Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

@bubu182 cum vrei ca uleiul să nu se facă cum ai spus tu când el este curățat de tot ce era mai important doar ca să fie protejat DPF-ul? Și mai pe înțelesul tuturor mare parte din uleiul ăsta așa zis modern este plastic! Desfă un motor care a mers în regim LL și ai să îl aduni din fiecare colțișor, o să zici că mașina aia a mers cu pungi si peturi topite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru ulei OEM audi a3, s3 v8,  1.8TFSI. 

 

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Trofin Liviu said:

@bubu182 cum vrei ca uleiul să nu se facă cum ai spus tu când el este curățat de tot ce era mai important doar ca să fie protejat DPF-ul? Și mai pe înțelesul tuturor mare parte din uleiul ăsta așa zis modern este plastic! Desfă un motor care a mers în regim LL și ai să îl aduni din fiecare colțișor, o să zici că mașina aia a mers cu pungi si peturi topite. 

si daca pui alta norma(din cele vechi) in regim LL o sa zici ca a mers cu nisip. :) deci, e clar care e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok. Ca pret cam scump. Gasesti online mult mai ieftin. Nu postez aici detalii si magazine ca se considera reclama mascata. Daca vrei detalii-da-mi un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul original este facut de Quantum, acelasi ambalaj, acelasi continut, aceleasi proprietati. Nu este un ulei rau, insa nici pe departe nu merita suma ceruta pe el, din moment ce acelai bidon dar sub denumire quantum 5w30 costa ~ 35 dolari bidonul de 5 litri adica aproximativ 140 ron.

 

Este exact ca si cum ai cumpara piese OE pe producator gen lemforder dar cu sigla/stanta VAG luata cu flexul si ai plati 50 ron per piesa, sau ai cumpara aceasi piesa cu sigla VAG made by lemforder insa ai plati pe aceasi calitate 200ron. Eu sunt de parere ca unele piese au adaos comercial imens, datorita siglei, iar calitatea nu o regasesti mereu in pret mai mare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, si nu e chiar asa. 

Cele OE sunt facute de anumiti producatori, dar la standardele impuse de VAG, nu cum le fac ei in mod normal. De aici si sigla VAG pe ele.

Modificat de JulianoDamin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mai bine iei vapsoil, are sigla vw si cred ca shell atinge mai bine standardele decat quantum, care mai e si "decat" 5w-30.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Masina seat alhambra an 2006, cod motor brt,  2000 cmc, diesel pumpebduse. Am schimbat uleiul (avea castrol edge magnatec ceva de genul) cu ulei motul 4100 turbo..... Problema este ca m-am interesat tarziu (mecanicul a zis ca asta este uleiul care imi trebuie) are norma vw 505.00 si nu 505.01. Cat de grav este sa merg cu acest ulei? Cand il schimb trebuie neaparat si filtrul sau nu este necesar? Multumesc!

Si uleiul pus este 10w40

Modificat de NFlorin
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km  ai facut cu acest ulei? macar daca luai 6100 10w40.....  maxim 1000 km poti sa il rulezi. Avantajul este ca ai facut o spalare la motor.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut doar 50kilometri ieri l-am schimbat. Ma gandesc sa il schimb sambata diin nou cu unul corect (pana atunci nu vou mai circula cu masina). Care ar fi implicatiile daca circul cu el asa sa zicem 5000km? Sincer motorul pare mai silentios si se aude foarte frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana faci rost de altul merge, abia curata motorul de negreala.

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa il inveti si pe nenea mecanicul ca unele motoare necesita ulei dupa norma, nu dupa urechea lui.

La skoda mea cea veche, din 2001, are 1.9 TDI PD si 325.000 km, folosesc tot 5w-40 dupa normal 505/01 si nu consuma, merge foarte bine... deci se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Care ulei credeti ca ar fi mai potrivit pentru BXE ? Valvoline Syn Power Extreme MST 5W-30 (norma 505.01) sau Valvoline Syn Power Extreme XLIII 5W-30 (norma 507) ? Sau sa merg pe Mobil 1 ESP 5W-30 ?

Modificat de george99xxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai potrivit un ulei 5w40 cu aprobare 505.01 , gasesti lista de uleiuri 505.01 - 2017 pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Shel Ultra Profesional AV-L 5w30, Fuchs GT1 Pro C3 XTL 5W30 si Valvoline Syn Power XL III C 3 5w30 ce ati alege? Par la fel de apreciate si sunt in dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeași dilemă și am mers pe Fuchs. Aș fi ales Shell dacă l-aș fi găsit ușor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De uleiurile Total/Elf stiti ceva?

Oscilez intre cele doua de mai sus si Shell Helix ultra proffesional 0w30 pt un 2.0 TDI CR (2012).

Merci

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Georgik Total a reușit niște rezultate foarte bune la analize, uzuri minime. Voi testa și eu uleiul de la ei, dacă și în mașina mea va da rezultate bune cred că francezii trebuie să fie luați mai des în calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e foarte cumparat, fiindca e de al lor. O sa incerc sa caut mai multe despre el. Ai un link ceva cu testele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ati alege intre Fuchs GT1 Pro C3 XTL 5W30 si Valvoline Syn Power XL III C 3 5w30 și de ce? Multumesc.

(Golf 6 2.0 TDI CR, 140 CP, 140.000 km, norma 507.00)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mavet Valvoline am folosit eu (507) cu bune rezultate. Motorul merge foarte liniștit și este mai plăcut în exploatare în oraș (motor 1.6 tdi), de asemenea am remarcat că lasă curat motorul, Mobil ESP pus după el s-a înnegrit mai greu decât colegilor care se plângeau că li s-a înnegrit prea repede. Unii au acuzat faptul că motorul le este mai zgomotos la rece însă eu am sesizat contrariul. 

Fuchs nu am apucat să folosesc, am băgat doar în cutie de viteze și este ok. Însă cunosc câțiva care comandă de la frații Oprean și după multe uleiuri încercate s-au oprit la Fuchs. Nu intru în detalii tehnice dar de pe fișele de date și analize rezultă ca este o optiune foarte serioasă.

Orice ai alege nu prea ai cum să dai greș cu nici unul din ele.

Ca fapt divers, cu Rowe 5w30  Multi Sinth Dpf am ajuns acum la 5000 km. 5240 mai exact și nu îmi dă nici un motiv de nemulțumire. Se comportă ca în prima zi, nu s-a consumat deloc deși am prins zile călduroase și niște drumuri lungi parcurse în forță plus ceva drumuri de munte. Deja mă gândesc că și nemții ăștia mai micuți fac treabă bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!