Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

TECHRON e un produs revolutionar contine 7 componente  

niciodata banalul aditiv de statie nu va face ce face TECHRON am folosit si stiu ce vorbesc....

 

http://www.techron.com/

 

Techron e recomandat si de BMW si are cod oem de service(de piesa)

Delphi  RECOMANDA folosirea lui la sistemele de injectie (au Techron in flaconul de DELPHI DIESEL +) pe care-l vand la pret dublu.

 

Iata-l pe cel  varianta diesel ce face.si ce are in el.

 

Aditivul, formulat pe bază de combustibili, conţine 7 elemente-cheie pentru a ajuta şi de a spori eficienţa motorului, viaţa şi eficacitatea de componente cheie, inclusiv pompa de combustibil şi injectoarele.

Acesta include un detergent special pentru a maximiza puterea de curăţare, un agent de lubrifiere pentru a reduce uzura la pompa de combustibil şi a altor componente cheie, un stabilizator de combustibil pentru a preveni reacţiile de acid de bază ce cauzează instabilitate de combustibil si o demulsifier pentru a proteja împotriva blocării filtrului de combustibil prin contaminarea cu apă. În plus, TECHRON contine unagent anti-spumă pentru a preveni spumarea excesivă, precum şi un inhibitor de coroziune pentru a reduce daunele potenţiale. Cel de al 7-lea element cheie al tratamentului este un cetane booster care produce o ameliorare a cifrei cetanice pentru a îmbunătăţi arderea şi a reduce emisiilor. Toate acestea într-un singur flacon 350 ml.

 

Singurul combustibil de pompa gata aditivat ce se apropie de TECHRON este

SHELL V-POWER din statiile SHELL --AUSTRIA,SLOVENIA, ETC Etc.

TECHRON se gaseste in combustibilul aditivat al statiilor CHEVRON-TEXACO din toata lumea.

 

LA noi se gaseste in flacoane de 350ml si costa 38ron .

 

Inchei aici deoarece santem off topic.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Xcess, si supapele erau pline de funingine si ce mai era pe acolo in 50000 km (30000 km am mers cu castrol)

 

Cum ai verificat asta, ca doar nu ti-ai desfacut motorul deja? Cu boroscop??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat galeria de admisie si cu ocazia asta am vz si starea supapelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TECHRON 

LA noi se gaseste in flacoane de 350ml si costa 38ron .

 

 

 

E acelasi pt. benzina si pt. diesel, sau sunt diferite ?

In RO pe unde se gaseste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant diferite    capac rosu flacon pt benzina  capac negru pt diesel  (scrie si pe eticheta...)

 

 

in ro gasesti la  evolube.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca avea si defecte tehnice.

daca ar scrie pe flacoanele alea V-Power Nitro+ as pune si eu, asa raman tot la benzina gata aditivata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi_zet baga linistit xclean+ 5w30, eu il folosesc deja si nu am de ce sa ma plang de el deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avea nicio problema motorul, calamina aia e de la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ulei recomandati pentru un golf 5 2005 1.4? :D masina de curand am cumparat-o,e second si as dori sa ii schimb uleiul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau dai un ochi sa vezi ce recomanda englezii pt benzina    si selectezi doar full syntetic.

 

http://www.opieoils.co.uk/c-913-porsche-porsche-a40-engine-oil.aspx#Filter=[EntityIDs=@(31)@*ava=0]&

 

Sa inteleg ca  5w30 nu a fost testat cu norma A40?

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt masini de turatii sustinute, 0w-40 li se potriveste sau poate unora 0w-50. 

 

 

apropo, cica veyronul merge cu 5w-30, n-as fi crezut!

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La severa norma  benzina PORSCHE A40 nu exista  vascozitatea 5w30  

 

decat 0w40, 5w40   si singura 5w50 (mobil 1) probabil 5w30 nu asigura un HTHS suficient pt motoare turate si chinuite   pe benzina

deci daca masina e pe benzina  ar fi mai indicat in "opinia mea" un  ULEI 5W40 PORSCHE A40  approved  din lista oficiala  cu aprobari din 2014

 

cand vinzi o masina  exclusivista sport de 70000 USD  AI SI NORMELE SI APROBARILE  facute pt agregatul in cauza..  mai severe  si mai restrictive.

 

PT diesel  cea mai buna e  vascozitatea 5w30   norma PORSCHE C30.(SIMILARA VW50700)      C30  are   testari suplimentare ale uleiului pe circuit de curse, si alte teste ce sant peste normele vw (lista e mai mica si restrictiva)

 

Daca ai masina modificata  va trebui sa dopezi uleiul sa reziste  turatiilor si puterilor DIN MODIFICARI ce duc motorul spre limita maxima a fiabilitatii

 

La un motor ca al tau  cu o putere litrica de 100cp/litru   pe benzina ca o opinie personala  i-as adauga in uleiul PORSCHE A40   

 

Un flacon  BG-MOA, sau un kit de MICROLON. (BG-MOA se gaseste in RO  MICROLON NU  numai in Italia  sau Belgia,Germania

 

MICROLON e aprobat oficial  de aviatie  (FAA)  www.microlon.it

 

BG-MOA folosesc reprezentantele GM din SUA 

 

bineinteles merg numai  la motoarele ce nu au restrictie la ulei de  Sash  mai mica de 0.8  (dpf  sau twc)

 

http://www.hudsoncadillacbuickgmc.com/BG_DIY_Products

 

 

BG-MOA Se gaseste tastand pe google

 

BG 110 MOA - Aditiv ulei motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si redline 5w-30 euroseries are HTHS cat au cele cu A40.

5w-40 e noul 10w-40. ;)

mai bine sa nu puna aditivi netestati sute de mii de km de altii cu motoare ca ale lui, inclusiv pe dyno. doar 0w-40 pt el. sau acel redline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cati km reali are motorul  daca e strans sau lasat..... daca haleste ulei te duci spre 5w  

 

de aia Porsche are variante 0W40 5W40 SI 5W50 TOATE APROBATE

 

depinde ce faci cu motorul cum te dai cu el  

Redline scump rau...dar daca nu e o problema banul merita...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi motivul sa haleasca 0w? mai degraba haleste un 5w (semi)sintetic. si pe 0w-40 chiar scrie si sport de obicei, adica exact opusul halirii, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi papa ulei la modul grav. 500-700 grame la 10000 km. Acum am 5w30 Motul specific. Dar vad ca nu are si acea norma A40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o problema, 5w30 xclean+ are c30 care e mai restrictiva parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat asta. As incerca si un Mobil super 3000 x1 5w40 care are A40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin ca nu s-a inteles   PORSCHE A40  este norma pt benzina la motoarele PORSCHE  exista aprobate oficial numai vascozitatile

 

0w40 5w40  si 5w50 

 

DACA vrei sa folosesti ulei 5w30  CEA MAI PERFORMANTA NORMA la rezistenta la uzura  la vascozitatea de 5w30 este norma PORSCHE C30  ce merge si la motoare diesel si benzina LA VW    la PORSCHE nu este aprobata  vascozitatea 5w30  la benzina stiu ei de ce...

 

vw50700 (porsche C30) rezista in secventa de testare pe cam  RADIONUCLID a VW   650  cu o uzura pe cama  permisa de max 75 micron. FF MICA (cea mai mica uzura pt vascozitatea 5w30)

dar nici o precizare la rezistenta in motoare pe benzina la turatie mare asa ca dau mai bine crezare inginerilor de la PORSCHE care chinuie uleiurile la limita pana le aproba.

 

iata cum testeaza o baie de ulei in centrul de incercari PORSCHE 

crezi ca uleiul e testat mai cu blandete Pana dau certificarea scrisa pt norma fabricantului de ulei?

 

 

PROBLEAMA  la motoarele pe benzina turate    este HTHS rezistenta la forfecare a uleiului la 150grade  ce greu o gasesti mare la uleiuri 0w40   (cazuri  si marci rare)  ce face ca pelicula de ulei sa cedeze (se rupe)  in temperatura mare si turatie.

 

Ca o recomandare personala ti as spune sa mergi pe SHELL HELIX ULTRA 5W40  Bidon gri cu logo Ferrari pe el. (Ce are aprobare OFICIALA  PORSCHE A40  SI FERRARI)  

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce exemple demonstrezi asta? ce firma are HTHS mai mic la 0w-40 decat la 5w-40?

 

iar benzinarele porsche sunt sigur ca ar fi ok cu 5w-30 C30 daca ar fi rulate ca orice vw. dar evident mecanicii se gandesc si la mersul pe circuite, pe autobahn, unde primesc conditii pe care nu le vede un vw(temperaturi mai mari, turatii mai mari si sustinute nemilos). romanii nu fac de-astea, mai ales cu vw.

pasul urmator ar fi sa recomanzi uleiuri bune pt M-uri, intelegi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c30 e recomadat de porche la benzinarele hibride ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA HTHS  am mai spus odata  in topicul RAVENOL 

 

.IATA......EXEMPLE....care  scot la iveala performanta  unor  uleiuri si ne arata ca "nu tot ce straluceste e aur"

 

  Castrol RS 10w-60 HTHS 3.7

Castrol RS 0w-40 HTHS 3.7

Silkolene PRO S 5w-40 HTHS 4.07

Motul 300V 10w-40 HTHS 4.19

Motul 300V 5w-40 HTHS 4.51

Redline 5w40 HTHS 4.6

Redline 10W40 HTHS 4.7

Mobil 1 15w-50 HTHS 5.11

Silkolene PRO S 10w-50 HTHS 5.11

Silkolene PRO R 15w-50 HTHS 5.23

Motul 300V 15w-50 HTHS 5.33

 

 

si FERRARI NORD AMERICA  recomanda   (SHELLde fapt) )PENZOIL 5W30 ULTRA (MADE IN USA)  pt agregat

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca, teoretic noi ar trebui sa folosim un ulei cu acelasi HTHS cu cel folosit de producator la prima umplere.

 

Acum, de acord, testele specifice Porsche sunt un criteriu deloc de ingnorat insa, referitor la uleiul 5w30, Porsche nu il recomanda pt al lor benzinare pt faptul ca ajung la aproape 8000 ture si e gandit acel motor sa le atinga destul de des.

Insa intr-un umil motor vw proiectat la inceputul anilor 2000 si care abia atinge 6000-6500 rpm, insa de regula fiind exploatat pana in 4000 ture, pelicula va rezista fara pbme, precum rezista si in cazul testelor Porsche pt diesel-uri, care pun pariu ca se incadreaza in cam aceeasi plaja de turatie cu benzinarele vw.

 

Astfel pt vw, eu unul consider mai bun 5w30-ul, chiar fara aprobarea A40 decat un 5w40 si asta pt ca era uleiul utilizat pe vremea lui sa zic asa. Si oricum o are pe cea C30, care nu e de lepadat totusi.

 

Dar legat de hths, de acord, se observa o tendinta de scadere a acestuia pt uleiurile subtiri, utilizate pe scara larga in motoarele mai noi. E posibil ca acum sa conteze alti parametrii, nu cred ca vre-un produicator e inconstient sa permita folosirea unui ulei ce nu ar rezista solicitarilor in motoarele moderne. Pt ca practic si teoretic acest hths la asta se refera, la cat de bine rezista pelicula in zonele cu silicitare mare din motor.

 

E posibil ca aceste schimbari sa fie in directa legatura cu normele de mediu din ce in ce mai drastice, pt ca, pe langa hths, s-a umblat si la sulfiri, tbn, ele fiind inlocuite cu formule chipurile mai imbunatatite de aditivi.

Dar pe vremea golfului 4, altele erau normele de mediu, drastice si atunci comparativ cu anii 80-inceputul anilor 90 insa infime cum sunt acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai e un aspect.  HTHS afecteaza ( sau protejeaza, cum vrei sa zici) un motor in timp si la peste 100.000 km, cand nu mai intereseaza pe producator ce uzura exista in lagare, segmenti, ax came.

 

Principalele 2 motive pentru care producatorii folosesc 0w20, 5w20, 5w30 - sunt emisiile (protectia catalizatorului sau DPF) si economia de combustibil.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat      

Cate uleiuri  5w30 5w20sau  0w20 vezi in lista uleiuri la flote daca ele pleznesc de performanta la antiuzura dupa ce motorul e trecut de 100k

 

Daca john deere foloseste 15w40 si in finlanda stie el de ce...(nr 1 mondial in tractoare)

 

Iata o lista de vascozitati 2013 CAMIOANE VOLVO unde uleiurile duc camionul peste 1milion km  ce demonteaza mitul uleiului subtire.

 

http://www.volvotrucks.com/SiteCollectionDocuments/VTNA_Tree/ILF/parts_and_service/service/approved_oils/PV776-89091965.pdf

 

Camioanele sau utilajele folosesc 5w30 exclusiv in climat arctic sau sub -20grd unde startul ar produce uzura mare  cu un ulei cu vascozitate cinematica mare.

 

Deci alegerea tipului si a normei de ulei depinde de tipul de motor daca permite canalizatia si pompa de ulei un downgrade la vascozitati cinematice mai mari nr de km de consumul de ulei al motorului si multi alti factori daca are dpf sau nu  etc etc  

Discutia e lunga si poate dura oricat..

 

Explicatia cea mai simpla ca norma este cea mai importanta in protectia la uzura   este..

 

cu un ulei mobil  1 delvac de flota 10w40  UN MERCEDES SPRINTER atinge milionul de km oricand

 

SE POATE duce oricine intr-o autogara la un sofer de microbuz diesel sa fie intrebat cati km are si cu ce norma  ulei

din aceasta cauza nu se admite low saps la flote..pt ca prescriptia low saps ar duce la scurtarea vietii motorului si castrarea uleiului. 

 

Cu orice  ulei de raft  light duty din ro un diesel de cetatean daca atinge 600000km e sarbatoare in parcare 

iar cele ce depasesc sant exceptii sub 5%...

E adevarat ca la diesele  light duty vw sau oricare cu DPF nu ai de ales si tb sa te duci pe 5w30  PORSCHE C30 ca unica optiune. 

 

LA motoare benzina n-as alege 5w30 ci as merge pe mana inginerilor de la PORSCHE si as incepe cu 0w40 apoi  5w40   si la final vietii masinii cu 5w50   bineinteles cu severa norma  PORSCHE A40.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!