Jump to content

Probleme 2.0 8v 2E


mrwhite
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema la seatul meu (ibiza gti 1993 1984cmc cod 2e). Cu motorul partial cald sau cald (~90'C) are momente cand ii "cade" relantiul, adica de la 850 rpm scade brusc spre 500 dupa care isi revine. cateodata asta se intampla de cateva ori consecutiv (2-3 oscilatii). totodata cand masina este partial calda (si nu de fiecare data) am probleme cu scaderi de putere (masina nu trage, este "infundata") pe tester nu apare nici o eroare. Am schimbat sonda lambda (care pe tester aparea cam obosita) si aproape nici o schimbare (parca e mai fishneatza da nu am rezolvat problema cu relantiul si puterea). cand ajunge la 90 de grade si pleaca electroventilatorul influenteaza relantiul destul de mult (nu de fiecare data scade brusc spre 500rpm si isi revine) SUGESTIIIIIIIIII???????????? MS MULT..... DAU O BERE CELUI CARE MA AJUTA SA DESCOPAR PROBLEMA!!!!!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit in club... simptome similare acuz si eu...

Verifica bujiile si vezi ce culoare au, eu suspectez un senzor de temperatura defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda e originala sau ai pus BOSCH universala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e noua BOSH originala (nu universala)

sonda de temp e schimbata (noua de la PORO)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca modelul tau are clapeta de acceleratie, dar daca da, ar fi o idee tare buna sa o cureti. eu aveam probleme cu caderi de turatie si dupa ce a fost curatat, nu doar ca relantiul e OK, dar se si simte ca trage mai bine. poti incerca sa vezi, nu costa mult operatia si nu e ceva greu de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat-o singur in toamna. am sa incerc ms. ALTE SFATURI?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba capacul de delco, rotorul (luleaua) si verifica fisele de bujii. Cum sunt bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Si eu am 2E si pot sa-ti spun ca si eu aceeasi problema atunci cand nimeresc o benzina m proasta.Simptomul dispare imediat ce se consuma benzina si fac plinul cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luleaua si capacul au 15.000 km si fishele 7.000....... poate sa aiba vreo legatura cu pompa de benzina, regulatoru de presiune sau debitul de benzina pe care-l da pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca treaba cu aprinderea am verificat-o si nu au legatura (adica nu se balbaie relantiul si am si pierderi pe fro fisha)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica inca o data clapeta de acceleratize. Verifica garnitura si etanseitatea intregului sistem de aspiratie. Daca cumva trage aer fals sau daca nu este etans si din toamna pana acum a tras aer "imbogatzit cu praf" atunci clapeta ta e jegoasa din nou.

Verifica sa nu ia filtrul de aer rupt sau deplasat. Cand toate aceste verificari au fost facute si e sigur ca e in regula, treci la bujii si alimentarea cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS Akebono!!! Sambata am program de masina (nam mai reparat la ea personal cam de mult, si vreau sa schimb bucsele fata, filtru de benzina, cureaua de alternator si sa verific pompa de benzina.....) si o sa vad si cu admisia care e treaba. De la motorashul de relanti poate sa faca asa? sau de la un avans prea mare? (pt ca avansul klaar e mare pt ca de cand am schimbat sonda lambda tzacane cand ii dau subturat.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost clapeta si peretele din jurul ei murdar. Clapeta la relanti trebuie sa stea deschisa 0,5 - 1mm. Statea ea deschisa, insa peretele fiind murdar era aproape ca si cand ar fi fost complet inchisa. Practic in relanti se sufoca, nu avea aer si scadea turatia, apoi probabil ECU comanda o accelerare ushoara si revenea la turatzii peste 1000 similar cu momentul in care injecteaza benzina in frana de motor cand turatzia scade si motorul este gata sa se opreasca.

Vezi pozele de la mine http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4531 . Eu aveam fix simptomele tale. In plus de curatare am pus si senz nou de temperatura caci aveam erori de masura in log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau de la un avans prea mare? (pt ca avansul klaar e mare pt ca de cand am schimbat sonda lambda tzacane cand ii dau subturat.....)

<{POST_SNAPBACK}>

Cum vrei sa reglezi avansul?

Ca din cate stiu eu nu e reglabil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat partial problema (aveam o gaura in cotul de cauciuc de la airflow la clapeta) adica nu mai am probleme cu relantiul dar am in contiunuare probleme cu puterea intre 50 si 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!