Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Pai asta nu arde odata cu motorina,ca la benzina am văzut ca de anul viitor e băgat 8% biodisel.Ar trebui sa ungă componentele si sa ardă acest biodisel find ulei de rapița sau alte plante tehnice.Asta din ce stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Polo 1.4 tdi DPf 2006 Mobil super 3000 5w30 e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea.... nici FE nici XE.

Uita-te si tu pe bidon sa aibe norma wv 504.00 / 507.00. Ala e bun pentru masinile cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Emy_ said:

Pentru Polo 1.4 tdi DPf 2006 Mobil super 3000 5w30 e ok?

Mobil 1 ESP formula 5W30. Asta are norma 507 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CC 2.0 tdi 2008 bag Mobil 1 ESP 5w30

Touran 1.6 tdi 2014 bag Mobil 1 ESP 5w30

La polo e ok daca bag tot Mobil 1 ESP 5w30?

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! As vrea sa fac si eu schimbul de ulei la un Golf 6 1.2 tsi 105 CP. 
Am de ales intre: 

- Castrol Edge 5w30  (dar nu prea il gasesc rezonabil in romania ca stiu ce e in sticla)

- Mobil 1 ESP Formula 5w30 (am citit despre el si mi se pare ok)

-Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 (mi se pare unul dintre cele mai ok)

-Ravenol, dar nu stiu ce tip de 5w30 sa aleg

Dintre toate 4 as merge cel mai mult pe ravenol sau liqui moly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pentru motorul de 1.4 ai tot norma 507 atunci poti folosi fara probleme.

Ca un oarecare top ar fi asa 

1 Amsoil European Formula 5w30

2 Mobil 1 ESP 5w30

3 Motul Specific 5w30

4 Total Quartz Ineo 5w30

Toate au norma 504 (benzina) si 507 (diesel) .

Primele doua conform fisei MSDS sunt cu adevarat sintetice iar 3 si 4 au cam 30% baza

provenita din ulei mineral si restul mixtura sintetica.

Daca faci o paritate calitate pret Mobil 1 ESP sta foarte bine. (45-47 ron litru)

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută un ulei omologat VW pentru motorul tău. Eu recomand, după o experiență de aproape 10 ani, Mobil !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 504.00-507.00 un ulei are aproximativ 30% PAO și 1-5% esteri. Restul este ulei hidrocracat. Prin urmare termenul full sintetic nu se poate aplica. Acum tendința este de a înlocui o parte din PAO cu GTL mai ieftin și de a trece de 30% componente sintetice. 

În fine, conținutul mai mare de ulei sintetic nu garantează extraperformante fără o aditivare adecvată. Dar firmele producătoare speculează apetitul clienților pentru ulei ,,sintetic" și încearcă să ofere ceea ce se cere. Sunt producători care reușesc să facă uleiuri performante cu hidrocracate de calitate. O bază de hidrocracat bună nu este ieftină. 

Ideea este că ar trebui să mergi un pic împotriva curentului în căutarea celui mai bun ulei pentru mașina ta. Iar cel mai bun s-ar traduce prin cel mai echilibrat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun nu exista, doar cel mai des schimbat, cu norma corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele V6 3,0 tdi care ar fi cele mai potrivite uleiuri din gama 507.00? Avand in vedere distributia pe lant si problema cu dezamorsarea intinzatoarelor care produc zgomotul specific de lant la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albinatrevel indiferent că optezi pentru un Total ieftin sau pentru un brand care costă +200 lei bidonul de 5 litri, contaminarea de la mersul în oraș, regenerari etc vor afecta proprietățile uleiului care se vor traduce prin simptomele enumerate de tine. Altă șansă nu ai decât intervale de schimb mai scurte. 507.00 proaste nu se prea fac. Cel mai bun ulei încă îl caut și eu. Până atunci sfatul lui calin.g este cel mai bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum contaminează regenerarea filtrului de particule uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea se face prin "imbogatirea amestecului",adica surplus de motorina care poate ajunge si in ulei,contaminuandu-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr " Sfântul Graal" al uleiurilor de motor încă nu a fost descoperit. Normele 504 507 sunt destul de restrictive și toată lumea se conformează. Din câte știu eu pachetul de aditivi este cam același indiferent de producători. Singurul lucru pe care îl poți face pentru a dormi noaptea liniștit este să îl schimbi la 7000/maxim 10000 km, chiar daca de exemplu Amsoil garantează 25k mile fara probleme.

La dieselurile euro 5/6 care în momentul accelerări nu mai scot fum in zilele noastre gazele arse unt recirculate in proporție de 75%. Este chiar normal ca uleiul sa aibe de suferit. Nu mai spun și de bâzdâgania care se cheamă biodiesel prezent în motorina și efectele lui asupra uleiului .

 

Modificat de V.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de la Castrol 5w30 la Vapsoil(Shell) 0w30 si zgomotul motorului e mai pronuntat, mai ales la rece. In schimb, nu am mai auzit niciodata lantul care inainte mai facea zgomot daca era masina nepornita cateva zile.

Intrebarea esta este daca un 0w ofera protectie mai slaba in conditii de mers pe autostrada mii de km la turatii mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapsoil 0W30 respectă normele producătorului ?

De regulă pentru turatii mari îți trebuie un ulei mai vâscos care să își păstreze calitățile la temperaturi mari. Partea nasoala este că la temperaturi joase până ajunge la 90 de grade nu o să îți placa. Acum depinde cum folosești agregatul din dotare. Dacă ai sa spunem doua porniri pe zi și 500 km la turații mari merita un asemenea ulei. Dacă ai 20 porniri opriri și 100 de km mai bine nu. 

In concluzie respectă normele pentru motorul tau și schimba-l cat mai des daca mergi turat.

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Protectia la cald e aceeasi, la rece e ok, merge fara probleme. In Germania se utilizeaza f. des acest tip de vascozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@V.M.Da, Vapsoil 0w30 are norma 507.00.

Masina o folosesc numai in regim extern, fara oras, in cea mai mare parte autostrada. Schimb uleiul la 10-12000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta mergi fara probleme cu Vapsoil.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 7 ore, noobsound a scris:

...curetzi.. cantitatzi... segmentzi...

Te rog renunta la scrierea gen mIRC...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog să păstrați discuția ontopic, adică ce uleiuri recomandaţi. Pentru alte discuţii de genul analizei uleiului, schimbului acestuia, intervale de schimb etc. există topic-uri separate sau dacă nu atunci iniţiaţi o altă discuţie.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam la pag. 134 de un schimb ulei mai de criza.. sunt multumit are 7k acum, ramin la acest ulei. Parca nu il papa asa repede gurmandul meu golf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius-Dan  Eu am recomandat uleiul ala de 78lei 5Litrii la toate benzinarele de generatie veche cat si la dieseluri non PD si de fiecare data am luat Downvoturi!   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total Quartz 9000, 5W40 nu este sintetic (Grupa IV API):

http://www4.total.fr/Europe/Romania/PDF/total-quartz-9000-5w-40-2017-ro.pdf

Tehnologie de sinteza înseamna ulei (mineral) hidro-cracat (Grupa III API):

http://www.automobilen.ro/tipuri-de-uleiuri-auto-motor-clasificare/

Textul de mai sus nu reprezinta un punct de vedere asupra calității produsului in cauza. Vreau doar sa corectez o informație care poate induce in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!