Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Nu este chiar asa o problema de adus chiar si din state insa, vor fi ceva costuri in plus. 

 

Uitandu-ma mai bine vad ca pe Sulfated Ash Content nu sta chiar asa bine in ciuda faptului ca sunt multe afirmatii care o dau ca este prietenos cu EGR si DPF-ul. Este un HD si se adreseaza camioanelor in special.  

 

Tot un HD foarte bun este cel de la CITGO pt cei ce vor sa utilizeze astfel de uleiuri (in fise sta mai bine pe sulf ca scaeffer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho, sulful ala e parfum pt genul de motor ca al meu, unde gasesti si cu 1.2 ce respecta norma 502.00.

Dar 9000-ul l-as folosi fara discutie.

La cat l-as schimba, nu stiu, dar 15.000 l-as tine fara doar si poate.

Desigur, cei cu motoare mai noi, diesel cu dpf e alta treaba, insa noi cu masini mai vechi l-am putea folosi.

 

Dar un bidon de 5 L sigur te duce peste 300 lei. Si asta in cazul cel mai fericit.

I-am dat oricum mail.

Sa vedem ce raspunde.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile premium de nisa  se duc intodeauna peste 50ron/l .

SCHAFFERS 5w40 (bineinteles numai pt motoare fara DPF)

are hths  4.5 

cam singurul  ce are la cald la 150grd  pelicula asa performanta   cu caracteristici de HTHS de  15w40 la cald.

 

5w40  costa afara vreo 11 usd  1 quart

 

http://stores.buyschaefferoil.com/schaeffer-9000-supreme-full-synthetic-5w-40-oil-1-quart/

 

 

Reduces Wear 

Supreme 9000 utilizes two proven friction modifiers: Micron Moly® and Penetro®. These highly-specialized friction reducers combine to protect metal surfaces during start-up and shock loading. The result is less wear, lower temperatures and dramatically less cost to operate.

Increased High Temperature/Shear Protection

Schaeffer's Supreme 9000 provides 8% to 17% more high-temperature, high-shear protection than the competition.This ensures that Supreme 9000 provides the proper viscosity needed to maintain engine durability during high load, severe service applications.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sulfated ash mare stiam ca reprezinta aditivare superioara (detergenti, anticorozivi, etc.)

 

Problema nu este fisa tehnica de exceptie, se gasesc si uleiuri de raft cu asa fisa tehnica, diferenta sta in calitatea peliculei, rezistenta ei in timp (la un nivel ridicat calitativ), etc. , pe scurt cat din fisa este cu adevarat realizat si mai ales pt ce durata (de km). Din punctul meu de vedere cel putin

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dati exemple de uleiuri cu fisa identica cu a 9000-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai pe you tube

 

Schaeffer Million Mile 

 

si pe dreapta iei din lista ce vrei    flote, motoare desfacute, motoare fara uzuri la peste 500000 mile....etc etc

 

in America nu tine gargara filmelor mult

 

Plus ca au avantajul testelor in flotele de camioane pe milioane de mile...

 

http://www.millionmilehauloffame.com/

 

http://www.millionmilevan.com/

 

istoricul  produsului bate viata si gargara de mecanic "ce a citit numai contorul electric"

 

 

de aceea la milion miles e liniste in zemuri

 

 

 

nu gasesti decat   VALVOLINE  MOBIL SHELL  SCHAFFER    

 

bineinteles din gama premium si necontrafacute)  

 

si altii extrem de putini....

 

in europa e plin de gargara cu etichete la greu...

 

inclusiv cu "bulinuta" pe bidon sa  dai cu unghia pe ea sa fii convins sa cumperi zeama, normala la pret de sintetic.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ca sunt pe fuga iti dau Ravenol VSI 5w40 (diferenta in defavoarea ravenol e doar la HTHS si asta din cauza ca nu e aceeasi clasa de vascozitate, in rest e mai bun sau la fel) dar am sa caut si mobilul 1 5w50 care sigur e tot pe acolo, Valvoline, etc. deseara cand ajung acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schaffer e mult peste rave   si la norme si la parametri...  e heavy duty (alta aditivare)

 

rave e light duty..

 

bine probabil si pretul la schaffer e mai mare sigur.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai sa citesti multele pagini postate aici, ajungi la concluzia ca poti face un oarecare top subiectiv, care nu se aplica la toti. Cu rugamintea ca nu vreau sa iasa cu scandal si flame, s-ar incumeta specialistii sa contribuie la un top in uleiurile alese in functie de buget?

 

De ex, vin eu, necunoscator, stiu ce norma de ulei sa folosesc, dar nu stiu ce firma - evident in functie de buget. Deci daca se poate sa contribuiti toti la un format gen:

 

buget 200 Ron- uleiul X/Y/Z 

buget 400 Ron- uleiul X/Y/Z

si asa mai departe, de unde il poti cumpara/comanda daca e mai rar si daca se poate 2 categorii, benzinare si diesel. (stiu ca e ceva vag, cum nu poti pune ulei de pd in cr, dar cred ca o sa iasa ceva util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos-Ionut

Salutare , a venit vremea sa schimb uleiul la al meu golf 6 2.0TDI Cr si nu stiu pe ce sa optez , acum am Castrol 5w30 .....as pune Ravenol, voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dragos,

 

In funtie de performanta ar fi urmatoarele:

 

1. Redline euro-series  5w30

2. Amsoil european formula  5W30

3. Motul 8100  xclean+  5w30

4. Ravenol WIV  5w30

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul ? merge?

 

Nu trebuie intrebat prima data cati km reali are? si pe urma daca-s peste 200 000km sa-i recomanzi un 5w40?

 

200l = 5 litri un e rau, in fise e mai bun ca si ravenol?

 

http://www.ulei-motul.ro/produs/14/motul-8100-x-clean-5w40.html

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine sterge postul ca tot ce ai scris e gresit:

 

- in primul rand el are DPF

 

- cum poti sa spui ca la 200.000 are nevoie de 5w40?! Cine a decretat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu stiam ca uleiul il alegi si un functie de cati km ai, bine daca dvs ziceti ca nu atunci maine am sa trec si eu la 5w30 cu ~300 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit, vascozitatea uleiului folosit se creste atunci cand se constata un consum crescut de ulei, datorat uzurii pronuntate a motorului. Si asta pentru a lungi perioada pana la interventia asupra motorului.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos-Ionut

Nu va mai certati din cauza mea :). Eu mai am un Opel Zafira 2.0DTI cu 230.000km si folosesc Ravenol 5w40 si consuma la fel ca la 10w40 , multi nu cred ca eu la acei kilometri folosesc vascozitate ca la un motor nou . Acum sa trecem la VW , nu am posibilitatea sa fac rost de Redline sau Amsoil , asa ca ramane Motul , Castrol si Ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri?

post-42557-0-83801100-1404556096_thumb.j

post-42557-0-27409600-1404556109_thumb.j

post-42557-0-28739900-1404556115_thumb.j

post-42557-0-52322800-1404556124_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 nu am posibilitatea sa fac rost de Redline sau Amsoil , asa ca ramane Motul , Castrol si Ravenol.

poti comanda de aici : http://syntheticoil-europe.eu/en/

Tudor e numele celui care se ocupa de site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad pe net tot mai multa reclama la Castrol Edge titanium fst. L-a incercat cineva ?? Este la pret de racenol si indeplineste f multe norme.... Opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri?

 

si eu am vrut sa-l incerc, dar ai putea sa ne dai un feedback in timp fata de omologul sau de la Motul daca cumva l-ai folosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am in motor specific505.01 de la motul.. Pare interesant titanium edge.. Astept pareri daca l-a incercat cineva..

Stiu ca vechiul edge nu era sintetic, dar asta vad ca il lauda ca fiind fullsynt... Oare..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

castrol e semisintetic marketat ca sintetic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosesc castrolul edge fst titanium 5w40 in 2 motoare, unul de opel celalalt de skoda, dar nu am facut suficienti km ca sa-mi fac o parere.

deocamdata se comporta bine.

 

nec100 ce inseamna pentru tine ulei semisintetic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!