Jump to content

Schimbare bucse


gabriel
 Share

Postare recomandată

Fratilor, se pare ca bucsele astea pica mai mult din cauza trecerii timpului decat din cauza drumurilor :) ; Eu conduc o O2 2008 de serviciu, am 117.000 km cu ea acum, merg zilnic 160km cu ea si nu bate ABSOLUT nimic, credeti-ma sunt d-ala care daca apare un scartzait cat de mic imediat l-am auzit...n-am schimbat la ea decat stergatorul spate, placutele de frana si in rest...filtre si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    15

  • nervoss

    4

  • dylly

    3

  • murillo

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, le-a cam venit timpu si bucselor mele. Dar am vazut ca exista coduri si cu J la urma si cu G la urma (cele incastrate in aluminiu). Care este diferenta intre G si J ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbare de coduri. bucsele sunt aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu numai, poate sa difere diametrul. La octavia mea se potrivesc bucsele de Fabia si Cupra, pe cand la masina unui prieten, fabricatie 2006 sau 2007, aveau diametrul mai mare.

Vreau sa inlocuiesc bucesele la bratul de suspensie. Iar in deviz apare astfel:

2 x bucsa brat suspensie inlocuit

2x bucsa brat suspensie inlocuit

2x brat suspensie demontat si montat.

Intrebarea mea este :trebuie demontat bratul de suspensie?

Nu ma pricep cum se face operatiunea si astept o lamurire de la cineva avizat.

Eu am 125.000 km si nu cloncane, dar sunt foarte crapate.

Se pot inlocui bucsele prin depresarea celor vechi si presarea de bucse noi. trebuie atentie la pozitionarea bucsilor pentru a nu fi torsionate la montarea in brat. Bratul nu trebuie demontat pentru schimbarea bucsilor. Se desfac ele trei suruburi care prind corpul din aluminiu, se trage usor in jos de brat si se scoate piesa. La montaj la fe. Recomand schimbarea de fiecare data a celor trei suruburi care sunt tratate impotriva reactiei chimice dintre fier si aluminiu , sau folosirea de vaselina antigripanta. Depresarea am facut-o cu o presa hidraulica banala, dar inainte am insemnat pozitia corecta de montarea noilor bucse. Nu este necesara refacerea geometriei trenului fata daca nu se demonteaza bratele. Deoarece bucsele sunt presate si poate se depreseaza mai greu, recomand ca baza de sprijin sa fie aproape de alezaj pentru a se reduce la max. posibilitatea de incovoiere a port bucsei (piesa din aluminiu-aliaj usor}. daca nu se dispune de presa si curajul de a actiona, atunci recomand cumpararea piesei complete si max.30-40 min. de distractie sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a zis 4 bucse de schimbat cum o schimba pe cea de pe brat fara sa demonteze bratul?

Iar cea din suportul de al cu cele 3 prezoane pe care zici ca trebuie inlocuite ca le scade gradul de original daca nu de ce sa le scoti cu presa daca vin cu totul pe original?

Deci masina are 2 bucse la fecare brat, 1 pe brat: presata si una pe un suport demontabil.

Bucsa cu suport se poate comanda cu totul, e o nimica toata diferenta, cea de pe brat se depreseaza si se pune cealalta.

Nu este nici un semn nu este nimica, cand se repozitioneaza bratul trebuie avut in vedere pozitia de strangere astfel incat el sa fie strans cu suspensia torsionata(pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc se monteaza un cric sub brat, se ridica si se strang suruburile lui )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Scartaitul care se aude la suspensia fata cand trecem cu Octavia peste limitataorele de viteza din oras este cauzat de cele 2 bucse de la bara stabilizatoare?

Am 10000 de km cu masina si m-a inebunit acel scartait cand trec peste acele limitatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Powerflex pentru acelasi reper sunt mai multe variante . Se poate lua piesa pentru street use sau pentru mod de utilizare sport sau circuit(care sunt mai dure). Eu am luat bucsa mare de la ei pentru bieleta anti-cuplu (suport motor central). Este aceeasi piesa ca la golf seat skoda(2005-2008) si cuprinde toate motorizarile. Problema este ca bucsa originala este goala a interior, are niste nervuri care nu fac fata solicitarilor se pare, mai ales in cazul motoarelor mai puternice. Eu am luat varianta de baza(street) - a costat 85 RON, de la Racing Nick.

Masina nu facea nici un simptom dar la verificarea de iarna mi-a spus mecanicul ca e bine de schimbat ca se misca motorul mai mult decat normal(mai mergea dar nu sunt genul sa astept sa pice)

Solutia "romaneasca" folosita de baietii care nu vor sa plateasca piesa noua este sa demonteze bucsele/suportii si sa le umple cu silicon de parbriz dar devin ff rigide.

Spor la schimbat - ca de drumuri bune nu cred ca e cazul sa vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un semn nu este nimica, cand se repozitioneaza bratul trebuie avut in vedere pozitia de strangere astfel incat el sa fie strans cu suspensia torsionata(pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc se monteaza un cric sub brat, se ridica si se strang suruburile lui )

M-am tot gandit si eu daca sa o inlocuiesc acasa sau nu si am renuntat la idee pana la urma.

Asa cum spui si tu, trebuie ca masina sa stea pe rotile ei cand strangi suruburile, pentru a nu scurta viata bucselor. Pentru asta, cred ca cel mai bine este sa inlocuiesti bucsele pe un elevator care iti ridica masina din zona pragurilor, apoi o dai jos si o misti 100 de metri prin jurul service-ului usor (suruburile nefiind stranse la maxim inca) ca sa se aseze bucsele si apoi o pui pe un elevator care iti ridica masina prin contact direct cu rotile (ca o platforma). De abia apoi strangi bucsele la valorile finale de cuplu si aleluia. Plimbarea nu va dauna bucselor chiar daca suruburile nu sunt stranse la maxim, intrucat singurele suruburi care trebuie stranse in pozitia "unladen" (adica masina sa se sprijine pe rotile ei) sunt cele de la bucsele mici. Toate celelalte suruburi si piulite (conform ELSA) pot fi stranse la valorile finale imediat ce ai instalat noile piese, chiar dinainte ca rotile sa stea pe pamant (cele trei suruburi de la bucsa mare si cele trei piulite de la pivot, pe fiecare parte a masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!