Jump to content

Bec Aprins Sacadat Ulei Si Turometru Nefunctionabil


gabidiesel
 Share

Postare recomandată

Alternatorul trebuie sa incarce intre 13,8-14,2

14,8 este prea mult,acum depinde si de aparatul de masura daca indica corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paradox99

    8

  • AMIKU

    6

  • SethBv

    5

  • tranitu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aleex88 --Puteai sa schimbi doar inelele colectoare = 15 lei

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau regulatorul de tensiune de pe alternator!

Modificat de gabriel.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma baieti eu am schimbat sondele d ulei sm verificat presiune am 3 cu motoru la 90 grade dar se aprinde becu de la ulei cand scade turattia in pers sub 2400 precizez in relanttiu nu mise aprinde ce poate sa aiba dracia asta de masina am dat dacia ca aveam probleme cu presiune si am luato p masa

Modificat de tranitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica continuitatea firelor care merg la cele doua sonde sa nu fie intrerupte undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ii culme numai la drum lung se intampla sa ma bazaie la cap si faza ii ca dac o turez si o las la relanttiu stand p loc nu se ma aprinde

dar ca sunt in deplasare

am miscat toate firele p acola dar nimic

nu pot sa imi dau sea,ma

asttep raspuns de la ttoti care a mai intalnit sa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu turometrul la golfulet. nu imi sta la relanti , imi indica cu 1000 de turatii in urma.a mai patit cineva? are cineva vreo idee? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi senzoru de apa ii un senzor cu 4 fire care itti regleaza relantiu dac ii defectt iti sta urat motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti face o poza mai exact? :D si ce trebuie sa fac in cazul asta? sa schimb senzoru?

Modificat de maxfzr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai senzoru ii pozitionat pe intrare in ckiulasa afurtunelor de apa daca ai 90 cai dac 75 nustiu exact ca nu am vvazut motoru de 75 de cai ii foarte simplu de indentificat ai o mufa patrata cu 4 fire

Modificat de tranitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aleex88 --Puteai sa schimbi doar inelele colectoare = 15 lei

lucrul asta nu il stiam si cred ca nici mecanicul la care am fost. Ms de idee, o sa caut inelele pt alternatorul vechi ca sa il am de rezerva.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu un g3 AAZ...problema ca si la voi e ca palpaie mereu becul de la ulei si turometrul nu funcioneaza....

daca nu deranjez pe cineva..rog foarte frumos sa mi zica si mie de unde isi ia turatia turometrul...si din ce cauza palpaie becul de la ulei....sau un remediu pentru amandoua ar fi binevenit !!

am rasfoit de n ori paginile site`ului dar la cate raspunsuri si forumuri sunt...cam salbute sanse sa gasesc exact pt problema mea :D

MULTUMESC !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia o ia de la alternator. Ai pe alternator o mufa cu 2 fire subtiri. Unul din ele e intrerupt (cel rosu/negru) si din cauza lui nu-ti merge nici turometrul si iti palpaie si becul de la ulei.

Aleex88: codul pt. colector este 135172 (CARGO).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. de curand am achizitionat un golfulet (1.6 carburatie)si m-am trezit cu o buba la el de care nu mi s-a spus, legata de martorul de ulei. dupa ce fac 3-4 km sau ajunge apa la 90 incepe sa clipeasca martorul de ulei si partea care ma roade e ca clipeste doar de la 2000 de ture pana la 2500. asta daca merg prin oras. am facut un drum de bucuresti si pe autostrada am schimbat undeva mai sus ca sa evit sa se mai aprinda iar daca mergeam in treapa 5 ceva distanta incepea sa clipeasca si peste 2500 de ture dar pana in 3000 . daca scoteam pe liber martorul era aprins intermitent in continuare. dar reuseama sa il fac sa se stinga daca ii dadeam un sprit peste 3000. mentionez ca se aprindea doar daca treceam incet prin aceasta variatie de turatie (2000 - 2500) . aveti vreo idee ce ar putea avea??

Modificat de AMIKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai schimbat uleiul (sau nu sti cand a fost schimbat) de cand ai luat masina,ai putea incepe prin asta (ulei+filtru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu m-am gandit la filtru masina a stat cateva luni nefolosita . o sa incerc . mersi de sfat . daca mai aveti careva pareri ....

Modificat de AMIKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ulei ca apa ,senzor ulei defect nu e mare lucru si ar mai putea fi ceva senzor schimbat si nu corespunde presiunea senzorului din cate stiu eu sunt mai multe valori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si la mine cu ulei schimbat si toate cele. Tind sa cred ca e o problema cu pompa de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorol pe unde il are? . ca nu cunosc motorul. 1.6 carburatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

img00102201106091915.jpg

Si mai e unul langa el, in stanga (spre baterie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e carburatie si are doua sonde una langa alta.post-65364-0-81224200-1343499129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este carburatie!! si ti-am zis si eu ca are 2 sonde :lol:

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care-i treaba / de ce doua? la mine cea dinsprea baterie are firul legat direct. fara papuc. banuiesc ca a umblat la ea. sa nu fie cu valoarea presiunii corecte ? ce culoare tre sa aiba cea din spre baterie si respectiv cealalta?

Modificat de AMIKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua pentru ca una e pentru presiune mica (0.15-0.35 bar) si una pentru presiune mare (0.7-1.1 bar) Ziceai ca ai 1.6 75 cp? Daca e fabricatie pana in 92, una trebuie sa fie maro si una neagra, daca e dupa 92, una e albastra si una verde. Nu mai stiu sigur cum sunt asezate pe motor (in care parte e fiecare)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!