Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

De Liqui Moly Synthoil High Tech 5 W-40 ce parere aveti ?

As dori pentru motorul 1.4 16v cod axp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Pt un audi A6 din 2005 motorul 2.0 tdi de 140 de cai cu seria de caroserie wauzzz4f25n065858 ce ulei recomandati? Norma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLB - PD motorul.5W40 indiferent de marca cu specificatia 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe piata exista un tester de ulei ce spune exact care este uzura uleiului din motor.... sunt dispus sa va demonstrez acest fapt prin proba practica si va demonstrez ca uleiul este responasabil de tot ce se intampla in motor..... bagati un ochi aici si vedeti ce cantitati de ulei trb ce tip de ulei este recomandat si in ce conditii de exploatare.... este valabil pentru auto moto, camioane, masini agricole....

http://www.valvoline...bricant_advisor

si ca sa nu sune a reclama personal folosesc asta...

http://xado.ro/produ...p?id_product=26

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am renuntat la Castrol.Am trecut la Wurth.Dupa vreo 3000km nici o schimbare,nici in rau nici in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre urmatoarele tipuri de ulei ce imi recomandati?

1- CASTROL MAGNATEC C3 5W40 -sintetic

2- CASTROL EDGE A3/B4 5W40 -full sintetic

3- LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 -full sintetic

Masina este polo 9N din 2002 , motor 1,2 AWY , 120.000 km .

Acum are in ea ulei AGIP si 15.000 km de cand a fost facut schimbul dar vreau sa merg pe unul dintre uleiurile mentionate mai sus (bine inteles in cazul in care nu mi se recomanda alt tip)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele 2 sunt cu precadere pentru diesel. Bune si pentru motorul tau, dar mai scumpe si nu prea ai motiv sa dai diferenta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

salut. Eu am un golf v 1.4 tsi 122 cp. Pana de curand am bagat castrol slx profesional 5w-30 ,care am inteles ca nu se mai produce si oricum nu prea sunt multumit de el. As vrea sa trec pe motul. Ce imi recomandati intre MOTUL 300V 5W-40 SAU MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30?Multumesc si :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scump 300V (4 mil - 4 litri) fata de XClean 250 lei 5 litri.... Daca nu folosesti motorul la curse, eu nu as recomanda sa iei 300V. Un ulei de curse nu este intotdeauna potrivit si pentru o masina de zi cu zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

motul 300 v l am gasit la 290 lei 4 litri , si intr adevar 8100 Xclean C3 5w-30 e la 250 5 litri. Ideea este care este mai bun pentru motorul meu? Stiu ca pentru motorul meu tb sa aiba norma 502.00 parca. Motul 300v 5w-40 nu are aceasta norma ,dar scrie "Above existing standads" pe cand pt celalalt are zice citez "Lubrifiant conceput special pentru cele mai recente modele ale grupurilor Volkswagen, BMW, Mercedes si Porsche. Intervale de schim de ulei extinse. Compatibil cu filtre de particule diesel (DPF). ". Vad ca m ai au si Motul specific 504.00 si 507.00 sae 5w-30 ? Ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motorizare TSI ,indiferent de marca 5w30 merge cu 504/507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neavand restrictii de gen PD, merge orice ulei bun pentru benzina. Dar repet, uleiurile de curse au o compozitie chimica ce nu le face apte pentru uz indelungat in trafic de zi cu zi, putand face mai mult rau (depuneri pe pistoane, supape, etc, coroziune, etc)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu am vorbit si cu rex,care foloseste 300v si e multumit,iar masina o foloseste in regim mixt,si zi de zi si pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana de curand am bagat castrol slx profesional 5w-30 ,care am inteles ca nu se mai produce si oricum nu prea sunt multumit de el. As vrea sa trec pe motul. Ce imi recomandati intre MOTUL 300V 5W-40 SAU MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30?

Nu se mai prouduce sub denumirea asta.. I-au schimbat-o in Castrol Edge Professional. In rest e acelasi ulei. Eu am testat "n" tipuri de ulei atat la benzinara cat si la diesel si in final am ajuns la concluzia ca ceea ce pune service-ul (vorbim de reprezentante) este compromisul cel mai bun. Altfel pe toate forumurile se discuta pagini intregi despre uleiuri si ce fac ele de zici ca unele ar avea cine stie ce tehnologie NASA inglobata in ele unele...Toate fac acelai lucru: ung! Atata timp cat uleiul respecta norma ceruta de producator, si este o marca consacrata, nu no name-uri, mai departe din pct meu de vedere sunt detalii. Uleiurile special concepute pentru racing sau conditii extreme, exact dupa cum se spunea si mai sus NU sunt beneifice masinilor de strada. Cheltuiti bani aiurea pe ele. Astia care le produc stiu sa dea cu marketingul in stanga si dreapta de te fac sa crezi ca folosind uleiul X o sa conduci o racheta al carei motor va fi ultrasuperprotajat. Sa fim seriosi...

Cand ai o masina de 100, 120, 150 CP in nici un caz nu ai vreo masina de curse. E o masina decenta, normala, care are nevoie de un ulei normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

stiu ca se produce sub alta denumire,dar nu mai sunt multumit de castrol,masina incepe sa l pape,si tocmai de aceea doresc sa merg pe alta marca de ulei,si m am orientat spre motul. Ok 300v este racing,atunci ramane celalalt,numai sa fie compatibil pt motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai foarte multe optiuni pentru ulei de calitate la motorul de 1.4 TSI. Poti incepe sa cauti uleiuri despre care stii exact de unde provin (made in X) fata de genericele Made in EU.

Poti alege : Liqui Molly, Rheinol, Aral, Motul, etc...

SAu poti cauta Castrol de germania (ambele fete ale bidonului sunt in limba germana)

am atasat poze de la bidoane de castrol din germania.

post-17228-0-20679500-1343992259_thumb.jpost-17228-0-60914900-1343992354_thumb.jpost-17228-0-07903200-1343992361_thumb.jpost-17228-0-00535700-1343992366_thumb.j

sau poti cauta ulei de la fratii de peste ocean ,gen Redline, Quaker state, Penzoil, etc

http://www.ulei-sua.com

http://www.uleidemotor.com

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

M am hotarat la motul 8100 x-clean 5w-30 ,dupa ce fac schimbul am sa vad cum evolueaza masina,mai mult doresc sa i maresc si putin puterea si apoi mai vedem. Castrol a fost ok ca ulei,cert este ca in intervalul 0-10.000 km nu imi pisca deloc,dupa 10.000-15.000 imi papa 500 grame.,ceea ce imi demonstraza ca isi pierde din proprietati desi el este garantat 15.000 km, in conditiile in care nu abuzez de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 mii km sunt pt cei care ii fac extraurban, gen autostrada. la fel ca la long life cu 30 de mii km. in romania ar trebui schimbat la 10 mii, cum spune si uleiul tau. :exclaim:

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

din cate stiu castrol slx profesional 5W-30 era long life,dar mereu l am schimbat pana in 15.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina echipata cu turbo va "papa" un pic de ulei intre schimburi (unele nesemnificativ, altele vizibil). Diesel-urile sunt predispuse sa pape un pic mai mult datorita presiunii mai mari in turbo cu care merg marea lor majoritate. Faptul ca papa 500g la 15.000km eu nu o vad ca pe un motiv de ingrijorare. Am un coleg, cu un 1.8TSI ,masina aflata in garantie caruia intre primele 2 schimburi i-a mancat 3 litri de ulei!! Deci nu 300g ci 3litri! Iar aia la garantie ii spun ca e "normal"... :D :D

Motul e un ulei ok, desi nici el nu mai e ce era odata. Oricum, face parte din zona de sus a clasamentului.

SLX Professional (sau Edge Proffesional cum ii zice acum) este long life insa schimbul la 30.000 se aplica doar in cazul masinilor care din fabrica vin setate cu interval flexibil de service. La cele care au interval fix (ex. QG0) se schimba la 15.000.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si unde se vede daca a venit cu interval fix sau flexibil?

La revizia de un an (8000km) mi-au pus Edge 5w30 Longlife III .Acesta protejeaza mai bine motorul in 15000km decat unul fara longlife?

Din fericire nu a mancat mai nimic in cei aproape 14000km, ce-i drept nu a vazut zona rosie, iar turatii peste 4500 rar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine v-a spus sa tineti 15 mii uleiul? locuiti in germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat acum motul 8100 x-clean 5w40. Am mers 2000 km cu masina si la mn vede foarte des linia rosie.... e fix la maxim pe joja. Cu castrol daca mergeam asa trebuie sa completez 200 grame cel putin. Recomand motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe caietul de service al masinii, pe prima pagina acolo unde este lipita eticheta aia mare cu diverse serii, in dreapta jos trebuie sa iti apara QG0 (interval fix), sau QG1 (interval flexibil) Am atasat o poza cu respectiva specificatie. Daca ai QG1, teoretic (pt ca in Romania doar teoretic se poate aplica asta) poti sa schimbi la 30.000. daca ai QG0 schimbi la maxim 15.000km. O masina care are QG0 poate sa foloseasca si ea la fel de bine un ulei Long Life cu mentiunea ca este indicat a fi schimbat in intervalul 10.000-15.000km. Invers nu merge..

In general mai toate service-urile de reprezentanta lucreaza cu uleiuri tip LL pt. toate masinile la momentul actual. Care protejaza mai bine si care e mai cu mot..e o discutie care poate devenni foarte lunga pt ca opiniile vor fi mereu diferite. Opinia mea este ca daca uleiul se schimba in la 10.000 - 15.000km atata timp cat e un ulei de marca decenta, protejaza la fel de bine indiferent ca e sau nu LL. Teoretic un ulei LL creeat spre a putea fi folosit 30.000km, se presupune ca isi pierde mai greu proprietatile in timp decat unul non LL.

Dupa cum am mai spus, eu am experimentat multe uleiuri pe diferite motoare si nu am avut niciodata probleme cu vreun motor din cauza uleiului. Din cauza asta am si renuntat demult sa-mi mai bat capul. Urmaresc doar 3-4 aspecte cand schimb un ulei: sa fie marca cunoscuta, sa fie de origine controlata (nu proveniente dubioase), sa respecte norma impusa de fabricant pt tipul de motor in cauza si sa-l schimb la maxim 15.000km.

Pt motoarele TSI eu as merge pe uleiuri 5w30 in orice anotimp. Iar pt masinile cu multi km (peste 150.000) m-as orienta catre un 5w40 care sa respecte norma impusa

post-6557-0-46228900-1344264863_thumb.jp

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri. Personal probabil ca raman pe Edge 5w30 Longlife III si la revizia de 2 ani. Uleiul nu se consuma, cum mi se duce antigelul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!