Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

mi-am luat bataie de la 1.6 :D

NO WAY :( ! Eu nu mi-am luat-o de la 2.0 benzina pe Golf 4! De curiozitate intreb....:D la cate turatii ai plecat dupa loc si la ce rpm schimbi treapta? Vezi ca trebuie schimbat treapta la maxim 4100...ca apoi deja pierzi mult. Scuzati Off-topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt genu care sa caute scuze(ca am patinat,ca era mocirla pe jos...etc etc)ma facut si asta e

app....2.0 nu cred ca intra in discutie...am papat V5-ul ^_^ ....dar cum am spus si mai sus de 1.6...asta e

nu cred ca e un subiect asa de mare....se intampla si la altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel sa ratezi plecarea e ceva mai grav decat la o benzinara, dar oricum e irelevant pana la urma. mereu va fi cineva mai rapid. important e sa ai grija si sa te distrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e...pina la urma e vorba de pasiune si de a cunoaste cum se comporta anumite motoare/masini.Eu de regula obisnuiesc sa salut persoana cu care "concurez" indiferent ca am fost mai rapid sau nu...in semn de respect...s-au testat 2 motoare si atita tot.Dar de multe ori nu ai cu cine, sint oameni care iau prea personal acest aspect, ba mai mult sint unii care s-ar urca chiar si pe bordura ca sa fie in fata :pirat:

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Poate ca multi urmaresc plecari mai vioaie, sau liniute in momentul cand fac remaparea. Eu am vrut doar o rezerva de putere pentru depasiri sau "nevoi". Dar a iesit altceva :vaidecapulmeu:

Aveam 116CP, cuplu 310Nm, iar din calcule, ma aflu undeva la 146CP si 380Nm.

Pedala de acceleratie pur si simplu iti trage piciorul dupa ea :D. Nu sant genul care accelereaza la blana. Poate doar in situatii de criza. Dar sincer nici nu e nevoie, la cum te baga in scaun. Insa placerea nu se poate exprima in cuvinte.

Desi inca e prea devreme sa ma exprim in legatura cu consumul, dupa cateva sute de km, consumul pe trip2 sta tot pe la 5.5 l/100km, in acelasi stil de condus ca pana acum, iar inainte aveam 6.3 tot pe trip2.

Ca raspuns la intrebarea unora daca scade consumul prin tuning: Scade, in acelasi stil de mers. Dar toata lumea e tentata sa calce mai tare, vazand ca masina cere, si uite-asa, consumul creste sau ramane la fel cu cel dinainte.

Sustin ca tuningul nu-l faci pentru viteza, ci pentru feeling-ul acela cand calci acceleratia. Dar pot spune doar atat: Cine nu si-a facut tuning, sa-si faca. Nu va regreta. :rolleyes:

Toata stima si respectul Dragos :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ca tuningul nu-l faci pentru viteza, ci pentru feeling-ul acela cand calci acceleratia. Dar pot spune doar atat: Cine nu si-a facut tuning, sa-si faca. Nu va regreta. :D

Toata stima si respectul Dragos :)

Tot asta e motivul pentru care vreau si eu un + de putere.Nu sunt genul vitezoman sau care sa se rupa in figuri cu masina dar feeling-ul pe care il ai cand apesi acceleratia si ramai un pic tintuit in scaun face toti banii.Tre sa ajung cat de curand pe la Dragos :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am comis-o la TCM si nu i-am spus sotiei....pe urma a luat-o si ea prin oras si cand s-a intors zice :ce s-a intamplat cu masina ca i-am dat a doua... si nu stia de ce se simte "altfel". I-am raspuns: pentru ca masina nu mai are 140 cp ci 170 cp. Super tare! Daca ea a observat...nu mai am cuvinte!

Multumesc Voinea si colaboratorului tau care imi cer scuze dar nu am retinut cum il cheama...!

Modificat de dintzauru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dintzauru - Ciprian se numeste (daca nu ma inseala memoria) :lol:

Sorry de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic despre motorasul de 1,2 55Cp de Polo? citiva caluti acolo in plus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a fost operata si Octavia mea de 90 de cai :) Pot spune ca diferenta este enorma,daca inainte undeva pe la 120km/h incepea sa traga foarte greu,acum pana la 150 trage aproape liniar,vorba vine.In privinta consumului nu pot sa ma pronunt inca,insa ca diferenta de putere si acea senzatie de "bagat in scaun" pot spune ca este mare.

Intre timp am facut si niste masuratori cu VAG-COM'ul:

Dupa chip tuning

Metric units

0 to 100 km/h: 10.6 +- 0.83s

400m: 17.3 +- 0.82s, @126 km/h

90-120 km/h: 6.6 +- 0.76s

200 meters: 11.1 +- 0.82s, @102 km/h

Inainte

Metric units

0 to 100 km/h: 14.1 +- 0.74s

400m: 19.0 +- 0.74s, @113 km/h

90-120 km/h: 10.0 +- 0.76s

200 meters: 12.1 +- 0.77s, @92 km/h

Tin minte ca inainte de chip tuning scosesem cea mai buna valoare de 0-100km/h in 13.2 +- 0.70s insa nu am mai gasit logul.

Modificat de infoschumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bestie si dintzauru > pe colegul meu il cheama Mugur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.este vorba de Dan. Si asteptam un raspuns de ce nu a crescut si viteza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu la orice masina creste Vmax dupa ciptuning. In general pe la motoarele sub 120CP cand le tunezi e "wow" si ai si 10-15kmh in plus . La motoare peste 120CP ai doar 5-10kmh in plus la vmax. Masina ta e grea si Vmax poate fi facut artificial mai mare dar cu greu sa fie cam cu 20kmh in plus (pentru a fi vizibil). Altfel cu tuningul normal (care il ai tu) cu siguranta a crescut usor (pana in 10kmh) . Limitator de viteza la 2.0TDIuri nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asteptam un raspuns de ce nu a crescut si viteza....

pentru ca nu s-a umblat la cutia de viteze :)

asa credeam si eu, chiar in primele zile pe forum, pe topicu asta. ca a crescut si viteza. dar era o senzatie, pentru ca ajungea mai repede. limitatorul de viteza se poate scoate si d-abia dupa aia va creste si viteza maxima.

eu am ales sa las la locul lor limitatorul de turatie si cel de viteza. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan viteza maxima trebuie sa creasca macar putin, nu trebuie sa se umble la cutia de viteze. Evident ca si turatia motorului va fi mai mare la noua viteza maxima (ex. inainte de soft 220km/h si 4100rpm, dupa soft 240km/h si 4450rpm). Despre limitare de viteza eu stiu ca nu prea exista sub 250km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin da. cum a zis si voinea. dar nu cum se asteapta poate de unii. gen > 30-40 km/h, daca nu exista inainte limitare. daca exista limitare si se scoate aceasta, plus CIP, atunci da..poate rceste mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a simtit foarte mult dupa soft, masina trage mai violent si un pic mai de jos. Insa am o mica problema, cred ca ambreiajul stock nu tine 290 Nm cuplu, ca pe plaja unde ar trebui sa fie cuplul maxim patineaza un pic. Adica la o accelerare mai brusca, sare repede de la 3000 la 3500 rot/min, dupa care revine undeva la 3200 si urca normal. Ar trebui sa fac o limitare de cuplu..sau e musai sa schimb ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deja a inceput sa patineze...degeaba mai faci limitare. curand va pica de tot :)

been there, done that!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si schimb doar discul si placa de presiune, sau e musai sa schimb si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat. depinde cum arata. poate nu ai probleme cu volant. dar daca pui sport...trebuie si volant de obicei. sau asa e indicat. daca ai prob cu volant, da-mi un PM. poate se potriveste ce am avut eu, ca era perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe un 30 edition cu dsg cat pot obtine din chip tuning ? am inteles ca dsg-ul de pe vw e limitat la 250 cp si 320 Nm, sa zicem ca o duc in atata, apar riscuri ? consum mai mare la mersul normal ?

faza cu "patinatul" ambreiajului este valabila si la dsg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu din cauza caiilor putere se limiteaza un DSG, ci din cauza cuplului, care parca tine pana la 350Nm.

teoretic poate urca la 250-260 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si mai mult de 250-260 de cai. Dar cuplul nu poate sa depaseasca 350Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu 260 de cai pot ajunge la 6 sec 0-100 ? R32-ul are 6,2 parca .. dar e 4x4 :| mi-e ca nu mai face fata ASR-u la atata putere ... avand tractiune fata ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!