Jump to content

Problema La Incalzire


xcs
 Share

Postare recomandată

Buna seara ! Am un Golf III 1.8 90 cp si am o problema. Nu-mi mai baga caldura. Chestia asta mi se intampla de cand am fost la un "meserias" sa-mi schimbe o garnitura la furtunul ce vine din radiator si intra in motor. Si cand mi-a desfacut respectivul furtun s-a scurs tot antigelul. Am completat prin vasul de expansiune si ulterior am realizat ca nu-mi baga caldura. Ce-am obs ca unul din furtunele ce intra in calorifer e rece iar celalalt este cald.. Trebuie sa fac aerisire ceva?.. sau mi s-a infundat caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu s-a aerisit sistemul de racire. urmareste sa ai lichid in vas. in citeva zile (de mers cu masina) trebuie sa-si revina sau aeriseste tu sistemul - pune antigel pina la semnul max, pune capacul de la vas, porneste motorul si asteapta pina porneste ventilatorul. nivelul lichidului o sa scada. astepta sa se raceasca si completeaza pina la max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut prieteni!Cred ca am nimerit bine in topicul acesta in legatura cu problema mea.Va intreb de ce imi intra caldura de la motor in masina.Intra aer cald prin gaurile de ventilatie(Climatronic oprit).Daca pornesc AC e ok.Nu-mi dau seama din ce cauza intra aerul cald de la motor atata timp cat Climatronicul este oprit?! Exista vreo clapeta sub bord de unde se inchide?Sunt obligat sa merg cu AC pornit tot timpul pt ca astfel simt ca ma aflu intr-un cuptor si plus de asta se mai incalzesc si plasticurile din dreptul schimbatorului de viteza!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin caloriferul de caldura trece apa fierbinte tot timpul , deci problema ta e de la clapeta care selecteaza aer rece/cald sar putea ca din bord din spatele butonului de selectare rece/cald e sarit cablu si a ramas putin deschis pe cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatronic nu sunt cabluri de reglare, acolo sunt motorase care actioneaza clapetele. Din cate am observat la thermotronic parghiile prin care sunt actionate clapetele permit un anumit reglaj. In mod cert o parghie este dereglate si nu inchide bine clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Paul,o parghie nu inchide suficient.E mai greu de gasit care este?!Sunt o gramada de motorase acolo.Intensitatea aerului cald care iese prin toate gurile este de la fel.Daca iti dai seama care parghie este te rog sa-mi zici!M-am uitat la acele motorase care actioneaza parghiile dar e complicat si nu vreau sa stric ceva la subansamblele Climatronicului.

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pozele pe care le am nu prea imi dau seama. Inca nu am reusit sa pun mana pe un astfel de sistem. Cam asa arata motorasele si parghiile respective.

post-6155-1213817316_thumb.jpg

post-6155-1213817347_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este care dintre ele?!Fiecare gura de iesire a aerului are un sistem cum este in pozele de mai sus. Daca afli ceva ma anunti si pe mine,te rog!Multumesc Paul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asa ceva

post-6155-1213903898_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara! Am un VW Golf 3 din 95,motor 1.9 TD,Special .. Acum 2 zile am patit-o .. Cand dau drumu la incalzire intra fum prin gurile de ventilatie .. este un fum gri,inecacios si miroase a incins/plastic topit si mai nou am vazut ca pe presul din dreapta-fata curge apa .. ceea ce nu am mai patit pana acum(am masina de aproape 1 an) .. \

Am citit prin tot felul de topic-uri si sper sa nu fie caloriferul vinovatul ... Va rog ajutati-ma!!!! si in primul rand spuneti-mi daca pot circula cu masina(fara sa stric ceva) .. ventilatia este pusa pe rece si la 0 !!

Nivelul apei nu a scazut deloc,temperatura apei sta undeva intre 85-90 ..

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat gresit dar sunt nou !! ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

iti face scurt la aeroterma daca miroase a plastic incins. Verifica siguranta termica sau daca nu cel mai bine e sa schimbi aeroterma (50 de lei pe la dezmembrari). E posibil sa iti fi intrat apa in ea. Eu iti zic ca patesc acelasi lucru. Nu mai pot da drumu la ventilatie. Dupa ce o pornesc cam la 1 minut incepe sa apara mirosul respectiv de plastic topit si se incinta foarte tare si rotita de unde dai drumu la ventilatie.

Alta varianta plauzibila ar fi si cea cu calorifelul care daca se sparge incepe sa scoata fum pe la ventilatie exact cum ai zis tu si se aburesc geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!