Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

cristian raducan

am auzit multe pareri de bine despre uleiul silkone/fuchs titan pro race s pe forumul honda. E ulei pentru curse/racing folosit de catre cei din Anglia. Doar acolo se gaseste.  Il folosesc baietii de pe forumul honda in masinile lor.

Din pacate cei de la Lubasyst, aduc doar alea din Germania, m-am interesat zilele trecute la ei

Modificat de cristian raducan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce motor vrei sa-l bag si ce faci cu masina? Uleiul de curse are alte proprietati fata de cel de strada.

De gasit nu prea cred ca ai mari sanse daca importatorul nu aduce.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un Golf 6 1.6 TDI cod motor CAYC ce ulei recomandati?Castrol sau Mobil 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian raducan

Tony, aduce Ratiu din Alba Iulia, dar nu imi place pretul la el ... 3 mil bidonu de 5 litri. Mai degraba iau Liqui Moly Synthoil 0w40 la 230 ron si imi raman si bani ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat Fuchs de la distribuitorul din romania. Lubasyst. Mi-au venit a doua zi.

 

Livreaza si pers fizice? Cat te-a costat uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian raducan

am primit mail, zic eu important de la omu cu schaffers ...   160 ron pentru 3 quart uri de 5w30. Mult tare. Vine 53 ron pe litru + transport si nu merita ca este un ulei HC si nu esteric !!!

La 5w40  uitandu-ma la fisa observ ceva alarmant: vascozitatea cinematica la 100C variaza intre 13,50 si 15,75. Nu mi se pare deloc in regula.

Aveam mai multe pretentii ptr banii aia pe litru 50 ron ... 

 

Asta e pe langa faptul ca daca scoate uleiul dintr-un butoi care nu a fost rasucit/agitat in mod regulat, te poti alege cu baze fara aditivi.

Modificat de cristian raducan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un document din 2001? Ce legatura o avea o fituica cu uleiurile folosite in armata in 2001 pe motoare care nu au nici o legatura cu cele de pe masinile noastre actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma inspaimanta cautarea asta a uleiului absolut.

sunt sigur ca exista uleiuri bune, dar multi nu folosesc astfel de uleiuri mai multe schimburi din diferite motive exemplu: pret-achizitie greoaie-deprecierea masinii in timp.

am tinut un astra g 1.616v de la 0 km la 130 000km si am folosit in general mobil1 new 0w40 si cand am vandut masina am luat pretul de piata, pe cumparator nici nu-l interesa aspectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax came passat 1.9TDI AVF 2002 225.000km reali.

Masina a mers cu ulei LL in germania pana in 2010 (190.000km), apoi cel de la care am cunparat-o a fac 2 schimburi doar MOTUL SPECIFIC 505.01. In prezent are acelasi ulei, specific.

LE: Lobul axului ( cel din dreptul surubului de prindere al capacului de plastic de deasupra nu este uzar, am dat eu cu degetul si de asta se vede asa in poza)

post-123275-0-02635200-1405356009_thumb.

post-123275-0-26744000-1405356211_thumb.

post-123275-0-09653400-1405356222_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schaffers produce astazi ulei  NORMA50501 pt masini actuale ce merg pe sosea astazi  norma  ulei revizuita in 2005  (vw50501)  produsa si de Castrol in actualul  TITANIUM  5W40 TURBO DIESEL   vw50501   ce stie mai nou si SN  fata de vechiul EDGE care stia SM doar  (SN  mai multa curatenie pe piston)

 

 fituica arata ce firme lucrau cu armata SUA si atat  ....e orientativa si am "specificat" ca e beletristica...

 

 

 

Armata SUA testeaza "zemurile"   si la LA  SWRI   (institute)  CA TOTI GREII in lubrifiere de asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu că fac uleiuri foarte bune cu scop industrial, autovehicule comerciale. Olandezii de la Van Oord folosesc ulei Gulf pentru utilaje marine.

 

Un exemplu de ulei produs de Gulf: http://www.gulf.nl/fileadmin/user_upload/sheets_EN/01_passenger_car/product/1223%20Gulf%20Formula%20GVT%205W-30.pdf

 

Eu am avut ocazia să ”fac cunoștință” cu acest ulei, tatăl unui bun prieten lucrând la Van Oord și care i-a adus câțiva litri de 15W-40 HD să îi folosească pentru curățarea motorului la mașina personală.

Din păcate, nu se prea găsesc comercializate pe la noi.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura, cu motor CR, are in specificatii schimbul de ulei la interval flexibil (QG1), dar reprezenatnta a setat-o pe interval fix. M-am decis pentru un ulei Amsoil 5w-30. Întrebarea este cat il tin in masina, dupa ce ma orientez? Dupa numarul de km, (nu fac mai mult de 15 000 km anual), sau dupa o durata de timp? Pentru acest ulei, schimbul poate fi efectuat, de exemplu, la 25-30 000 km sau odata la doi ani? Avand in vedere pretul, tentatia ar fi sa fie schimbat la intervale mai mari de 15 000 km, fixat de reprezenanta.

.

Modificat de profitor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot 15.000 rezista si Amsoil, redline, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

 

Urmariti fisa tehnica de la Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.

 

Viscozitatea la 1000 C este 14,1 mm2//s , cea mai mare pe care am gasit-o. 

 

Cautati si voi, cei interesati, date tehnice clare, care sa convinga, apoi decideti.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mult mai mare este la Motul Specific 505.01 5w40, si anume:

15.4 mm2/s 100grade 99.2 mm2/s 40grade

Insa nu stiu daca e un factor absolut esential sa fie cat mai "vascos"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura, cu motor CR, are in specificatii schimbul de ulei la interval flexibil (QG1), dar reprezenatnta a setat-o pe interval fix. M-am decis pentru un ulei Amsoil 5w-30. Întrebarea este cat il tin in masina, dupa ce ma orientez? Dupa numarul de km, (nu fac mai mult de 15 000 km anual), sau dupa o durata de timp? Pentru acest ulei, schimbul poate fi efectuat, de exemplu, la 25-30 000 km sau odata la doi ani? Avand in vedere pretul, tentatia ar fi sa fie schimbat la intervale mai mari de 15 000 km, fixat de reprezenanta.

.

 

avand in vedere tentatia si pretul da, dar nu si conditiile de rulare atmosfera de la noi. Cel mai in siguranta ar fi sa nu depasesti 15 000 sau 1 an.

Salutare tuturor

 

Urmariti fisa tehnica de la Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.

 

Viscozitatea la 1000 C este 14,1 mm2//s , cea mai mare pe care am gasit-o. 

 

Cautati si voi, cei interesati, date tehnice clare, care sa convinga, apoi decideti.

 

Bafta.

 

Nu ai gasit-o chiar bine, cel putin 3 sunt cu mai mare de 14,1, dintre care unul este chiar LM (Leichtlauf)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mult mai mare este la Motul Specific 505.01 5w40, si anume:

15.4 mm2/s 100grade 99.2 mm2/s 40grade

Insa nu stiu daca e un factor absolut esential sa fie cat mai "vascos"...

Unde ai gasit 15.4?

 

http://www.opieoils.co.uk/p-886-motul-vw-specific-505-01502-00-5w-40-vw-petrol-and-diesel-engine-oil-100-synthetic.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din 2002 fișa, nu e actuală de aceea. Pe site-ul producatorului e din 2013 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuibusel

 

Ai dreptate.

 

Eu folosesc Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, de 3 ani si la motorasul meu, la rulajul de cca. 70 000 km , consumul de ulei e nul.

Ma rog e sintetic,Leichtlauf e semisintetic.Poate conteaza.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e. dar eu un semisintetic foarte rafinat (Gr III +), dar avantajele unui sintetic sunt stiute de departe, in primul rand al peliculei mult mai stabile chimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toti producatorii au trecut la grupa 3+, e mai usor de produs si pretul la raft e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu am citit fise de uleiuri si nu am facut studii aprofundate, dar din experienta mea pot spune ca singurul ulei cu care masina mea porneste silentios fara sa bata tachetii cateva secunde, este Havoline with deposit shield, ultra S synthetic, T (Texaco? ),  5W-40. Acum 1,5 ani si 15.000 Km am folosit din asta si acum am cumparat acelasi ulei pentru schimb. A costat 163 lei / 5L. (sub 33 lei/L ). Pe eticheta are ceva aprobari VW, BMW, dexOS2, long life, etc., dar la vechimea masinii mele, Km peste 220.000 si tipul motorului nu prea conteaza. Nu cred ca merita bagat ulei cu pret cel putin dublu fata de acesta intr-o masina aspirata folosita normal.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!