Jump to content

Furtune Tuning


Emeraldu
 Share

Postare recomandată

Cand iti dai chip tuning pe motorul 1.8T si-ti plesnesc furtunele este bine sa le inlocuiesti cu unele de silicon mult mai rezistente.

Din pacate in Romania nu se prea gasesc, cei care aduc, aduc la preturi f mari.

De unde as putea gasi astfel de furtune in Bucuresti ?

Nu tin musai sa fie Samco dar sa fie rezistente si la un pret rezonabil.

Imi trebuie diverse furtune pt masini cu motor 1.8T (spre ex. TT MK1 225 quattro)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu caut. si cei care au, le-au luat de la racink nick. sau au fost comandate direct de pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI cam ce furtune pleznesc? Ca sa stiu si eu poate imi caut din timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aceste furtune de silicon nu stiu cit de mult conteaza marca (gen samco si / sau altele) cit conteaza straturile de cauziuc despartite de pinza, din cite imi aduc aminte cele de la samco au 4 straturi despartite de 3 de pinza sau 5 si 4 pinza, nu mi mai aduc bine aminte dar am unele acasa pt intercoolere de 209 / 225 cai si ma uit; scumpe sint si in UK si in america - in america daca ai o combinatie sa nu platesti taxele astronomice le iei mai ieftine decit in europa doar ca aveti mare grija, americanii au un mod anume de a-ti livra ce ai comandat, mie mi s a intimplat sa comand una si sa primesc alta so mare grija si

bafta la tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba in primu rand sa fie schimbat furtunul intre filtru de aer si turbo ca se pare ca dupa soft, in turatie as cam stramtoreaza. dupa aia...cam tot ce poti schimba e bine sa pui din astea siliconice.

bbm, furtunele pe care le ai sunt pt intercoolere stock ale masinii sau pt unu aftermarket? stii ca tot ce ai tu de vanzare pt 1.8T , ma intereseaza si pe mine :icon_thumright:..eventual sa pregatesti o lista de cumparaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu plesneste ala care iese din filtrul de aer si intra in turbina.

Mie mi-a plesnit cel din poza postata de Bogdan_WRC, furtunul care iese din turbo si intra in admisie + alte furtune de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti da detalii cum ti-au plesnit? ai CIP...sau alte modificari la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba in primu rand sa fie schimbat furtunul intre filtru de aer si turbo ca se pare ca dupa soft, in turatie as cam stramtoreaza. dupa aia...cam tot ce poti schimba e bine sa pui din astea siliconice.

Pana a fi schimbat cu unul siliconic, pentru a nu se mai strange cel existent nu se poate baga pe toata lungimea un arc in interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca ar ajuta..sau daca se gaseste un arc exact pe dimenisiune. si as evita solutiile home-made.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa ramai fara turbina ? Lasa arcurile sau alte improvizatii ca risti sa strici mai rau.

"poti da detalii cum ti-au plesnit? ai CIP...sau alte modificari la masina? "

Cred ca masina a avut cip inainte sa o cumpar.

Dar furtunul de la filtrul de aer pur si simplu s-a rupt exact unde se prinde colierul de turbo.

S-au mai rupt niste furtune de vacum (pur si simplu imbatranise cauciucul) si furtunul care leaga turbo de admisie (furtun care se fisureaza dupa cativa ani - defect de fabricatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an e masina..ca banuiesc ca dupa 2001.

am crezut ca s-au rupt din alte motive.

"furtunul care leaga turbo de admisie"- de aia se doretse schimbarea lui. tocmai ca este supus la eforturi mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2001

Deci de unde ne luam furtune ? Nu a aflat nimeni nimic ? Eu am gasit cateva firme de tuning din RO dar au preturi f mari in comparatie cu preturile din afara.

Mai fabrica si chinezii furtune de silicon (la 1/2 din pretul firmelor cu renume) pt toate marcile de masini, dar nu stiu cat de rezistente sunt furtunele made in China :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 2 fabrici de furtune silicolice in lume.amandoua sunt in china,unele au contract cu samco si plec stamtzate samco sau probabil pe pun ei sigiu in italia,alta cu forge,cu firma x .TOATE sunt facut in china!Nu toate lucrurile chinezesti sunt si proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat furtunul de la turbo (am pus unul Forge) si tot nu trage masina la 225cp. Cred ca am mai castigat 10 -15 cp cel mult.

Am ridicat masina pe rampa si am dat in ea si am descoperit ca era un furtun de sub admisie prin care se pierde o gramada de ulei si de presiune. Acum ma pregatesc sa dau admisia jos si sa schimb un amarat de furtun.

Dar vreau sa-mi pun ceva calumea, ranforsat, nu sa ma duc in targ ca sa dau 38 de ron pe orice. Este vorba de furtunele de presiune, un furtun in 'T' si unul in 'U'. Nimic iesit din comun.

Cu 35-50 de ron pe metru ar trebui sa gasesc unul de silicon.

Ati mai aflat voi ceva. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10-15 cai din schimbarea unui furtun...nu e cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emeraldu: iti garantez ca nu ai castigat 10-15cp de la furtunul ala, iti dau si in scris daca vrei :D

In cel mai bun caz i-ai recastigat :lol: avand probabil furtunul infundat sau sugrumat sau pierdea presiunea pe la imbinari.

Celalalt furtun despre care vorbesti este cumva cel de la PCV? Se vede sub admisie intre injectoarele 3 si 4 (parca)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celalalt furtun despre care vorbesti este cumva cel de la PCV? Se vede sub admisie intre injectoarele 3 si 4 (parca)?

cu siguranta, si la mine a pocnit acel Y de plastic , nu costa mult si se si schimba usor, mare atentie cind schimbi sa nu fie motorul / furtunele calde, se cam plipesc / rup / fisureaza cind tragi de ele sa le scoti sau cind stringi colierele; si cind faci aceasta operatiune, verifica si furtunul care iese din galeria de admisie - cel care se afla fix diametral opus cu, clapeta de acceleratie, este acolo un furtun in forma de S care mai face figuri cind si cind

pt acel Y de plastic, daca vrei sa nu mai ai probleme cu el si sa se desfaca in viitor, iti recomand sa faci ce am facut si eu, luat sirma mai rezistenta, infasurat bine pe Y de plastic intr un fel in care sa nu mai permita sa se desfaca, apoi cumparat una rola banda de izolatie - din material nu din plastic, materialul ala este rezistent si la caldura care se degaja de la motor si inmoaie acel plastic si gata treaba, nici nu se vede nici nu mai are moarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BBM imi da te rog un PM cu nr tau de tel ? Vad ca ai acelasi motor.

De unde ti-ai cumparat furtunele ?

Tuni ai dreptate, m-am exprimat gresit. Am RECASTIGAT 10cp.

Mai sunt vreo 2 furtune pt a recastiga toti caii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!