Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, jag said:

0w nu inseamna ca e mai subtire, doar circula  mai bine(protejeaza) pana se incalzeste motorul, dupa tot "30" este.

merg pe mana ta, avem acelasi motor. Am sa caut Vapsoil 0w30, e mai ieftin decat Shell.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Trofin Liviu said:

Dacă vă uitați pe tds-uri o să vedeți că unele W30 au vâscozitatea la cald în zona de 12,5 (granița care separă un W30 de un W40). Coroborat cu indicele de vâscozitate (este bine să fie cât mai ridicat) poți să deduci dacă baza conținută de acel ulei este una de calitate. 

cum poti sa deduci, care e legatura? daca vrei sa alegi intre 2 uleiuri 5w-40 o faci dupa vascozitatea la cald? poate sa fie mai vascos si mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am hotarat o sa bag redline dar cu euro in fata ca am inteles ca asta fi potrivit pt mine adica asta:

Red Line Euro Series 5W30 Full Synthetic.

problema este cati litrii trebuie sa iau si de unde ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Valvoline SynPower XL-III C3 5w30 si este perfect.

Nu mai mult de 15k km. Mai ales mers in oras.

Schmba l la 10k si gata.

Gasesti si Red L la 88 Lei.

Ai necesar de 4,3 litri.

Am mers si cu Vapsoil 0w30 si a mers super ok.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Urmeaza sa merg la revizie cu o Skoda Rapid 1.2 TSI CBZA 2014, masina are aproximativ 34.000 km si unu interval de service flexibil. Conform istoricului de service pe care il detin (sunt al doilea proprietar) masina a avut primul schimb la aproximativ 22.000km. Masina inca mai beneficiaza de garantie pana la final de 2018. In garantie a fost inlocuit intinzatorul distributiei la 27.000 km (eu suspectez ca schimbul tarziu al uleiului a fost cauza). La mine, pe viitor uleiul se va schimba la 8000km sau  an.

In aceste conditii nu stiu ce varianta sa abordez. Revizia va fi facuta la Avia Pantelimon (masina e cumparata de acolo si acolo are tot istoricul service).

Astfel pot merge pe revizia cu toate piesele lor (ulei + fitru ulei+buson baie+ filtru aer + lichid frana + manopera) la 1100 ron. Cu mentiunea ca filtrele sunt toate de producator(oem), dar despre ulei nu e nimic clar.

Sau aleg varianta 2 in care eu voi venii cu piesele mele iar in cazul in care apare ceva de ordinul garantiei(ma gandesc stric la distributie), va fi analizata si posibilitatea ca defecutul sa fie cauzat de piesele mele, in speta uleiul. Varianta asta presupune un cost de maxim 420 piesele(lichide OEM + filtre MAHLE)  si 350 manopera.  

Varianta a 2 poate fii chiar mai ieftina... daca merg pe ulei Valvoline prezentat pe forum.

Sunt indecis, asta datorita incetitudini legate de uleiul lor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, emihai90 said:

Salut!

Urmeaza sa merg la revizie cu o Skoda Rapid 1.2 TSI CBZA 2014, masina are aproximativ 34.000 km si unu interval de service flexibil. Conform istoricului de service pe care il detin (sunt al doilea proprietar) masina a avut primul schimb la aproximativ 22.000km. Masina inca mai beneficiaza de garantie pana la final de 2018. In garantie a fost inlocuit intinzatorul distributiei la 27.000 km (eu suspectez ca schimbul tarziu al uleiului a fost cauza). La mine, pe viitor uleiul se va schimba la 8000km sau  an.

In aceste conditii nu stiu ce varianta sa abordez. Revizia va fi facuta la Avia Pantelimon (masina e cumparata de acolo si acolo are tot istoricul service).

Astfel pot merge pe revizia cu toate piesele lor (ulei + fitru ulei+buson baie+ filtru aer + lichid frana + manopera) la 1100 ron. Cu mentiunea ca filtrele sunt toate de producator(oem), dar despre ulei nu e nimic clar.

Sau aleg varianta 2 in care eu voi venii cu piesele mele iar in cazul in care apare ceva de ordinul garantiei(ma gandesc stric la distributie), va fi analizata si posibilitatea ca defecutul sa fie cauzat de piesele mele, in speta uleiul. Varianta asta presupune un cost de maxim 420 piesele(lichide OEM + filtre MAHLE)  si 350 manopera.  

Varianta a 2 poate fii chiar mai ieftina... daca merg pe ulei Valvoline prezentat pe forum.

Sunt indecis, asta datorita incetitudini legate de uleiul lor. 

 

Varianta 2 este de dorit. 

DAR, meseriasii de service-uri autorizate pentru garantie de la noi nu accepta piesele tale decat foarte rar - eu am gasit doar la Midocar aceasta posibilitate (si oricum te ardeau la manopera 350 lei ca sa iti treaca cheful..). Ceilalti nu acceptau decat cu piesele si uleiul lor

Drept urmare mie cei de la Brady mi s-au parut cei mai ok - preturi ok si posibilitatea de a avea un ulei la alegere de la ei - Valvoline, Mobil 1, Castrol, etc. Filtrele de aer si polen ti le poti schimba si singur pentru a economisi niste bani (daca vrei).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat cu cei de Avia, accepta si varinata 2, cu produsele mele si cu conditiile de posibila pierdere a garantiei.

Daca ar exista la masina un caiet de service tiparit si nu ar fi in garantie, as putea face singur toata revizia. Totusi tin la acel caiet de service in format electronic pentru ca stiu cat de important a fost pentru mine la momentul achizitiei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o nedumerire..nu stiu ce ulei sa aleg pentru iarna ..5w40 sau 5w30? Intreb fiindca stiu ca BXE este foarte sensibil la ulei.Acum folosesc valvoline synpower extreme 5w40 .Multumesc frumos!

Modificat de Gabriel93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel93 said:

Salut!Am si eu o nedumerire..nu stiu ce ulei sa aleg pentru iarna ..5w40 sau 5w30? Intreb fiindca stiu ca BXE este foarte sensibil la ulei.Acum folosesc valvoline synpower extreme 5w40 .Multumesc frumos!

Tot BXE am si eu, foloseste cu toata increderea 5w40. asta e uleiul pentru PD recomandat,(fara filtru de particule).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc cu incredere de multi ani Ravenol VMO, care este 5w-40. Sunt foarte multumit de ulei, are punct de curgere suficient de jos, -45 grade. iar faptul ca reteta din ultimi ani e Mid Saps, asigura ceva mai multa protectie. 

Nu am simtit niciodata diferenta la sunetul motorului, iarna sau vara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca din ce in ce mai recomandat Ravenol...as trece si eu pe el, dar momentan am pus Mobil ESP Formula 5w30. Nu stiu daca sa pun 5w30 sau 40 la motorul cu 304000 km. Voi ce parere aveti ?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai dpf mergi cu incredere pe 5w40, ai sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma bate gandul sa renunt la Valvoline cu care motorul este cam zgomotos si sa schimb cu Ravenol VMO sau Fuchs Titan Gt1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa 5 schimburi de fuchs gt1 5w40 am bagat valvoline x-treme 5w40  si l-am dat jos dupa 3000km+ pt ca motorul este mult prea zgomotos pt mine. Ravenol nu am incercat, fuchs este mult mai silentios decat Valvoline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline de câteva zile..Este de  vis..super silențios! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polytron chiar nu vreti sa incercati nu ? :))  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inceput sa folosesc aditivul de la Polytron, in ratie redusa (230ml/schimb) si motorul este indiscutabil mai silentios, lucru pe care-l pot observa in special la pornirea la rece. Ideea e ca l-am pus exact cand am trecut de la 5w30 la 5w40, deci poate fi si asta un aspect. Cand vine vara o sa incerc un Redline 5w40 fara Polytron, sa vad care este diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt colegi care folosesc uleiuri de la Polytron ? Din ce am citit este un ulei de luat in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar noutati, uleiuri 0w20 cu noile norme VW 508/509. 

 

Si Fuchs vine tare din spate, 5w30 care respecta norma 229.6 MB, una din cele mai stricte norme:

 

https://wwwfuchscom-94ba.kxcdn.com/fileadmin/schmierstoffe/Unternehmen/News/Press_releases/New_engine_oil_from_FUCHS_for_MB_229.6__02-2017.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Gabriel93 said:

Mai sunt colegi care folosesc uleiuri de la Polytron ? Din ce am citit este un ulei de luat in seama.

Folosesc acest ulei de 2 ani

5w30 la un lupo 1.4 mpi - 300 mii km si pe un polo 1.4 fsi 119 mii mile; sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, deenman said:

Apar noutati, uleiuri 0w20 cu noile norme VW 508/509. 

 

Si Fuchs vine tare din spate, 5w30 care respecta norma 229.6 MB, una din cele mai stricte norme:

 

https://wwwfuchscom-94ba.kxcdn.com/fileadmin/schmierstoffe/Unternehmen/News/Press_releases/New_engine_oil_from_FUCHS_for_MB_229.6__02-2017.pdf

Macar uleiurile sa evolueze si sa compenseze fiabilitatea motoarelor ca mai nou cu ce se produce in materie de motoare de vreo 5 ani in coace nu prea speri sa faci 300 000km fara reparatii majore.   ba mai mult trebuie sa si cheltui o avere pe un ulei scump. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor cu probleme din proiectare va ramane cu probleme indiferent de uleiul folosit. Uleiul nu are cum sa compenseze aceste lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, dragi colegi, am folosit ulei Ravenol la ultima revizie, insa nu stiu de care. 5w30 banuiesc dar mecanicul care mi-a facut revizia a plecat din tara si a inchis service-ul. Ma puteti ajuta cu ce timp sa folosesc? VMP mi s-a recomandat, insa eu imi amintesc de HLS... nu sunt sigur. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o intrebare mai de incepator asa, am achizitionat recent o Skoda Octavia 2 vRS 2.0 TDI 170CP PD BMN, si am decis sa ii fac direct schimbul de ulei. Nu prea aveam habar, intre timp m-am tot interesat, intrebat, cautat pe internet etc, si in cartea masini, este recomandat 507.00 adica 5w-30, pana sa caut am decis sa intreb mai multe persoane, cativa fiind chiar si mecanici, si mi-au spus sa bag 5W-40, ca ar fi mai potrivit pt romania, si m-am cam conformat, iar in prezent am bagat Motul specific 505.01 5W-40.

Intrebarea mea este, poate afecta in vreun fel acest ulei motorul ? Dupa lungi cautari pe internet si ft multe pareri vazute, trebuia sa bag 5W-30 clar. Schimbul a fost facut acum 200-300km, ce recomandati, sa il schimb cu un 5W-30 cat mai pot, sa nu fac vreo dauna la motor ? Si la service mi-a spus ca e ok sa bag 5W-40, dar ma gandesc ca nu de nebuni au trecut aia in carte 507.00, si majoritatea pe internet recomanda 5W-30..astept pareri, urgent.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!