Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Este mai sus un link cu toate uleiurile ce respectă norma 507.00 agreate de vw. Sunt sigur că sunt țări care nici nu au pe rafturile magazinelor ulei Castrol. Ar trebui să faci referire la acest link când ajungi la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Imi puteti recomanda un ulei pentru Passat B6 din 2006, motor 1.6 MPI, care are 170.000 km?

Am tot citit diferite rubrici aici pe forum, de la Skoda 02, Golf 5 si Passat, dar parerile sunt impartite, intre 5w30 si 5w40 (unii Castrol, altii Ravenol, etc). Va rog pe voi, utilizatori mai vechi sa ma ajutati cu ceva informatii, pentru ca la mine e primul motor pe benzina pe care il detin, dupa o lunga serie de masini diesel.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moli MOS2 super leichtlauf 10w40.

Am bagat la A class 1.4 benzina, dupa ce am avut mobil1 si castrol.

Toate le consuma de la 7000km, si erau arse rau.Nu apucau 10mii in motor.

LM a rezistat mereu 12-13mii km.Iarna dupa o saptamana in care masina statea in ger nu se auzea nici un tachet sau lantul la pornire.

Eu sunt genul care verifica orice milimetru de pe joja si numai la cald cu apa la 90gr dupa o pauza de 10-15min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Grosu  Ai aici lista uleiurilor aprobate pentru motorul tău. Fiind aprobate doar bugetul, preferințele tale, disponibilitatea fac diferența. Succes în alegere! 

step_50200_50500.pdf

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Grosu eu schimb uleiul in fiecare an indiferent de nr de km. Nu fac mai mult de 8 - 9000 oricum. Uleiul il primesc gratis direct din Austria pe care il vreau in limita bunului simt. Am incercat Castrol Magnatec 5W40, Motul 5W40 si Castrol Edge 0W40 pe masina aceasta. Magnatec il manca pe paine, undeva la 4000km un litru, Edge il am acuma si dupa aproape 7000km s-a aprins becul de nivel ulei. Pot sa zic ca Motul a fost cel mai bun in idea ca nu am completat. Acuma nu stiu ce sa zic Motul l-am folosit preponderent local (drumuri prin Arad) cu Edge pe care il am acuma am facut un drum de mare, Transfagarasan, Transalpina, Iasi - Arad, pe autostrada am rulat cu 140 constant, turatia la viteza aceea fiind peste 4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsurile primite. Am restrans lista producatorilor si va ramane sa aleg intre Liqui Moly, Motul sau Vapsoil. Acum vin cu o alta intrebare: sa fie 5w30, 5w40 sau 0w40. Masina e achizitionata de curand si din pacate nu cunosc daca in trecut a consumat ulei si care a fost uleiul folosit (cartea service s-a pierdut misterios).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Grossu    Nu vreau sa fac presupuneri .. dar  sunt foarte foarte mici sanse ca tu sa fii cumparat un Passat din 2006 cu doar 170 000km.    Oricare dintre uleiuri iti sunt ok daca respecta norma .  Recomandarea mea e sa mergi pe 5w40 mai eftin pe care sa il schimbi la interval de maxim 10 000km.. ideal 7-8000km. 

   Eu in masinile mele pe benzina folosesc Total Quartz Energy 5w40 care e  15 lei/L..   scimbat la 7000km  si in zona culbutorilor la o inspectie prin capac am ZERO depuneri si uleiul dat jos e curat.    As putea paria ca e mai ok pentru motor decat un 5w30 long Life de 40Lei/L  tinut in motor 20 000km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa imi spun si eu experienta cu uleiul folosit pe un motor mpi. De la prima revizie pana la ultima am folosit numai ulei mobil. Masina e in parametri si nu consuma deloc ulei dupa 400.000km din care peste 200.000 i-am facut cu gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o mica completare, care-mi place sa o tot repet.

In 2017 am folosit masina in Bucuresti si foarte putin afara, sau mers incet pe dn-uri. Cam 30.000km facuti si 3 schimburi de ulei la sub 10.000km fiecare. Consum de ulei 200ml ori deloc.

In 2018 ne-am mutat din tara, folosesc masina 100% doar extern, in oras deloc, nici la cumparaturi macar. Merg pe autostrada peste 90% din timp. In 7000km am completat 700ml+.

Viteza medie pe ultimii 7000km undeva la 85km/h. Deci conteaza mult unde folosesti masina si cum mergi. Daca mergi turat mult o sa consume ulei, daca mergi intre semafoare nu o sa consume ulei.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă ai diesel cu dpf, mergi numai în oraș și regenerarile le faci numai în parcare ai șanse să ,,înmulțești" uleiul. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.6  TDI CR ce ulei ar fi mai potrivit ?

oil.pdf

Modificat de V.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@V.M. Am senzația că Amsoil nu își justifică prețul foarte mare la care am văzut că se vinde. De Mobil nu ți se rupe sufletul dacă îl schimbi la un interval mai scurt. Oricum, dacă vei lua dintr-un lot nou ai TBN peste 8 și la Mobil, plus o formulă destul de bine realizată (cel puțin pe hârtie). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, Trofin Liviu said:

@V.M. Am senzația că Amsoil nu își justifică prețul foarte mare la care am văzut că se vinde. De Mobil nu ți se rupe sufletul dacă îl schimbi la un interval mai scurt. Oricum, dacă vei lua dintr-un lot nou ai TBN peste 8 și la Mobil, plus o formulă destul de bine realizată (cel puțin pe hârtie). 

La Amsoil pare puțin ciudat că la 100 Gr devine mai vâscos decât la 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, proaspat conducator de VW Golf Plus 2010 , 2.0 TDI 140 CP , 103kW, cod motor CFHC, 242.600 km. Trebuie sa efectuez schimbul de ulei. Vine sezonul rece deci astept recomandarile voastre ! 

Modificat de Costi93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, V.M. said:

La Amsoil pare puțin ciudat că la 100 Gr devine mai vâscos decât la 40.

E greseala acolo, aceea nu e vascozitate de 40 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat are 68.4 la 40 de grade.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costi93 vezi că am pus cu niște postări în urmă lista cu uleiuri aprobate pentru norma 504.00-507.00. Alege de acolo ce îți place, ce te avantajează, pentru că fiecare îți va da recomandări după criterii știute doar de el (și de mașina sa). Ce poți face bun pentru mașina ta este un interval de schimb mai scurt. Dacă vrei neapărat un nume de ulei, Total Quartz Ineo LL 5W30 504.00-507.00, ieftin și bun, schimbat la 10000 de kilometri nu este nevoie de mai mult. Dar e părerea mea... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Topicul nu este "la cati Km schimbam uleiul", este "ce ulei recomandati".  La fiecare postare nu pierzi ocazia sa recomanzi si la cati Km sa schimbam uleiul, de parca nu am sti ca cu cat il schimbam mai des, cu atat tine motorul mai mult.  Problema este daca vrem sa ducem la rabla o masina veche, harbuita, dar cu un motor in buna stare. Adica vrem sa ne pierdem timpul, banii si sa poluam mediul ca sa schimbam un ulei Long Life de 30.000 Km la 10.000?  Atunci hai sa va mai dau o recomandare ca sa tina motorul 500.000 Km fara reparatii, recomandare luata dintr-o carte de prin 1954 din capitolul "spre 500.000 Km fara reparatii capitale". Deci: " In fiecare seara se scoate toata apa din sistemul de racire al masinii si se duce in casa. Dimineata inainte de pornire, se incalzeste apa aceasta intr-o oala si se toarna in motor". Trofin Liviu, daca faci asta impreuna cu uleiul schimbat de 3 ori mai repede, iti garantez ca atunci cand arunci masina, va avea cel mai bun motor din cimitir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domn, când îți spune de la un laborator de aici din țară un specialist care a îmbătrânit analizând uleiuri că un ulei 507.00 la condițiile din România este terminat în 12000 de kilometri mă iei cu poluarea mediului. 

Te duci la un service cu mecanici buni și râd ăia când aud de interval de 30000 și tu ma iei cu poluarea. 

Dă Shell comunicat oficial că un ulei într-un motor modern nu rezistă mai mult de 15000 km și cerințele constructorilor de mașini sunt absurde. 

Dacă se vrea să nu se polueze natura să facă mașinile să țină zeci de ani, nu după câțiva ani să fie oale și ulcele. O mașină moderna și proastă poluează mai mult. 

Și mai gândește-te că un procent semnificativ din cei de pe forum au cumpărat mașina pe care și-au permis-o, adusă de pe cine știe unde, pe care și-au dat și ultimul ban sau mai rău, s-au împrumutat. Mașini care au avut un tratament neadecvat, de care s-a abuzat, care au istoric necunoscut. 

Recomandările sunt pentru ei nu pentru tine...ecologistule! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu în 30.000 Km fac 5 schimburi cu ulei LongLife. Ruşine să-mi fie, micul poluator! :D 

Şi, ca să fiu ontopic, recomand Fuchs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !din câte îmi aduc eu aminte treaba cu scosul apei din motor era pentru tractoare, camioane sa pornească mai ușor dimineață pe timp de iarna :),ce oameni !

Liviu te rog îmi recomanzi un ulei pentru mașină din semnătura? La ultimul schimb am pus original dar mi se pare ca este mai zgomotos motorul,înainte a avut castron, mes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floryn_80 Pentru motorizarea ta topul celor mai recomandate uleiuri pe oil-club.de sunt:

Ravenol VMP 5w30 

Total Quartz Ineo LL 5W30 

Shell Helix Ultra Ect C2/C3 sau Professional AV-L 0w30 

Rowe Multi Synt Dpf 5w30 

Mobil1 ESP 5w30 

Aral Super Tronic LL3 5w30 

Fuchs Titan Pro C3 5w30 

Nu este un clasament, oricare te va satisface. Cu excepția Aral toate le-am testat personal sau prin intermediul prietenilor și sunt foarte ok. 

Dacă vrei mai multă liniște puțin ulei 2t în motorină sau niște Schmier Additiv fac minuni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris pe topicul dedicat mult despre asta, vara aceasta nu am pus pentru că nu a fost necesar, motorina are destul biodiesel dar la ultima alimentare am băgat pentru că se simțea nevoia (30 ml la 10 litri de motorină). Am dpf și am constatat efecte pozitive numai că 6,5% biodiesel plus 2t s-a dovedit a fi prea mult pentru sistemul meu de injecție (1.6 tdi din 2014). Mai multe informații găsești pe topicul respectiv, ne ceartă administratorul pentru off topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ebi are dreptate. Confirm cu masina mea. Nu stiu ce studii face Dl. Liviu dar ii pot duce o masina sa o verifice cum vrea si unde vrea.

1.4mpi 16v cu 400.000km care are instalat gpl de la 170-180.000 km.

Masina asta nu consuma gram de ulei iar schimburile au fost facute la 15.000km cu ulei mobil 5w40.

Singurul caz unde i-as da dreptate lui Liviu este acela cand masina ruleaza foarte multi km in regim urban.

Dar cand faci peste 20.000 pe an nu cred ca e cazul sa schimbi uleiul la 10.000 decat daca nu ai ce face cu timpul cu banii si cu ecologia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!