Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Poti folosi uleiuri care au norma VW 504/507 - pt motor

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cutie se foloseste ulei G 052 180 A2 - 4.5 litri pentru schimb ulei, 7.5 litri pentru schimb ulei, filtru si golire radiator

pentru diferential este ulei separat - G 052 190 A2 - 1.3 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este recomandarea fabricii pentru acel motor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ati alege intre Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 si Ravenol Vollsynthetic VSI 5W40?

Revin cu niste informatii in caz ca are nevoie cineva. Am intrebat la Liqui Moly iar Synthoil High Tech 5W40 are urmatoarele caracteristici (care nu apar in fisa tehnica):

- TBN 8,9 mgKOH/g

- noack volatility 9.5%

Ravenol VSI 5W40 are TBN=10mgKOH/g. O sa intreb si la ei despre noack.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreaba si de HTHS.. ca este o cifra destul de rar intalnita la specificatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si filtre . La schimbul trecut mecanicul mi-a pus uleiul din imagine . Pana acum nu am observat nici o problema la masina . Este bun acest ulei pentru masina din semnatura , tinand cont ca este PD si are DPF .

Multumesc

post-27958-0-88891400-1350108466_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un ulei sintetic recomandat de vw pentru filtru de particule f.bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca uleiul respectiv nu poate fi decat Mobil sau Castrol si ca respecta norma care trebuie, este un ulei cat se poate de adecvat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Vapsoil. Scrie pe bidon. Mobil sau catastrol nu sunt chiar cea mai potrivita alegere.

S-a mai discutat.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si produsele castrol sunt bune ca doar nu le recomanda de pomana , ca sa strici motorul si sa iti iei Logan dupa aia .

http://www.volkswage...lt_castrol.html

traducerea este asta :

Vom lucra impreuna pentru tine!

Ca parte a acestui parteneriat global operează de cercetare Volkswagen și echipele de dezvoltare în strânsă legătură cu chimisti si ingineri de la Castrol pentru a optimiza performanța motoarelor și a sistemelor de transmisie a puterii. Rezultatele acestui parteneriat tehnologic sunt lubrifianții care îndeplinesc cele mai înalte standarde de Volkswagen.

Deja în fabrica Volkswagen umplerea initials , prin urmare, se bazează pe uleiuri de motor de înaltă performanță de la Castrol

La înalte standarde de calitate și de performanță, chiar și după primul ulei schimba și să păstreze câteva mii de kilometraj km, Volkswagen recomandă lubrifianți din Castrol pentru durata de viață a vehicul

Modificat de cosad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Vapsoil. Scrie pe bidon. Mobil sau catastrol nu sunt chiar cea mai potrivita alegere.

S-a mai discutat.

Bafta!

Am vazut ca este Vapsoil..Dar are VW fabrica proprie de uleiuri? :D

VAPSOIL = Volkswagen Audi Partners for Service. Si este ulei facut special pentru si dupa cerintele grupului VW (ca si piesele de schimb OEM) de catre producatori selectati dupa cerintele grupului. In general acesti producatori au fost Castrol sau Mobil..dar probabil pot fi si altii. La fel cum si la filtrele OEM in functie de lot pot fi de provenienta Mann, Mahle, Kolbenschimdt, UFI, etc.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vapsoil nu are nicio treaba cu grupul VAG. Sunt doar alte uleiuri conforme cu normele Vag

Vag nu are fabrica de uleiuri, dar are ulei sub brand propriu , deci nu imi dau seama de ce ar mai avea si al doilea brand (vapsoil)

mai degraba sub numele de vapsoil se ascunde un shell...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi la fel de bine si Shell..sau orice alt producator care intalneste normele solicitate de grupul VW. Pe forumurile din afara se vorbeste de Vapsoil ca fiind preponderent "Castol inside" :D. Orice ar fi, nu e ulei rau! Nu are legatura cu gupul VAG in sensul ca nu este fabricat de ei, insa este fabricat pentru ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatele acestui parteneriat tehnologic sunt lubrifianții care îndeplinesc cele mai înalte standarde de Volkswagen.

Un excelent exemplu de indoctrinare cu iz de marketing. In fapt lubrifiantii catastrol sunt , mai ales in ultimul timp, o mizerie turceasca de care tot mai multa lume se plange.

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu poate contrazice ce spun inginerii de la Castrol si Vw.

Desigur, aici sunt si interese de marketing, Castrol e interesat sa-si vanda produsul, Vw e interesat sa aiba un partener de incredere.

Problema insa, este din ce fabrica Castrol provine acel ulei. Si nu chiar neaparat din ce fabrica, ci de pe ce linie de imbuteliere provine. Pentru ca, fiecare bidon va fi produs pentru o anumita zona geografica.

Una e un ulei produs pentru prima imbuteliere, ulei pe care Castrol il produce in acele fabrici unde stie ca sistemul de calitate este f strict si se respecta cu sfintenie reteta uleiului, alta e un ulei produs pt lantul de distributie din supermarketurile din europa de est, ulei produs in nu stiu ce fabrica din Turcia, care e interesata sa vanda, sa aiba de unde da salarii si nu neaparat sa faca un produs perfect. Plus ca e posibil ca uleiul sa fie produs de cine stie ce partener al Castrol si imbuteliat de Castrol.

Exemplu offtipic: cumparati un produs alimentar din Lidl Romania si acelasi produs din Lidl Germania. Eu va spun ca multe din produse au doar ambalajul la fel, continutul total cu alt gust in favoarea celui din Germania.

Alta piata, alte cerinte, alte produse orientate pentru un profit mai mare.

Cand vom avea o autoritate de asigurare a calitatii la nivel national care sa taie in carne vie precum se intampla in tarile adevarat dezvoltate, atunci ne vom bucura si noi de produse f bune calitativ.

Pana atunci, nu vom fi decat o piata de desfacere orientata spre profit si nu spre satisfacerea clientului.

Eu am folosit pana acum Castrol si Mobil, insa voi folosi deacum inainte Rheinol, care e conceput, produs si imbuteliat doar in Germania.

Si ca utilizator acum cativa ani in urma de ulei Castrol adus din Germania, iarna, pot spune cu mana pe inima ca se comporta mult mai bine la pornirea la rece decat acelasi ulei insa cumparat din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e un ulei produs pentru prima imbuteliere, ulei pe care Castrol il produce in acele fabrici unde stie ca sistemul de calitate este f strict

Catastrol produce pentru toata Europa in rafinaria Atas din Mersin. Te las sa ghicesti singur tara.

El este la fel de prost pentru ca provine de pe aceeasi linie. E ceva mai prost pentru Romania ca se imbuteliaza aici dupa ce e adus cu cisterna. La Voluntari si Cazanesti(jud. Ialomita). Interesul lui VW este sa aiba un partener care doneaza top managementului anumite sume sub forma de "schmiergeld"(expresie strict nemteasca, care in rominica s-ar traduce prin ..."spaga"). Catastrol, intr-adevar, vrea sa vanda. Cu orice pret.

Tema de proiectare centrala acum la VW este sa limiteze "viata produsului final" la 250 k km...

Drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic, multe piese vw oem ce inainte erau produse in europa acum sunt made in turkey.

Si nu fac referire pt modelele relativ noi, dau exemplu bobinele de inductie pt al meu golf 4.

Insa nu tot ce e fabricat in Turcia e de proasta calitate, respectiv China.

Diferenta o face controlul calitatii.

Insa, pun pariu ca uleiul de prima echipare nu e asa de prost precum cel ce se regaseste la noi in magazine.

Iar legat de longevitatea motoarelor, nu prin utilizarea de uleiuri slabe se conditioneaza fiabilitatea lor ci direct de pe plansa de proiectare.

Oricum, un motor mic precum cel de 1.2 105 cai nu are cum sa tina cat au tinut veteranele aspirate.

Dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu o face controlul calitatii ... ci conceptia initiala a specificatiilro tehnice ce vor trebui sa fie indeplinite de o piesa... ce materiale se folosesc, ce calitate, ce durata de viata se asteapta sa aiba produsul..

la fel si la uleiuri, unde nu conteaza baza, ci pachetul de aditivi (calitate, cantitate). Pentru pietele emergente se face ieftin, pentru pietele stabile... se face calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza baza si la uleiuri. Un hidrocracat de grupa III sau chiar un GTL III+ nu se va compara niciodata cu un full PAO autentic. Ce sa mai vorbim de estericele de grupa V? Indiferent de "doping"-ul aplicat prin aditivare.

Drumuri bune si netede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol,Aral sunt parte din gigantul BP asa ca au multe resurse pentru cercetare si mai ales pentru marketing. Produsele sunt bune insa fiind o companie globala, indifrent de ce scrie pe bidon nu poti fi sigur exact de unde provin toate elementele. Dar calitatea e sub control si garantata de (re)numele lor.

Piata emergenta sau nu, ei au investit atat de mult in brand incat nu isi permit sa-l compromita prin produse slabe.

Totusi unii au indoieli si se orienteaza spre marci nemtesti , cu fabricute proprii in Germania de gen Liqui Moly unde Made in Germany e mai adevarat decat la companiile globale.

Dar toate astea tin mai mult de perceptia produselor decat de calitate.

Atata timp cat respectati norma de ulei prescrisa in manualul de utilizare al autoturismului, tineti cont de uzura motorului, iar produsul are aprobarea pentru norma respectiva; calitatea fiind garantata de brand, sunteti pe partea sigura a baricadei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie da, atat timp cat respecti norna nu ar trebui sa ai pbme. Insa cum se explica ca, un castrol cumparat din germannia ( asta in anii 2008) se comporta mai bine iarna la prima pornire decat acelasi castrol insa cumparat din ro?

De aici trag concluzia ca controlul calitatii difera, pt ca, teoretic au aceeasi formula.

Cum am spus, unul e un produs facut pt europa de est, altul e pt europa de vest.

offtopic,

Si asta e valabil nu doar pt industria lubrifiantilor, e valabila pt orice produs.

Si vorbesc din proprie experienta, de la mancare, pana la imbracaminte.

Iar la masini, din ce am observat, chederele si unele piese de plastic la al meu golf fabricat pt piata din Germania au rezistat ceva mai bine decat al unui vecin care l-a cumparat in 2003 din Romania. Or fi si altele, insa ideea e ca sunt diferente, chiar daca nu extrem de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-a discutat despre asa ceva dar vreau sa va cer o parere despre viitorul schimb de ulei. As vrea sa bag ceva ulei mai ieftin gen ELF si sa il tin doar 50-100 km dupa care sa il schimb si sa bag ceva bun.Vreau sa fac treaba asta sa curat motorul dar nu stiu daca merita sau nu , adica daca va avea vre-un efect.Bine`nteles o sa schimb si fitrul de ulei de fiecacre data.

Are vre-un rost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai folosit cine stie ce uleiuri dubioase pana acum si daca nu ai schimbat tipurile de ulei frecvent de la un schimb la altul..eu zic ca nu are rost.

Iar ELF nu e un ulei chiar rau..Pana acum n-am vazut motor de Renault pus pe butuci din cauza uleiului ELF care la ei este no.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am castrol si vreau sa-l schimb cu liqui moly. Inainte sa cumpar masina a fost bagat in ea ulei agip sau aral nu mai stiu care din ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!