Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Daca te bazezi pe ASR ca sa ajungi cat mai repede la 100km/h nu gandesti "sportiv" pentru ca ASR'ul din cate stiu eu franeaza roata,cel putin asa este la skoda fabia.

Si in legatura cu viteza maxima dupa chip-tuning...cred ca este destul de usor de inteles.De exemplu,ca sa ajungi pana la 200km/h iti trebuie in jur de 110 cai putere,insa ca sa ajungi pana la 250,iti mai trebuie inca 110,deci un total de 220.(este doar un exemplu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@infoschumi

ASR-ul nu-ti franeaza roata, ci iti taie acceleratia si automat derapazul rotii.

Iar explicatia ta despre cum se poate ajunge la o viteza mai mare, m-a dat pe spate!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e ca nu mai face fata ASR-u la atata putere ... avand tractiune fata ..

ASR "taie gazul" cand detecteaza ca o roata se invarte in gol. Este irelevant cata putere ai, pot sa fie acolo si 2000cp, tot o sa mearga ASR-ul. El micsoreaza apasarea acceleratiei ca sa zic asa pana cand roata prinde din nou aderenta. Dar ASR-ul este un sistem pentru siguranta, in niciun caz unul sportiv. Plecarile in forta se fac cu ASR decuplat pentru performanta maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu 260 de cai pot ajunge la 6 sec 0-100 ? R32-ul are 6,2 parca .. dar e 4x4 :| mi-e ca nu mai face fata ASR-u la atata putere ... avand tractiune fata ..

e f greu sa te bati cu R32, pentru ca el are 4x4. nu are treaba ASR cu puterea masinii.

daca ajungi cu 260 cai sub 4sec...depinde. nu numai puterea , ci greutatea, soferul, multe altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut si eu remapare la voinea, super multumit....masina parca e alta, nici nu-mi vine sa cred...abia astept sa fac cateva teste....diferenta e mare, mai ales ca pusesem jante pe 17 si o ingenuncheasem de tot....multumesc si tine-ti-o tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, azi am discutat cu superchips, in cazul meu (gti ed 30 cu dsg) se poate ajunge la ~ 290 de cai, am mai auzit variante cum ar fi 317 cai / 370 Nm (da stiu, limita e de 350) dar cica merge, au testat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

GTI aniversar iese si la 300+ doar cu soft.

Cu modificari grele se ajunge si la asa ceva -> post-1-1218276265_thumb.jpg (dyno facut de unul dintre colaboratorii mei pe masina lui acum o saptamana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI aniversar iese si la 300+ doar cu soft.

Cu modificari grele se ajunge si la asa ceva -> post-1-1218276265_thumb.jpg (dyno facut de unul dintre colaboratorii mei pe masina lui acum o saptamana)

dsg sau manual ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

manual . Se poate si la masini cu DSG asa ceva dar mai sunt de investit si acolo bani (vezi la HGP pe site kit-ul pentru DSG la masini cu peste 400CP )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@infoschumi

ASR-ul nu-ti franeaza roata, ci iti taie acceleratia si automat derapazul rotii.

Iar explicatia ta despre cum se poate ajunge la o viteza mai mare, m-a dat pe spate!!

Explicatia mea este destul de logica.Daca crezi ca avand 100 cai ajungi la 200 km/h iar daca ai 200 de cai ajungi la 400km/h te inseli,eu asta am vrut sa scot in evidenta.Dupa un chip-tuning cresc performantele motorului,insa cu cat ai mai multi cai sub capota inainte de chip/remapare cu atat viteza maxima o sa se mareasca mai putin.Poate m-ai inteles tu gresit,iar daca nu m-ai inteles,una din explicatii este ca rezistenta aerului creste odata cu viteza,deci ca masina sa ajunga de la o viteza maxima de 200km/h la 250km/h iti trebuie mult mai multi cai decat ca sa ajungi de la o viteza maxima de 100km/h la una de 150km/h.

Iar in legatura cu ASR'ul eu m-am documentat de pe Wikipedia - ASR (A traction control system (TCS), also known as Anti-Slip Regulation (ASR)).

Aici scrie:

The intervention can consist of any, or all, of the following:

Retard or suppress the spark to one or more cylinders

Reduce fuel supply to one or more cylinders

Brake one or more wheels

Close the throttle, if the vehicle is fitted with drive by wire throttle.

In turbo-charged vehicles, the boost control solenoid can be actuated to reduce boost and therefore engine power.

Iar eu cand am mers cu Fabia II am avut senzatia ca imi franeaza una din roti si am cautat pe net cum actioneaza sistemul.Acum daca m-am inselat imi recunosc greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii dupa cip-tuning: Bucuresti - Galati am folosit mai mult treapta a cincea, demarajul peste 2000 de ture este mai in forta, depasirile la limita se fac mult mai usor si mai putin la limita ;) si mai ales fara prea multe retrogradari. De asemenea la 3000 de ture viteza in treptele de viteza mi s-a parut mai mare. Oricum mi s-a parut ca masina trage altfel chiar de la turatii mai joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza la 3000 de ture mai mult ca sigur este aceeasi :)) Poate ai senzatia asta datorita faptului ca ajungi mai repede la turatia aia.Cel mai mult acum se simte lipsa treptei a 6'a de viteza(am acelasi motor si acelasi chip tuning ca si tine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi cu PP520 cum ai nevoie de treapta a-6-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza la 3000 de ture mai mult ca sigur este aceeasi ;) Poate ai senzatia asta datorita faptului ca ajungi mai repede la turatia aia.Cel mai mult acum se simte lipsa treptei a 6'a de viteza(am acelasi motor si acelasi chip tuning ca si tine).

Sau asa :D :P :D

Si da si in privinta treptei a 6-a iti dau dreptate. O cam cautam cand eram la 3200rpm in treapta a 5-a. Dar poate la urmatoarea masina o sa fie cu 6 trepte :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 25 000 km de la chip-tuning (acum am 180 000 la bord) a inceput sa patineze ambreiajul si am probleme la cutie (intra greu in a treia) .Probabil de la smucituri si demonstratii la prieteni.

Cresterea a fost de la 131cp la 160 si ceva (nu am verificat pe dino) dar senzatia este super.

Poate la km astia uzurile sunt normale si poate nu au aparut exclusiv datorita tuningului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa chiptuning cat credeti ca au iesit noxele la ITP?

0.67 din maxim 3. Cei fara chip pot sa compare cu valoarea scoasa de masina lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am comiso si eu, mai tare decat credeam. Am vorbit ieri la TCM Turbo si le-am spus ca ma intereseaza un Eco tuning in conditiile in care merg cel putin 30.000/an. Dar ideea de a simti mai multa putere (mai ales in depasiri) nu-mi dadea pace, asa ca la fata locului convins si de explicatiile tehnice m-am decis la Stage 1. Asadar beneficiez acum de clasicul 140CP si 310Nm si sunt foarte multumit de alegere. Faptul ca masina este alta nu e basm. Din cat am testat in Bucuresti pana la servici se simte in treapta a 2-a mult mai ferma, iar a 3-a cum se spune "te baga in scaun" :P . Mai mult nu am putut sa incerc dar o sa revin cu impresii peste 2 saptamani dupa ce o sa parcurg vreo 4000km in Europa.

Multumesc mult echipa TCM Turbo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adigu_Bv , si la mine tot dupa 20 k km a inceput sa patineze , aceiasi km la bord , stil de mers relativ linistit , cu talpi puternice cand am ocazia . E o viata " normala " pt un ambreiaj cu rulajul respectiv la care s-a adugat cip-ul . Legat de intrat greu in a 3-a : scria undeva pe forum ca limita safe pt cutiile de viteza manuale este 350 nM , la tine cred ca s-a trecut de 400 nM .....

L.E. Ai verificat turbina de la cip si acum ? Eu aveam un mic joc in ax , acum am facut o noua testare si am aflat ca jocul s-a marit , in plus am un zgomot ca o batatie - e din jocul axului , am verficiat cu Cipos - cand revine la ralanti din turatii mai mari .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat este de normal,insa la mine,cand apas acceleratia blana,mai ales in treptele inferioare (2,3),scoate fum,nu stiu exact ce culoare si cat de mult,insa noaptea vad fumul in farurile masinilor din spate.Masina are 55.000 de km,iar stilul de mers este urmatorul,mers tot timpul intre 2000 si 3000,cel mai des pe la 2500 de turatii,iar ocazional,insa destul de rar ajung la 3500-4000 insa doar pentru 3-4-5 secunde.Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limita pentru cutiile automate e 350NM:

uite aici un exemplu, golful lu zGb

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1162741113

care avea cutia stock stock. culmea si ambreajul era stock dupa atatea plecari puternice.

dupa soft, cel putin in primii km, lumea are tendinta sa ii dea..sa simta diferenta, mai ales catre turatii joase..unde se simte cea mai mare diferenta.

pai CIPUL inseamna mai multa motorina si aer . mai multa motorina si mai mult aer inseamna mai mult fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu pui si un dino de la tine de la masina?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Sunt nou pe forum , si noul posesor al unui mk4 2001 , 1.6 16v AUS.

Intrebarea mea ar fi : daca merita sau nu chiptunningul? Ce avantaje/dezavantaje prezinta?

Daca stiti pe cineva din Cluj cine face chiptunning ? Care sunt preturile?

Multumesc Mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Daca stiti pe cineva din Cluj cine face chiptunning ? Care sunt preturile?

Trimite-i un PM lui Mihai.Nistor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!