Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

hangyouridols

Revin ca nu s-a inteles   PORSCHE A40  este norma pt benzina la motoarele PORSCHE  exista aprobate oficial numai vascozitatile

 

0w40 5w40  si 5w50 

 

DACA vrei sa folosesti ulei 5w30  CEA MAI PERFORMANTA NORMA la rezistenta la uzura  la vascozitatea de 5w30 este norma PORSCHE C30  ce merge si la motoare diesel si benzina LA VW    la PORSCHE nu este aprobata  vascozitatea 5w30  la benzina stiu ei de ce...

 

vw50700 (porsche C30) rezista in secventa de testare pe cam  RADIONUCLID a VW   650  cu o uzura pe cama  permisa de max 75 micron. FF MICA (cea mai mica uzura pt vascozitatea 5w30)

dar nici o precizare la rezistenta in motoare pe benzina la turatie mare asa ca dau mai bine crezare inginerilor de la PORSCHE care chinuie uleiurile la limita pana le aproba.

 

iata cum testeaza o baie de ulei in centrul de incercari PORSCHE 

crezi ca uleiul e testat mai cu blandete Pana dau certificarea scrisa pt norma fabricantului de ulei?

 

 

PROBLEAMA  la motoarele pe benzina turate    este HTHS rezistenta la forfecare a uleiului la 150grade  ce greu o gasesti mare la uleiuri 0w40   (cazuri  si marci rare)  ce face ca pelicula de ulei sa cedeze (se rupe)  in temperatura mare si turatie.

 

Ca o recomandare personala ti as spune sa mergi pe SHELL HELIX ULTRA 5W40  Bidon gri cu logo Ferrari pe el. (Ce are aprobare OFICIALA  PORSCHE A40  SI FERRARI)  

Am cumparat eu shell recomandat de tine,chiar e ieftin,am sa vad cat de bine se impaca cu 1,8t 225cp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce zici il chinuie motorul tau pe ulei mai tare de cat MOTORUL Ferrari...?

 

Ca sa fie aprobat PORSCHE A40 (numai pt motoare benzina) a trecut suplimentar urmatoarele teste la PORSCHE

 

Here is Porsche A40 testing procedure:

This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through:
- 4 times the simulation of 35 hours of summer driving,
- 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving,
- 40 cold starts,
- 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack,
- 3.5 hours of “running-in” program
Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter
will be taken into account to grant the approval or not:
- torque curve (internal friction),
- oxidation of the oil,
- Piston cleanliness and ring sticking,
- Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm.
- Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible.
- Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

1,8T e mai tare decat ferrari :) ;glumesc.

 

Ce nu-mi place la shell e ca la 100C are vascozitatea mai mica decat motul x-clean,ce foloseam inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test sa vezi ce ulei e mai bun mergi cu amandoua la fel ca nr de km si regim si apoi du uleiul la analiza PROFESIONALA la PLOIESTI dupa  5000km   te lamuresti care e mai bun.(daca ai o pasiune pe ulei)

 

http://www.yacco-lub.ro/analiza-uleiului.html

http://www.laborator-licla.ro/prezentare.html 

 

sau iti iei teste pe hartie de filtru speciala (mai empirice) de la

cauti pe google

 

teste-ulei.ro

 

sau daca vrei  de "parcare" asa orientativ  ce n-are legatura cu zona stiintei din gama "mai bun de cat nimic"

 

 Pune o picatura de ulei (de pe varful jojei) pe o sugativa (merge si hartie de ziar din aia mai absorbanta) si lasa sa il absoarba. Pata va avea in mijloc o zona mai intunecata, cu cat aceea e mai mare/marginea deschisa la culoare a petei mai ingusta, cu atat uleiul e mai uzat, "ars". Si daca faci asta la cateva sute de km dupa schimb, la 2-3000 si tot asa, o sa vezi clar diferenta pe masura ce se uzeaza uleiul.

 

DACA SHELL are certificarea scrisa a doua firme ce vand masini de peste 70000USD  crezi ca se joaca ....cu uleiurile ca posircarii cu galagie si etichete doar...

Si Motulul e un ulei f bun  daca avea approved PORSCHE A40 pe bidon.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Citisem posturile tale anterioare;eu nu-mi bat capul prea mult cu uleiurile,atat timp cat e cat de cat calitativ,nu contrafacut,il schimb des,cca 6-7k km pt benzinara si 9-10k km pt diesel,ar trebui sa fie k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wu65.jpg

 

wp71.jpg

 

uez5.jpg

 

 

Aditiv - 38 lei

Ulei (4L) - 154 lei

Modificat de SSorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intreb de ce nu s-ar contraface si ăsta precum Castrolul?? Mai ales la 150 ron 4 L (sintetic si cu aprobare Porche) ma cam pune pe ganduri, si nu doar asta ci toate care intra in aceasta categorie, ca mai sunt cu duiumu: Ravenol, Motul, etc. toate full sintetice, aprobari si mega fisa tehnica, dar ele sunt 35 ron litrul...

Cand i-am intrebat pe cei de la Ravenol de ce VSI-ul este asa de ieftin la ce fisa super tare are si e 75 % PAO facut in germania, mi-au spus ca asa e politica reprezentantului zonei de comercializare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile difera f. mult. Asta a fost cel mai mic pret gasit de mine in Buc. si de la magazin / distribuitor de incredere.

Am gasit acelasi ulei si cu 206, identic bidonul, si cu 54 / L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari sorin, bun si ieftin. de curiozitate, apare limba romana pe eticheta, inclusiv pe cea interioara?

aditivul e bun daca nu folosesti in general motorina gata aditivata de la peco. ar fi bune niste manusi sau atentie sporita si sa nu respiri cand torni. :D

 

ps: eu azi stand prost cu banii alimentai cat sa ajung acasa si data viitoare la peco. 7,5 lei pt omv100. the best or nothing, mai bine nu merg decat sa pun benzina proasta. :RO flag:

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSorin

 

E ff bun  are si cea mai performanta norma de ulei  din piata in 2014  cu vascozitatea 5w30  pt benzina si motorina  (PORSCHE C30)

 

Pune aditivul la ultimul plin de motorina inainte de schimbul de ulei nou.   zic eu ca ar fi bine.....ramane uleiul nou cu 0% contaminare funingine cenusa si altele...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. de curiozitate, apare limba romana pe eticheta, inclusiv pe cea interioara?

 

Ambele au lb. romana pe eticheta interioara

 

avqg.jpg

 

e9c3.jpg

 

La aditiv nu am mai facut poze, crede-ma pe cuvant  :D

Pune aditivul la ultimul plin de motorina inainte de schimbul de ulei nou.   zic eu ca ar fi bine.....ramane uleiul nou cu 0% contaminare funingine cenusa si altele...

 

Sambata pun aditivul si o sa bag cam 40 L de motorina, fac un drum la Bz. dus/intors si probabil saptamana viitoare schimb ulei / filtre.

Chiar sunt curios cum suna motorul in comparatie cu uleiul pe care-l am acum in motor, un Mobil 1  5W40 fabricat in SUA (cica) dar care

nu are pe bidon niciun fel de norma VW.

Modificat de SSorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wu65.jpg

 

wp71.jpg

 

uez5.jpg

 

 

Aditiv - 38 lei

Ulei (4L) - 154 lei

 

Ce HTHS are, stie cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau HTHS  dar uleiurile VALVOLINE   5w30  nu prea zgarie tare epruveta in testul pt unsori four ballwear.

 

VEZI AICI  un test ce nu e facut de VALVOLINE unde VALVO  e pe podium

 

 http://www.amsoil.com/lit/g3115.pdf

 

 

PEUGEOT  de ex este singura firma care cere 4ballwear test la certificarea uleiurilor  si cer  wear scarul sub 0.5 mm

astazi se foloseste testul pe axul cu came   dar si 4 ball wear are o oarecare relevanta in ce priveste rezistenta peliculei de ulei

 

codul de bare  de pe bidonul din poza  AM VERIFICAT intradevar este de OLANDA  (CE INCEPE CU 87)

 

http://www.food-info.net/uk/qa/qa-fp121.htm

 

si intradevar au plant de blending in HOLLAND  

 

http://www.panoramio.com/photo/3949130

 

SE CAUTA PE GOOGLE 

 

valvoline  HOLLAND PLANT

 

si al doilea link in rank e linkul cu  poza de mai sus.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti,la masina din semnatura am schimbat uleiul, am pus un castrol 5W40 magnatec, dupa aproximativ 3000 km de la schimb s-a aprins senzorul de nivel si am completat cu aprox 600-700gr.

ce ma sfatuiti sa fac? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie si dupa aceea mai vedem. Nu-i normal consumul insa verifica sa nu ai scurgeri, sa nu-ti piarda pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de la 700 de gr consum nu are cum sa se aprinda senzorul. Ori ai pus 0,5 L de ulei, ori senzorul e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce recomandati pentru un passat b6 cu motor 1.9 pd, cu care merg mai mult prin oras decat drum lung. De 2 ori pe saptamana merg pe un drum mai lung de aproximativ 30km dus 30 intors. Masina are 193000km si ultimul schimb a fost cu Ravenol vpd. Nu mananca ulei, aproximativ 400ml la 10000km. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte bun Ravenol VPD pentru motorul tau.Ai vreo nemultumire fata de acest ulei original german.Eu folosesc VMO si sunt f.incantat  de el.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici-o nemultumire fata de ulei, dar am intrebat sa primesc mai multe pareri de la voi, care aveti mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok uleiul, dar maxim 8-10.000 km la traseele pe care le faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 9000 cu el si vreau sa il schimb, de aceea v-am intrebat si pe voi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alin:Eu am avut Ravenol schimbul trecut. Nimic de reproșat. Acum am pus Motul x_clean. Motorul e sesizabil mai silențios. Ambele 5w30 cu norme 505-507 pt ca am dpf. Deocamdată sunt incantat.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc si la Red Line dar nu stiu daca merita sa dau atatia bani pe ulei daca tot il schimb la maxim 9000. Este al doilea schimb cu Ravenol si sunt multumit de el. Daca nu bag Red Line raman pe Ravenol. Multumesc mult pentru parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 5 plus 1.9 tdi cod bxe, ce ulei recomandati sa bag? Eu acum am 5w30 si mecanicul zice sa pun 5w40. Am 9000 km si vreau sa fac schimbul. Ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc si la Red Line dar nu stiu daca merita sa dau atatia bani pe ulei daca tot il schimb la maxim 9000. Este al doilea schimb cu Ravenol si sunt multumit de el. Daca nu bag Red Line raman pe Ravenol. Multumesc mult pentru parere.

 

 

Zilele trecute citeam pe un forum american concluziile unui studiu. Printre altele ziceau ca Red Line e "engine friendly" si  "DPF killer" In plus chiar daca e scump ~70-80 de lei \ l tot la 10.000 se recomanda schimbarea. 

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!