Jump to content

chiulasa Fisurata


Tom
 Share

Postare recomandată

Inainte de a duce masina la verificarea de un an, am ridicat capacul de plastic de pe motor si am observat o pata de ulei. Atunci pata era din zona 1 pina in zona 2. Am ajuns cu ea in service si am reclamat pata de ulei. Ca si cantitate nu era mai mult de 4-5 picaturi obtinute in 11442 km. La plecarea din service pata era stearsa si mi s-a spus ca nu este nici o problema. Am ajuns acasa si am sters foarte bine toata pata. Am parcurs 300 km si pata a reaparut in zona 1(cam jumate de picatura). Am sters din nou si am mai facut 300 km. A reaparut din nou in zona 1. Intre timp pata a fost vazuta de un mecanic precum si zona prin care iese uleiul prin fisura din chiulasa. Mi-a spus ca exista si varianta ca fisura fiind infima sa o lipesc. Masina este in garantie iar fisura sunt convins ca este din fabricatie.Stiu ca daca o vedeam in primele doua zile imi schimbau masina(bineinteles cu lupte grele).

Intrebarea mea este: sa schimb chiulasa sau sau sa o lipesc?

Miine(12 Mai) ma voi duce in service sa vad ce zic si ei. Sunt dezamagit de faptul ca un motor ,,Made in germany,, vine asa din fabrica; iar din cite am citit pe forum nu sint singurul. Sincer, dupa ce am citit pe acest forum o problema similara cu un Seat, apoi cu inca unul, plus Octavia schimbata de noua, am zis sa ma uit si eu la a mea. Si uite ca am avut si eu ,,noroc,,. Dar daca era intr-o zona inaccesibila privirii directe?

post-9911-1210514119_thumb.jpg

post-9911-1210514130_thumb.jpg

Modificat de Tom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Masina este in garantie iar fisura sunt convins ca este din fabricatie.Stiu ca daca o vedeam in primele doua zile imi schimbau masina(bineinteles cu lupte grele).

Intrebarea mea este: sa schimb chiulasa sau sau sa o lipesc?

raspunsul este bolduit!

bafta!

LE: intreaba cit costa o chiulasa (noua sau SH) si atunci nu o sa te mai intrebi ce sa faci pt ca nu cred ca risti sa crape dupa ce iese din garantie :wub:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisura respectiva se va intinde in timp.

Daca e in garantie, fa scandal.

Trebuie schimbata musai si cat mai repede ca sa prinzi ceva garantie si la cealalta chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Schimbata pe garantie (daca mai beneficiezi de ea). Greu sa-ti mai schimbe cineva masina dupa un an de exploatare.

Nu poti sa lipesti fisuri asa de mici (de regula se lipesc bucati cazute) deoarece nu prea intra adezivul acolo.

OT: Nu ar fi rau sa te documentezi putin despre drepturile tale ca si consumator, in situatia in care masina nu este pe leasing de firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service si s-au uitat la chiulasa. Au facut o costatare scrisa(am si eu un exemplar) in care au trecut ca exista o pata de ulei pe chiulasa, ca s-a facut poza si ca masina este sub observatie. Mi-au explicat ca pentru a beneficia de piesa noua trebuie sa fie documentata cererea; urmeaza sa ma mai duc in momentul in care pata se extinde. Au exclus din start varianta cu lipirea; daca se confima fisura(eu spun ca se va confirma, pentru ca stiu cit si cum iese uleiul pe acolo) vor pune chiulasa noua.

Noua mea intrebare este: cu ce este echipata o chiulasa noua si cita ,,siguranta,, prezinta inlocuirea, pentru viitorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu este echipata, s-ar putea sa fie cheala (fara injectoare pe care le vor lua de la tine)

Stiu sigur de la un prieten care a schimbat motorul, ca acesta vine chel, doar cu chiulasa pe el, restul se ia de pe masina veche.

Cu siguranta stai linistit, chiuloasele se mai schimba, nu e mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e la fel de riscant ca si cum ar fi sa schimbi discurile de frana... poate chiar mai putin riscant. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tom, stai linistit, vei primi chiulasa noua si din cate stiu eu pe AXR chiulasa se livreaza impreuna cu injectoarele pompa montate deja pe ea; de asemenea, conform tehnologiei se va schimba garnitura si suruburile de chiulasa, restul de garnituri si suruburi noi care se monteaza noi dupa demontare, conform tehnologiei de reparatie. Am vrut sa-ti raspund la mesaj privat legat de acest aspect insa m-a deranjat foarte tare replica unui membru forumist de-aici:

Parerea mea este sa-ti dea alta masina !!! daca iti schimba chiulasa specialisti din Romania aia numai e masina !!! Imi pare rau de cele vazute !!!

Foarte bine fundamentata fraza. Ma-ntreb domnule cfk daca ai lucra in service de reprezentanta sau daca ai fi producator de automobile ce reactie ai avea atunci. Mda. Nu pot sa mai zic decat ca daca vrei sa primeasca Tom alta masina sau alt motor n-ai decat sa suporti tu cheltuielile. Ca de aruncat cu rahat peste tot este foarte usor.

Cu stima,

BLiTZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: hai domne nu te irita cu sugestia omului pt ca se stie ca skodele is mai presus de RR, Bentley sau mai stiu eu ce masini high class....

cred ca un moderator poate pune lacat aci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu facem din tantzar armasar. Eu sunt curios de cum vor decurge lucrurile (patit fiind si eu in garantie cu probleme la motor generic vorbind).

Ontopic - Schimbatul chiulasei este o operatiune simpla; in special daca se respecta cateva lucruri (sa nu se refoloseasca prezoanele sau garniturile - chiulasa evident noua). Mai e important cuplul si ordinea de strangere a prezoanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

indiferent daca te costa sau nu ,schimb-o, nu crede nimic despre reparatii perfecte de la asi mecanici.

numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pata este de motorină. S-a demarat de către service procedura de schimbare(pe garanţie). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Incepind de azi am chiulasa noua pe masina. A fost schimbata pe garantie. Sunt foarte multumit de modul de remediere a problemei mele. Daca la inceput am fost sceptic azi pot sa spun ca temerile mele au fost nefondate. Exista un timp de asteptare datorat distantei insa Skoda a tratat foarte serios problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Si eu am avut probleme cu chiulasa si am dus masina la reprezentanta zilele astea.

M-au trimis ieri cu toata chiulasa, inclusiv vibrochenul (arborele cotit), sa-i fac o planeitate/planare. - cost 250RON

Le-am dus azi chiulasa inapoi si acum astept comanda de garnitura de chiulasa care trebuie sa ajunga.

Din cate am inteles, dupa ce se pune garnitura noua(250-300 ROn), dupa o perioada se strange iar.

Ce ma intereseaza este daca in perioada aceea trebuie mers in regim de rodaj.:D

Daca DA, cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

M-au trimis ieri cu toata chiulasa, inclusiv vibrochenul (arborele cotit), sa-i fac o planeitate/planare. - cost 250RON

......dupa o perioada se strange iar...........

cum au argumentat planarea noii chiulase? si mai ales pe costul tau? asa ceva nu am mai auzit :D

da, dupa o perioada se strange, din cate stiu eu intre 300-500 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au argumentat astfel: garnitura s-a fisurat si ei cred ca s-a deformat putin chiulasa.

A fost pe costul meu deoarece masina e adusa de dincolo si n-am nicio legatura cu ei. :)

Tocmai am venit de la ei (le-am facut o vizita) si mi-au spus ca maine la amiaza imi este gata si au spus ca nu e nevoie de niciun rodaj :Driver: deoarece nu s-a lucrat la pistoane sau ceva si ca chiulasa odata stransa ramane asa.

Daca e bine, super, daca nu, pastrez garantia lucrarii si a pieselor pentru orice eventualitate.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles ce planeitate sa faci la arborele cotit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..nu ai inteles. :mellow:

Planeitatea s-a facut la chiulasa.

Revin cu intrebarea: Dupa motarea unei garnituri de chiulasa noi, e nevoie de o perioada de rodaj si mai apoi sa se restranga chiulasa?

PS: Cei de la Skoda au spus ca nu e nevoie, deoarece nu s-a umblat la pistoane sau ceva.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am gasit nimic despre restrangerea chiulasei dupa un anumit nr de km (cel putin pt PD)

doar ca la montaj chiulasa se strange in 4 etape imediat succesive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..nu ai inteles. :D

Planeitatea s-a facut la chiulasa.

Revin cu intrebarea: Dupa motarea unei garnituri de chiulasa noi, e nevoie de o perioada de rodaj si mai apoi sa se restranga chiulasa?

PS: Cei de la Skoda au spus ca nu e nevoie, deoarece nu s-a umblat la pistoane sau ceva.

Si la arbore ce ai facut? rectificare paliere? Ai schimbat si cuzinetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La arbore nu au facut nimic.

Pur si simplu am spus ca mi-au dat chiulasa jos cu tot cu arbore si am dus chiulasa la planat cu tot cu arbore, insa arborele nu a avut nicio legatura.

eu n-am gasit nimic despre restrangerea chiulasei dupa un anumit nr de km (cel putin pt PD)

doar ca la montaj chiulasa se strange in 4 etape imediat succesive

Pai daca o strang asa cum zici tu, sper sa fie bine.

Multumesc pentru promptitudine si interes! :D

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pre-tighten with torque wrench:

Stage I = 40 Nm

stage II = 60 Nm

2. Tighten further with a rigid wrench:

Stage III = 1/4 turn (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu chiulasa si am dus masina la reprezentanta zilele astea.

......

Cred ca nu ai fost (sau eu nu am inteles din prima) destul de clar.

Trebuie sa intelegem ca tu nu ai avut problema fisurii...doar garnitura arsa. In acest caz e de preferat a se face o planare. Daca colegul FABIAn RuSu a scos datele prezentate mai sus din manualul de reparatii atunci este OK, da-i bataie, multi Km.

Drive safe :icon_thumright:

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La arbore nu au facut nimic.

Pur si simplu am spus ca mi-au dat chiulasa jos cu tot cu arbore si am dus chiulasa la planat cu tot cu arbore, insa arborele nu a avut nicio legatura.

Poate axa cu came sa fie pe chiulasa nu arborele cotit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

bine zis

asa e daca nu avem tehnologie de F1 ca sa scapam de axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!