Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Pe undeva ai dreptate, dar daca achizitionezi o masina SH la care nu prea ii stii istoricul reviziilor (ce ulei si la cat timp) sau din contra vezi ca arata/suna nu chiar ok, ar trebui sa te gandesti sa folosesti uleiuri cat mai premium (chiar daca te duci numai cu 50 km/h cu el), cu pachet de aditivi performanti si caract. bune, daca vrei sa mai speli si salvezi ceva din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e f uzat, atunci il desfaci, iar fu 2000 de lei, posibil putin mai mult, schimbi ce trebuie in el si te bucuri de motor.

Daca motorul e ajuns intr-o astfel de faza, daca-i pui un ulei f bun, din cazua vascozitatii mici va fi consumat in nestire de motor cu tot pachetul lui premium de aditivi.

 

SergiuD, tu ai un ulei mai subtire in motor, cum stai cu consumul?

Eu deja cu 5w40 am 7000 km, si mi-a consumat 2 liniute de pe joja, deci insignifiant de putin.

 

Bun, acum ce am spus am spus avand in gand masina actuala.

Daca as avea una noua, care folosesc uleiuri lolg life ce au din ce am vazut un tbn mai scazut, acolo intradevar, as cauta un ulei cu un pachet de aditici mai bun, cu tbn mai mare, pt ca, la stilul de mers din Romania ar trebui schimbat tot cam la 10.000.

 

Parca pe topicul Ravenol, cineva a facut un test al tbn-ului la un astfel de ulei si dupa 10.000 deja era ajuns la nivelul critic.

 

Noi cu motoare mai vechi trebuie sa ne uitam la un sulf in jur de 1; 1.2 fara a ne ingrijora ca mare comparativ cu uleiurile noi si desigur un tbn cat ai mare. Din fericire sunt multe uleiuri obisnuite ce intrunesc conditiile acestea.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja 5000 km cu masina personala de la ultimul schimb de ulei. Folosesc Mobil 1 Esp formula si nu mi-a consumat nimic pana acum. Nu intentionez sa-l schimb mai devreme de 13k km si asa am facut si pana acum. Motorul se aude si merge bine atat la rece cat si la cald. Masina are 81k km. 

Si sa nu uit: uleiul se innegreste dupa 30 km de la schimb  ^_^

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e la diesel, se inegreste imediat, la benzina e semn rau daca trece de culoarea maro inchis.

Eu am observat ca pana in 10.000 de km la al meu benzinar uleiul isi pastreaza o culoare f apropiata de cea de umplere, inchinzandu-se putin dupa.

Cel mai tarziu l-am schimbat si eu in jur de 13.000 insa pe atunci schimbam uleiul al 6 luni pt ca faceam multi km, alte vremuri, bani mai multi in buzunare, benzina mai ieftina.

 

Dupa o experienta neplacuta cu Ravenol, raman la parerea daca masina merge ok si nu consuma ulei cu un anumit producator/sortiment, sa nu se schimbe uleiul de dragul schimbului, chiar daca pe hartie uleiul respectiv pare mai bunicel.

Mai degraba sa se aiba grija sa provina din sursa sigura si sa se exploateze masina in conformitate cu potenta uleiului.

 

Pt ca, mie Ravenolul la rece imi cauza zgomote pt 1-2 secunde ca de metal pe metal, noroc ca-l schimbasem cu cateva zile inainte de venirea frigului, insa culmea, cand erau peste 5-6 grade pornea masina fara zgomot.

Eu unul nu prea mi-am batut capul prea mult, am pus inapoi Mobil, de atunci sa tot fie 2 ani si jumatate si fara pic de zgomote ciudate chiar si la -20 de grade.

Asta nu insemana ca Ravenolul nu e un ulei bun insa cred ca era prea fluid pt ce-mi trebuia mie sau cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e f uzat, atunci il desfaci, iar fu 2000 de lei, posibil putin mai mult, schimbi ce trebuie in el si te bucuri de motor.

Daca motorul e ajuns intr-o astfel de faza, daca-i pui un ulei f bun, din cazua vascozitatii mici va fi consumat in nestire de motor cu tot pachetul lui premium de aditivi.

 

 

Cine  a zis ca uleiul de calitate este numai cu vascozitate mica??? 

Dupa o experienta neplacuta cu Ravenol, raman la parerea daca masina merge ok si nu consuma ulei cu un anumit producator/sortiment, sa nu se schimbe uleiul de dragul schimbului, chiar daca pe hartie uleiul respectiv pare mai bunicel.

Mai degraba sa se aiba grija sa provina din sursa sigura si sa se exploateze masina in conformitate cu potenta uleiului.

 

Pt ca, mie Ravenolul la rece imi cauza zgomote pt 1-2 secunde ca de metal pe metal, noroc ca-l schimbasem cu cateva zile inainte de venirea frigului, insa culmea, cand erau peste 5-6 grade pornea masina fara zgomot.

Eu unul nu prea mi-am batut capul prea mult, am pus inapoi Mobil, de atunci sa tot fie 2 ani si jumatate si fara pic de zgomote ciudate chiar si la -20 de grade.

Asta nu insemana ca Ravenolul nu e un ulei bun insa cred ca era prea fluid pt ce-mi trebuia mie sau cine stie.

 

La ce Ravenol te referi?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 hc de inalta puritate au molecule similare PAO si pot aduce uleiul PREMIUM la pret mai mic.

 

 

si deci e totuna sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan - am schimbat uleiul in decembrie 2013 (Motul xclean+ 5w30), am circulat zilnic pe distante scurte, nu stiu cate mii de km am facut dar putine in orice caz dar am mers cam doar urban, ulei am bagat pana la maxim pe joja si de ceva vreme s-a stabilizat pe la jumatate intre minim si maxim, eu zic ca e ok dupa aproape o jumatate de an de chinuit masina zilnic urban cand ea are peste 170k (pe bord :D ) sunt curios daca mai scade dar ma mananca sa-l improspatez pe cel din motor ca mi-a mai ramas in bidon fiind de 5l :P

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuibusel, nimeni nu a spus ca uleiul bun e neaparat cu vascozitate mica insa decat sa cari ulei f scump dupa tine in timp ce el e consumat de motor pt ca e uzat, nu e o treaba tocmai ortodoxa.

Daca ai pbme cu motorul eu sunt de conceptia ca acesta trebuie reparat, nicidecum cautat un ulei minune cu care cat de cat motorul sa mearga cum trebuie.

Daca e consumat excesiv o dai in ale belele, legate de catalizator smdp.

 

Eu am avut pbme cu Ravenol VSI 5w40.  E putin mult spus probleme, pur si simplu nu i-a placut motorului, luand ca reper strict zgomotul de la pornire, in rest auzindu-se si functionand corect. Oricum e mai fluid acest Ravenol decat Mobilul ce-l folosesc, e posibil sa nu-i placa motorului meu uleiurile prea fluide, nu stiu ce sa zic, oricum acest 5w40 de la Mobil nu e consumat decat in cantitate neglijabila, zic eu in 10.000 km undeva 2-300 ml. Si de la Ravenol acusi sunt la al 3-lea schib cu Mobil, inainte de Ravenol folosind tot Mobil. Practic m-a mancat unde nu trebuie pt faptul ca scrie pe bidoane Made in Germany.

 

Sergiu, pai completeaza, si cumulezi distantele de pe joja.

Acum, 5w30-ul, e posibil sa il consume pt faptul ca e si subtire, pun pariu ca daca ai pune un 5w40 de vascozitate medie, nu dintre cele mai fluide din grupa, nu ti-ar mai consuma deloc.

Oricum, dupa 150.000 cam trece vremea xw30-ului insa depinde si de exploatare.

Dar la modul de exploatare al tau ramai cu 5w30, macar iti ofera o protectie marita.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuibusel, nimeni nu a spus ca uleiul bun e neaparat cu vascozitate mica 

 

Am dedus din propozitia ta: 

 

 

daca-i pui un ulei f bun, din cazua vascozitatii mici va fi consumat in nestire de motor cu tot pachetul lui premium de aditivi.

 

 In rest sunt de acord cu tine, doar ca la ce te referi tu este o uzura maxima, unde nu o mai rezolvi cu nici un ulei, dar eu ma refeream la o uzura normala, eventual intretinere deficitara anterioara (care se mai slaveaza cu un ulei de calitate), dar nu motor in prag de RK.

 

 

Eu am avut pbme cu Ravenol VSI 5w40.  E putin mult spus probleme, pur si simplu nu i-a placut motorului, luand ca reper strict zgomotul de la pornire, in rest auzindu-se si functionand corect. Oricum e mai fluid acest Ravenol decat Mobilul ce-l folosesc, e posibil sa nu-i placa motorului meu uleiurile prea fluide, nu stiu ce sa zic, oricum acest 5w40 de la Mobil nu e consumat decat in cantitate neglijabila, zic eu in 10.000 km undeva 2-300 ml. Si de la Ravenol acusi sunt la al 3-lea schib cu Mobil, inainte de Ravenol folosind tot Mobil. Practic m-a mancat unde nu trebuie pt faptul ca scrie pe bidoane Made in Germany.

 

 

 

Si cu Ravenol cat iti consuma??

 

La Mobil 5w40 te referi la esp formula M sau Mobil Super?? SI sa intelegem ca dupa acest Mobil nu mai ai deloc zgomot la pornire??

 

Si eu vreau sa fac un schimb cu VSI, am si eu zgomot la pornire, dar daca tu zici ca ai testat cu mobilul si a disparut total sa incerc si eu daca esueaza VSI-ul, desi am mai citit pe aici si numai utilizatori multumiti de el, cu benzinare de 1.4/1.6. Acuma poate la al tau sunt de asa factura lagarele si sistemul de livrare al uleiului in motor incat o vascozitate mica nu ar mentine presiune ca lumea nici de nou (+ ca mai ai si uzura de 12 ani = zgomote).

 

Eu m-am tot intrebat de ce la aceste motoare de la VAG de 1.4 (pana in 2006-2007) nu e acceptata vascozitatea de 0w40 in cartea tehnica (ca am avut alte masini din acelasi an de fabr., benzinare care aveau 0w40 in carte si mergeau struna cu el) si asta poate fi un motiv, ca sistemul de ungere (canale bloc si chiulasa + lagare cuzineti, ax came, pompa ulei, etc.) nu este proiectat de asa natura sa poata functiona cu vascozitatea asta, de aici deducand ca si un 5w40 cu vascozitatea mai mica la 40 grd poate sa nu ii convina din aceeasi cauza. Poate nu e facut pt vascozitati mici, dar voi reveni si eu cu rezultate dupa ce trec ceva km cu noul schimb ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan - am avut 5w40 si disparea mai repede (e drept posibil pe la epurator la care am acum garnituri noi) dar si cu 5w40 era la fel, cand ajungea la jumatate pe joja stagna nu mai scadea nivelul de ulei, nu e singurul motor la care am observat treaba asta, si sunt convins ca nu scade sub minim pana la schimb fiindca ii cunosc deja naravu' :)

 

eu nu cred in ideea ca un ulei mai gros il consuma mai putin incat sa fie ceva vizibil practic, cred ca treaba asta e valabila doar pe hartie si practic e insesizabila diferenta, asta din ce am constatat eu in practica, si anume eu m-am convins ca nu sunt vizibile diferentele de consum intre vascozitati

 

nu mai schimb tipul uleiului fiindca am observat avantajele pornirilor la rece, la HTHS e ca un 5w40 deci nu vad rostul sub nici o forma sa ma intorc la acel ulei, eventual ma bate gandul sa incerc Specific 504/507 care e cam acelasi lucru dar s-ar putea preta mai bine la mersul meu preponderent urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuibusel, 0w-40 e chiar recomandat, lasa manualul ala gandit pt anii `90. cred ca ai avea o revelatie, evident sa nu fie contrafacut.

acum ceva ani, inainte sa fie 5w-30 asa vizibil, imi recomanda ca prima optiune 0w-40 toate "oil finder"-ele de la toate uleiurile. si acum mai apare dupa 5w-30, varianta 0w-40 si 0w-30, si abia pe urma 5w-40 si mai rar 10w-40.

 

daca tineti la masini si mergeti des prin oras, schimbati la 8k km cum e recomandat(indiferent de ulei, mai putin redline :) ), altfel se va conserva puterea motorului.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu redline tine de partea subiectiva, omul vede ce vrea sa vada, de cand e lumea omul a cautat senzationalul si miracole, daca inventau ceva smecherie se globaliza cum s-a facut cu atatea inventii, pana una alta mie mi se pare ca "umbla cu reviste"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul Sergiu e ca ideal un ulei trebuie ales cu HTHS-ul mare ( eventual la acelasi nivel cu uleiul de prima echpare pus de VW) si vascozutatra cat se poate de mica.

Si pe mine ma batea gandul sa trec la w30 insa cel putin la cum si cat merg cu masina nu vad inca rostul.

 

Cand ma refeream la vascozitate, ma gandeam la garnituri, care oricum nu mai sunt asa elastice ca atunci cand erau tinere si pe acolo mai poate fi consumat.

 

Legat de Ravenol, situatia a fost asa: dupa cca 1 saptamana de la schimb, respectiv cateva sute de km in care motorul s-a comportat perfect, a venit iarna.

Si a inceput show-ul. Bataile alea era groaznice, ma-m si speriat, crezand ca a patit ceva motorul.

Dar, logica mi-a dictat sa schimb imediat uleiul, revenind la ce era inainte, altfel daca facea si cu Mobilul era clar ca s-ar fi intamplat ceva la motor.

Si toate au revenit, insa Ravenolul l-am tinut cred ca max 300 km, deci nu pot spune nimic despre consumul de ulei.

Iar de pornit cu zgomot sa fi fost vreo 3 zile, apoi s-a incazit vremea, fiind este 5 grade timp cat nu a mai facut, insa cand a venit iarasi frigul, au reinceput zgomotele si l-am schimbat imediat.

Eu folosesc Mobil Super 3000 X1 si cu mana pe inima spun ca la -20 de grade poneste perfect, fara zgomote sau alte cele.

Ca e mai zgomotos motorul la rece e alta treaba, insa e zgomotul specific, nicidecum ceva anormal.

Dar oricum eu nu forjez inutil masina, am grija in mare de ea, astfel incat acest mobil are timp sa-si faca treaba cum trebuie.

Recunosc ca in primii ani mergeam ca vantul, pe atunci foloseam Castrol Magnatec 5w40 adus din Germania, dar dupa ce a nascut sotia, ma multumesc cu condusul defensiv. Pt ca, daca se merge tare, cu ture dese peste 4500 rpm, e posibil ca un ulei obisnuit, ca acest mobil sa nu mai fie chiar potrivit, sa creasca consumul smdp.

 

Legat de pbma cu uleiul 0w, stiu ca doar motoarele cu QG1 au aceasta recomandare, ele fiind de fapt long life, azd-ul spre exemplu fiind unul dinte ele. Cred ca s-au introdus motoarele acestea QG1 dupa anul 2001.

 

Si de acord cu Jag, daca se merge min 70% in oras, deja schimbul trebuie facut la jumatatea intervalului, deci 7500 km, fiind regim de exploatare sever.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 50% oras tot sever e. defapt si extraurbanul e cam sever la noi. :)

0w e long life doar la 0w-30, daca nu are vw 502, ci 503.

 

macar mobil 1 sa-i pui, eu nu as pune seria "2". incearca 0w-40 si daca nu-ti place imi dai warn. :D

 

zgomotul poate fi subiectiv, poate ce ne suna rau e defapt bine pt motor. si eu am auzit povesti cu sunete despre 5w-30 dar incercandu-l mie imi suna si il simt mai bine decat 5w-40. iar faptul ca nu mai da in nas cu motorul rece e evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 5w30/40, HTHS mai mare de 3,7 nu o sa vezi decat la uleiurile premium de la 60 de ron in sus litrul. Cel putin eu nu am intalnit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna condus sever? turatii mici, mers mult la ralanti, porniri si opriri dese.

 

Eu daca trebuie sa merg 2-3 km si nu ma grabesc prefer sa merg pe jos.

Daca merg cu masina, ma fatai de obicei cam 5-7 km de la prima pornire tocamia pt ca e indicat atat pt eliminarea condensului, pt reincarcarea acumulatorului cat si pt uleiul in sine,

Iar in extraurban, merg de regula la 3000 ture.

Daca se merge cu cap si condusul in oras poate fi un condus normal.

Doar in ambuteiaje si mers pe distante f scurte e intradevar un regim sever de exploatare, in rest nu are ce sa-i faca rau motorului ba din contra, ture scazute, viteza relativ mica, deci solicitare respectiv uzura mica.

 

Dupa mine in modul meu de consus si de exploatare, chiar si mobil simplu in max10.000, desi in ultimii 2 ani l-am schimbat la max 7000, nu are voie sa nu faca fata si sa nu asigure o protectie suficienta motorului.

 

Da de acord, daca l-as forja de l-ar lua dracii, daca as cara f mult cu el, daca as merge tot timpul in zone unde motoryul e mai solicitat( exemplu zonele montane) atunci da, sa zic ca ar merita un ulei mai scump si mai bun.

 

Nu va spun ca americanii au efectuat niste teste folosind ulei mineral vs ulei sintetic pt taximetre si au conclizionat ca o masina exploatata cu cap, nu are nevoie neaparat de ulei mai superior daca se schimba uleiul la timp.

 

Insa, repet, conteaza acel ulei sa-l cumperi din sursa sigura, sa nu fie contrafacut.

Pana la urma si acest ulei mobil super 3000 depaseste cerinta vw 502.00 si nici eu nu am un super motor sub capota care ar cere musai un ulei premium.

 

Legat de zgomote, fiecare masina are zgomotul ei specific. Insa daca dupa un schimb deja iti face motorul ca naiba, eu nu pot spune ca merita sa tii acel ulei doar pt faptul ca fisa lui tehnica e superioara celui precedent.

 

La noi daca stai bine si analizezi, teoretic nici nu ar trebui sa depasesti turatia de cumplu maxim, deci la un mers corect, motorul chiar nu e f solicitat.

 

Iar eu unul daca ar trebui sa merg preponderent cu viteze de 130 km +, nu as fi asa de sadic si as abuza de un motor gen 1.6, mi-a scumpara unul turbo, de peste 120 cai care e mai potrivit acelui regim de exploatare, pana la urma nu degeaba sunt atatea motorizari pe o platforma, pt ca fiecare e potrivita unui anumit regim de exploatare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu orice ulei 5w50 se simte o diferenta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 hc de inalta puritate au molecule similare PAO si pot aduce uleiul PREMIUM la pret mai mic.

 

 

si deci e totuna sau nu?

 

cam asa ceva  fac 80% din treaba bazelor PAO la pret mult  mai mic 

pai sa vedem  cea mai pura baza HT  DIN LUME puritate 99,5% (aromatice sub 0.5%)  (INCOLORA DUPA SEVER HT)  

 

UN EXEMPLU

 

10W40 DURON-E  PETROCANADA  NICI UN GRAM DE PAO

 

POUR POINT  -45C  

HTHS 4.4  

CCV  6150  LA -25  C

 

Daca exista vre-un 10w40 pe piata cu parametrii egali sau mai jos cu astia  si sa aiba  NORMA   VDS-4  si pretul lui PC  

ASTEPT SA-MI ZICA CINEVA....

 

E TRANSPARENT asa e de pura baza.   "il bei" ....

 

 

hydrocrackarea severa nu e acelasi lucru cu  HC NORMAL....

 

IATA PROCESUL

 

http://lubricants.petro-canada.ca/resource/download.aspx?type=TechData&id=IM-6502E&language=en

 

majoritatea semisinteticelor de pe piata au PP -33   SAU -36 foarte rar  (contin parafina mai multa (aromatice peste 0.5%) deci depuneri de ceara prin motor.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nec100: divagam, iar...

Petrocanada este un ulei pentru masini grele fara nici o norma VAG. Sigur, suna bine PP -45, HTHS 4.4 dar nu este 504/507; de acolo pornisem discutia.

Exista vreun ulei cu baza similara cu Petrocanada dar cu aprobari de la VAG? La asta se rezuma discutia noastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista

http://www.konetex.ee/failid/galerii_pildid/Europe%20Synthetic%205W-40.pdf


50700  nu exista pt ca tb sa fie cu baze PAO in compozitie sau amestec  PAO CU GR 3+     si PC nu face uleiuri cu PAO in baza.

 

DAR EXISTA fabricanti de top pt vw 50700

 

MOBIL1 1   (cu BORON NITRIDE in compozitie)

FUCHS  cu tehnologia XTL

BARDAHL   TECHNOS  C60   cu  tehnologia moleculei fulerene

MILLERS  oil    cu tehnologia nanodrive

 

ai de unde alege  daca vrei sa cada caroseria pe motorul inca in viata...

 

 

IATA ce foloseste englezul  cu norma   VW50700

 

http://www.opieoils.co.uk/c-754-vw-50700-oil.aspx

 

 

SHELL  Helixul cu logo Ferrari pe el  daca nu darama  motorul la FERRARI  la 8000 rot/min  nu-i  face nimic nici PD de la FAUVE

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Mobil1 te referi la 5W-30 Esp Formula, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Eu am folosit de curand un ulei concentrat Xado se numeste . Diferenta se cunoaste  cam dupa 10 mi dar pot spune ca e super  uite si un link de unde am luat eu 

http://www.inspectieauto.ro/article/Ulei-de-motor-Xado-5W-50-SL-CF-Street-Racing-1L/43

Suna bine descrierea, dar e enervant ca nu au fise tehnice pe site.

Ne poti si descrie putin diferenta? Diferit fata de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Mobil1 te referi la 5W-30 Esp Formula, nu?

da

 

 

nu cred ca e aprobat, cred ca e doar citire de la ei ca intruneste conditiile pentru acele norme...

 

le depaseste pe normele de "cetatean" ..... scrie pe fisa multe uleiuri nu sant in lista erwin dar depasesc norma

multi nu vor sa plateasca VW si scriu recomended si nu aprovved

respectivul ulei e derivat din ulei de flota deci mult mai biun ca norma light duty vw50501

 

suprapune la lubrizol tools    

 

  vw50501  cu VDS-4 DE LA VOLVO sa vezi ca o bate la poponet norma de flota pe cea de vw.50501

 

dar daca tot vrei aprovved ti-am dat exemple mai sus unele uleiuri premium..

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!