Jump to content

Scaune Incalzite - Probleme


adioperator
 Share

Postare recomandată

adioperator

Salutare dragi forumisti!

Am o Fabia si dupa cum o spune si numele topicului, ma confrunt cu o problema de nefunctionalitte a sistemului de incalzire pentru scaunele din fata, mai corect spus nu functioneaza incalzire pe scaunul soferului.

Acum apelez la sfatul vostru, a mai avut cineva o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sincer cum e la fabia 1 facuta legatura cu scaunele, insa la multe masini am auzit de problema asta din cauza desprinderii cablului de sub scaune. Mai precis, sub scaun este un "matz" de cabluri (mai multe daca are si airbag lateral pe scaun) prins cu o mufa. De multe ori din diverse motive (aspirator bagat pe sub scaun, lucruri cazute sub scaun care au inceput sa se plimbe, vibratii) mufa respectiva se desface (sau mai rau se sectioneaza cablurile) si practic dai in problema de mai sus.

Daca nu e asta, mai verifica siguranta (stiu, suna stupid) aferenta si daca nu, sincer un service te poate ajuta deja mai bine intrucat fiind parte electrica a masinii ar fi mai bine sa lucreze cineva cu un manual + cunostinta de cauza la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adioperator

Da, si eu tind sa cred ca este o mufa pe sub scun ce face probleme, siguranta se exclude din start deoarece incalzirea scaunului dreapta functioneaza, sper sa nu fie vreun cablu sectionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema de incalzire cu scaunul din dreapta, nu se incalzeste evident, si intreb pe cunoscatori care este mufa de sub scaun pe care trebuie sa o verific, ce culoare ca acolo sunt mai multe fire si mufe dupa cate imi amintesc. Nu stiu daca eu am facut buba sau asa am cumparat-o (second hand) , ca asta n-am verificat la cumparare. In chimb stiu c-am spalat bine tapiteria si am lasat apoi o zi sa se usuce. Ce-i de facut ? De unde sa ma apuc sa rezolv incalzirea in scaunul dreapta? Pareri? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa galbena e de la airbagul lateral

celelate doua sunt de la incalzire (neagra si verde)

poate iti e dus senzorul de temperatura din scaun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii, ..crezi ca as putea sa ma uit cumva la el , sa-l scot pe undeva, unde e pozitionat? Daca scot mufele nu se intampla nimic grav? Sau se depisteaza defectul la o scanare cu vag-comul? Ca m-as apuca de desfacut sa ma uit dar cu ce sa incep?

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu vag-comul

daca vrei sa scoti mufa de airbag intai deconecteaza bateria si asteapta vreo 10 minute (nu ca eu nu as fi scos odata mufa aia uitand asta.... -_- )

celelalate mufe le poti scoate fara probleme

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am confruntat si eu cu aceasta problema ( si multi alti posesori de G IV ), si am constatat ca e intrerupta rezistenta de la sezut. Cum sunt legate in serie, automat nu mai merge nici incalzirea in spatar.

Am demontat scaunul si intradevar am gasit rezistenta de la sezut intrerupta. Am legat-o, cositorit-o, izolat-o, dar .... nu a tinut decat 1 luna.

Acum am deja programare in service pentru a inlocui rezistenta cu alta originala. E mai scump asa, dar macar nu trebuie sa desfac scaunul o data pe luna ;)

Verifica si tu, mai mult ca sigur ca ai aceeasi problema. Este un topic pe aria G IV in care poti gasi mai multe detalii.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a ramas in continuare nerezolvata, am verificate releele de sub scaune, verificat instalatia si mufele, a ramas doar rezistenta din scaune de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu incalzirea in scaune, prin inlocuirea rezistentei sezut in service. Cam scumpa toata operatiunea ( 400 ron ), dar merita .... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

am si eu aceeasi problema cu incalzirea din scaunul soferului, nu mai functioneaza. acum ce intrebare am pt cei care au desfacut scaunul pt a inlocui sau lipi rezistenta respectiva , dupa demontare mai iese scaunul la fel de bine ca inainte ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar lipesti rezistenta, scaunul nu are de suferit. Daca schimbi toata rezistenta, atunci e putin mai complicat. Scaunul iese aproape la fel ...

Dar, lipitul rezistentei este doar o solutie de moment.Pe mine m-a tinut fix o luna, pe urma tot am inlocuit rezistenta.

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut arse ambele rezistente...am desfacut ambele scaune,detapitzat si erau arse la sezut(acolo se ard cel mai des,nu va lasati cu genunchiul pe sezut si aveti grija la spalatorii unde tot timpu cand iti sterge parbrizul se pune cu genunchiul pe scaun),le-am dezizolat,le-am inadit,si le-am invelit in putin silicon si un izolator special(puteti folosi si putin azbest)siliconul nu arde la temperatura la care se incalzeste rezistenta(altfel ar lua foc si scaunul).Acum merge de 1 an si nu imi face probleme...daca wreti pot face eu operatiunea daca sunteti din brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bebeko : Cand aveam acum ceva ani O2 si eu am lipit o rezistenta si a tinut inca vreo 2 ani cat a mai fost masina mea si se pare ca merge si in zilele noastre dupa spusele noului proprietar

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Postul e de acum un an si doua luni - 14.10.2009.

Teoria e simpla, practica te omoara. Scoti scaunul de pe masina, demontezi ornamentele de plastic, si dupa aia desfaci intai tapiteria sezutului care e clipsata pe rama de metal a scaunului. DUpa declipsare, o sa iti iasa sezutul cu tot cu burete. Tapiteria e prinsa de burete, cu ajutorul unor cleme de plastic care intra pe niste tije de metal. Desfaci clemele si ai scos tapiteria.

La spatar, se scot cele doua tije de plastic de la tetiere. Dupa aia se desfac clemele de plastic care fixeaza tapiteria de spatar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o singura remarca. Nu stiu la alte modele cum sunt dar la Skode tapiteria e prinsa de burete cu niste belciuge metalice, nu cleme de plastic. Mare atentie la ele cand le inchideti la loc sa le inchideti perfect, altfel vor perfora tapiteria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele inele de metal se pot inlocui cu soricei de plastic.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu m-am confruntat cu aceasta prb. la scaunul stanga.Pana la urma mi-am luat inima n dinti si l-am desfacut. Dat jos de pe masina, desfacut husa si lipit rezistenta. nu este foarte greu mi-a luat cam 2 ore cu totul. daca este arsa siguranta..si cam aste este problema mai mereu dupa ce dati husa la o parte se vede un punct negru unde este arsa(intrerupta).cautati mai atent daca nu vedeti nici un punct negru...de obicei se arde intre sezut si spatar. lipita, cositorita si invelita. am atasat si niste poze..........

post-60493-0-05082800-1293108855_thumb.j

post-60493-0-69259600-1293108873_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!