Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Salut, sunt nou pe acest forum și cu scuzele de rigoare, îndrăznesc să vă adresez și eu o întrebare  : 

Am un Golf V din 2008, 2.0 TDI 140 c.p., motor BMM, nu știu dacă are DPF sau nu, și aș vrea să îi fac schimbul de ulei si filtre ...ce îmi recomandați ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuchs Titan Gt1 5w40  norma 505.01 din ce gasesc pe internet nu ai filtru de particule.

filtre Mahle pt ca sunt lucrate mai atent decat cele Mann, sau daca gasesti Purflux e si mai bine. Pt filtru de habitaclu foloseste filtru cu carbon activ pt ca e o diferenta mare intre cel clasic si asta.

 

Si cel mai pertinent sfat, daca mergi la orice mecanic, oricata incredere ai avea in el, stai langa el si vezi cu ochii tai cand iti schimba uleiul si filtrele. Uleiul il comanzi prin curier de la importatorul oficial lubasyst, pret imbatabil 125 ron 4 litri.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un PDF sau un link cu specificatiile uleiului Fuchs Titan Gt1 ?   Eu ce am gasit e foarte sumar....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti interesat suna la importator si cere fisa tehnica cu tot ce vrei, sau un mail oficial catre adresa lor la nivel global.

 

Eu las astea aici:

 

http://www.oil-club.ru/forum/topic/22788-fuchs-titan-gt1-5w-40-svezhee/

http://www.oil-club.ru/forum/topic/8111-8111/

 

Are specificatii destul de bune pentru pretul platit, nu crezi?

 

037a19b9df.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spargem gheata,  hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune (avem si Cacastrol si Motul si LM si multe alte uleiuri). Nu trebuie sa intelegi rusa deloc, pentru ca se intelege clar ce se intampla si ce vrea sa demonstreze. Unele uleiuri vin aditivate cu dexos 2, marindule gradul de rezistenta la frecare de pana la 12 kgf. E destul sa va imaginati ca se intampla ceva similar la voi in motor, in special la PD-uri unde cama aluneca pe tacheti, metal pe metal.

Testul de frictiune il consider mai relevant si important decat testul de rezistenta la temperatura, oricum nu e ca si cum uleiul nostru ajunge la breakk point-ul de 200 grade +. Dejeaba va ofticati, asta e realitatea, lumea uleiurilor e marketing pur, cea mai buna reclama nu inseamna cel mai bun ulei. Pana si Total Quartz e mai eficient decat Castrol Edge, si e la jumate de pret.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, deenman said:

Sa spargem gheata,  hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune.

 

   Dupa mine testul este doar amuzant. Nu stiu de ce nu a pus si ulei de masline sau margarina, poate reiesea ca sunt cele mai bune. Vaselina cred ca era neintrecuta. Uleiul in motor sta la 100 grade, 1-2 ani. Din test nu rezulta daca uleiul cel mai bun timp de 20 secunde la 22 grade va fi tot cel mai bun si la 100 grade dupa un test de 300 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu sampon Head & Shoulders garantat batea orice ulei la testul respectiv dar pentru circ si panarama e bun filmuletul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa postati asemenea concluzii, mai bine cititi despre testul de frictiune si cat de concludent este, si spun asta deoarece acest test pe langa four ball wearing test, este aprobat in testarea uleiurilor. A, ca nu va place voua mega improvizatia facuta de rus? pentru ca e artizanala? exista pe youtube inca 100 de filmulete, cu masinaria de frictiune cu licenta care e vopsita si arata frumos. Rezultatele tot astea sunt. nu ai cum sa truchezi asemenea rezultate.

 

La un moment dat, pune ulei de motor vechi, de la un schimb, si chiar ii da un indice de kgf mai mic. Ebi nu ai inteles la ce se refera acest test.  Nu se refera la prop uleiului de antioxidare, ci se refera la cat de bine unge un anumit ulei, ce componenti de lubrifiere au in compozitie si cat de bine fac fata. Exista tot felul de aditivi printre care si IF-WS2 care e o tehnologie de nanoparticule, si ajuta mult in lubrifiere. Ce face defapt testul asta, arata punctul pana la care un ulei nu mai poate ajunge intre cele 2 bucati de metal, cu alte cuvinte, particulele din ulei nu mai lubrifieza cele doua suprafete. Tot la el pe canal pune si aditiv cu dexos 2 sau IF-Ws2 si rezultatele sunt exceptionale:

 

http://millersoils.biz/nano-technology.html

 

Repet, pentru necredinciosi, cea mai mare uzura intr-un motor, o constituie pornirea la rece + rezistenta uleiului la temp foarte mari cand mergi sustinut o distanta imensa cu rotatii mari, deci, dupa parerea mea de forumist, acest test e foarte concludent, si ma ajuta sa selectez o gama de uleiuri cu potential.

 

Si cu asta inchei, eu nu folosesc nici un ulei din testele respective, asa ca nu fac reclama grauita, si nici nu voi mai raspunde acestui subiect indiferent de continuare, pentru ca sunt om care se aprinde usor pe forum, si nu vreau sa fac flame. Sa aveti o zi buna.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman, pentru ca probabil neinitiatii o sa te creada, le recomand sa caute pe Google "one arm bandit oil test" pentru a intelege relevanta testului prezentat.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Bun, deci si tu sustii ca uleiul actioneaza mai bine dupa ce se incalzeste, corect. Dar cum explici asta atunci, in testul rusului, cand testeaza Castrol dar si alte uleiuri, face repetitiv manevra de apasare de 2-3-4 ori, si de fiecare data ii da aceasi valoare. Pai nu tu sustii ca daca apesi> caldura deci o prop mai buna de lubrifiere? pai nu e tocmai asa, dupa cum vezi tot valoarea aia o are apasand de 4 ori.

 

2. pe mine nu ma intereseaza cum imi protejeaza motorul la cald, ci la rece, ii dau cheie si vad care lubrifieaza mai eficient si mai bine, in fond de aici apar uzurile premature, la axa cu came, la tacheti.

 

Fiecare trage ce concluzii vrea, daca lucram pt o companie ca vanzator de uleiuri mai ziceam, dar nu-mi mai bat capu. Bafta.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Passat, motorul 2.0 Cr Bluemotion cu filtru particule, an 2009. este bun Castrol titaniu fst edge profesional longlife III 5x30? Și câți litri îmi intra? Dacă puteți să-mi recomandați și un filtru...Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are norma 507.00, deci e ok. Intra 4L daca schimbi si fitrul, eu pun initial 3,8L, iar dupa cativa km mai completez. Filtre poti alege ce vrei Purflux, Mahle, Mann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, deenman said:

 

Uita-te pe youtube la pacaleala asta de test pe care o promovezi si o sa vezi ca GTD cand a amintit de samponul Head&Shoulders nu a glumit. Uite unul (spre sfarsit) chiar a pus sampon in masina de test si a iesit ca este mai bun decat orice ulei.

https://www.youtube.com/watch?v=q5WXbj5jbN8

 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cel mai potrivit pentru un Passat 2.0 Cr. Bluemotion cu filtru particule?mulțumesc pentru sfat.

_vyr_332photo-c720ae35-2505-493c-84e9-1110b7e5632c-for_zoom.jpg

PART_1467123945389_EDGE_Professional_Titanium_FST_Longlife_3_5W-30_1.jpg

PART_1467123863796_175774827.volkswagen-vapsoil-5w30-507-00-1l.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut schimbu de ulei; dupa 9 ani de LM am ales sa bag polytron Fully Synthetic 5w-30.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Castrol edge profesional e ok!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar Castrol am folosit si cand am avut masini pe benzina si acum la diesel si n-am avut nici un fel de problema.Chiar n-am avut motive sa-l schimb cu alta marca de ulei cu toate ca sunt tot felul de pareri negative.In primul rand conteaza sa fie schimbat la timp,In maxim 10.000km l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sunt 2 Castrol edge prof...care este mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu galben..este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte păreri? Și eu cred ca cel galben.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru un Passat b7 2.0 TDI, CFFB, CR, 218000 km, ce mi-ati putea recomanda? Folosesc castrol deocamdată însă nu sunt foarte mulțumit de el, este zgomotos, pentru un motor de genul. Bine, dacă nu găsesc ceva mai bun pe piață, rămân cu el.

Cineva mi-a recomandat liqui moly, ce părere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LM toptec 4200 5w-30, MOtul Xclean+ 5w-30, Fuchs Titan GT1 5w-30, ravenol VMP 5w-30, Mobil 1 ESP 5w-30

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Vreau sa stiu ce ulei ar fi bun pentru un seat leon 1p facelift 1.4 tsi 125 cai !

Am folosit mobil1 esp formula 5w30 si dupa 6000km am completat cu 300 g ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, ce ulei mai folosiți la un motor BKC, în afara de Castrol ?? Motorul "bate" de 200.000 km.....Am citit pe forum de Ravenol vst sau vpd, 5w40, pare k din descrierile colegilor. De Politron a auzit cineva ?? Mi l-a recomandat un amic si sincer, nu am auzit de marca asta. Alte sfaturi ?? La Castrol Edge, în 7000 km mi-a apărut un tacanit aiurea la motor. Dau vina pe ulei ptr ca injectoarele sunt k.

Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!