nu face intotdeauna cand stau pe loc.Dar cand e sa opresc din mers la viteza de 20 km/h spre 0 km/h se aude cam tot timpul(numai cu radio inchis,cu liniste deplina).Acel galopat apare mai mult cand o am scoasa din viteza am impresia si ma duc spre semafor de exemplu sa opresc.

 

Poate e o problema din fabricate,poate nu,deocamdata nu ma apuc sa cercetez adanc problema,am altele pe cap.Daca o sa fie sa o verific si o sa gasesc ceva o sa revin cu un post sa stiti si voi.

 

Cer scuze pentru dublu-post...dar am dat qoute in legatura cu alt subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul consumat/ars doar pe evacuare iese din motor, deci automat prin DPF.

Si daca cenusa de motorina se arde la regenerare, cenusa de ulei ramane in DPF. de asta la un moment dat filtrul de particule nu se mai poate regenera.... si de asta e nevoie de uleiuri LOW ASh , adica prin ardere sa rezulte cat mai putina cenusa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! davydsss, sincer sa fiu, si eu simt la a mea un tremurat in momentul in care dau sa franez cand ma apropii de semafor. treaba  e cam asa...am sa zic, 60 km/h, vad ca vine semaforul sau na...un pieton da sa traverseze strada la o trecere, si incep sa franez....franeaza fff ok, fara nici un soc, insa cand viteza scade sub 20km/h sa zic..15 - 19 km/h tremura putin...apoi cand se opreste nu mai tremura. si mie mi s-a dat vina pe discuri ca ar fi ovalizate, insa nu e asa. discurile sunt ff ok.  ce mai aud eu la a mea din cauza unor drumuri cu gropi cate un cloncanit cand iaau denivelari sau gropi...sa fie bieleta? parca aud si pe dr si pe stg...in fine...altceva nu pot sa zic decat ca in momentul in care motorul se incalzeste, trage super bine si curge totul... numai bine va doresc si ma bucur ca in sfarsit pot sa vb cu oameni de pe aici ca stiu multe lucruri. numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. Daca tremuratul se simte in volan poate fi de la discuri ovalizate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. Daca tremuratul se simte in volan poate fi de la discuri ovalizate

da ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Prieteni a reusit cineva sa duca 2.0 tdi BMM in 160+ cu remapare?

Daca da astept un mesaj pentru ca am niste intrebari :-D!

Modificat de bogdanast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce intrebari?

Eu am un A3 2.0tdi cu BMM. O sa incerc sa ii fac luna viitoare un remap la 170-180cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Eu am facut remapare la motor BMM, am aproape 8.000 km de cand am facut si pana acum nu am avut probleme din cauza puterii oferite in plus. Remaparea am facut-o la un domn foarte priceput, toata treaba a durat 5-6 ore si a costat 1.100 lei. Cum m-am urcat in masina am crezut ca nu-i a mea :) puterea se cunoaste indiferent in ce treapta accelerezi masina si mai ales la turatii mici. Intradevat consumul s-a ridicat, conduc sportiv, cum a spus si cineva mai sus daca vrei putere automat creste si consumul pentru ca de aici se scoate acei "căluţi". 

Cu respect, Alex.

Modificat de lupo_bv
"c) Nu sunt acceptate posturi, mesaje sau semnaturi ce promoveaza alte forumuri "concurente" vwForum.ro", citat din regulament ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragut.

Te-a dus la 175cp cu ce cuplu? Sa imi dai si mie un PM cu locul unde ai facut remap.

De asemenea, la remap ti s-a recomandat sa dai jos DPF-ul, sau il aveai off? Sau nu il aveai deloc?

 

Pana la urma sunt 35cp, adica 25% performanta in plus a motorului. Ar trebui sa insemne ceva :D.

Modificat de Fallen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fallen:

Acum are un cumplu de 395nnm de la 320nm. Pe soseau giurgiului am facut repamarea daca vrei iti dau exact adresa :)

Nu a avut legatura dpf-ul cu remaparea, in cazul meu, posibil la alte masini sa fie nevoie anularea lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Acum 2 ani am cumparat un Audi A3 2003 (2004 in acte) 2.0 TDI 16v BKD fara DPF.

Am schimbat asa la el:

-turbo nou reconditionat, intercooler, capac culbutori, furtune intercooler, furtun capac culbutori, garnituri, ax cu came, calareti, etc

-schimburi de ulei:

1. Castrol Edge 5w-30 - Papa ulei de numa, la 1000km bagam aproximativ 2L de ulei.

2. LiquiMoly 5w-40 - Fiind un pic mai lichid decat castrol aceleasi specificatii, completam 1L la 1000-2000km

3. Am ajuns in final la varianta Castrol Edge 5w-40 - Diferenta fiind foarte mica, uleiul pe joja pe zi ce trecea si faceam kilometrii tot mai putin. Tot cam la 2000Km completam 500ml-1L

Indiferent ce am modificat imi papa ulei grav. Am reconditionat injectoare, motorul avand 115.000km, fara uzura prematura.

Problema des intalnita iarna: Cand bagam cheia in contact iarna la frig, nu mi se aprindeau martorii in bord, trebuia sa incalzesc cheia si sa incerc de mai multe ori pana se porneau martorii. Problema ori din senzor cheie ori din butuc.

Consum in oras vara: 11,5, in afara 4,5-5,5

Consum in oras iarna: 11,5-13,5, in afara 5,5-6,5

 

Anul acesta am cumparat un Audi A3 2005 (in acte 2006), 2.0 TDI 8v BMM DPF

Ulei are Motul 5w-30 Specific.

Diferente fata de BKD.

- Pana acum nu am vazut sa aiba consum de ulei

- In trepterele inferioare si la turatii mai mici masina se infige mai bine, la depasiri pana in 100km efectiv simti cum tasneste de pe loc

- Sunetul motorului in habitaclu este mult mai sportiv, mai atractiv.

- Probleme des intalnite la BMM din cate am citit si eu, la senzorul axului cu came, multa lume cu un update de soft a rezolvat problema, sau cu schimbarea ECU

Consum in oras vara: 10,5 in afara 5,0

Consum in oras iarna: inca nu am apucat

Cam astea sunt concluziile pe care le-am tras momentan. Daca mai apar diferente sau ceva, revin cu un update.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Fratilor , va intreb si eu  despre BMM, are aceleasi problemein 2007 la pompa de ulei ca cele din copilarie adica din 2002 -3004 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speaking french: Bmm 2007 are probleme la axul pompei de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

@ramht1 Eu am o O2 FL 2009, 2.0 BKD, 314890 km, nu papa ulei, porneste fara prob atat iarna cat si vara, ulei Mobil, trage f bine, intr-adevar, cal de pe la 1800 rot/min in sus trage mai ok si nu prea merge ok subturata ( fata de un bkp, comparatie facuta cu masina unui prieten ), in rest nu am probleme. Nu am reconditionat nimic la motor sau la turbo... deci se poate ca masina ta sa aibe mici probleme la motor.Consum in oras (merg putin mai sportiv ) 9-10 , afara am avut si 4.3 (4 persoane in masina ), nu conduc subturat si nici la consum. Daca esti sigur de km, e problema la motor. Iti recomand o vizita la colegul EEXCALADE, e profesor. Plus ca BKD-ul are role, deci axele cu came nu reprezinta acel risc de a se toci prematur...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna ziua 

Am un golf 5 2.0 bkd si cand am fost la mecanic sa schimb un injector, mecanicul mi-a spus ca si cel nou se va uza din cauza chiuloasei ( nu ma pricep,  dar din ce a spus am inteles ca injectorul este "rontait" de chiulasa si ajunge sa sufle pe langa ). Pana acum nu am gasit niciun service care sa rectifice chiulasa de 2.0 bkd ( doar daca e 1.9 ) si singura varianta ar fi sa cumpar alta second hand. Acum, intrebarile mele pentru cei care au experienta : 
1) merita? au trecut cam 10 luni de atunci si inca masina merge bine, fara tremurat, fara semne sa fie pe moarte injectorul
2) in cazul in care as pune alta chiulasa, nu exista alt model compatibil care sa nu aiba problema asta? ( caci am inteles ca versiunile A si B au probleme din fabrica, iar C-ul ar fi mai ok)


Multumesc si va urez un weekend placut ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!