Jump to content

Faruri


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Am dat solutia, numeni nu spune daca a mers sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • adynis

    5

  • @Bucluc

    5

  • sp0nsoru

    4

Tot zic sa incerc, si uit :( tre-sa-mi iau o penseta mica sau un cleshtishor ceva sa pot sa scot pinii 3 si 6 (i-am vazut care sunt) sa vad efectul; Dar n-am apucat ... Si acum nici nu merge liftul si nu cobor pe scari doar ca sa incerc :D

Poate reushesc maine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce sunt atatia cu Faruri tip Suedia....sunt destui......dar poate altii au vazut cum este in Suedia si si-au facut si ei, dupa bunul plac. :(

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, dar toti vor acum sa scoata aceasta optiune.

azi am reusit eu adica electricianul. Se scoate blocul de lumini si se "taie" 2 fire dar sincer nu stiu care din ele, ulul pt pozitie si unul de la faza de intalnire. E o treaba de 20 minute maxim si m-a costat 10 lei. A zic ca nu se poate din vag

Pai si eu ce am spus aici:

Vezi daca de pe pinul 3 sau 6 pleaca vre-un fir. Scoate-l pe cel de pe 3 intai si vezi daca se mai aprinde faza scurta cu contact pus si comutatorul pe 0. Daca tot face incearca cu pinul 6 scos. Spune-ne si noua rezultatul.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am reusit sa scot firul; Si nu vreau sa-l tai; La mufele standard se apasa pe o urechiusa metalcia si firul cu acel conector metalic iesea; Aici are o urechusa de plastic "apăsabilă" dar nu reusesc sa dau afara firul cu tot cu conectorul metalic din interior.

Vre-un tutorial ceva :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se introduce o tija subtire, 0,5 mm diam sau o lamela de otel ingusta si subtire pe fiecare parte a pinului care vrei sa-l scoti. pinul are 2 aripioare laterale ca la carligul de pescuit. Intra usor si nu mai iese. Deci acele tije trebuie sa actioneze asupra acelor aripioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham, deci are 2 aripioare ... :-| eu incercasem asta, dar incercam doar cu o laterala sa o "imping" si simultan sa trag de fir ...

O sa incerc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic, dar nu ma pot abtine:)

A fost o promotie in SUedia de si-a luat lumea in perioada asta masini de acolo?

Poate ne lamuriti cum aveti toti aceste masini !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca romanului ii place economia si uite asa isi cumpara masini aduse din suedia caci sunt mai ieftine. Se pare ca multi nu stiu ca masinile la facute pentru suedia li se aprind farurile cand pui contactul asemeni cum in america masina nu porneste pana nu calci ambreiajul (am intalnit asa ceva in special modele americane).

Uameni buni eu zic sa nu facem afirmatii pripite sau diverse comentarii la cei care au masini din suedia ci mai bine sa ii ajutam (cum e si cazul meu) sau o seama dintre noi din lipsa de personalitate scriu si ei o propozitie doar ca sa se afle in treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel de deasupra ta asta face.

Maine o sa-l sun pe cristi1961 sa ma intalnesc cu el si sa vedem rezolvarea. Suntt 99% convins ca rezolvarea e cea scrisa de mine cateva posturi mai sus.

Poate ne lamuriti cum aveti toti aceste masini !

Nu ai auzit ca a fost promotie? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE. Dupa introducerea celor 2 tije subtiri tb ridicata si o aripioara de plastic care tine acel pin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca stiu cum se scoate nu am reusit la masina lui cristi1961 sa scot pinii din mufa. Dar am anulat DRL-ul. Firul de la pinul 3 e pentru faza scurta si cel de la pinul 6 e pentru pozitii. Se scot sau se taie si apoi se izoleaza capetele ramase.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ca tot venii vorba de faruri aveti idee de o firma care moddifica faruri, ,mai precis care monteaza lupa in interior(pt. Octavia 1). Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scot sau se taie si apoi se izoleaza capetele ramase.

lucrand in domeniul cablajelor auto intr-o firma care produce cablaje pentru grupul VW nu va recomand doar sa izolati acele fire, cel mai bine e sa puneti pe ele "funde termoretractile" care nu doar izoleaza dar nici nu permit sa intre apa sau umezeala pe cuprul ramas. La nevoie se pot "rezolva" nu trebuie neaparat cumparate...

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am vazut stirea de la tv..acum cateva zile cum ca se da o lega prin gare se obliga aprinderea fazei scurte si in oras , eu sincer am renuntat la ideea de a-mi anula DAYLIGHT - ul !? :Driver: plus ca masinile noi care vin din fabrica din cate am inteles o sa vina si ele cu faza scurta automata !? cum e si in cazul masinilor aduse din suedia.:P asa ca eu zic ca nu mai merita sa anulati faza scurta pe 0 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legea spune ca trebuie ca masina sa aiba DRL nu sa stea cu faza scurta aprinsa si pozitiile, vezi Audi, cu acele lumini in far. La masinile din aduse Suedia se poate scoate firul care aprinde pozitiile si sa ramana doar cel de faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Proiectul de lege, stipuleaza obligativitatea producatorilor de autovehicule sa echipeze cu DRL, masinile vandute dupa termenul respectiv. Nu cred sa existe obligativitatea montarii unui astfel de echipament pe autovehiculele aflate deja in circulatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Atat pinul 3 cat si 6 sunt de DRL. Pinul 6 nu e conectat la GolfIV/Octi1 doar la Passat. Deci tb scos firul de la pinul 3 si se rezolva problema. Astept confirmarea de la cei care au DRL activ pe platforma G4/O1.

Am scos firele 3 si 6 (am passat) si s-a rezolvat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Postez aici, pt. ca nu am gasit alta sectiune si este legata tot de lumini. Intrebare: la Octavia cind se aprind luminile de ceata pe spate , nu trebuie sa se aprinda in ambele stopuri? La mine se aprinde doar cel din dreapta, desi in stopul stinga este motat bec 21/5 W.(becurile verificate prin inlocuire) Masina este noua cca. 2 sapt. si deja am facut 2 vizite la dealer pt. siguranta de la stop care se ardea si afisa eroarea in bord. Dupa ceva cautari s-a ajuns la concluzia ca de vina era un bec care facea scurt. Dupa inlocuirea becului se pare ca s-a rezolvat problema.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. M-am lamurit, asa trebuie sa functioneze, numai lampa de ceata din stinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face sa mearga si cea din dreapta, mai trebuie tras un fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face sa mearga si cea din dreapta, mai trebuie tras un fir.

La Octavia 2 se activează din VAG-COM. Este cablaj, are fir are bec, dar e dezactivat, aşa cer reglementările europene, să nu funcţioneze dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut sper ca postez bine: Am faruri xenon pe masina si m-am gandit ca daca mai continua criza :D le-asi schimba cu f normale se paote oare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!