Jump to content

Problema Grava Electrica


leos
 Share

Postare recomandată

Va rog forumisti sa ma ajutati ca ma exaspereaza aceasta problema. Descriu episodul de astazi: am mers toata ziua, opriri , porniri, etc; totul in regula. La un moment dat am incercat sa pornesc si mi-au ramas becurile abs si airbag aprinse, imi tacanea un releu. Am gpl, am dat pe benzina si mi s-a oprit motorul. Am incercat sa o pornesc si nu mai avea absolut deloc baterie- porneste alarma cum pun contactul. Am scos borna , am pus-o la loc , am dat la cheie, chinuit tare a invartit electromotorul pana a luat-o, mi-a ramas becul aprins la martorul de jos dintre cele doua din stanga (abs sau airbag ptr ca nu sunt insemnate, capacul original fiind inlocuit cu unul mat, fara simboluri. care e abs-ul? cel de sus?), motorul mergea neregulat, in sensul ca tremura la relanti. Am oprit iar si am repornit, moment din care si-a revenit. Am mai patit asa ceva in urma cu trei saptamani, mi se intampla odata la 3 zile, sa spun, in medie, timp de doua luni. Mi se intampla chiar si in mers. Am inlocuit bateria, are o saptamana, imi incarca, am verificat. Am desfacut si refaqcut bordul cautand contacte imperfecte sau scurt circuite...Va rog mult, ajutati-ma.

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai vreo siguranta care nu corespunde la amperaj(sa nu fie mai mare)!

Ia-le pe toate la rand si verifica daca corespund cu valoare de fabrica.

Ideea este ca daca la un scurt iti va arde siguranta, vei putea identifica mai usor sursa problemei.

Zic asta, pentru ca nu este posibil sa iti faca scurt fara sa se arda vreo siguranta... decat daca este de amperaj mai mare fata de cum trebuia sa fie.

post-14665-1210519433_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca alternatorul incarca bateria. Eu cred ca ai undeva un scurt care-ti descarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

verifica legaturile de masa la motor si al baterii la masa masinii

verifica mufele care fac legatura la carburator si tot ce tine de motor pe acolo si curatele cu un sprey de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere: Problemele sunt in compartimentul motor (sub capota)... e cel mai probabil... Legaturile la masa - trebuie sa fie ferme, curate si stranse bine. Nu schimba sigurantele, pierzi timpul, un scurtcircuit in curent continuu arde instantaneu orice siguranta... e adevarat, depinde de fermitatea scurtcircuitului... Ori legaturi slabe la masa, ori probleme cu izolatia cablurilor ce nu trec ptin sigurante (alternator, electromotor, baterie). Sapa... nu vreau sa cobesc dar poti lua foc lejer... Posteaza ce ai gasit! SUCCES SINCER!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul sau un consumator.

Verifica tensiunea de incarcare , trebuie sa ai 14, 2...14, 5 V , e indicat sa verifici tensiunea de incarcare si dupa o perioade de mers in continuu de 10 15 min, am intilnit caz in care dupa 15 min de mers tensiunea de incarcare scadea la 11,7..12 V. in cazul asta dai alternatorul jos verifici rulmentii, periile, puntea de diode, legaturile dintre bobinaj de pe stator si punte.

verifici cu motorul pornit ce tensiune de incarcare ai pe baterie, dupa care pui aparatul intre plusul de la alternator (unde vine prins cablul cel gros) si minusul de la baterie, trebuie sa ai aceeasi tensiune ca si cea masurata pe baterie, daca nu este aceeasi tensiune verifici traseul cablului de la alternator spre baterie (integritatea cablului, strangerea suruburilor).

Consumator, (e indicat sa ai pe cineva sa te ajute, de preferinta un electrician) - cu motorul oprit, pui una din fisele de la aparatul de masura pe borna de la baterie si celalata fisa de la aparatul de masura pe electrodul pe care vine borna de la plus (fisele aparatului de masura in mod continuitate). totul se face pe plusul de la baterie..electrod si borna....si incepi sa scoti usor borna de pe plus, dar pastrand tot timpul contactul fiselor cu borna respectiv electrodul. O sa iti arate o valoare, care inseamna consumul pe care il ai in momentul respectiv, normal ai consumatori calculatorul si alarma, nu ar trebui sa fie mai mult de 0.3....0,5 A .

ca sa ai idee despre consum un bec de 55 W consuma in jur de 4,58 Ah (55W/12V = 4,58 Ah ceea ce inseamna ca iti termina o baterie de 70 A in jur de 15 ore).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!