Jump to content

Schimbare bucse


gabriel
 Share

Postare recomandată

Vreau sa imi comand un kit de bucse fata spate de la powerflex deoarece masina are 3 ani si aproape 30 de mii si se cunoaste ca sunt cam terminate de vreme....

am facut testul de telescoape si m-am bagat sub ea la statia de itp

se cunosc ca au joc si pe deasupra le si aud cum scartaie si trosnesc cateodata

Acum problema e asa ....

merita astea de la powerflex ?am auzit numai de bine , sper ca se potrivesc cele din kitul de la G5 nu?

A incercat careva sa schimbe ceva cu produse de la Powerflex?

post-2238-1210884254_thumb.jpg

0737.pdf

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    15

  • nervoss

    4

  • dylly

    3

  • murillo

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa inteleg ca vrei sa schimbi bucsele de la brate nu?

Eu le-am schimbat la Golful meu dupa 3 ani si 95k si am pus originale(sunt 2 mari in valoare de 500 ron si 2 mici in valoare de 150 ron).Le-am schimbat doar pe fata pentru ca pe spate(aici sunt doar 2 din cate am inteles la bratele multi-link) mecanicul mi-a zis ca sunt foarte durabile iar pe langa asta nu dau semne de oboseala...

PS:Ca sa fiu ontopic nu cred ca merita...ar fi bine sa mergi tot pe OEM pentru ca sunt foarte bune...cel putin asa le consider eu.. :Driver:

PS2:Am schimbat si bieletele antiruliu pentru ca ''bateau''...au costat si ele vreo 300 ron,tot OEM.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt bucse din poliuretan cele de la Powerflex? Ca daca sunt, atunci e bine sa stii ca vor fi mult mai rigide, si in loc sa preia ele socurile, le cam transmit celorlalte elemente, inclusiv rulmenti si articulatii.

Personal, as merge dupa sugestia lui 4abc. De buna calitate, compatibile sau OEM, dar elastice.

Powerflex sunt bune pt mers agresiv, unde din 5 porniri in 4 scartai rotile si cu frane bruste si curbe luate aproape de limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am arcuri sport si jante de 18 deci nu e cazul ca nu simt ceva , ma gandeam la asta pt ca sunt chiar duse bucsele si scartaie cele de la bara de torsiune rau si sunt schimbate deja odata fata spate si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

care sunt simptomele bucselor, ca nu am gasit topic la O2...? si la mine cloncane ceva parca, la trecerea peste denivelari, dar nu scartaie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe o1 am avut asa ceva si nu am fost nemultumit, nu e chiar asa de rau si mai rau ca acuma nu are cum sa fie, bat prea mult ca sa nu le bag in seama

Ce simptome sa aiba bat, scartaie, depinde de fiecare bucasa cum lucreaza se vad forte bine cum lucreaza toate si daca sunt duse pe bancul de probe de la ITP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Imi poate recomanda cineva ceva, sau altceva in afara de powerflex , pt ca imi vin in 2 luni si nu prea vreau sa mai comand de la racing nick ca deja e prea gretos si prea ingamfat ca sa mai iau de la el ceva.

O alta firma sau cineva care stie ca merg .

Pretul de la racing nic se schimba zilnic si mereu le aduce in timpi destia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 30 000 s-au dus deja de 2 ori ? Mie mi se pare foarte devreme... si la dacie am mers vreo 50000 pana sa schimb pivoti bla bla...Mergi frecvent pe drumuri proste ? Intreb pentru ca un cunoscut are 80 000 cu O2 si abia acum i-a aparut prima problema la un telescop (curge). In rest a schimbat pe la 70 000 placutele de frana....

EU oricum o sa merg pe OEM cand va fi cazul (nu prea curand sper ca am abia 20K )

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt forte duse de la 20 de mii si nu mai pot merge cu ea asa....

merg numai pe strada asfaltata , astea sunt octavia este o masina foarte proasta la asa ceva probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca trebuie sa ma uit de glof v ca de octavia nu au auzit...

Nu vad care este marca , doar bucse poliuretanice , nimica mai mult

le: bogdan astea nu sunt tot powerflex dupa cod ?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ne sa intelegem, le-ai schimbat in mai anul trecut si acum vrei sa le schimbi iar? Ce fel de bucsa ai pus atunci? Ce producator?

Esti unul din cazurile izolate. Personal, am 45.000 in doi ani si ceva dar nu am probleme. Ruleaza ca-n primele zile.

Gasesc pripita afirmatia ca "merg doar pe astfalt dar mi s-au dus bucsele" Mai investigheaza cauzele, trebuie sa fie altceva la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel, da, tot powerflex sunt, dar sunt aduse din alta parte. ori alt importator, ori alta sursa. ai zis ca nu vrei sa ai de-a face cu Nick. eu personal o sa comand de la Nick sau de la astia..depinde.

la Nick de multe ori le au pe stock.

dar nu recomand toate bucsele schimbate. daca pica astea stock asa des...e ceva wrong. fie mergi pe drumuri aiurea...sau cine stie. si cu astea powerflex, poate pica altceva mai sensibil dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat niciodata .... ce nu e de inteles, am zis eu undeva ca am schimbat in mai anul trecut....?

Masina are 3 ani si 7 luni si nu a fost schimbat nici o bucsa la ea, de un an am suspensie sport sui jante de 18, la inceput mi s-a spus ca mai merg sa nu le schimb si acuma nu mai pot merge cu ele .

Am 37 de mii de km cu ea , ce nu e normal sa se duca bucsele astea la 3 ani sau la 2 ani cand ei dau garantie mica la ele?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai initiat topicul pe 15 mai 2008.....pauza.......8 luni de zile........pana astazi cand ai reluat discutia. Tu ce crezi ca se intelege de aici? Ca ai stat cu bucsele duse atat timp?

Poate cauza este de la jantele de 17 in combinatie cu suspensia sport. Cine ti-a diagnosticat bucsele?

Si inca un lucru, confunzi perioada de garantie cu durata de utilizare a unui produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi tu , mai bine nu iti mai dai cu parerea degeaba si citeai cine le-a diagnosticat ca scrie, in plus jantele sunt pe 18 si de atunci are doar 3 mii de km , am zis ca mai mergeau ....dar acuma nu mai merg se aud prea rau .

Daca si eu confund perioada de garantie cu ce zici tu acolo mai citeste cartea de garantie , crezi ca trebuia sa tina mai mult , cati km ai garantie pe tren de rulare?

Si oricum daca are 3 ani si 7 luni ce garantie si ce treaba mai are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca tocmai combinatia jante de 18 si suspensie sport sa duca la uzura prematura a bucselor. Nu mai vorbim de drumurile noastre .... 37mii km - cam putin pentru schimbul de bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si eu confund perioada de garantie cu ce zici tu acolo

Da, le confunzi. In perioada de garantie produsul vizeaza exclusiv viciile de fabricatie. Iar durata medie de utilizare (mult mai mare decat perioada de garantie)este timpul cat un produs poate fi folosit pana cand uzura sa-i afecteze calitatile.

Si am sa te rog sa pastrezi un ton decent al discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca au fost afectate devreme ale mele , inca sustin ca nu are rost sa ne contrazicem pe garantie pt ca durata de utilizare este de max 30 de mii de km, iele ies din garantie la 15 sau 20 de mii de km ...

oricum sunt consumabile pana la urma ,

Ideea e ca sunt duse si trebuie schimbate.

Cu setul de la powerflex nu sunt pe deplin multumit doar din cauza pretului foarte mare...din aceasta cauza cautam alt producator care sa fie totusi comparativ , nu vreau de fabrica in nici un caz pt ca eu stiu 20 de masini la care le scartaie bucsele sau le trosnesc cat de cat .

Am mai schimbat odata pe la 8mii de km alea de la bara stabilizatoare si faceau iar , oricum erau undeva la 160 de mii vechi pe fata ambele...

Nu ma plang ca sunt dse deloc , asta a fost viata lor si oricum orice as fi facut nu le-ar fi schimbat niciodata( cei de la garantie), asa ca ce rost are sa mi vorbim de garantii si alte tampenii.

Inca odata, nu cred ca , conteaza asa de mult km masinii, conteaza varsta lor, cauciucul ala si-a pierdut proprietatile deaia se aude asa, mai are un pic si face 4 ani .

Asa ca va rog sa ma ajutati sa gasesc exact o poza cu sasiul masinii cum au cei de la powerflex dar cu skoda octavia 2 , si un producator de bucse poliuretanice bune dar nu la pretul celor de la powerflex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

A inceput sa mi se auda si mie un troncanit in partea din fata la trecerea prin gropi.

Am intrebat la avia si mi-au zis ca sunt 200 lei bucata cele mari de pe fata (pe care le si suspectez). Nu sunt sigur daca se schimba cu tot cu brat sau numai partea de cauciuc :))

De schimbat o sa le schimb dupa revelion daca sunt ele intr-adevar de vina.

Masina are aproape 2 ani si 41.000 km

Gabriel tu le-ai schimbat pana la urma? Daca da de care ai pus si cat au costat?

Exista posibilitatea sa se mai duca si altceva daca mai merg asa cu ele?

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi troncane...de ceva timp :icon_thumright: Cam pe la 25k km(acum am de 42k km) au inceput, timid, si in timp s-a amplificat zgomotul...Acum cand trec peste limitatoarele de viteza parca si scartaie putin..poate doar mi se pare.

Apropo, la service(dupa indelungi discutii gen: n-are dom'le nimic, eu nu am auzit niciun troncanit etc.) mi-au aratat ca in certificatul de garantie se schimba doar pana la 10k km(pe atunci aveam 25k km). Asta s-a intamplat insa numai dupa ce am venit cu un certificat de constatare de la cardinalmotors si au recunoscut si ei ca "parca" e ceva, dar sa stau linistit ca nu afecteaza cu nimic! :icon_thumright: :)

Si asa m-am lecuit si eu de ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin eu am schimbat doar bucsele la ele, se schimba relativ usor, iar pe cele din spatele bratului le-am schimbat cu tot cu suport ca nu vin altfel , eu am pus ca si marca delphi si trw parca nu mai stiu exact dar toate au fors aprox 400 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bucsele la brate (cele care vin incastrate in suportul de Al) ca nu mai rezistam la troncanituri si acum s-a schimbat complet situatia. Atasez o fotografie din Etka cu codurile si pozitionarea lor.

post-5156-1260429154_thumb.jpg

P.S. Cele doua bucse au fost luate pe cod original,se pare ca erau lemforder si m-au costat 238 ron bucata.Surpriza a fost ca cele inlocuite de pe masina (cu toate ca nu le-am schimbat niciodata,deci erau puse din fabrica) erau made in TURKEY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se confirma ca bucsele alea sunt calcaiul lui Ahile al acestei masini, care de altfel, dupa umila mea parere, este o masina excelenta pret/calitate.

Pacat ca sunt cam scumpe bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am primit oferta de la volksman se gasesc si la 130 ron bucata,dar am zis ca siguranta familiei merita 500 ron.

Oricum cele turcesti erau in asa un hal de ziceai ca in cei 63.000 km ai masinii mele,am facut cu ea numai liniute.Imi pare rau ca le-am aruncat inainte sa le fotografiez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!