Jump to content

Nu Porneste Cand E Caldutz


DoPo
 Share

Postare recomandată

salut, am si eu o problema, poate stie cineva ce poate sa fie... la rece porneste la sfert, la cald la fel, dar daca stau o ora sa zic nu porneste nici in ruptul capului... cand se raceste o ia fara probleme. are cineva idee ce paote fi? e vorba de un mk1 gti din 82 cu motorul original de 1.6 de 110 cai injectie mecanica. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica electromotorul,bucsa de pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invarte. nu porneste.... ca si cum nu i-ar da gaz :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot exista mai multe cauze:

-acumulatorul de benzina spart

-echipamentul de pornire la rece, in special valva de aer auxiliara nefunctionala sau sparta

-reglajul la taler sau taler murdar

-regulatorul de presiune iesit din parametri sau nefunctional

Trebuie verificate pe rand pana rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, mai astept cateva zile poate a mai avut cineva chiar problema asta sa nu ma pun sa verific tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate picura injectoarele dupa ce opresti motorul si se aduna benzina in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu picuratul injectoarelor am avut-o si eu.....nu tin presiunea dupa ce opresti motorul si picura benzina si o ineaca. Deaia daca iti sta mai mult timp porneste........se evapora...

De acord si cu Xanu, tot ce a amintit el poate fi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca solutie pt injectoare care ar fi? in afara de altele noi? si de ce iarna sau pana acum cand s-a incalzit vremea nu a facut asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic totusi sa cureti regulatoru ala de presiune ca nu e ce trebuie acolo stii si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SamuraiJerk

o problema oarecum similara am si eu. la mine se comporta asa:

1. dimineata (dupa ce a stat oprit toata noaptea):

- daca afara e sub 10 grade, porneste la prima cheie

- daca e mai cald, invarte vreo 10 sec. si apoi porneste cu miros de benzina

2. daca opresc motorul si apoi il repornesc in interval de 10 min. porneste la prima cheie

3. daca vin sa pornesc dupa juma-de-ora, o ora, iara dau la cheie vreo 10 - 15 sec pana porneste, iarasi cu miros de benzina

in toate situatiile in care porneste greu, daca apas acceleratia la maxim, porneste mai usor

la mine il suspectez pe WUR (warm up regulator) si intentionez sa il schimb sa vedem ce face

"urmatorul suspect" sunt injectoarele ca picura dupa ce ai oprit motorul. asta se poate verifica relativ usor, le scoti afara si vezi daca picura dupa ce tai contactul

daca nu ai mai umblat de mult la ele, e bine sa ai un set de o-ringuri de cauciuc noi, ca sa la si schimbi cu ocazia aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu aceeasi problema...cand motorul e rece porneste fara probleme dar cand merg vreo 100 km,dupa ce vreau sa repornesc motorul nu o mai ia...am schimbat:filtru aer,buji,modul aprindere,bobina de inductie+fise.

Ce sa-i mai schimb ? e vorba de motorul de 1.3 cu carburator :hainoroc:

Modificat de JEU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema o am si eu, dar cu totul alta motorizare: 1,6 gtd

La sfert de cheie o ia la rece, la cald - porneste, dar daca o las 10 minute sa stea dupa ce a mers- salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bchendran: vazi sa nu ai un furtunas care sa prinda aer. Presiune in capul hidraulic al pompei face mai greu la cald si mai ales daca are si ceva uzura. Daca mai prinde si aer.... e si mai rau, iar pornirea e mult mai dificila. Mai verifica supapa de langa furtunul de alimentare. Nu stiu cum se numeste dar se desface cu o cheie de 10-11. Stiu ca are o bila care uneori se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu aceeasi problema , acelasi motor ca DoPo (EG...1.6,110cai)...doar ca pe carburatie. am mai vazut la cineva cu 1.3 carb, deci s-ar cam pierde pe drum varianta unor injectoare problematice :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...am avut si eu aceeasi problema (am o jetta 1.8 8v (rv) ) electromotorul este exact in spatele galeriei de evacuare si se incalzeste foarte tare ..... si nu mai functioneaza .....eu am rezolvat problema punand un furtun din ala extensibil de aluminiu care se fol la hota si l-am tras de la ventilator pana la electromotor astefel cand sint in mers aerul intra la electromotor si-l raceste ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica un "cold air intake" pe electromotor. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul la 1.8 este exact in fata, fa niste poze sa ne arati si noua ce racesti tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! problema cu pornirea la cald f grea am avut-o si eu la jetta mea de 1.6 benzina carburatie; s-a rezolvat f simplu cu o vizita la etax in brasov - jos carb curatzat reglat si gata. mi s-a spus ca primea prea multa benzina - nici eu nu mai stiam ce sa cred si ce sa-i fac si-mi crescuse si consumul f mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ei la mine este exact sub galeria de evacuare ..... e un chin sa schimbi carbunii sau sa umbli la el :D( am un motor 1.8 8v (RV) si cutie automata ...am sa fac poze intr-o zi.. dar sa stiti ca nu am mai avut probleme cu pornirea ... era un chin ma opream sa alimentez in vre-un peco si nu mai pornea masina :angry:

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refuz sa cred ca ai singurul 1.8 de la vw cu electromotorul pe partea cu evacuarea. ori nu stii care e electromotorul, ori nu stii care e galeriad de evacuare, ori nu ai 1.8.

fa o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam murdar motorul meu si nu stiu daca se vede bine in poza asta ( masina e model canada ) 18092009264.th.jpg oricum exista google ...

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refuz sa cred ca ai singurul 1.8 de la vw cu electromotorul pe partea cu evacuarea. ori nu stii care e electromotorul, ori nu stii care e galeriad de evacuare, ori nu ai 1.8.

fa o poza

Electromotorul la motoarele de 1.6 sau 1.8 cu c.v.a.,este situat in spatele motorului,sub galeria de evacuare exact ca la motorizare 1.3 cutie mecanica.Are si sens invers de rotatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci :icon_thumright: ( C.V.A. = ???) :D

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul la motoarele de 1.6 sau 1.8 cu c.v.a.,este situat in spatele motorului,sub galeria de evacuare exact ca la motorizare 1.3 cutie mecanica.Are si sens invers de rotatie.
Electromotorul la motoarele de 1.6 sau 1.8 cu cutia.viteza.automata.,este situat in spatele motorului,sub galeria de evacuare exact ca la motorizare 1.3 cutie mecanica.Are si sens invers de rotatie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!