Jump to content

Daca Se Face Reglaj La Delcou Si Cum?


sebi_bc
 Share

Postare recomandată

sunt curios daca se poate face reglaj la delcou si cred ca se poate prin rasucire ,dar intrebarea este de ce factori trebuie tinut cont!! stiu ca se schimba avansul... turatia,dar ma gindeam daca exista acel reglaj dupa carte standard!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul ''dupa carte'' se face cu stroboscopul, dar in cazul unor uzuri in componente se face ''dupa ureche''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delcoul are pe muchie un semn cu care trebuie sa se alinieze rotorul cand pistonul nr1 este sus.

post-698-1210746646_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine ar fi sa mergi la cineva care se pricepe si sa iti faca reglajul cu un aparat, ca dupa ureche muzicala nu ii sigur ca iasa.al meu este reglat dupa aparat si mere ffff bine. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Unu' care se pricepe" sigur iti va face reglajul "dupa ureche" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cauza cind masina merge constant in orice viteza imi intrerupe? e vorba de curent ca se pierde pe undeva !

am verif bobina,fise,am schimbat capac delcou!! si la fel !! pe acceleratie nu face !!

urmeaza sa o duc la un reglaj ,banuiesc ca din avans e,nu?sau delcoul are ceva de a face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ascult pareri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag-o la intuneric sa vezi daca in sarcina da scantei pe unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu ai joc in axul delcoului, eu am patit la fel si de acolo era. Apoi verifica platinile daca au contacte murdare sau deformate , daca partea mobila se misca usor si fara jocuri (eventual schimba-le, nu sunt scumpe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de golf 2 nu de broasca, de unde platini??? In fine........

Daca in sarcina nu iti intrerupe, e putin probabil sa fie fisele, un reglaj al avansului inainte de toate ar spune multe. Intervin insa aici multi factori, ca sa iti rezolvi problema ar trebui sa dai cateva detalii, de ex: de cand a aparut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost o serie intreaga de ciudatenii!!

masina a stat vreo 2 sapt fara sa o pornesc si apoi la pornire nu prea a vrut! a urmat o verificare la firele de la electromot si unul slabit ...rezolvat am zis eu, a urmat pornire grea dimineata si apoi deloc ,schimbat senzor de temperatura,verif bujii ,fise bobina.apoi pornea cind vroia,m-am suparat si am inceput sa invirt de delcou ...a pornit , schimbat capac delcou si pipa (asa ii zic eu)cu altele nu noi ,pornea dar intrerupe cind merge constant!! azi am schimbat din nou capac delcou si pipa dar am pus unele noi,am fost in sfirsit la reglat la mecanic care mi-a schimbat setarile si de la delcou si de pe filtru de aer si de la injectie

acum azi masina merge, trage,porneste dar treaba adevarata e miine dimineata sa vad cind e rece motorul si cum se comporta!! motorul e super dar auxiliarele ma enerveaza,parca se vede pe turometru ca nu sta perfect ,parca are mici fluctuatii(urmeaza sa schimb fisele sa pun noi,dar astea ce le am sunt ok )

acum pare ok ,om vede miine (mecanicul mi-a spus ca miine sa ma duc iar sa vedem cum a iesit !! )

mentionez ca astea s-au derulat in intervat de 10 zile aprox,reglaj facut de mecanic (il am de 2 ani si multumit)nu la ureche!! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa termin povestea!!! pina la urma nu a fost nici delcoul.... :)

am schimbat modulul de aprindere electronica si acum e ok!!! :blink:

in sfirsit!!!!e ok cu BELISIMA!! (asa e botezata mai nou de prieteni!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor reglajul adevarat, se face numai cu stroboscopul; sau dus vremurile cand se regla dupa ureche. Atomat dupa ce il tragi cu stroboscopu,se regleaza capul de injectie ca sa mearga bine.Vrbesc de cei care au cap de injectie ca la celelalte motoare nu stiu cum se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la cate grade se regleaza avansul la kr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 + - 1 in functie de mers .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la PL parca e 5 + - 2grad :P

oricum -2 e putin cam aiurea.... mai bine sa fie +2 :D

Modificat de plimbaursu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am reglat niciodata dupa stroboscop dar stiu sigur ca mergea f bine si era destul de mare avansul, la cald abia imi invartea. Bine, ca mai e si treaba cu compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la stroboscop l-am reglat.. la 6 grade fix.. si apoi a/f reglat dupa ureaca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija cu avansu mare ....primul semn e pornirea la cald...apoi mai rau detonatii...si uite asa am desfacut motoare cu pistoane topite (fortarile arderii).

Poate o sa fac poze.

Asta in conditiile in care sariti mult calu....nu 1 gr sau 2---max3(parerea mea)

Treaba asta nu se face decat asa in caz ca e presiunea pompei pe la un 5,2-5,3-5,4 si tre sa o ajutati pe moment....dar e treaba romaneasca si nu tre sa o lasati asa(se schimba pompa)...in rest nu ai motiv sa sari cu avansu mai mult de 2 gr..max3 pt un cox de o noapte dar si acolo e foarte greu sa o faci sa mai si dea randament(pt ca incepe sa rupa rau aderenta jos).. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistoane topite nu am vazut niciodata din cauza avansului mare la motoare aspirate. Am vazut la un audi turbo chiulasa suflata si supapele arse din cauza a 4 aditivi Octane Booster bagati in 30 de litrii de benzina. Cand am zis avans mare, ma refeream in limita bunului simt si ca sa traga........Daca il faci atat de mare incat sa topesti pistoane, ma gandesc ca nu e chiar cel mai eficient reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ziceamdupa ce am schimbat aprinderea si si senzor HALL sa facut o reglare cum scrie cartea cu stroboscopul(pistolul)si intradevar ca acum si pornirea si parca altfel sufla motorul acum!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!