Jump to content

Passat Highline 2.0 Tdi Dpf Cr,dsg,140cp


overseas

Postare recomandată

foarte invidios :ceuameni: :icon_thumright:

Link către comentariu

@tasty: Felicitari si tie pentru alegere. Interiorul bej are un aer de mare clasa. La mine au contat DSG-ul si xenoanele, pielea a venit la pachet. Continui sa fiu teribil de incantat, masina asta e mai mult decat am crezut ca voi avea vreodata :icon_thumright:

@cristibt: Multumesc ! Jantele sunt bestiale desi din poze eram cam dezamagit (masina avea configuratia asta pe stoc). Eu nu am fost fan diesel si cu atat mai putin fan PD, mai ales din cauza lagului turbo si a tacanelii. In schimb, noul TDI CR toarce foarte frumos, se aude dar discret as zice. Cat despre putere si cuplu, mi se pare ca presteaza mai liniar comparativ cu TDI PD 170 cp (pe care l-am condus). Iar DSG 'negociaza' cu motorul exact ce trebuie.

Link către comentariu

@c_gabriel: Vad ca VW e foarte de succes la Botosani :icon_thumright: Nu fi invidios,fii ambitios :ceuameni: Multumesc oricum, iar ca sa fiu 'rau' o sa-ti zic ca ai de ce sa fii invidios :) La volan ma simt ca un rege, am totul la varful degetelor, numai ca la cum arata imi doresc sa stau mai mult pe langa masina decat in masina ...

Link către comentariu

Azi a fost prima data cand am incercat modul tiptronic cu schimbare manuala. Am avut surpriza sa vad ca nu ma lasa sa schimb in treapta superioara decat peste 1750 rpm - turatia de cuplu maxim. Sub aceasta turatie dadeam degeaba de schimbator, nu schimba viteza... sa ma vedeti ce fata am facut prima data :P ziceam ca nu merge... pt ca aceasta regula nu o gasiti in manual !!! In schimb, la manual zice ca nu ma lasa sa ma duc pe rosu in modul tiptronic, ca schimba DSG-ul inainte de rosu ca sa protejeze motorul.

In treapta inferioara ma lasa sa schimb oricand.

Link către comentariu

esti ca un copil care descopera jucariile.....sper sa vina si la mine mai repede masina, sa incerc aceleasi senzatii ^^

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente, si sa te bucuri de fiecare dintre cele "1000 de chestii" :icon_thumright:

Link către comentariu

tasty, hold your horses ca merita :icon_thumright:

kelu, multumesc de urari

Link către comentariu

Astazi despre pachetul sport de pe masina:

- scaunele sport fata - arata super si te simti la fel, suportul lombar da un mare confort

- pielea Alcantara arata fantastic, dar vara cred ca te cam incingi; un prieten care are asa ceva de 2 ani zice ca nu s-a scamosat etc.; daca nu vreti o masina de fite, nu recomand Alcantara - da impresia ca trebuie protejata

- suspensie sport si garda coborata 15 mm plus jante de 17 - suspensia este intr-adevar destul de dura; cel mai urat face pe denivelari scurte si seci; totusi masina este rigida si nu scartaie din cauza asta; am testat-o putin la viraje pe serpentine si mi se pare f. stabila dar nu cu feeling sportiv (cred ca Passat nici nu incearca sa transmita un asemenea feeling); cea mai mare temere am avut-o cu suspensia coborata vizavi de urcat borduri si alte obstacole - din fericire, garda e OK si pot incaleca borduri normale fara probleme

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina e dotata cu un pachet sport: jante 17, anvelope 235/45, suspensie sport coborata cu 15 mm. Avand eu o casa la munte, trebuie sa parcurg cca 500 m de la sosea pana la casa pe un drum de tara cu bolovani, gropi, pietris, iarba, o panta destul de abrupta, niste mici santuri etc. In aceste conditii am avut ceva emotii cand am comandat masina - dar daca nu luam masina din stoc de la Curtici cu configuratia data, trebuia sa astept min 3 luni etc.

Proba practica am facut-o weekendul trecut cand am fost la casa si masina s-a comportat exemplar. Garda masinii, desi coborata fata de standard, a fost absolut suficienta. Conducand cu grija pe drumul de tara mentionat mai sus, nu am luat nici un bolovan, nu am dat cu baia de ulei de pamant, iar unghiul de atac a fost suficient ca sa cobor si sa urc o panta mai grea - de ex. varul meu cu un A4 cam da cu fundul de pamant pe panta respectiva ! In concluzie, sunt multumit de polivalenta masinii in ce priveste suspensia si garda la sol, dar nu am pretentia sa o duc pe drumuri f. nasoale (padure, coaste etc).

In plus, desi masina nu are scut sau pachet de drumuri grele, e 'blindata' sub motor cu cauciuc si plastic intr-un mod impresionant. Eu fac comparatia cu Mondeo MK3, unde vedeam iarba sub motor cand deschideam capota :D

Link către comentariu

Acel "blindaj" e de fapt "sound absorbant", nu are legatura cu protectia la lovituri.

Link către comentariu

Am inteles ca e fonoizolant, dar macar e ceva acolo, sa nu sara pietricele prin motor :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Revin cu impresii despre DSG. Din cate imi dau seama, face frana de motor in D. CAnd merg in vale, daca iau piciorul de pe acceleratie, DSG-ul sesizeaza asta si nu schimba viteza chiar daca turatia creste pana la 3000. Dar daca pisc putin acceleratia, sesizeaza si schimba imediat. Sunt impresionat de ce stie DSG. Nemtii astia nu stiu sa-si vanda cutia, ar trebui mai mult marketing si demo.

Link către comentariu

Revin cu un feature de la DSG. Poate cineva se va informa de aici cum e cu DSG in practica.

Deci pana acum mi s-a oprit motorul de 2 ori, in D cu Auto Hold pus, la relanti, stationand intre 10-25 de minute. In zile super caniculare, dupa mers mult stop and go cu 3 km/h. Dupa oprire a pornit normal. Dealer-ul confirma ca e o protectie pt motor. Cartea tehnica zice ca daca stationezi cu motorul pornit sa pui in P. SI mai zice cartea masini ca in caz de suprasolicitare a cutiei (gen tii masina pe loc din acceleratie, fiind in panta) poate sa taie motorul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Multumesc, o sa revin cat mai curand cu ceva poze. Griul asta sobolan ma incanta la maxim. Dimineata cand o vad in parcare ranjesc cu gura pana la urechi :icon_thumright: Cat de usor e sa faci un barbat fericit :-))

Noutati despre DSG (eu tocmai descopar America...): in modul Tiptronic (de la levier, ca nu am padele) nu poti schimba in sus decat daca ai minim turatia de cuplu (1750 rpm); in chimb, poti retrograda oricand, la orice turatie; noutatea descoperita de mine - chiar daca nu retrogradezi cand trebuie si lasi motorul sa 'moara', cutia schimba in jos ca sa pastreze o turatie minima ! Deci e anti-prost.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin cu noutati despre consum (numai extraurban, in Bucuresti refuz sa-i calculez consumul): 5.5 pt mers normal (160 pe autostrada si 80-120 in rest), 4.5 pt mers cuminte (120 pe autostrada si 70-100 in rest).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!