Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

10 hours ago, giamgiu said:

Salut, cei care va pricepeti mai bine, ce parere aveti despre acest ule care ar fi OEMi: http://www.epiesa.ro/ulei-motor-original-vw-group-longlife-iii-5w30-1l-acc-2422.htm ?

La ultima revizie s-a folosit mobil 1 iar la celelalte din cate stiu Castrol EDGE 5w30, Eu schimb uleiul intre 10k-15k si as vrea sa stiu daca uleiul din link e mai ok decat ce am folosit eu pana acum?

Schimba mai des uleiul ca iti uzezi prematur motorul chiar daca e diesel. Daca aveai full sintetic mergea pe la 10k, 15k e prea mult.

15 hours ago, noobsound said:

Mai eftin si bun decat acest ulei http://www.swdrheinol.com/en/wp-content/uploads/2016/02/E-act.PDS-Primus-VS-0W40.pdf   nu cred ca exista. Nu e pentru PD dar e ok pentru multe alte motorizari.

0w40 mid-sapps cu pour pont -54  flash pont 235grade si costa    25 roni Litru.  Made in Germany pe malul Rinului. Eu am renunta la a mai folosii Rheinol din cauza ca nu l-am mai gasit.. dar cat l-am folosit , Primus DXM 5w40, nu i-am gasit vreun repros.  Am vazut acum un alt site care il comercializeaza.

Iar daca se vrea un HD accesibil  cu vascozitate redusa si extrem de aditivat  http://www.ravenolromania.ro/produse/ravenol-super-performance-truck-sae-5w-30/    

Legat de faptul ca BMW a renuntat la Castrol in favoarea Shell e probabil o questiune mai mult de marketing decat de calitate. 

 

TBN slab la Rhenoil, iar BMW a schimbat Castrolul deoarece uza motoarele prematur din cauza schimburilor prea indelungate recomandata+uleiul slab calitativ fata de cum era inainte.

"Made in Germany" mi se pare praf in ochi, e doar de marketing, chipurile ca cica e de calitate. Orice ulei de calitate poate sa fie produs oriunde atat timp cat si-a dovedid eficienta ca sa zic asa, marketing-ul e 0 din punctul meu de vedere la uleiuri, rezultate vorbesc singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi am si eu nevoie de o parere... Ce ulei ma sfatuiti sa pun la un golf 5 1.9 tdi 4 motion din astea 2?

Screenshot_2016-05-31-22-19-34.png

Screenshot_2016-05-31-22-19-00.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc motorizarea masinii tale este 1.9 tdi cod motor BKC 4 motion, sa ma corectezi daca e alt cod motor. In cazul asta te uiti dupa uleiuri 5w40 , cu norma 505.01. 

 

5w30 e un ulei folosit de masinile cu filtru de particule, ceea ce tu nu ai, si e cam subtire vara pentru motoarele trecuta de niste km (150-200 000). Fiind si mai subtirel, e usor mai zgomotos motorul in special vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ce ulei pot pune si eu la un golf 4 1.9 tdi alh kilometri 360 000 ? (o marca ?)(acum am castrol si nu sunt multumit de el)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motor BXE AN 2008 200000 km

Modificat de yonutz2389
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol VMO îți recomand.Am același motor ca al tau,înainte aveam castrol.Motorul e mai silentios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot trebuie sa schimbi uleiul, la kilometri astia eu ti-as recomanda insistent sa desfaci baia de ulei si sa desfaci capacele la biele sa verifici cuzinetii de biela.

BXE in jur de  200.000 km au un prost obicei sa se sparga, ies bielele prin bloc... Chiar si zilele astea am vazut unul, la 215.000 k m. Toate au in comun faptul ca nu fac niciun zgomot, niciun simptom inainte sa faca poc.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiganea24

Buna seara! Ptr un cc 1.8 tsi 210 cp ,ce ulei imi recomandati? Pana acuma am folosit castrol magnatec 5w40 si nu sunt deloc multumit. Papa f mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol VST sau Motul XCESS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata Ravenol VST  dupa 900 Km  intr-un TDI non PD trecut de 500 000km.  Singurul ulei care l-am folosit si nu s-a inegrit. Si cel mai bun sunet si comportament al motorului la pornirea la rece.

13453808_938214582943129_1120491809_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrolul se inegreste si daca sta in bidon cateva luni nefolosit(daca a fost desfacut bidonul).

Mie cel mai important mi se pare sa isi pastreze elasticitatea.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu s-a innegrit trebuie sa-ti dea de gandit, practic uleiul "nu lucreaza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu prostiile, Ravenol are putere mare de curatare, eu la al 4 lea schimb la 10k. uleiul nu este pacura cum era la Castrol, e inchis la culoare dar nu negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un diesel poti sa bagi si apa, se va innegri si aia.

faptul ca nu e primul schimb de Ravenol VST, arata ca uleiul a curatat motorul. Daca era primul schimb dupa multe alte uleiuri, atunci sigur s-ar fi innegrit si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta spun si eu, abia dupa 2-3 schimburi  i se vad calitatile de curatare, restul se simt de la primul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa fac schimbul de ulei, ultimul schimb  l-am facut cu LM 10W40 mos2; masina are 274mii km.

Ce sa aleg dintre cele doua???

1. top tec 4100 5w40

2. polytron 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, noobsound a scris:

Asa arata Ravenol VST  dupa 900 Km  intr-un TDI non PD trecut de 500 000km.  Singurul ulei care l-am folosit si nu s-a inegrit. Si cel mai bun sunet si comportament al motorului la pornirea la rece.

 

în urmă cu 5 ore, calin.g a scris:

Terminati cu prostiile, Ravenol are putere mare de curatare, eu la al 4 lea schimb la 10k. uleiul nu este pacura cum era la Castrol, e inchis la culoare dar nu negru.

 

Orice ulei care nu se innegreste intr-un diesel mai ales dupa cateva sute de km inseamna ca nu-si face treaba in motor.

Nu inseamna ca Ravenol-ul respectiv nu este calitativ, cel mai probabil nu este potrivit pentru tipul acela de motor.

Daca este vorba de 2,5TDI, acesta este un motor care are nevoie de 506.00.

Un ulei foarte bun si care-si face treaba se innegreste putin si pana in 100Km, chiar daca a fost acelasi ulei la schimburile anterioare.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E amuzant ce se intampla pe aici, nu poti compara calitatea unui ulei din poze ilustrand culoarea uleiului si dupa 900km, mai sa fie hai cu niste poe dupa 10 000km pe hartie speciala pt uleiu folosit, daca vrei sa testezi ceva.

 

2. de ce nu se pot face poze si compara rezultatele? nu sunt deloc elocvente, pentruc ca vine unul precum andrei_221 sau eu, cu toate prostioarele ajutatoarea sa nu inegreasca uleiul si cu unu ulei la 20 ron iti fac uleiul sa arate ca nou intr-un diesel dupa mult timp, cum?: imi anulez egr-ul in primul rand, el fiind principalul vinovat de inegrit uleiul, uleiul se inegreste de la gazele recirculate care ati ghicit, sunt negre. Daca ai calamina pe turbina, pe la egr, uleiul se coloreaza, insa daca andrei isi bibleste masinile periodic enormal ca el sa aiba uleiul maro si noi sa-l avem zmoala.

 

Nu va mai bateti capul cu cel mai bun ulei, pentru ca nu exista, folositi ulei accesibil ca pret, majoritatea e cam la fel, costa 100-150 ron 1 bidon, si face cam acelasi lucru, atentie marita la pour poin in perioada rece, ca sunt uleiuri care la -30 grade nu mai curg si atunci distrugeti motorul.

 

Luati din sursa sigura, folositi acelasi ulei nu il schimbati ca pe sosete, iar daca vreti sa vorbiti despre lucruri palpabile trimiteti uleiul la analize macar din 5 in 5000 km, altfel vorbim dejeaba. Ne putem totusi delecta cu niste used oil analysis (UOA) de pe forumurile de specialitate cu uleiurile folosite de voi. Daca un ulei ar fi prost sau contrafacut v-ati da seama imediat din sunetul motorului, amorsarea tachetilor sau zgomotul produs de motor dupaun drum infernal pe caldura, cand acesta se subtieaza mult si nu mai lubrifieaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  Ce ulei îmi recomandați.  Golf 5  2. 0 TDI Bkd.  Km 280.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, Dolfin said:

 

Orice ulei care nu se innegreste intr-un diesel mai ales dupa cateva sute de km inseamna ca nu-si face treaba in motor.

fara sa jignesc pe nimeni...asta arata cat de putin se gandeste inainte de a se scrie. colorarea uleiului cu reziduuri vechi se face la orice ulei, indiferent de ce tip este. faptul ca un ulei isi face sau nu treaba, se judeca dupa alte criterii, nu dupa gradul de colorare. 

Cand nu se innegreste, inseamna ca motorul este curat  la interior.

Si eu am VMO in motor de multe zeci de mii de km, si dupa 1000 Km uleiul este la fel de curat precum a fost pus in motor. la 7500 este maroniu ca la benzinare. SI isi face treaba in motor. Exact cum am spus, primele 3 schimburi au iesit negre, uleiul se innegrea imediat dupa ce il puneam in motor, pentru ca se amesteca cu resturile de ulei vechi din motor. Acum nu mai are cu ce se amesteca, deci ramane curat. adica isi face treaba foarte bine ca detergent, dar nu isi mai face treaba ca dispersant al funinginei... pentru ca nu mai este acumulata in motor...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin   este vorba despre 2.5 TDI cu 5 cilindrii in linie  montat si pe VW lt, Audi 100 sau Volvo 850. Nu este cel V6. In carte am norma 505.00

@deenman   Ai dreptate am EGR anulat. Am si soft care mi-a crescut puterea de la 150 la 180cai ( teoretic)  Masina scoate fum negru in forja.
@calin.g   Este al 2-lea schimb , si tin minte ca prima data cand am verificat uleiul  la primul schimb pe la 5000km era negru.
 
Nu am vrut sa isc o polemica.  Masina nu consuma ulei deloc si la cald nu am observat nici o diferenta in sunet sau comportament intre uleiurile care le-am folosit.  In schimb la rece pot spune despre VST ca este unul dintre uleiurile cu care masina suna cel mai ok. Si pornind-o in garaj aud destul de bine cum suna motorul la pornire.Iar ca filtru de ulei folosesc o ieftinatura QWP de vreo 19 lei.
Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca EGR este anulat atunci este explicabil faptul ca uleiul nu si-a schimbat inca culoarea.

Cat priveste celelalte considerente, afirmatiile raman valabile, nu sunt scrise fara gandire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  Ce ulei îmi recomandați pt un vw passat 2003 , 1.9 tdi  74 kw ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 2.0 tdi BKD 145k km ce ulei recomandati intre Fuchs Titan GT1 125lei vs Ravenol VPD 175lei vs VMO 185lei vs altul mai bun? Ultimul schimb am folosit Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare dintre cele enumerate este bun, treaba e sa ai continuitate pe produs, eu merg de 4 schimburi pe VMO de care sunt super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!