Jump to content

Bec Aprins Sacadat Ulei Si Turometru Nefunctionabil


gabidiesel
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am patit si eu o problema ce nu am gasit o rezolvare. De ceva zile, mi se aprinde becul la ulei si se stinge constant si in acelasi timp nu functioneaza turometrul. Daca stie cineva, pareri? Cineva mi-a spus ca ar fi sonda de ulei, dar de ce nu mai merge turometrul, o avea vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paradox99

    8

  • AMIKU

    6

  • SethBv

    5

  • tranitu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am trimis mail cu niste schema electrice. Cred ca ai niste contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai contact imperfect la mufa cu cele 2 fire subtiri care ies din alternator. (asa mi se intimpla si mie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acelasi lucru am patit si eu. Din pacate, era din alternator, nu l-am desfacut, asa ca nu iti pot spune exact in ce consta defectul. Din lipsa de timp, am schimbat alternatorul. In orice caz, sigur din alternator este defectul descris de tine, nu din sondele de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult ptr raspuns.Am rezolvat probleme, era de la alternator, carbunii si ceva legaturi pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

De ceva timp, ma incadrez si eu la aceasta problema.A inceput sa se manifeste in mers dupa ce am spalat masina in luna decembrie.Am zis ca a intrat apa si pana se usca.Vreau sa intreb pe cei care au 1.8, de unde isi ia acest motor turatia?de pe alternator?.As dori niste detalii pentru a incepe sa rezolv problema.Doar ca se manifesta cand este umiditate foarte mare in aer (de ex. ceata), iar cand dau in gropi , acul isi revine, dar cade inapoi.

Am verificat mufa care intra in alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ,tuturor

LA vento 1.9 tdi am acelasi fenomen ,martor ulei se aprinde si se stinge si cad turometrul.Va rog daca stiti cumva o solutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa cu 2 fire care vine pe alternator nu face contact bine sau cablurile pe traseu undeva sunt intrerupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu mufa de pe alternator,ptr. ca daca scot mufa cand merge turometru(din cand in cand mai merge)el isi vede de treaba nu cade ,merge in continuare,probabil ca e vreun fir intrerupt sa isi ia turatia de pe senzorul care e pe volant,nu stiu zic si eu!

Mersi oricum pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Va rog un p[ic de ajutor,ca m-am disperat cu masina asta.Am urmatoarea problema,mi-se aprinde becul la ulei si imi cade turometrul,in special cand vremea afara e inchisa sau cand ploua .Am incercat si partea cu alternatorul ,schimbat releu verificat dar spre surprinderea mea nu prea are legatura cu turometrul, alternatorul,am scos mufa din el aia cu 2 pini si turometrul tot functiona,rog dati-mi un sfat am fost si la electrician si a ridicat din umeri,incep sa disper cu defectul asta,

Multumesc si astept sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi daca se aprinde doar cand scade turatia motorului...atunci nu e o problema electrica, cand turatia motorului scade, scade si presiunea...becu se aprinde pentru ca depisteaza presiune prea mica... nu risca, poate fi pompa de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cand cade turometru becul de la ulei se prinde si se stinge in rest nu are probleme!

Turometrul cade la 0 si atunci se aprinde becul la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si motorul merge rotund?nu are tendinta sa se opreasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun contact imperfect,sau cablurile sunt intrerupte,trebuie sa "mergi pe fir" pana gasesti defectiunea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se aprindea becul intermitent la ulei .Am schimbat sonda de presiune ( 0,15-0,35 bari).Am observat pierdere mica de ulei pe langa partea de plastic a sondei vechi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt schimbate toate 3 sondele de ulei si degeaba turometrul tot jos sta si becul tot aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca veni vorba de turometru, la motoarele pe benzina de unde isi ia informatia de la senzorul Hall sau din alternator? Pt paradox99 daca motorul merge perfect si in bord indica altfel cel mai probabil problema e de natura electrica. Scurt-circuit sau contacte imperfecte. Apeleaza la un electrician auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi chestie patesc si eu...turometrul cade si becul de la ulei se aprinde intermitent. Din greseala am observat daca pornesc ventilatorul de la caldura si dau pe treapta 4 isi revine la normal. Deci in concluzie ori cablurile care actioneaza clapetele de aer care se tensioneaza cand rotesti de butoane ating ceva fire si din cauza asta sa faca ceva un scurt, ori cum ati spus voi , cu mufa de la alternator. O sa incerc sa mesteresc saptamana viitoare si revin cu un post.

Modificat de Iusik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nimeni nu a gasit o rezolvare la aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta 4 de la comutatorul pt aeroterma nu are nici o legatura cu vre-un cablu care actioneaza vreo clapeta de aer,acolo sunt niste contacre electrice,in treapta 4 motorasul de la aeroterma consuma mult curent si s-ar putea ca tu sa ai ceva contacte imperfecte sau oxidate si cand dai drumul la ventilator pe treapta 4 el suge mai mult curent si acel contact slab se sudeaza un pic si iti mai merge o perioada si tot asa,in primul rand verifica legaturile de la alternator si curata si bornele de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema care se incadreaza si pe aici.....instrumentele din bord nu mai merg...incepand cu indicatorul de temp, vitezometru, turometru si nu stiu ce sa spun de indicatorul de combustibil...Sper sa nu fiu off-topic. Toate acestea s-au stricat simultan dupa un popas, cand am pronit masina acul turometrului oscila puternic in jurul lui 0, indicatorul de temp functiona anormal dar fara logica, turometrul nu facea nimic(0) iar indicatorul de benzina nu imi dau seama daca merge bine sau nu...Astept sugestiile voastre cu nerabdare....Si am uitat sa mentionez ca motorul merge bine si martorul de ulei functioneza bine(cred)

Modificat de cr33py2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit s-a rezolvat aveam un fir topit de la senzorul de detonatie la ecu masinii.Inlocuit firul si rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curand am rezolvat si eu aceasta problema ( turometru nefunctional, martor ulei aprins sacadat...) prin ilocuirea alternatorului al carui rotor era prea uzat in zona de contact a carbunilor. Asadar daca nu nu este mufa cu doua fire defecta, verificati daca functioneaza alternatorul, respectiv o tensiune de cca. 14,8 V la borne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!