Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

@Draco ai folosit până acum 5w30? Dacă da și nu îți mănâncă ulei, poți merge pe oricâte din ele, dacă nu, Top Tec 4100 ar fi cel mai potrivit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Draco said:

Salut!

Ma intereseaza un ulei pentru un VW Polo 9N, 2003, 1.4 16V, 75CP. Am cautat in cartea masinii si am gasit ca e recomandat VW 502,00 / VW 503,00. Am cautat pe net si ma gandeam la unul din urmatoarele:

https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-longtime-ht-5w-30-4l-1144liquimoly/pd/DNJ2V3BBM/

https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-leichtlauf-special-ll-5w-30-4l-2339liquimoly/pd/DTJ2V3BBM/

Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.

Numai bine!

 

Destul de slabute amandoua se poate mult mai bine ! La motorul tau se preteaza mult mai bine un ulei 5w40 care are norma A40 , ai de unde alege !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la un: "VW Polo 9N, 2003, 1.4 16V, 75CP" am pus 2 schimburi de: http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html

Faza tare e ca pe acesta nu se observa consum de ulei desi e 0w30, fata de altele mai vascoase 5w30, 5w40. Curatenie face in motor fiindca se vede pe el de nou ca spala mizeria din motor. Eu deduc ca e tare uleiul daca se comporta asa.

La fel la un prieten cu Polo de 1.4 8v 60cp i-a scazut consumul de ulei cu 5w40 fata de 10w40.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ce ulei recomandati pentru motor AXR PD cu 165.000 km si care are un consum de aproximativ 1l/10.000 km. 

Precizez ca am incercat si Ravenol VPD (consum de 1,5l), iar acum am Fuchs Titan GT1 5W40 de 6000 km si am completat 0.5l.

Ce ulei este mai bun intre LM TOP TEC 4100 si ORIGINAL VW GROUP SPECIAL PLUS 5W40 (diferenta mica de pret - 15 lei).

 Multumesc

Modificat de dragospa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LM 4100 e semi-sintetic , de celalalt ulei nu stiu nimic si nici n-am folosit... Poti lua alte uleiuri care sunt foarte bune pentru PD gen Motul 5w40 X-clean , Valvoline ALL-CLIMATE DIESEL C3 5W-40 ,Valvoline SynPower MST C3 5W-40  sau daca vrei 5w30 sunt cateva si aici foarte bune : Mobil  5w30 ESP , Motul 5w30 X-clean + si lista poate continua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la benzina folosesc LM 4100 iar la diesel LM 4200. La benzina completez daca e cazul dar foarte putin, gen 2-300 ml. La diesel am completat dupa mai bine de 10 000 de km aproximativ 500 ml dar am ridicat nivelul la maxim iar nivelul a fost putin mai jos de maxim cand am facut schimbul.

La benzina prima data am bagat castrol dar dupa aproximativ 400 km am facut schimbul din cauza ca era foarte zgomotos motorul. La diesel nu am incercat altceva si am sa merg in continuare cu acelasi tip de ulei pentru ca nu am probleme.

-polo 1,2 awy

-polo 1,2 azq

-polo 1,4 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor....mi-ar fi de mare ajutor parerea cuiva care a mai folosit uleiul din imagine!  Masina este un VW CC  1.8TSI  cod CDAA....destul de dezamagit de Castrol EDGE 5w30 LL, m am gandit sa incerc si aceasta varianta...."originala"...  Merita sau n am facut o alegere prea buna?   Va multumesc

ulei oem.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ,l-am folosit cativa ani pe tdi ,pe CDAA ...posibil sa nu merite din cauza consumului exagerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Castrol EDGE 5W-30 cumparat din Romania, am renuntat tot din cauza unui consum exagerat.  M-am gandit sa-l incerc si p-asta asa zis original, achizitionat din Germania (si facut....doar ei stiu unde :). ..).  Ma sperii deja, anticipand aceeasi problema....   Imi poti recomanda ceva cu adevarat bun, sau asta cu consumul e boala cronica la TSI urile CDAA?  Nu caut ceva ieftin cu intervale de schimb uriase....il schimb eu de buna voie la max 10.000 de km....dar macar sa mai reduc din grija consumului de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul exagerat de ulei la CDAA se datoreaza pistoanelor si blocului motor (se ovalizeaza) ,se rezolva cu inlocuire motor an 2014 .

Pune un ulei ieftin cu norma ceruta de producator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, gelu14_82 said:

La Castrol EDGE 5W-30 cumparat din Romania, am renuntat tot din cauza unui consum exagerat.  M-am gandit sa-l incerc si p-asta asa zis original, achizitionat din Germania (si facut....doar ei stiu unde :). ..).  Ma sperii deja, anticipand aceeasi problema....   Imi poti recomanda ceva cu adevarat bun, sau asta cu consumul e boala cronica la TSI urile CDAA?  Nu caut ceva ieftin cu intervale de schimb uriase....il schimb eu de buna voie la max 10.000 de km....dar macar sa mai reduc din grija consumului de ulei

Treci la un 5w40 , o sa fie mai bine , sunt multe uleiuri bune aici ! Cat ulei iti consuma?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primele cateva mii de km nu consuma nimic...adica 3....4 mii .....dupa care incepe putin cate putin, ajungand sa mi dispara cate 5-600ml la mia de km, la peste 12.000 de km rulati cu acelasi ulei!   m am gandit si eu la un 5w40, si probabil voi incerca si aceasta varianta...   M a cam speriat EEXCALADE cu recomandarea de a schimba motorul.....masina are 95 de mii de km originali, circul numai in afara tarii, si nu vede mai mult de 130 de km/h pe autostrazi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , incearca un 5w40 de pilda un Motul X-Clean sau macar un Motul Specific 502 00 , un Shell Helix , Mobil 300X1 ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor turbo benzina, 12-15.000 km este exagerat de mult cu orice ulei. maxim 7-8.000 km ar trebuie sa tii uleiul in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îți fa mari iluzii ca scapi de consum de ulei, motorul acela este un,, oil killer". Un Ravenol 5w40 VST ar mai putea ameliora un pic situația. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andrei_221 said:

la motor turbo benzina, 12-15.000 km este exagerat de mult cu orice ulei. maxim 7-8.000 km ar trebuie sa tii uleiul in motor

Ei hai, esti prea generos: eu zic ca "la motor turbo benzina" trebuie schimbat uleiul de fiecare data cand te intorci din vacanta in care ai facut min 1000 Km ! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca consuma inseamna ca are ulei proaspat mereu un el,daci cam inutile schimburile prea dese:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de multe ori aici despre faptul că dacă completezi ulei des ai mereu ulei proaspăt! Va spun sincer că este o mare prostie! Dacă completezi un ulei prost, vei avea în motor un ulei prost dar.... proaspăt!

Dacă motorul este uzat sau prost conceput și nu rezolvi problema, degeaba bagi mereu ulei în el, acesta se depune exact acolo unde nu trebuie și afectează senzori, Egr, turbina și alte locuri de îți pui mâinile în cap. Fie repari motorul, fie schimbi mașina și lași pe altul să își bată capul cu ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat completezi. Daca bagi un litru de ulei la 1000 km se poate zice ca ai ulei nou cam tot timpul. Totusi, uleiul in timp se umple de reziduuri si este necesara schimbarea completa a uleiului pentru a nu circula cu un ulei nou, dar plin de pilitura si alte resturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Spuneti-mi si mie ce ulei imi recomandati pentru o Jetta 2016, 1.2 TSI, cod motor CYVD, este prima revizia care urmeaza sa o fac, masina luand-o de noua.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 ESP 5w30 sau Ravenol VMP 5w30

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ESP am citit multe lucruri bune, de aceea l-am si folosit. Ravenol nu am folosit niciodata si nici nu m-am interesat. In general Ravenol fac uleiuri bune, dar asta e tot ce stiu despre ei, nu m-a pasionat acest producator niciodata. 

Mai pun o informatie legata de ESP, din experienta recenta de pe circuitul ATA: pe caldura aia infernala de Duminica, mi-am urmarit temperaturile maxime la ulei in cele 2 sesiuni si acestea au fost 117, respectiv 118 grade. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari ! Schimb pt prima oara uleiul la dieselul meu si nu am habar ce sa aleg , insa e clar ca NU CASTROL ...  187k km 2.0 tdi CBAA  ... am auzit cuvinte de lauda despre Motul si  Liqui Moly ...insa sunt nehotarat. Pretul nu conteaza ... tot ce e mai bun pt. fata mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate știu americanii sunt foarte buni la capitolul asta. 

Eu am cumpărat in primavara asta un 2.0 tdi cr 2011, si dupa lung studiu am ajuns sa bag AmsOil 5w30 European Series. Nu este ieftin dar nici foarte scump.  Eu sunt mulțumit,  imediat fac 8000km de la schimb. 

La 10.000 km oricum il schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline Synpower Xtreme XL-III C3 5W-30 sau Volkswagen G052195M4 5w30 pentru un 2.0TDI CAGA  ?

Pana acum am avut Motul 5w30 - nu a consumat insa la prima cheie se aude un tachet si as vrea sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!