Jump to content

Sistem Spalare Faruri


Drag
 Share

Postare recomandată

eu am rezolvat problema,am pus vag com si am schimbat o siguranta.si mie imi inghetase apa pe instalatie,si imi ramasesera alea afara.am bagat-o in garaj si au intrat la loc singure,dar nu au mai functionat.la scanare a dat eroare la ele,short to ground/implausible signal.deci am schimbat siguranta si au mers din nou.interesant e altceva.in eroarea respectiva era precizat faptul dupa cate actionari nu au mai iesit,si dupa aia de cate ori am folosit stergatoarele cu ele nefunctionale.era pprecizat prin on/off si tensiunea cand s-a impuscat siguranta.sarbatori fericite.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    6

  • Drag

    5

  • sorin_balan

    5

  • care_este

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auch !

vali_devill, zi-mi si mie te rog despre ce siguranta este vorba si unde e, ca sa o verific si eu .... cred ca sunt in aceeasi situatie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian...daca erau asa de proaste sistemele asa cum spui tu nu le mai monta nimeni (nici macar Bentley,etc). Si daca erau asa bune stergatoarele alea pt. far ca la Volvo de ce macar Volvo nu le mai foloseste?

Eu unul v-am spus parerea mea , care nu trebuie sa fie insusita de toti .... dar repet , instalatiile care doar stropesc nu-mi plac si pace ....

Ii vad pe cei care au instalatiile ca vor sa faca economie de lichid , dar tocmai aici este pontul : ca sa fie cit de cit eficace instalatiile astea trebuie sa dea lichid in exces ( debit- presiune si timp mare ) sa poata inmuia si sterge cit de cit mizeria ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ele au fost gandite pentru deplasari pe timp de ploaie ninsoare , cand cel din fata ta arunca mazga de pe jos.Atunci nu ai timp s ate cobori din km in km sa stergi farurile si dand de stergatoare la a 5-a oara da si un jet de apa pe ele.este simtitor cat de mult bine le face, cateodata parca se ia lumina cand arunca ecl din fata ,mazga pe parbriz si pe far.

In plus daca farul este prafuit cat de cat atunci cand dai cu apa pe el se mai duce, deoarece farurile care au acest sistem sunt 90% cu xenon si daca nu ar avea acest sistem ar orbi participantii la trafic din sens opus, dar despre asta s-a mai scris.

Daca ai namol pe ele , nu o sa faca mare lucru si nu au fost gandite pt asa ceva.

Cei care s-au gandit ca lumea va cumpara asa ceva au zis ca dupa un drum in care masina e facuta de sus pana jos de namol, un om normal s-ar duce cu ea la spalatorie nu ar da doar cu stergatoarele si spritierele de far nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de spălare a farurilor e un moft pentru europenii civilizați și un must have pentru noi (europenii necivilizați), la noi e mai mult păm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, sistemul are utilitatea lui, asta este evident. Trebuie insa sa fie bine reglat, ca altfel nu este decat enervant. De exemplu al meu stropeste pe dreapta ok, dar pe stanga jetul este putin cam sus si mai mult uda capota motor. Se poate regla "de mana" sau trebuie la service ? Ati reglat careva ? Se pricep cei din service sau n-au ei chef de maruntisuri de-astea ?

In plus este absolut enervant sa stropeasca imediat la fiecare a 5-a spalare: ai masina curata, este vara si uscat afara, este seara, ai luminile aprinse, dar ai putin praf (ca-n Bucuresti) pe parbriz sau alt motiv minor si vrei sa speli doar parbrizul - solutia: trebuie sa stingi luminile inainte, ca altfel iti mazgalesti masina inutil. Reglarea implicita eu zic ca este total neinspirata; setarea sa intre spalatorul de faruri dupa 1-1,5 secunde de tinut apasat mi se pare ideala. Nu vorbim aici de zgarcenie la consumarea lichidului, vorbim de un aspect practic.

In alta ordine de idei, aveti careva VAGCOM-ul sa-i fac si eu setarea asta pentru stropitor ?

De asemeni, stie careva despre ce siguranta vorbeste vali_devill in postul 26?

( http://vwforum.ro/index.php?showto...t&p=1173858 )

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea, cel putin la Octavia 2, sistemul de spalare al farurilor este total ineficient. Spun asta in cunostinta de cauza, am masina de atatia ani si am condus pe ninsori, mazga, etc. Tot trebuie sa te opresti intr-o statie peco si sa speli constiincios farurile pentru a avea o vizibilitate corecta. Daca s-ar putea as renunta oricand la acest sistem de spalare al farurilor, dar nu si la xenon....din pacate vin la pachet.

Modificat de Burito09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Auch !

vali_devill, zi-mi si mie te rog despre ce siguranta este vorba si unde e, ca sa o verific si eu .... cred ca sunt in aceeasi situatie.

Multumesc.

Este vorba de siguranta nr.36 aflata sub capacul din dreapta plansei de bord (cand deschizi usa).Aceeasi problema am avut-o si eu!

Modificat de Gabbriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc frumos pt ideea cu siguranta de la pozitia 36, m-ati salvat de la a da bara jos. Eu n-am avut disponibila siguranta de 20, ci numai de 15 si 25. Am preferat-o pe prima.

Aaah da, si la mine merge la fiecare a 5-a spalare

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Burito09 - tind sa te contrazic, la mine cel putin, fac treaba buna. Da, uneori mai ramane un strat care nu se ia decat sters cu un servetel/carpa. Stiu cum erau farurile de la Logan dupa unele drumuri, in aceleasi conditii la O2 cu ajutorul sistemului de spalare faruri sunt mult mai curate.

Oricum, recomand tuturor sa isi ridice fundul de pe scaun inainte de plecare si sa isi stearga farurile. In primul rand pentru voi, mai putin jeg pe far, mai multa lumina pe asfalt, de aici o vizibilitate mai buna si lumina nu mai ajunge in ochii celorlalti participanti la trafic.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai putin jeg pe far, mai multa lumina pe asfalt

Nu si daca mergi in spatele oricarei masini care n-are bavetele acelea de protectie. Intr-un minut si parbrizul si farurile-s pline ne jeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand jegul este proaspat si umed, eficienta spalatoarelor e mare. Daca il lasi sa se usuce nu se mai curata. Am testat de multe ori treaba asta.

Quote inutil.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am si eu o problema legata de spalatoarele de faruri, am un pasat din 2003, de cateva zile ma tot atentiona in bord ca nu mai am solutie de spalat parbriz, azi ii bag si cand ma uit sub masina e balta de la solutia de spalat.Am vazut ca in dreptul spalatorului din dreapta e spart ceva si curge pe interior la bara, in cateva secunde a curs tot ce am bagat in bidonas, in jur de 3 litri.M-am uitat sa vad pe unde curge dar nu se vede ca e totul inchis, va trebui sa dau bara jos cred.Ati mai avut asa ceva?Ceva sfaturi sunt binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cauti in aria passat? nu este exact la fel sistemul...curge ori pe la un furtun ori pe la pistonasul respectiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai loc de intors , trebuie sa demontezi . Daca e un furtun iesit de pe stut , cum banuiesc , fa-i un colier cu o brida de plastic ( soricei) sau daca nu ai , cu sirma , ca sa nu-ti mai sara imediat ce montezi totul la loc . Succes !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza bara, in 10 min e data jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti.

In aria la Passat nu am gasit asa ceva si nu am vrut sa deschid alt topic ptr asta.

Saptamana viitoare o sa dau bara jos si o sa vad ce e, o sa am pregatit si ceva coliere daca e nevoie.

Salutari. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat foarte simplu.

Am dat jos ornamentul din bara, partea stanga si am avut foarte usor acces la acel furtun ce era iesit, colierul era pregatit , asa ca sper sa nu mai am probleme curand.

Drive safe amigos :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza bara, in 10 min e data jos.

De dat jos e relativ simplu de unul singur, de pus la loc e de preferat sa mai fie un ajutor... altfel trebuie un scaunel, rabdare si riscati sa zgariati bara :blah_: Care e un plastic amarat.... nu ma intrebati cum stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu se zgarie se poate pune sub ea un carton mai mare. Eu am dat-o jos de vreo 5 ori si am facut-o de fiecare data singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul avea o problema la passat b5 nu la o2, nu cred ca dai bara de b5 in 10 minute jos si o pui la loc..

Pana dai grila din mijloc cu carligul de capota suruburile de la carenaje, etc dureaza peste 10 minute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@sorin_balan:

Poti te rog sa detaliezi putin cum se da jos bara de O2 ? Vreau sa o dau si eu jos pe a mea si mi-e sa nu ratez vreun surub sau vreo clema si sa rup ceva pe la ea.

Muttzam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. se scot farurile si grilele de langa proiectoare

2. cu un sfic se scot suruburile (utii sau cum s-or numi) sub faruri si sub spoiler. Trebuie sa apuci capul din mijloc al surubului si sa tragi de el in sus.

3. cu o cheie torx se desfac suruburile din contraaripa (3 in fiecare parte parca), de sub spoiler (tot vreo 3) si din spatele grilelor laterale pe care le-ai scos (cate unul in fiecare parte)

4. tot cu o cheie torz se desfac cele 3 suruburi care tin spoilerul in partea de sus (unde se inchide capota)

Ar fi bine sa pui spoilerul pe o bucata de carton pentru a nu-i zgaria vopseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Si scuze membilor pentru off-topic.

Punctul 2 imi este neclar in sensul ca daca folosesc sficul nu retez/tai suruburile alea ? In fine la fata locului o sa vad ce si cum.

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici un pdf cu bara fata, am si cu bara spate si mai multe la cerere le pot urca pe site

Ps : sorin nu toti au bara vopsita sub ca sa isi faca griji de zgariere.... :P , nu toti au rs :huh:

bara_fata.pdf

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!